BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 20:08   quote  deeplink  
met je toffe opmerkingen als je normale reacties geeft krijg je ook normale terug
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:08 schreef infamous psv het volgende:
met je toffe opmerkingen als je normale reacties geeft krijg je ook normale terug
Je snapt het volgens mij niet, ik wortdt hier gewoon geaccepteerd door de meesten, jij bent voorlopig de enige die een beetje stoer loopt te doen en denkt dat ie hier wat te vertellen heeft, en weet je wat het leuke is?? Dat heb je namelijk helemaal niet.

Misschien dat je aan een van je schoolvriendjes eens kan vragen wat "inhoudelijk reageren" betekend??

Ik hoor het wel als je dat weet.
Robinho
 Robinho - vrijdag 01 juli 2011 - 00:34   quote  deeplink  
Weet je wat wij zongen in het stadion als we psv weer versloegen?! In de tijd dat jullie Ronaldo hadden en wij Kluivert.
EN KOOP ER NOG MAAR 1, EN KOOP ER NOG MAAR 1.
En Kluivert kostte niets, en Kluivert kostten niets!
Gaan we komend jaar meaar weer es invoeren, hahahahaha.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 17:19 schreef gabri het volgende:
laten jullie nou maar is een uitvak vol krijgen infamous pis vee
whahaha L
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:53 schreef Psv fan. het volgende:
WIL ASSAIDI ZIEN!!
nee dankje
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat jullie slechte spelers hebben wordt een andere ploeg kampioen??? Is dat niet vaker zo??

En wat je zegt over de supporters is echt volledig uit de lucht gegrepen, Ajax was 7 jaar lang geen kampioen, en toch hebben ze in die 7 jaar gemiddeld veruit de meeste supporters die een wedstrijd bezoeken van de eredivisie.

PSV daarentegen heeft de afgelopen jaren regelmatig het stadion niet vol zitten, mocht het dit jaar weer niet gaan zoals het zou moeten, dan wil ik het bij jullie nog wel eens zien hoeveel supporters er blijven komen.
ouch de waarheid doet pijn
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 01 juli 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 09:20 schreef MeneerVanDalen het volgende:
Leuk nieuws dit. Maar: waarom zou een club als PSV iemand als Wijnaldum halen, en daar nog eens 5 miljoen voor betalen ook? Feyenoord mag in z'n handen wrijven. Leuke speler, maar vanuit de jeugd komt er heus wel weer iemand die hetzelfde trucje kent. Zo goed is Wijnaldum niet en hij is daarnaast alles behalve bepalend. Waarom gebruikt PSV geen jeugdspelers? Welke bijzondere kwaliteiten heeft Wijnaldum, die andere spelers niet hebben? Ik zie ze niet!!
ja klopt beetje een basic speler lopen er genoeg van
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:35 schreef marf het volgende:
psv moet een spits halen die goed aansluit op toivonen, ik dacht dat vorig seizoen het siezoen van toivonen werd en zoals hij begon leek dat ook wel een waar te kunnen zijn. helaas na reis geblesseerd raakte zakte hij in. maar ik denk echt dat toivonen dit seizoen goed gaat voetballen. hij zal op moeten staan als leider bij psv. ik denk dat hij het kan. hij doet wel een iets wat niet mag en daar zit iedereen over te zeuren maar dat suarez verhaal is ook iedereen al weer vergeten dus het zal allemaal wel mee vallen.mijn conclusie. mertens en strootman zeer gedreven en goede voetballers, ook nog jong en ik denk dat toivonen een heel goed seizoen gaat maken. ik ben benieuwd volgend seizoen!
komt goed dit seizoen ze moeten wel
gabri
 gabri - zaterdag 02 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
komt niet goed hoop ik
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:48 schreef gabri het volgende:
komt niet goed hoop ik
gaybri
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

gaybri
Ik hoef niks bij jouw nickname te doen, want die is al schandelijk..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
was ook niet eerste keus mr die van jou was al bezet
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:17 schreef infamous psv het volgende:
was ook niet eerste keus mr die van jou was al bezet
Ja, helaas he..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
ja leuk verzonnen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:33 schreef infamous psv het volgende:
ja leuk verzonnen
Ik heb hem niet eens verzonnen..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik heb hem niet eens verzonnen..
des te knapper
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Zijn jullie verliefd op elkaar? Zo deed ik vroeger ook op de basisschool tegen meisjes die ik leuk vond.

Zonder dollen...het niveau mag wel wat hoger. Het gaat nergens meer over hier op het forum.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
zo hoog is t niveau niet en alles hoef toch niet o serieus. mr je hebt gelijk bij deze
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:45 schreef PSVMocro het volgende:
Zijn jullie verliefd op elkaar? Zo deed ik vroeger ook op de basisschool tegen meisjes die ik leuk vond.

Zonder dollen...het niveau mag wel wat hoger. Het gaat nergens meer over hier op het forum.
Eens..
Ik reageer alleen zo, omdat hij dat dus ook doet..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens..
Dan doen we t beter vanaf nu , begon zelfs met hoofdletter haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 20:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan doen we t beter vanaf nu , begon zelfs met hoofdletter haha
Top!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Met een beetje hulp
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 20:17 schreef infamous psv het volgende:
Met een beetje hulp
Whaha..
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 02 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
dit is gewoon competitie vervalsing psv heeft un dike schuld en ze kune nu in eens 18 mil uit geven en feyenoord maakt het zelfde mee en die moete allus op allus zete om met het hooft boven water te blijven
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 juli 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 21:56 schreef amsterdam123 het volgende:
dit is gewoon competitie vervalsing psv heeft un dike schuld en ze kune nu in eens 18 mil uit geven en feyenoord maakt het zelfde mee en die moete allus op allus zete om met het hooft boven water te blijven
Feyenoord maakt hetzelfde mee?

Feyenoord heeft geen grond en geen stadion.
Feyenoord had vorig jaar een negatief eigen vermogen van dik 40 miljoen.
Feyenoord zit in categorie 1.

PSV had grond en heeft nu nog steeds het stadion en het sportcomplex in eigen bezit.
PSV had vorig jaar een positief eigen vermogen.
PSV zit in categorie 2.
PSV heeft voor meer dan 20 miljoen euro aan transferinkomsten binnen.

Dat zijn de verschillen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 02 juli 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens..
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:50 schreef infamous psv het volgende:
zo hoog is t niveau niet en alles hoef toch niet o serieus. mr je hebt gelijk bij deze
Het hoeft ook niet allemaal zo serieus, maar het moet wel een beetje over voetbal gaan. Gelukkig zien jullie dat ook in. ;)
bop
 bop - zondag 03 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
psv mist een echte leider in het veld die niet onder fred maar naast hem staat en hem af en toe op zijn plaats kan zetten(van repliek dienen).Anders red fred het echt niet!.
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Cocu aan de macht!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door infamous psv --
ktotheb
 ktotheb - zondag 03 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 14:25 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV heeft nu een gigantisch eigen vermogen en er is een structureel gezond financeel plaatje. Hoe je erbij komt dat er een Feyenoord scenario aankomt is mij een compleet raadsel.
PSV heeft nu helemaal geen enorm eigen vermogen, het enige wat er verandert is, zijn de jaalijkse rentelasten. De schulden die er waren, zijn nu allemaal opnieuw gestructureerd waardoor ze ipv een enorme rente, een wat beschaafdere huur moeten betalen aan de gemeente. Dus de jaarlijkse uitgaven zijn wat omlaag, meer niet. En je kan wel zeggen dat het geld van de gemeente niet rechtstreeks in spelers is gestoken, maar als het geld van de gemeente er niet was geweest, hadden ze dat geld dus nodig om de gaten te dichten en hadden ze geen aankopen kunnen doen. Dus PSV heeft gewoon 20 miljoen liggen blijkbaar, maar dat geld hoeven ze niet uit te geven aan de schulden die ze zelf hebben veroorzaakt. Ik zou dus wel degelijk pissed off zijn als ik in eindhoven woonde en mijn uitkering ging weer omlaag komend jaar.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 15:29 schreef ktotheb het volgende:

[..]

PSV heeft nu helemaal geen enorm eigen vermogen, het enige wat er verandert is, zijn de jaalijkse rentelasten. De schulden die er waren, zijn nu allemaal opnieuw gestructureerd waardoor ze ipv een enorme rente, een wat beschaafdere huur moeten betalen aan de gemeente. Dus de jaarlijkse uitgaven zijn wat omlaag, meer niet. En je kan wel zeggen dat het geld van de gemeente niet rechtstreeks in spelers is gestoken, maar als het geld van de gemeente er niet was geweest, hadden ze dat geld dus nodig om de gaten te dichten en hadden ze geen aankopen kunnen doen. Dus PSV heeft gewoon 20 miljoen liggen blijkbaar, maar dat geld hoeven ze niet uit te geven aan de schulden die ze zelf hebben veroorzaakt. Ik zou dus wel degelijk pissed off zijn als ik in eindhoven woonde en mijn uitkering ging weer omlaag komend jaar.
Nee, PSV heeft meer binnen dan het deel van de hypotheek wat nog openstond. Bovendien gaat niet alles naar de lening, maar blijft een groot deel ook op de bank. Door de vernieuwde sterkere financiële positie van PSV kunnen de rentepercentages omlaag. Alleen kortlopende dure leningen worden snel afgelost. Het EV gaat dus wel degelijk stijgen.

Deze transactie heeft totaal geen invloed op uitkeringen of bezuinigingen. Waarom zou je dan pissed off zijn? Degene die nu nog pissed off is begrijpt het plan niet en zal altijd wel iets te zeuren of te klagen hebben. Die groep neem ik niet serieus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door PSVMocro --
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 03 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
PSVMocro doe je huiswerk voor dat je dingen gaat lopen roepen

Feyenoord word nooit geholpen en psv wel door de staat

PSV heeft dat niet want in 2005 hadden ze het zelfde als nu maar dat was 113 mil en je maak mu niet wijs dat dat in eens weg is .kijk dezen site
http://voetbal.blog.nl/psv/2005/12/20/dik_verlies_psv_toch_kopen
PSV had vorig jaar een negatief eigen vermogen van dik 30 mil
PSV zit in categorie 2.
PSV heeft voor meer dan 14 miljoen euro van die dudzak of hoe die ook heet .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door amsterdam123 --
freakie
 freakie - zondag 03 juli 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 10:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

is betaald van transferopbrengsten etc. Geen rode cent van de gemeente is uitgegeven aan de aankopen.
Not true... De gemeente heeft jullie schulden gelijk gemaakt en jullie kunnen van het geld van de transfers lekker aankopen ipv in schulden steken.. Triest,.
freakie
 freakie - zondag 03 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 12:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

transfer afellay + amrabat in de winterstop + overige inkomsten (tvgelden etc.)
= normaal gestoken je schulden aflossen...

Maar wat nu is.. Gemeente neemt schulden over en psv kan van het geld van de spelers aankopen doen..
freakie
 freakie - zondag 03 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 17:10 schreef amsterdam123 het volgende:

PSV heeft dat niet want in 2005 hadden ze het zelfde als nu maar dat was 113 mil en je maak mu niet wijs dat dat in eens weg is .kijk dezen site
PSV zit in categorie 2.
Klopt en de gemeente lost de schulden op en psv kan van het geld wat verdient is spelers kopen.. Triest..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 17:10 schreef amsterdam123 het volgende:

PSV zit in categorie 2.
Een bericht van 2005? Is dat waar jij meekomt? Daarna heeft PSV tientallen miljoenen afgelost door CL-inkomsten. Er is onder Reker té snel afgelost, dat is mede de oorzaak van de huidige situatie. Bovendien had PSV in 2005 geen negatief eigen vermogen van 113 miljoen euro. Want tegen over die schulden stonden ook veel bezittingen.

PSV Jaarrekening 09/10
pagina 46 Passiva 30 juni 2010 eigen vermogen + 11.3 miljoen euro.
bron: http://www.psv.nl/multimedia/PSVJaarverslag20092010.pdf

Feyenoord Jaarverslag 09/10
pagina 9 Financiële toelichting 2de alinia 30 juni 2010 -34,8 miljoen euro.
bron: http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf

De zakelijke transactie is geen staatssteun. Van subsidie is geen sprake. Jij kan het blijven herhalen, maar dat maakt het nog geen waarheid.

Nog een toevoeging, want ik zie dat je nog meer doms hebt gepost.

Dzsudzsak 14 + Afellay 3 + Salcido 2,5 + Amrabat 2 = 21,5 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door PSVMocro --
freakie
 freakie - zondag 03 juli 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Ah psvmocro.. Konden ze de schulden van aflossen... en dan hadden ze die steun niet nodig..
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 03 juli 2011 - 18:41   quote  deeplink  
ik hoop dat psv zo erg na de kloote gaat dat zelfs de gemeente er niks meer aan kan doen want het is gewoon competitie vervalsing feyenoord moet allus op allus zete en psv kan 150 mil in de schulden staan en hun krijgen lening op lening
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:29 schreef freakie het volgende:
Ah psvmocro.. Konden ze de schulden van aflossen... en dan hadden ze die steun niet nodig..
Steun in de vorm van subsidie is als je het zonder tegenprestatie ontvangt. PSV verkoopt grond + betaalt in de vorm van een erfpachtconstructie de volledige rentekosten + een premium erbij. Sowieso moeten Ajacieden niet beginnen over gemeentegelden. Amsterdam zit voor bijna de helft in de ArenA. Er waren ook gesprekken tussen Feyenoord en gemeente Rotterdam over de nieuwe Kuip. Geschatte kosten 600 miljoen euro. De gemeente zal daar een deel van voor haar rekening nemen. Feyenoord heeft alleen pech dat het WK niet komt, anders waren ze veel verder en concreter geweest. Nu zal het nog een flinke opgave zijn. Gemeente Venlo heeft nog geen 2 maanden geleden ingestemd om met de bouw van een nieuw stadion voor VVV te beginnen. Kosten 37 miljoen euro. Is voor rekening van de belastingbetaler. Waarom hoor ik daar niemand over?

Is volgens mij puur een kwestie van afgunst en jaloezie. Ajacieden dachten dat PSV nu zou afhaken, waardoor ze de grootste rivaal van de afgelopen 40 jaar kwijt zijn. Tukkers dachten nu eindelijk definitief over PSV heen te kunnen gaan. Helaas voor Munsterman komt hij erachter dat het lang niet zo makkelijk is om aan de top te blijven. Kunnen haast geen speler halen, omdat ze net als PSV een aantal jaren terug veel geld in het eigen stadion hebben gestoken. Feyenoorders zijn teleurgesteld, omdat ze het gevoel hadden dat PSV wel eens richting categorie 1 kon gaan. Eindelijk gezelschap uit de traditionele top 3 die met ze de malaise kon delen.

Het maakt dus eigenlijk niet uit hoeveel bronnen ik hier post of hoe vaak ik het ook uitleg. Ik snap best dat mensen balen dat PSV de zaken weer op orde heeft, maar probeer dan alsnog op basis van feiten en cijfers te discussiëren en niet op basis van onderbuik gevoelens en afgunst. Daar kan ik niet tegen. Zie ook de reactie van Amsterdammer hierboven. Tegen zoveel domheid is geen wijsheid opgewassen. Ik geef hem bronnen van jaarrekeningen met uitleg en nog komt hij met zo een achterlijke reactie. Verloren zaak. Ik ga er geen energie meer in steken.

freakie
 freakie - zondag 03 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Lieve psvmorco.. Ik snap dat je deze voorbeelden erbij haald maar dit is geen steun.. Aan vvv, feyenoord of ajax.. Al het geld dat ajax met kaarten verdient of dingen die gedaan worden in de arena zijn jawoel voor de gemeente.. Wat voor vvv en feyenoord dan net zo had geweest.. Bij psv is er geld in gestoken om de ploeg overeind te houden.. En dan gaat psv gerust nog ff spelers kopen van het geld dat ze verdient hebben aaan transfers.. Dat transfergeld hadden ze moeten gebruiken om van de schulden af lossen...

Wat amsterdam hier boven doet is belachelijk en ik zou hem dan ook melden..

Daarbij denk ik zelf dat je een team niet kan kopen en er dus nu ook geen kampioenschap gekocht kan worden.. zie ajax van voor frank.. Dus ik help je hopen dat psv het goed gaat doen maar ik heb mijn twijfels.. Ook in de spelers die gekocht zijn..

Waar mijn afgunst zit is dat psv gesteunt word met geld door de gemeente en bij feyenoord er mensen zitten die de club erboven op helpen.. Hoe kan de gemeente nou zo een club helpen?? ze kopen de grond en de rest mag psv alles zelf houden.. Kaarten verkoop ect..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:07 schreef freakie het volgende:
Lieve psvmorco.. Ik snap dat je deze voorbeelden erbij haald maar dit is geen steun.. Aan vvv, feyenoord of ajax.. Al het geld dat ajax met kaarten verdient of dingen die gedaan worden in de arena zijn jawoel voor de gemeente.. Wat voor vvv en feyenoord dan net zo had geweest.. Bij psv is er geld in gestoken om de ploeg overeind te houden.. En dan gaat psv gerust nog ff spelers kopen van het geld dat ze verdient hebben aaan transfers.. Dat transfergeld hadden ze moeten gebruiken om van de schulden af lossen...
Lieve Freakie :P, dit klopt niet. Ajax staat boven een vast huurbedrag maar een percentage af van de kaartverkoop (gemiddeld 25%). Ajax verdient zelf miljoenen aan de kaartverkoop zonder geïnvesteerd te hebben in het stadion. Ajax loopt dus ook geen risico en hoeft niet op te draaien voor onderhoudskosten. Het gaat om een stadion met een capaciteit van meer dan 50.000 stoeltjes dat dankzij de gemeente tot stand is gekomen. Anders zaten jullie nog in een stadion met 19.000 stoeltjes. Tel uit je winst. Ik zeg ook nergens dat het subsidie is, maar het is wel gemeentegeld. Dat geld had de gemeente ook ergens anders aan uit kunnen geven. Ik vind het overigens volkomen begrijpelijk dat de gemeente het gedaan heeft, gezien het belang van Ajax voor Amsterdam. Ajax is het visitekaartje van Amsterdam, dan mag de gemeente daar ook wat voor terugdoen. Net als dat Eindhoven decennia lang profijt heeft gehad van de successen van PSV.

Eigenlijk bevestig jij mijn punt. Tenzij jij kan uitleggen wat het verschil is tussen deze twee situaties:

Situatie 1: Club A heeft grond twv 50 miljoen. Verkoopt het aan de gemeente en huurt het terug.

Situatie 2: Club B heeft geen grond. De gemeente heeft grond twv 50 miljoen euro en verhuurt het aan Club B.

Gaat toch om precies hetzelfde. Uiteindelijk huren zowel club A als club B van de gemeente. Volgens jouw betoog is situatie I wel steun en situatie II geen steun. Dat klopt gewoon niet. Situatie I komt alleen niet vaak voor, omdat weinig club nog onroerend goed bezitten.
Onroerend goed is niets anders dan bevroren geld. Dat geld wendt PSV nu aan om structureel de financiële positie te verbeteren. Meer is het niet.

Er is nog een groot verschil. Als een gemeente een stadion heeft en een club failliet gaat, dan kun je niks met het stadion. Gaat de gemeente verlies draaien en dat komt op het bordje van de belastingbetaler. Grond is daarentegen waardevast en niet afhankelijk van de activiteiten waarvoor het heeft gediend. Eindhoven loopt dus minder risico, dan bijvoorbeeld Venlo. Zeker ook omdat VVV vaak degradatievoetbal speelt.

quote:
Wat amsterdam hier boven doet is belachelijk en ik zou hem dan ook melden..
Ik ben niet zo van het melden. Ik laat het voor wat het is. ;)

quote:
Daarbij denk ik zelf dat je een team niet kan kopen en er dus nu ook geen kampioenschap gekocht kan worden.. zie ajax van voor frank.. Dus ik help je hopen dat psv het goed gaat doen maar ik heb mijn twijfels.. Ook in de spelers die gekocht zijn..
Het gaat mij niet eens om het kampioenschap, maar om het nieuwe financiële plaatje van PSV. Er wordt nu hard gewerkt aan een jong talentvol en gretig PSV. Ik denk niet dat we er zwakker op worden of het een kampioenschap zal opleveren is een tweede. Dat weet niemand.

quote:
Waar mijn afgunst zit is dat psv gesteunt word met geld door de gemeente en bij feyenoord er mensen zitten die de club erboven op helpen.. Hoe kan de gemeente nou zo een club helpen?? ze kopen de grond en de rest mag psv alles zelf houden.. Kaarten verkoop ect..
Zie mijn verhaal hierboven en op de vorige pagina heb ik al de grote verschillen tussen Feyenoord en PSV aangegeven. Als Feyenoord bezit had, dan hadden ze die ook allang verkocht. Ze hebben niks achter de hand, dat had PSV wel.

freakie
 freakie - zondag 03 juli 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Ik leg me er bij neer.. Maar ik vind het feit dat psv dit niet zo uitlegt al niet goed... En dat ze nu weer veel meer geld uitgeven dan dat ze nu spelen.. Ze zijn niet voor niks in de schulden gekomen.. Begroten op de CL is niet slim.. Dat zouden ze ook niet doen maar toch geven ze weer heel veel geld uit... Nou ja ik hoop dat het een spannend seizoen gaat worden..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 20:29 schreef freakie het volgende:
Ik leg me er bij neer.. Maar ik vind het feit dat psv dit niet zo uitlegt al niet goed... En dat ze nu weer veel meer geld uitgeven dan dat ze nu spelen.. Ze zijn niet voor niks in de schulden gekomen.. Begroten op de CL is niet slim.. Dat zouden ze ook niet doen maar toch geven ze weer heel veel geld uit... Nou ja ik hoop dat het een spannend seizoen gaat worden..
Sanders had aan de hand van 10 vragen wel uitleg gegeven, maar dat was op de psv homepage en op psv.tv. Dus meer gericht op de PSV-supporters, terwijl hij het breder had moeten zien. Wethouder Depla gaf uitleg bij buitenhof, maar hoeveel voetbalsupporters gaan daarvoor zitten. Sanders had gewoon bij VI of Studio Voetbal moeten zitten om het uit te leggen en vragen te beantwoorden.

Het is idd niet slim om op CL-inkomsten te begroten. Dat is gewoon geen zekerheid, ook al deed PSV 12 seizoenen op rij mee. Ajax heeft ook op de CL begroot, daardoor draaide jullie vorig seizoen 22 miljoen euro verlies. Nu is Ajax wel af van veel dure spelers en er wordt CL gespeeld, dus dat zit voorlopig wel goed.
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 03 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
PSVMocro lul niet uit je nek man 113 mil krijg je nooit weg gewerkt met zonder hulp van de gemeente en jij weet dat ook psv word nu voor de 2 keer geholpen en de gemeent moet zo muteen allus betaalen let maar op en eindhoven krijg duurderen belasting en over ajax gesproken die hebben geen hulp nodig van amsterdam die lossen het zelf op dat is un club om trots op te zijn psv is gewoon un gemeente club aan het worden ik vind het schandalig

Afellay 3 + Salcido 2,5 + Amrabat 2 dezen bedragen waaren al na schuld eizers gegaan dus doe is goed je huiswerk voor dat je dom lult

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door amsterdam123 --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:02 schreef amsterdam123 het volgende:
PSVMocro lul niet uit je nek man 113 mil krijg je nooit weg gewerkt met zonder hulp van de gemeente en jij weet dat ook psv word nu voor de 2 keer geholpen en de gemeent moet zo muteen allus betaalen let maar op en eindhoven krijg duurderen belasting en over ajax gesproken die hebben geen hulp nodig van amsterdam die lossen het zelf op dat is un club om trots op te zijn psv is gewoon un gemeente club aan het worden ik vind het schandalig

Afellay 3 + Salcido 2,5 + Amrabat 2 dezen bedragen waaren al na schuld eizers gegaan dus doe is goed je huiswerk voor dat je dom lult
haha jij bent echt een clown.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

haha jij bent echt een clown.
Clowns zijn eng! :P
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Clowns zijn eng! :P
Nee toch. Ik kan er wel om lachen, vooral als ze dom doen. :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee toch. Ik kan er wel om lachen, vooral als ze dom doen. :P
Tenzij je 'The Joker' tegen komt :P
Nee, maar was een grapke hoor ;) (Oh, toch wel? :P)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 03 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Tenzij je 'The Joker' tegen komt :P
Nee, maar was een grapke hoor ;) (Oh, toch wel? :P)
Kan me niet voorstellen dat je serieus bang bent voor clowns. Zien er toch lief uit. :P

it.jpg
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Zo dit is onze nieuwe keeper
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Deze is ook schattig:
enge-clown-thumb8000285.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van

0.0116069