|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee laat weg |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Laat el hamdaoui maar komen dan komt het helemaal goed! |
|
|
|
|
psv tholen
|
|
|
020 dat word niks gewoon kezman bellen |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
eyx
|
|
|
Ik denk dat hij wel past ^^ |
|
|
|
|
zweef
|
|
|
psv zoekt een spits, die psv ook op kan jutten. een speler die gif in het spel / kan brengen. El Hamdaoui zal zijn gram willen halen, zich willen bewijzen wel bij een topclub thuis te horen. dus geef hem een kans, je zal er denk ik een hoop lol aan beleven.... |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
maar het is wel een moeilijke speler... |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
hoeveel zou er nog over zijn van de 40milj. van de gemeente? |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
alles als ze hun schulden nog niet hebben afbetaald. Voor dat bedrag kopen ze geen spelers, dat is allemaal door de bedrijven die extra veel geven omdat Psv daar om vroeg. Affelay=5 dzsudzsak=14 amrabat=2 = 21 m |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
ze hebben nu 18 miljoen uitgegeven dus hebben nog 3 m voor el hamdaoui |
|
|
|
|
zweef
|
|
|
quote: aan rutten om daar mee om te gaan, maar juist die moeilijke spelers maken een verschil, als ze op de goeie manier aanpakt. de boer zegt eigenlijk dat hij er niet mee om kan gaan. als rutten dat wel kan zijn wij meer kampioenskandidaat als ajax, zoniet dan vraag ik me af wat rutten en psv willen bereiken.... |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: alles want die mag je niet uitgeven |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
PSV'ers die nu nog om Kezman vragen hebben hem blijkbaar niet gevolgd en denken nog aan de mooie tijd dat hij de ene na de andere goal erin schoot. Bij PSV was hij een fenomeen, maar daarna heeft hij het gewoon nergens waargemaakt.
quote: Inderdaad. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
hoeft niet als ze hun schulden al hebben afgelost is er een aardig bedrag vanaf |
|
|
|