BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
fcufan
 fcufan - vrijdag 15 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
nee sorry ken amsterdam123 niet, ben gewoon een utreg fan en zal het blijven ook. ik gaf gewoon me mening en het is ook waar ook. ik ben benieuwd of rutte het gaat halen met dit team en laten we nu weer over voetbal praten want daar is dit forum toch voor?
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:22 schreef fcufan het volgende:
nee sorry ken amsterdam123 niet, ben gewoon een utreg fan en zal het blijven ook. ik gaf gewoon me mening en het is ook waar ook. ik ben benieuwd of rutte het gaat halen met dit team en laten we nu weer over voetbal praten want daar is dit forum toch voor?
Had jij al eerder gepost? Want je zegt sorry en je zegt dat je niks amsterdam123 niet kent.. Maar als je nooit gepost heb begrijp ik dat niet zo goed.. En dus was ik benieuwt waar je dan gelijk in had?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Had jij al eerder gepost? Want je zegt sorry en je zegt dat je niks amsterdam123 niet kent.. Maar als je nooit gepost heb begrijp ik dat niet zo goed.. En dus was ik benieuwt waar je dan gelijk in had?
Hij heeft 1x eerder gepost, maar ook zonder leestekens en was ook onleesbaar..
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hij heeft 1x eerder gepost, maar ook zonder leestekens en was ook onleesbaar..
Oo ik heb hem nou gevonden;)
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:22 schreef fcufan het volgende:
Maar doe je berichtje nu eens nog een keer over.. Je had het over tiovonen en suarez en daar snapte ik niks van..
fcufan
 fcufan - vrijdag 15 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
ik had het er over dat jullie ganaaid zijn om 13 miljoen te betalen. wij halen er versterkingen voor en houden alsnog driekwart over. toivonen gaat suarez spelen met zijn overtredingen en swalbe's, mertens gaat ego'en en strootman is zijn draai kwijt en gaat niks bakken. zo beter meneer de directeur die leraar moet zijn.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Wtf.. Ja zo is t beter.. Mannetje;)
danniepsv
 danniepsv - vrijdag 15 juli 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:38 schreef fcufan het volgende:
ik had het er over dat jullie ganaaid zijn om 13 miljoen te betalen. wij halen er versterkingen voor en houden alsnog driekwart over. toivonen gaat suarez spelen met zijn overtredingen en swalbe's, mertens gaat ego'en en strootman is zijn draai kwijt en gaat niks bakken. zo beter meneer de directeur die leraar moet zijn.
Maar suarez speelt nu wel voor respectievelijk Liverpool dus dat is er weer 20 miljoen in de pocket:-)
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 09:41   quote  deeplink  
denk het niet als zijn contract afloopt gaat hij gratis naar zweden terug, meer zie ik niet in hem.
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 16 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
waarom zeg je dan dat hij net zoals suarez gaat spelen;)
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 13:39   quote  deeplink  
als je het hele bericht had gelezen zag je dat ik het over swalbe's en overtredingen heb. niet over het spel bij liverpool en als jullie er een miljoen of drie voor vangen gaat dat toch in de schulden, want psv kan niet financieel gezond blijven. utrecht zonder Europa league is financieel gezond.
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 16 juli 2011 - 13:52   quote  deeplink  
maar jij neemt het voorbeeld van suarez die is er weer boven op gekomen...
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 16 juli 2011 - 13:53   quote  deeplink  
maar utrecht speelt NOOIT om het kampioenschap...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 16 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:39 schreef fcufan het volgende:
als je het hele bericht had gelezen zag je dat ik het over swalbe's en overtredingen heb. niet over het spel bij liverpool en als jullie er een miljoen of drie voor vangen gaat dat toch in de schulden, want psv kan niet financieel gezond blijven. utrecht zonder Europa league is financieel gezond.
Berichten uit 2010 en 2011

Voetbaldeel Galgenwaard is failliet
06 JULI 2011 13:20 | BNR.NL
Het voetbalgedeelte van stadion Galgenwaard in Utrecht (de tribunes, de grasmat en het trainingscomplex) is failliet, blijkt uit het register van de Utrechtse rechtbank. Die onderdelen zijn eigendom van een omgevallen bv.
De rest van het stadion heeft de omgevallen eigenaar, bouwbedrijf Midreth, geparkeerd in een bv die in surseance van betaling verkeert. Dat heeft de gemeente Utrecht vandaag bekendgemaakt.

'Verlies FC Utrecht tussen de vier en vijf miljoen'
26/10/2010 12:56

Sinds de komst van grootaandeelhouder Frans van Seumeren (foto) in april 2008 heeft FC Utrecht reuzensprongen gemaakt. Ondanks alle investeringen maakt de clubleiding niettemin binnen enkele weken een negatief resultaat bekend over het boekjaar 2009-2010. Het verlies valt aanmerkelijk hoger uit dan vorig jaar, toen bedroeg het rode cijfer 3,4 miljoen euro. Van Seumeren geeft in gesprek met Voetbal International alvast tekst en uitleg.

Van Seumeren gaat bezuinigen bij verlies makend FC Utrecht
Maandag, 22 november 2010 om 21:46
Frans van Seumeren liet bij zijn aantreden als grootaandeelhouder van FC Utrecht weten vol ambities te zitten. De Domstedelingen moesten zo snel mogelijk denken aan de bovenste plekken van de Eredivisie en daarom ging de geldkraan open. Over het afgelopen boekjaar leed FC Utrecht echter een verlies van vijf miljoen euro. En dat is ook voor Van Seumeren teveel; hij heeft laten weten maatregelen te zullen nemen.

De grootaandeelhouder wil gefaseerd gaan bezuinigen en dus langzaam maar zeker minder geld in de club pompen. Zo moet de salarispost een aardig stuk omlaag. Waar deze nu op 84 procent ligt, moet deze naar 65 procent, weet Voetbal International. De spelers en trainers zijn inmiddels op de hoogte gesteld van de bezuinigingsplannen van Van Seumeren.

Heel gezond! haha Utrecht valt of staat op dit moment alleen met Van Seumeren. Hij dicht nu al jaren gaten voor jullie. De EL stelt overigens geen reet voor financieel gezien. Sterker nog, de meeste clubs kost het gewoon geld. Pas als je ver komt krijg je bonussen die het interessant maken.

quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:38 schreef fcufan het volgende:
Deze reactie heeft echt op mijn lachspieren gewerkt. De wens is de vader van de gedachte bij jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door PSVMocro --
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
door de verkopen zijn wij zwarte cijfers gaan schrijven. wij hebben door onze fransie nog 80 mil klaarstaan voor noodgevallen en dat medrith failliet is: who care's. wij kopen de galgenwaard zelf wel en komen er sterker uit. utrecht heeft nog NOOIT financiële hulp van de gemeente gehad. dus jullie hebben het nergens over zorg eerst voor zwarte cijfers en dan praten we verder, en dat suarez erboven op is gekomen hebben we het niet over. we hebben het over zijn periode bij ajax en niet liverpool dus kap alsjeblieft met je gelijk halen want dat krijg je toch niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door fcufan --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 16 juli 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:06 schreef fcufan het volgende:
door de verkopen zijn wij zwarte cijfers gaan schrijven. wij hebben door onze fransie nog 80 mil klaarstaan voor noodgevallen en dat medrith failliet is: who care's. wij kopen de galgenwaard zelf wel en komen er sterker uit. utrecht heeft nog NOOIT financiële hulp van de gemeente gehad. dus jullie hebben het nergens over zorg eerst voor zwarte cijfers en dan praten we verder, en dat suarez erboven op is gekomen hebben we het niet over. we hebben het over zijn periode bij ajax en niet liverpool dus kap alsjeblieft met je gelijk halen want dat krijg je toch niet.
Als je met mij in discussie wil, dan moet je wel goed geïnformeerd zijn vriend. In 2003 had de gemeente Utrecht een lening van 25 miljoen verstrekt aan Midreth om het stadion van Utrecht te kopen toen het bijna failliet was.

En ja, nu gaat Utrecht zwarte cijfers schrijven, maar transfers zijn incidentele en geen structurele inkomstenbronnen. Feit is dat Utrecht meer uitgeeft, dan dat er binnenkomt. Dus gezond? Ik denk het niet. PSV is gezonder, omdat de CL uit de begroting is. Onze uitgaven en inkomsten liggen dichter bij elkaar dan die van Utrecht.

Ik snap jouw haat sowieso niet. Dankzij PSV mag Utrecht weer eens zwarte cijfers schrijven. Ik vind een bedankje wel op zijn plaats eerlijk gezegd. hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door PSVMocro --
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 15:30   quote  deeplink  
haat schrijf je wel snel. ik haat niet ik ben het niet met je eens. en midreth is geen utrecht het is een sponsor/stadioneigenaar, dus ga je bronnen eens checken want voetbal en constructiebedrijven zijn twee hele verschillende dingen ;) en trouwens door psv? ha laat me niet lachen door de verkoop van van wolfswinkel gingen wij naar zwart toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door fcufan --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 16 juli 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:30 schreef fcufan het volgende:
haat schrijf je wel snel. ik haat niet ik ben het niet met je eens. en midreth is geen utrecht het is een sponsor/stadioneigenaar, dus ga je bronnen eens checken want voetbal en constructiebedrijven zijn twee hele verschillende dingen ;) en trouwens door psv? ha laat me niet lachen door de verkoop van van wolfswinkel gingen wij naar zwart toe.
De gemeente heeft alleen geld aan Midreth geleend om Utrecht te redden. Zonder die lening had Utrecht in 2003 faillisement moeten aanvragen. De gemeente had anders het geld nooit geleend. Het was een onderdeel van het reddingsplan van Utrecht.

Eneco morrelt aan reddingsplan Utrecht
Van onze sportredactie − 30/05/03, 00:00
Het is nog altijd niet zeker of FC Utrecht een toekomst heeft in het betaald voetbal. Amper een dag nadat de gemeenteraad van Utrecht de onder een schuldenlast van 39,2 miljoen euro kreunende eredivisieclub de helpende hand toestak diende zich een nieuwe tegenvaller aan....

Het energiebedrijf Eneco liet woensdag weten dat het een openstaande schuld van 7,2 miljoen niet in zijn geheel wenst kwijt te schelden.

De Utrechtse gemeenteraad ging na een marathonzitting in de nacht van dinsdag op woensdag akkoord met het reddingsplan voor de plaatselijke profclub. De gemeente wil 25 miljoen lenen aan bouwonderneming Midreth, dat doende is stadion Nieuw Galgenwaard op te knappen en uit te breiden. Midreth kan dankzij de lening het stadion kopen en een streep halen door de schuld die de club bij het bedrijf heeft.

Voorwaarde is wel dat FC Utrecht een regeling met de schuldeisers treft. Het zou om een bedrag van in totaal 7,4 miljoen gaan. Eneco liet prompt niet akkoord te willen gaan met een schikkingsvoorstel van de club. Het energiebedrijf weigert de helft van de openstaande vordering van 7,2 miljoen te laten vervallen.

FC Utrecht is teleurgesteld en beraadt zich met adviseurs over alternatieve voorstellen. 'Dit is een flinke tegenvaller, maar tijdens onderhandelingen krijg je ook te maken met tegenslagen. We moeten blijven denken aan oplossingen', reageerde interim-directeur Martin Sturkenboom van FC Utrecht.

Tijdens de raadsvergadering bleek dat vooral de oppositiepartijen GroenLinks, SP, D66, B & G, ChristenUnie en collegepartij VVD bezwaren hadden tegen de reddingsoperatie. Deze fracties maken zich zorgen om de financiële en juridische risico's voor de gemeente. Zo moet de gemeente tijdens de aflossingsperiode van 15 jaar garant staan voor de betaling van de huur door FC Utrecht aan Midreth.

Ook hebben de critici hun twijfels over de waarde van het stadion als onderpand, vrezen ze 'financiële lijken in de kast' en problemen met Europese regels. Voorts waren er twijfels over de effectiviteit van het reddingsplan en de kwaliteit van de leiding.

Nee, door Van Wolfswinkel kwamen jullie op break-even. Zwart = winst = PSVgeld = graag gedaan! ;)
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
alsnog heeft utrecht geen financiële staatshulp gehad want midreth is geen utrecht. psv heeft het direct gehad wij mochten de schulden even wegschuiven en terugbetalen in periode's. (zoals je het zelf schrijft) en 0 is ook een zwart cijfer met het geld van jullie hadden we extra om zweden enz. te halen daarvoor heel erg bedankt, maar voor zwart nee niet echt.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 juli 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:08 schreef fcufan het volgende:
alsnog heeft utrecht geen financiële staatshulp gehad want midreth is geen utrecht. psv heeft het direct gehad wij mochten de schulden even wegschuiven en terugbetalen in periode's. (zoals je het zelf schrijft) en 0 is ook een zwart cijfer met het geld van jullie hadden we extra om zweden enz. te halen daarvoor heel erg bedankt, maar voor zwart nee niet echt.
MR even tussendoor..kijk maar naar eigen kluppie want bijna alle spelers uit Eredivisie waar jullie interesse in hadden zeggen nee. Dus probeer maar playoffs te halen en maak je druk om eigen club..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 16 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:08 schreef fcufan het volgende:
Jij mag er rondjes omheen blijven draaien. Maakt mij niet uit, maar zonder de gemeente was Utrecht failliet geweest. Dat is een feit. PSV heeft ook geen staatshulp gehad wat jij steeds zegt, omdat verkoop van grond geen subsidie is. Overigens ben ik wel blij dat de gemeente FC Utrecht te hulp was geschoten. De eredivisie zonder Utrecht zou toch minder zijn. Kan wel van jullie genieten, zeker als jullie tegen Ajax moeten spelen. :P
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik bevestig wat jij schrijft. psv heeft wel degelijk staatshulp gehad want die verkopen hebben niet die ruim 40 mil opgebracht. maar de spelers waar wij interesse in tonen spelen europa league of zien onze kwaliteiten niet. de ridder kan nog steeds komen en gerndt is bijna binnen. en bedankt voor de complimenten kan je toch zien dat utreg niet niks is. aankomend seizoen laten wij jullie een poepie ruiken.
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 16 juli 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:06 schreef fcufan het volgende:
Jij neemt het voorbeeld van hem en suarez is toch naar liverpool vertrokken, ik snap dat je hoopt dat de spelers hier het gaan verprutsen. Maar daar dacht jij toch ook anders over bij Utrecht!!
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 16 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:44 schreef fcufan het volgende:
ik bevestig wat jij schrijft. psv heeft wel degelijk staatshulp gehad want die verkopen hebben niet die ruim 40 mil opgebracht. maar de spelers waar wij interesse in tonen spelen europa league of zien onze kwaliteiten niet. de ridder kan nog steeds komen en gerndt is bijna binnen. en bedankt voor de complimenten kan je toch zien dat utreg niet niks is. aankomend seizoen laten wij jullie een poepie ruiken.
En wat dan nog PSV zal echt niet de enige zijn... Utrecht heeft ook in het rood gestaan maar door de verkopen niet meer;-)
fcufan
 fcufan - zaterdag 16 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
ieder zo zijn club en supporters. ik vind ook niet iedere speler geweldig bij utrecht en psv heeft wel kwalitatief goeie spelers, maar zolang die niet tot hun recht komen valt het nog te bezien.
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 16 juli 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Dus strootman en mertens waren bij utrecht goed en nu zijn ze slecht?!
fcufan
 fcufan - maandag 18 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
mertens heb ik persoonlijk nooit goed gevonden. hij is ook geen speler voor utrecht maar meer voor het geld. strootman was top maar drie clubs in een half seizoen kan iets te goed overkomen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 18 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 19:24 schreef fcufan het volgende:
mertens heb ik persoonlijk nooit goed gevonden. hij is ook geen speler voor utrecht maar meer voor het geld. strootman was top maar drie clubs in een half seizoen kan iets te goed overkomen.
Jij houdt dus niet van een flankspeler met een dribbel, een individuele actie, snelheid, een goede vrije trap en scorend vermogen? Voor wat betreft Strootman...wat goed is, komt snel. ;)

Maar tijd zal het leren. Vooralsnog vallen ze zeer positief op bij PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door PSVMocro --
kaashaas
 kaashaas - dinsdag 19 juli 2011 - 00:11   quote  deeplink  
een echte topclub psv ... gaat helemaal goed komen met deze top aankopen en Goede trainer.
fcufan
 fcufan - dinsdag 19 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
mertens kan wel aardig voetballen, maar hij heeft maar 1 dribbel en dat is: eerst rustig en dan naar rechts naar binnen schuiven, een beetje goede verdediger heeft dat de tweede keer al door. van voorzetten ho maar en snelheid valt wel tegen door zijn lengte. scorend vermogen heeft hij zijn tweede seizoen bewezen maar ik weet niet hoe dat gaat komen bij psv. bij de vrije trappen dat liet hij de laatste tijd al niet meer merken, er is denk ik wel een betere bij psv. over strootman ligt het eraan of zijn ego het gaat doen of niet. en ik hou er wel van zoals jij het schrijft, hij liet het alleen nooit echt zien bij utrecht,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mogelijk 4 spelers van psv o wat worden we daar sterk van

0.0374288