|
|
danniepsv
|
|
|
zeg t maar welke speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door danniepsv -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mij niet graag :P Ik speel al bij Ajax :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Of koop het hele Spaanse elftal, dan weet je zeker dat je de CL wint.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 19:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Of koop het hele Spaanse elftal, dan weet je zeker dat je de CL wint.. Ook met Rutten? :P |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: PSV heeft nog een spits en een verdediger nodig. Het liefst zie ik Isaksson vertrekken, dan kan PSV misschien Tyton halen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat weet ik zo net nog niet.. :P |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Totale controle zou Rutten zegguh |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 20:17 schreef PSVMocro het volgende:[..] PSV heeft nog een spits en een verdediger nodig. Het liefst zie ik Isaksson vertrekken, dan kan PSV misschien Tyton halen. Die Amerikaan. Maar als we een spits halen, moeten we toivonen of wijnaldum op de bank zetten?! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:43 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Die Amerikaan. Maar als we een spits halen, moeten we toivonen of wijnaldum op de bank zetten?! Wijnaldum moet je niet in de spits zetten? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Het wordt of toivonen of wijnaldum aanvallende middenvelder. Waarschijnlijk wordt dat wijnaldum, en dan schuift toivonen door naar de spitspositie. Als PSV een spits koopt, moet toivonen, of wijnaldum, op de bank zitten. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
ik denk dat ze toivonen er uit moeten gooien, Hij gaat hetzelfde doen als vorig jaar denk ik |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Ze moeten proberen om el hamdaoui te halen en isaksson moet weg en er moet een nieuwe keeper komen. |
|
|
|