|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk een ploeg die altijd met geld probeert een kampioenstitel te kopen psv dus zijn jullie daar trots op dan ? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
blijft toch wel raar hè. 40miljoen krijgen van de gemeente en gelijk drie spelers halen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Snap de ophef wel mr elke club zou Strootman en Mertens wel willen en aan t eind van de rit blijkt wel wie t best gekocht heeft |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:14 schreef piet de paler het volgende:Ik denk een ploeg die altijd met geld probeert een kampioenstitel te kopen psv dus zijn jullie daar trots op dan ? PSV heeft nooit een titel gekocht. PSV koopt spelers die een titel voor de club verdienen. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
idd de gemeente heeft julie weer geret |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hoe oud ben jij eigenlijk wanty jij schrijft nog rotter dan ik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:14 schreef piet de paler het volgende:Ik denk een ploeg die altijd met geld probeert een kampioenstitel te kopen psv dus zijn jullie daar trots op dan ? jaloers 020 |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: tststs triest geval |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:14 schreef piet de paler het volgende:Ik denk een ploeg die altijd met geld probeert een kampioenstitel te kopen psv dus zijn jullie daar trots op dan ? Als jullie ze konden halen had je het ook best gevonden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: FAIL!! Hij is een Feyenoorder.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ajax kan het best halen, maar we hebben een goede jeugd, eat jullie niet hebben.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Paler is toch voor feynoord |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ajax kan het best halen, maar we hebben een goede jeugd, eat jullie niet hebben.. En laten we eerlijk zijn , wij staan ook niet bekend om onze jeugdopleiding mr meestal om ons slimme aankoopbeleid |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die was voor de Baler |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:11 schreef infamous psv het volgende:[..] En laten we eerlijk zijn , wij staan ook niet bekend om onze jeugdopleiding mr meestal om ons slimme aankoopbeleid Ja ok, alleen moeten jullie elk jaar weer nieuwe spelers halen.. Dat is jammer, want je hebt echt zoveel profijt van een goede jeugd.. Daar zou PSV (als ze weer geld hebben) in moeten investeren, in eigen jeugd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ow, ik dacht dat eindhovenpsv1 ook dat berichtje schreef, daarom ging ik erop in, voor als het Ajax was.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:18 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja ok, alleen moeten jullie elk jaar weer nieuwe spelers halen.. Dat is jammer, want je hebt echt zoveel profijt van een goede jeugd.. Daar zou PSV (als ze weer geld hebben) in moeten investeren, in eigen jeugd.. Vind wel dat er idd meer vertrouwen mag zijn in jonkies , daar worden ze alleen maar beter van |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:19 schreef infamous psv het volgende:[..] Vind wel dat er idd meer vertrouwen mag zijn in jonkies , daar worden ze alleen maar beter van Welke spelers hebben jullie op het moment in de jeugd die een beetje goed zijn en dicht bij het eerste zitten, of net erbij zijn gehaald? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:19 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ow, ik dacht dat eindhovenpsv1 ook dat berichtje schreef, daarom ging ik erop in, voor als het Ajax was.. Zou er ook in kleunen als t om mijn cluppie ging haha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
De beloftes zijn al 2x achter elkaar kampioen geworden , lopen zeker paar goeie tussen en er mogen nu ook aantal meetrainen met 1ste |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:22 schreef infamous psv het volgende:De beloftes zijn al 2x achter elkaar kampioen geworden , lopen zeker paar goeie tussen en er mogen nu ook aantal meetrainen met 1ste Je bedoelt Jong PSV? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Welke spelers hebben jullie op het moment in de jeugd die een beetje goed zijn en dicht bij het eerste zitten, of net erbij zijn gehaald? Mokhtar, Ritzmaier, Depay, etc. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:18 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja ok, alleen moeten jullie elk jaar weer nieuwe spelers halen.. Dat is jammer, want je hebt echt zoveel profijt van een goede jeugd.. Daar zou PSV (als ze weer geld hebben) in moeten investeren, in eigen jeugd.. Het is trouwens een misvatting dat PSV dé club van de aankopen is. Dat imago wordt wel vaak gegeven aan de club, omdat wij er het meest succesvol mee zijn geweest. Ik herinner me een artikel, waaruit blijkt dat PSV en Ajax elkaar qua aankopen helemaal niet zoveel ontlopen en ik meen dat Feyenoord het meest aan het shoppen is geweest. Ik zal het zo even voor je googlen.
Bron VI (2008)
De afgelopen maanden analyseerde Voetbal International het aankoopbeleid van onder meer de traditionele Nederlandse topdrie. Tien jaar transferbeleid van Ajax, PSV en Feyenoord werd daarbij bestudeerd en de conclusie was dat de Eindhovenaren het best uit de bus kwamen.
Feyenoord haalde in tien jaar tijd 88 aankopen in huis, waarvan er elf het predikaat goed verdienden. Bij Ajax waren er dertien goed van de 71 en bij PSV waren dat er achttien van de 75. Ter verduidelijking, onder 'goed' wordt verstaan: een duidelijke versterking voor de selectie en/of met winst verkocht, of verkoop met winst is meer dan waarschijnlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik kan er niks aan doen als jij de beloftencompetitie en oranje -17 niet volgt. Volgende vraag. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 11:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik kan er niks aan doen als jij de beloftencompetitie en oranje -17 niet volgt. Volgende vraag. Nailed it. :P |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:20 schreef jarjar78 het volgende:blijft toch wel raar hè. 40miljoen krijgen van de gemeente en gelijk drie spelers halen. als je er niets van snapt hou dan aub je mondt, eerst het concept lezen dan commentaar geven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 11:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik kan er niks aan doen als jij de beloftencompetitie en oranje -17 niet volgt. Volgende vraag. Gedist |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ajax kan het best halen, maar we hebben een goede jeugd, eat jullie niet hebben.. echt een goeden jeugd anita en noem maar op echt goed man laat me niet lachen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Best grappig dat sommige joden er gewoon niet tegen kunnen dat wij 3 goede aankopen hebben gedaan. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:20 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Welke spelers hebben jullie op het moment in de jeugd die een beetje goed zijn en dicht bij het eerste zitten, of net erbij zijn gehaald? labyad tamata mokthar |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 12:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] echt een goeden juegd anita en noem maar op echt goed man laat me niet lachen Anita is zeker een bruikbare speler hoor.. En ben je mensen vergeten zoals Sneijder, van der Vaart, Heitinga, Stekelenburg etc. etc.. En nu hebben we dat ook in de jeugd: Rodney Sneijder, Bouy, Klaassen, Lukoki, de Sa, Ligeon etc. etc. En nu al in het eerste: Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Siem de Jong, Özbliz, Ebecilio en ook Anita etc. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 11:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik kan er niks aan doen als jij de beloftencompetitie en oranje -17 niet volgt. Volgende vraag. zo... dan zijn ze wel heel er goed zeker? als ze alleen maar bekend zijn van oranje -17 |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 14:58 schreef jarjar78 het volgende:[..] zo... dan zijn ze wel heel er goed zeker? als ze alleen maar bekend zijn van oranje -17 kneus |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben het hier wel met je eens :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax had die spelers met het grootste gemak kunnen kopen, maar weigert terecht tegenwoordig nog zoveel geld voor spelers uit te geven. Dat is bij ons ook weleens anders geweest, maar zit dat gelukkig weer prima in elkaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 00:22 schreef infamous psv het volgende:De beloftes zijn al 2x achter elkaar kampioen geworden , lopen zeker paar goeie tussen en er mogen nu ook aantal meetrainen met 1ste De beloftes zijn over het algemeens spelers die het eerste nooit zullen halen, grote talenten stromen door vanuit de A1 direct naar het eerste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 12:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] echt een goeden juegd anita en noem maar op echt goed man laat me niet lachen Stekelenburg, V/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Blind, Anita, Urby, De Jong, Eriksen, Ozbiliz, Ebecilio, Vermeer, Verhoeven, Ooijer.
Allemaal spelers uit de jeugdopleiding van Ajax die afgelopen seizoen in actie zijn gekomen voor het eerste, en volgens mij maakten deze jongens Ajax kampioen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 14:58 schreef jarjar78 het volgende:[..] zo... dan zijn ze wel heel er goed zeker? als ze alleen maar bekend zijn van oranje -17 Waar moeten ze nog meer bekend van zijn dan?? Van radio en tv?? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] Stekelenburg, V/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Blind, Anita, Urby, De Jong, Eriksen, Ozbiliz, Ebecilio, Vermeer, Verhoeven, Ooijer. Allemaal spelers uit de jeugdopleiding van Ajax die afgelopen seizoen in actie zijn gekomen voor het eerste, en volgens mij maakten deze jongens Ajax kampioen.. Wat zie jij eigenlijk als jeugd? Ook spelers die op hun 17de of 18de gekocht worden?
Verder lijkt het me duidelijk dat Ajax grote spelers heeft voorgebracht. Het nadeel is dat jullie óók veel hebben gekocht. Als ik aan Ajax jeugd denk, dan denk ik ook niet aan het huidige elftal. Maar aan het elftal van 95/96. Dat was uniek. Er zijn op dit moment maar weinig jeugdspelers waarvan ik echt onder de indruk ben. Sneijder was de laatste wereldtopper. De klasse droop van die jongen af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Why cant we all just get along. haha |
|
|
|