BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been niet de juiste man op de juiste plek. Wie dan wel?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
King - 010
 King - 010 - dinsdag 05 juli 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Onze "redder in nood" heeft afgelopen seizoen het volgende bewezen:

* Weet niet met een vaste selectie te spelen.
* Weet de tegenstander geen eigen speelwijze op te leggen.
* Weet de speler niet beter te maken.
* Laat geen toekomstperspectief zien.

Wie moet het roer overnemen?

- Van Marwijk gaat na NL naar het buitenland.
- Van Hanegem zal geen zin meer hebben.
- McLaren is al bezet
- Adriaanse is al bezet.
- Hiddink zal naar UK gaan.
- Van Gaal zal de uitdaging wel aangaan maar kost teveel.

Van Geel is met de grote schoonmaak bezig om de afkoopsom van Been op tafel te kunnen leggen. Hij is een man die op de lange termijn denkt en Been past daar niet bij in het plaatje.

Wie wordt onze nieuwe aanwinst die op lange termijn wel een plek op het bordes van de Coolsingel kan bemachtigen?
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 10:22   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-20193/
wazzaamahn
 wazzaamahn - dinsdag 05 juli 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Duo boskamp van hanegem
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 05 juli 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Hij blijft in Duitsland maar ik zeg tog Steevens.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:20 schreef King - 010 het volgende:
Onze "redder in nood" heeft afgelopen seizoen het volgende bewezen:

* Weet niet met een vaste selectie te spelen.
* Weet de tegenstander geen eigen speelwijze op te leggen.
* Weet de speler niet beter te maken.
* Laat geen toekomstperspectief zien.

Wie moet het roer overnemen?

- Van Marwijk gaat na NL naar het buitenland.
- Van Hanegem zal geen zin meer hebben.
- McLaren is al bezet
- Adriaanse is al bezet.
- Hiddink zal naar UK gaan.
- Van Gaal zal de uitdaging wel aangaan maar kost teveel.

Van Geel is met de grote schoonmaak bezig om de afkoopsom van Been op tafel te kunnen leggen. Hij is een man die op de lange termijn denkt en Been past daar niet bij in het plaatje.

Wie wordt onze nieuwe aanwinst die op lange termijn wel een plek op het bordes van de Coolsingel kan bemachtigen?
Wat een onzin.
Hoe moet hij met een vaste selectie spelers als een aantal belangrijke spelers wisselend geblesseerd zijn?
Hoe moet hij de tegenstander de wil op leggen als je speelt met gasten die denken dat Europees voetbal gehaald wordt door naar andere club te verkassen?
Wijnaldum en Fer zijn zo achteruit geholt dat clubs als PSV en Twente ze als versterking zien....
Het toekomstperspectief van Feyenoord wordt gedicteerd door de financiële malaise waarin de club verkeerd.

Niemand moet het roer overnemen
Been is degene die ons naar de coolsingel gaat brengen. En kap nou eens met die Adriaanse want die wint alleen als er een team staat en hij een hoop geld kan besteden.
dennis
 dennis - dinsdag 05 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Hotjumper heeft gelijk.
Laat Been het maar gewoon doen. wie moet het beter doen met deze selectie? alleen Europese Toptrainers.
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Elke trainer zou het beter doen dan deze amateur.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:36 schreef MMM het volgende:
Elke trainer zou het beter doen dan deze amateur.
Hoezo dan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo dan?
kijk naar al die trainsers voor Mario.. die deden t veel beter..... Zeker als ze geen geld te besteden hadden! Kampioenschap op kampioenschap werd er gestapeld...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kijk naar al die trainsers voor Mario.. die deden t veel beter..... Zeker als ze geen geld te besteden hadden! Kampioenschap op kampioenschap werd er gestapeld...
Ja ik heb moeite ze uit elkaar te houden....
King - 010
 King - 010 - dinsdag 05 juli 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:26 schreef dennis het volgende:
Hotjumper heeft gelijk.
Laat Been het maar gewoon doen. wie moet het beter doen met deze selectie? alleen Europese Toptrainers.
De huidige selectie heeft zeker potentie:
* Anders zou de jeugd van Feyenoord niet zo geprezen worden.
* Anders zou Feyenoord niet hofleverancier zijn voor de jeugd van NL 11tal.
* Anders zouden buitenlandse clubs niet onze talenten in een vroeg stadium wegplukken.

Hoe denk je dat het komt dat juist deze potientele jeugdspeler in het 1ste stagneren?
Buitenlandse clubs willen deze talenten al voordat ze verder stagneren.
Geld is niet altijd de drijfveer om beter te presteren, je moet ook de juiste mentale coach hebben. Hoe denk jij dat deze jongens zich voelen als ze continu te horen krijgen dat we maar een jonge ploeg hebben en daardoor niet kunnen presteren. Dat dit het beste is wat we eruit kunnen halen.

Een trainer moet niet (openlijk) focussen op wat ze niet kunnen maar focussen op het positieve. Simpele vergelijking; als je maar vaak genoeg tegen een kind zegt dat hij dom is dan gaat hij dat op een gegeven ook geloven.

Ik durf te wedden dat Been ons geen kampioenschap kan bezorgen.
Sterker nog, tegen de winterstop is hij weg!
Een aantal van de eerste wedstrijden (thuis tegen Roda, thuis tegen Heerenveen, uit tegen NAC) zal hij al onderuit gaan.
craven
 craven - dinsdag 05 juli 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:23 schreef King - 010 het volgende:

[..]

De huidige selectie heeft zeker potentie:
* Anders zou de jeugd van Feyenoord niet zo geprezen worden. JEUGD SPEELT NIET ALLEMAAL IN HET EERSTE VAN FEYENOORD, DUS NIET RELEVANT. DAARBIJ KAN EEN TEAM ALLEEN BESTAANDE UIT JEUGDSPELERS NOGAL WISSELVALLIG ZIJN
* Anders zou Feyenoord niet hofleverancier zijn voor de jeugd van NL 11tal.
vOLGENS MIJ IS DAT HET ONDER 17 ELFTAL, MAAR ALLEEN OP JEUGD KAN JE NIET TEREN
* Anders zouden buitenlandse clubs niet onze talenten in een vroeg stadium wegplukken.

Hoe denk je dat het komt dat juist deze potientele jeugdspeler in het 1ste stagneren?
Buitenlandse clubs willen deze talenten al voordat ze verder stagneren.
Geld is niet altijd de drijfveer om beter te presteren, je moet ook de juiste mentale coach hebben. Hoe denk jij dat deze jongens zich voelen als ze continu te horen krijgen dat we maar een jonge ploeg hebben en daardoor niet kunnen presteren. Dat dit het beste is wat we eruit kunnen halen.

Een trainer moet niet (openlijk) focussen op wat ze niet kunnen maar focussen op het positieve. Simpele vergelijking; als je maar vaak genoeg tegen een kind zegt dat hij dom is dan gaat hij dat op een gegeven ook geloven.

Ik durf te wedden dat Been ons geen kampioenschap kan bezorgen.
Sterker nog, tegen de winterstop is hij weg!
Een aantal van de eerste wedstrijden (thuis tegen Roda, thuis tegen Heerenveen, uit tegen NAC) zal hij al onderuit gaan.
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Sommige mensen blijven maar
kettingzaag.jpg
een kenner
 een kenner - dinsdag 05 juli 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Kunnen we dit seizoen niet gewoon overslaan , als ik zie wat de rest allemaal koopt . staan we straks weer 10de . Dit word weer een jaartje van heb ik jou daar . Met schaken ?? Geen echte spits ... en tenslotte fernandez zal er ook 12 in knallen .

Ik moet met bloedend hart constateren dat dit jaar ook %$@%$^$# zal zijn . En dat ligt niet aan wijnaldum en fer . ALs je die spelers mist moet je ook gewoon voor het kampioenschap gaan en niet zeuren. Ik vind mario niet de juiste man op de juiste plek. Met het materiaal van vorig jaar had zelfs ik wel wat hoger gestaan . Hij was een leuke voetballer maar moet gewoon zijn verlies nemen en wegwezen , als je dan zo'n feyenoord hart hebt , dan maak je ook wel plaats voor iemand anders . En niet je eigen ego boven feyenoord stellen . Gezeik met .. "ik heb een jonge selectie , blablabla " .

Ik beschouw aankomend jaar ook als een verloren jaar . En hoop stellig op betere tijden . Misschien dat we ons kwalificeren voor europees en de weg naar boven weer in kunnen zetten , Dost zal hier niet aan mee kunnen doen . Hij moet namelijk wel de ballen krijgen om te kunnen scoren .... dat is het manco van feyenoord tegenwoordig .

Ik vraag aan mijn zoontje wel .. hij is 8 of hij wil spelen voor feyenoord .. niveau verschilt toch niet veel .
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Beetje onzinnige reactie. Natuurlijk kopen andere clubs (lees: PisVee) veel spelers, maar dat zegt niet dat dit voor Feyenoord een verloren jaar wordt. Het moet allemaal maar klikken met die spelers bij elkaar..

Denk dat Feyenoord dit jaar voor plek 5 - 8 gaat, Europees voetbal is met deze selectie gewoon haalbaar hoor. Al helemaal als Schöne en Dost nog komen. Ben wel gecharmeerd van die twee. Krijgen we bijna een luxeprobleem voorin :P haha
een kenner
 een kenner - dinsdag 05 juli 2011 - 13:07   quote  deeplink  
En wie gaat het laten klikken dan ? Onze Mario ? Hij kan de spelers niet beter maken . Dit hebben we nu al 2 jaar gezien . Ik vind Dost geen toegevoegde waarde hebben , is een beetje een overschatte speler . Alles lager dan de derde plaats is voor mij een verloren jaar .
Ik weet zo al wat Mario gaat zeggen na een aantal verloren wedstrijden , jonge ploeg , geen geld ... etc. Volgens mij hebben wij een betere ploeg dan Groningen , Utrecht , Heracles , Excelsior (tel is uit hoeveel punten dat zijn ) waar stonden die het afgelopen jaar ?
Sorry hoor maar als je verliest van Heracles en De Graafschap dan is het wat mij betreft ....... exit. Als ik niet presteer op mijn werk dan is het ook weg wezen. In mijn ogen had er meer in gezeten dan de 10de plaats dit is een falen van Been .

Het is maar een mening .. maak je niet druk .
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 05 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Beetje voorbarig om been nu uit te gaan zwaaien, ja ik zie liever ook een hiddink staan maar vooralsnog is het niet anders. Ik hoop op een mooie 6e plek. Tegen die tijd zijn we wel schuldvrij en kan er opnieuw gebouwd worden aan een gezond topteam.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:07 schreef een kenner het volgende:
En wie gaat het laten klikken dan ? Onze Mario ? Hij kan de spelers niet beter maken . Dit hebben we nu al 2 jaar gezien . Ik vind Dost geen toegevoegde waarde hebben , is een beetje een overschatte speler . Alles lager dan de derde plaats is voor mij een verloren jaar .
Ik weet zo al wat Mario gaat zeggen na een aantal verloren wedstrijden , jonge ploeg , geen geld ... etc. Volgens mij hebben wij een betere ploeg dan Groningen , Utrecht , Heracles , Excelsior (tel is uit hoeveel punten dat zijn ) waar stonden die het afgelopen jaar ?
Sorry hoor maar als je verliest van Heracles en De Graafschap dan is het wat mij betreft ....... exit. Als ik niet presteer op mijn werk dan is het ook weg wezen. In mijn ogen had er meer in gezeten dan de 10de plaats dit is een falen van Been .

Het is maar een mening .. maak je niet druk .
Maak me niet druk hoor :) Afgelopen jaar hadden we ook gewoon veel pech (doelpunten in laatste minuut tegen bijv.) waardoor we veel punten morsten. Mocht je dit jaar iets meer geluk hebben, kom je makkelijk bij plek 5 - 8. Daarboven is op dit moment nog wat te hoog gegrepen. Maar denk dat ook Been echt wel meer uit deze selectie kan halen dan afgelopen jaar. We zullen het zien!
een kenner
 een kenner - dinsdag 05 juli 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat alles beter zal gaan . Heb nog de leuke tijden met feyenoord mee gemaakt vandaar . Kan het gewoon niet verkroppen dat pisvee aan de hand van een fiks geld bedrag maar kan gaan shoppen ( is een ander onderwerp weet ik) en dat wij elke cent om moeten draaien.
Koop al geen lampen meer van philps .. heb een Sony tv en ga nooit parkeren in eindhoven .

Feyenoord is a way of livin'
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 juli 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Och, daar gaan we weer. Topic driehonderdnegendertigduizendtweehonderdtweeëntachtigeneenhalf over het zagen aan de stoelpoten van Been....
Ik weet nog wel een goeie vervanger voor Been, nl. Meneer de Uil...
BEEN=HELD!
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 13:29   quote  deeplink  
En vooral vrolijk doorgaan met

kettingzaag.jpg

Ik zou zeggen: zoek 100.000 medestanders, lap allemaal € 10,00 en doneer dat aan Feyenoord of de VvF met de mededeling dat daarmee het contract van Been kan worden afgekocht. Zo niet, dan is Been gewoon onze trainer en gaan we daar met z'n alleen weer volledig achter staan in de hoop dat hij gewoon weer 4e wordt net als in 2009/2010!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 05 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Ik ben niet zo'n jankerd om dubbele topics maar dit is nu al 100000000000000x besproken!!!
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:31 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben niet zo'n jankerd om dubbele topics maar dit is nu al 100000000000000x besproken!!!
Jankerd ;-P
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 05 juli 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Jankerd ;-P
BABOVIC 4LIFE!!!!!:)
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:34 schreef Quiroz het volgende:

[..]

BABOVIC 4LIFE!!!!!:)
Wie?
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 05 juli 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:31 schreef wazzaamahn het volgende:
Duo boskamp van hanegem
hebben we ook nog mensen onder de 80?
er zijn vast wel trainers te vinden die het eventueel beter doen, op dit moment zeg ik, hou Mario tot einde contract en ga rustig kijken.
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:36 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

hebben we ook nog mensen onder de 80?
er zijn vast wel trainers te vinden die het eventueel beter doen, op dit moment zeg ik, hou Mario tot einde contract en ga rustig kijken.
Dat zeg ik! Mario!
ZeikerT
 ZeikerT - dinsdag 05 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Wetzel ............. ROFL
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Omdat een normale coach het beste elftal opstelt, wel goed kan wisselen en wel tactisch inzicht heeft.

Mario je bent de zwakste schakel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat een normale coach het beste elftal opstelt, wel goed kan wisselen en wel tactisch inzicht heeft.

Mario je bent de zwakste schakel.
Dus een normale coach had Fernandez en Cissé wel op gesteld?
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus een normale coach had Fernandez en Cissé wel op gesteld?
Cissé mis je niks aan, Dani Fernandez wel. Maar laten we het vooral weer op smoesjes gooien zoals blessures..

Met het team dat hij tot zijn beschikking had, had Feyenoord gewoon de play-offs moeten halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door MMM --
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Cissé mis je niks aan, Dani Fernandez wel. Maar laten we het vooral weer op smoesjes gooien zoals blessures..

Met het team dat hij tot zijn beschikking had, had Feyenoord gewoon de play-offs moeten halen.
MMM heeft gelijk! Hij had Judas idd wat vaker op de bank/tribune moeten zetten en Bruins blijvend het vertrouwen moeten geven, dan waren we idd veel hoger geëindigd! En ook Mokotjo had ik graag vaker gezien! Mulder's vader had nooit mogen overlijden, Makaay en Gio hadden nog niet mogen stoppen, Feyenoord had natuurlijk Babovic nooit mogen laten gaan, zal ik doorgaan?
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

MMM heeft gelijk! Hij had Judas idd wat vaker op de bank/tribune moeten zetten en Bruins blijvend het vertrouwen moeten geven, dan waren we idd veel hoger geëindigd! En ook Mokotjo had ik graag vaker gezien! Mulder's vader had nooit mogen overlijden, Makaay en Gio hadden nog niet mogen stoppen, Feyenoord had natuurlijk Babovic nooit mogen laten gaan, zal ik doorgaan?
Wijnaldum is 10 klasse beter dan Bruins. Judas of niet.
Mokotjo had ik ook vaker willen zien.
Het overlijden van Mulder's vader heeft echt niets te maken met de eindklassering van Feyenoord. Maar dit zal je zelf ook wel zien lijkt me?
Diezelfde Makaay die hij op de bank pleurde?
Babovic had veel kunnen toevoegen aan Feyenoord ja. Meer dan Bruins en van Haaren

Maar ga nog maar even door, we wachten allemaal in spanning af wat je nog meer te vertellen hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door MMM --
G-child
 G-child - dinsdag 05 juli 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Mijn optiek

* Weet niet met een vaste selectie te spelen.
- een vaste selectie hebben we gehad afgelopen seizoen, vaste basis elf zeker niet... maar das niet zo gek met blessures, A1 promovendus en niemand die er op Vlaar na expliciet uitspringt.
* Weet de tegenstander geen eigen speelwijze op te leggen.
- Met het huidige en team van afgelopen seizoen leg je de tegenstander je wil niet op. Knokken voor elk punt en hopen dat je wint om je zelfvertrouwen te kunnen vergroten. Tactisch mag Been zich cker nog wel ontwikkelen.
* Weet de speler niet beter te maken.
- K noem De Vrij... Wijnaldum op 10... Biseswar...
* Laat geen toekomstperspectief zien.
- Toekomstperspectief laten zien? was dat? Er zitten in de selectie min. 8 spelers wat ons toekomstperspectief is, alleen die boys zijn er noodgedwongen bijgekomen en dragen geen team direct.

Al met al... Mario lekker blijven... schulden saneren maar tegelijk investeren in een spits en aanvallende mid. Hopen op steun van VVF anders wordt het lastig.
Geld gaan we pas verdienen als we gaan presteren.
Dan krijgen we weer aanzien en worden onze spelers meer waard.
Zie die maffe 020 transfers als voorbeeld.
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Wijnaldum is 10 klasse beter dan Bruins. Judas of niet.
Mokotjo had ik ook vaker willen zien.
Het overlijden van Mulder's vader heeft echt niets te maken met de eindklassering van Feyenoord. Maar dit zal je zelf ook wel zien lijkt me?
Diezelfde Makaay die hij op de bank pleurde?
Babovic had veel kunnen toevoegen aan Feyenoord ja. Meer dan Bruins en van Haaren

Maar ga nog maar even door, we wachten allemaal in spanning af wat je nog meer te vertellen hebt.
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Als mijn tante klootjes had was het mijn oom!

Been is onze trainer, hem wegsturen kost geld, dat geld hebben we niet, het heeft dus geen zin om te filosoferen over een andere trainer, terugkijken en hem blijven afzeiken brengt ook weinig. We moeten hopen dat hij geleerd heeft van zijn fouten en net als in het verleden weer goede resultaten neer gaat zetten, er nog één of twee versterkingen bijkomen en we een beetje geluk hebben dat belangrijke spelers niet geblesseerd raken. Dan kunnen we komend seizoen - met Been als trainer - gewoon Europees voetbal halen!
el triste
 el triste - dinsdag 05 juli 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Als mijn tante klootjes had was het mijn oom!

Been is onze trainer, hem wegsturen kost geld, dat geld hebben we niet, het heeft dus geen zin om te filosoferen over een andere trainer, terugkijken en hem blijven afzeiken brengt ook weinig. We moeten hopen dat hij geleerd heeft van zijn fouten en net als in het verleden weer goede resultaten neer gaat zetten, er nog één of twee versterkingen bijkomen en we een beetje geluk hebben dat belangrijke spelers niet geblesseerd raken. Dan kunnen we komend seizoen - met Been als trainer - gewoon Europees voetbal halen!
Lijkt me sterk met die prutser aan t roer. Durf te wedden dat ie de kerst niet haalt....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Opmerkelijk hoeveel mensen Wijnaldum verwijten dat hij zijn club laat vallen, tegelijkertijd Mario (notabene een man van Zuid) laten vallen zonder rekening te houden met de omstandigheden waaronder hij moet werken.....
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:38 schreef hotjumper het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen Wijnaldum verwijten dat hij zijn club laat vallen, tegelijkertijd Mario (notabene een man van Zuid) laten vallen zonder rekening te houden met de omstandigheden waaronder hij moet werken.....
Zagen, zieken en zeiken is blijkbaar leuker/makkelijker dan onvoorwaardelijk steunen ...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 05 juli 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:20 schreef King - 010 het volgende:
Onze "redder in nood" heeft afgelopen seizoen het volgende bewezen:

* Weet niet met een vaste selectie te spelen.
* Weet de tegenstander geen eigen speelwijze op te leggen.
* Weet de speler niet beter te maken.
* Laat geen toekomstperspectief zien.

Wie moet het roer overnemen?

- Van Marwijk gaat na NL naar het buitenland.
- Van Hanegem zal geen zin meer hebben.
- McLaren is al bezet
- Adriaanse is al bezet.
- Hiddink zal naar UK gaan.
- Van Gaal zal de uitdaging wel aangaan maar kost teveel.

Van Geel is met de grote schoonmaak bezig om de afkoopsom van Been op tafel te kunnen leggen. Hij is een man die op de lange termijn denkt en Been past daar niet bij in het plaatje.

Wie wordt onze nieuwe aanwinst die op lange termijn wel een plek op het bordes van de Coolsingel kan bemachtigen?
Die hadden jullie al in huis /VERBEEK\ mr hij liet jullie te zwaar trainen en dat konden de oudjes niet aan. Als die zogenaamde oude helden hun trots opzij hadden gezet had hij jullie kampioen kunnen maken want de jonkies liepen met hem weg , en de oudjes stopten daarna
craven
 craven - dinsdag 05 juli 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 17:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Die hadden jullie al in huis /VERBEEK\ mr hij liet jullie te zwaar trainen en dat konden de oudjes niet aan. Als die zogenaamde oude helden hun trots opzij hadden gezet had hij jullie kampioen kunnen maken want de jonkies liepen met hem weg , en de oudjes stopten daarna
mayby, mayby not, maar alles beter dan die buikspreekpop van jullie...
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Als mijn tante klootjes had was het mijn oom!

Been is onze trainer, hem wegsturen kost geld, dat geld hebben we niet, het heeft dus geen zin om te filosoferen over een andere trainer, terugkijken en hem blijven afzeiken brengt ook weinig. We moeten hopen dat hij geleerd heeft van zijn fouten en net als in het verleden weer goede resultaten neer gaat zetten, er nog één of twee versterkingen bijkomen en we een beetje geluk hebben dat belangrijke spelers niet geblesseerd raken. Dan kunnen we komend seizoen - met Been als trainer - gewoon Europees voetbal halen!
Eigenlijk geef je me dus gewoon gelijk met de punten die ik eerder aangaf.

Mario kan toch zelf opstappen en afzien van een oprotpremie. En daar helpt hij de club mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Zagen, zieken en zeiken is blijkbaar leuker/makkelijker dan onvoorwaardelijk steunen...
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Zelfs ik begin er langzamerhand van overtuigd te raken dat het beter is als Mario de eer aan zichzelf houdt en ruimte maakt voor een nieuwe trainer en ik krijg een steeds beter gevoel bij McClaren!
http://forum.headliner.nl/topic-20925/p3/#483615

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door MMM --
fredje
 fredje - dinsdag 05 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Ik heb geen grondige reden om Mario af te vallen.Sterker nog, ik denk dat hij de geschikste persoon is op dit moment.
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 17:34 schreef fredje het volgende:
Ik heb geen grondige reden om Mario af te vallen.Sterker nog, ik denk dat hij de geschikste persoon is op dit moment.
Geen grondige reden? Geschikt?

Onbegrijpelijk..
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Zou Mario bij wederom tegenvallende prestaties niet zijn ontslag aanbieden bij het bestuur? Dan kan hij gratis weg. Denk dat hij het einde van het seizoen niet gaat halen.
fredje
 fredje - dinsdag 05 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Het was steeds net niet vorig jaar.. elke wedstrijd weer.De spelers moeten het verschil maken. Al zet je een Hiddink, het moet op het veld gebeuren.
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 17:37 schreef fredje het volgende:
Het was steeds net niet vorig jaar.. elke wedstrijd weer.De spelers moeten het verschil maken. Al zet je een Hiddink, het moet op het veld gebeuren.
Steeds net niet? Dan heb ik een ander seizoen gezien zeker..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 juli 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 17:37 schreef fredje het volgende:
Het was steeds net niet vorig jaar.. elke wedstrijd weer.De spelers moeten het verschil maken. Al zet je een Hiddink, het moet op het veld gebeuren.
Op het veld moet het gebeuren ja. Dat klopt helemaal, moet je wel een trainer hebben die het kan motiveren naar de spelers toe. En dan heb je aan Mario Been een verkeerde! Ik weet zeker dat Wijnaldum is vertrokken omdat Mario Been er nog zit. Al zal ie dat nooit toe geven. En ook Fer is uitgekeken op Mario Been. Deze moesten een trainer hebben waar ze zich aan kunnen optrekken op de eerste plaats. Dan komen de spelers vanzelf. En dat is iets wat ik mis bij Mario Been , de klik om spelers te motiveren. Dit zal niemand willen toegeven maar ik ben van mening dat Martin van Geel er hetzelfde over denk. Ik heb af en toe het idee gehad afgelopen seizoen dat de spelers helemaal niet blij waren met Mario Been als trainer. Dat zag je terug op het veld als ze aan het voetballen waren. In de kuip ging het nog wel met het publiek maar uitwedstrijden: om te huilen af en toe.
Bicker
 Bicker - dinsdag 05 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Wat dachten jullie van van Gaal met Willem van Hanegem als zijn assistent?
Ik denk dat onze spelers er dan geen behoefte meer aan hebben om voor tweederangs clubjes te gaan spelen. Laat Mario met zijn goede technische staf maar een speeltuinteam gaan trainen. En als het zo'n clubman is hoeft hij geen afkoopsom ook toch?
Bicker
 Bicker - dinsdag 05 juli 2011 - 18:30   quote  deeplink  
O, ja Jan Boskamp mag de andere assistent zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been niet de juiste man op de juiste plek. Wie dan wel?









0.0113489