|
|
danniepsv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee, laten we eerst met jouw ideale opstelling beginnen.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Mertens Toivonen Lens Wijnaldum strootman hutchinson pieters bouma maza manolev |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
oke
-----------------Issakson------------
Troost-Ekong--Marcelo--Bouma--Pieters
---Hutchinson--Wijnaldum--Strootman--
----------Lens--Zeefuik--Mertens-----
Toivonen en Engelaar verkopen en dan een goede verdediger kopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door danniepsv -- |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Geen, ben geen PSVfan.. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
dan nog... wat zou je hier dan doen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Discussie voeren over PSV.. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
ik ga toch ook niet bij ajax kijken? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ja maar waarom reageer je dan op dit topic? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat was omdat hij meerdere topics had geopend zonder enige onderbouwing, dus vroeg ik me af wat hij er nou eigenlijk van vond.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ook toch niet bij PSV? Ik kom hier om te kijken hoe PSVfans ergens over denken.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 13:30 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat was omdat hij meerdere topics had geopend zonder enige onderbouwing, dus vroeg ik me af wat hij er nou eigenlijk van vond.. is toch fijn dat hij dat doet? |
|
|
|
|
PSVmatt
|
|
|
Hasjkoph ga een leven zoeken en zit neit bij elke fucking topic hier te zeiken, ga lekker naar je 020 stad met je kkwiet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Meer topics. Meer discussiemogelijkheden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 14:18 schreef PSVmatt het volgende:Hasjkoph ga een leven zoeken en zit neit bij elke fucking topic hier te zeiken, ga lekker naar je 020 stad met je kkwiet En dit is je eerste post op het hele forum? En ik zeik helemaal niet bij elk topic, heb bij dit topic ook niet gezeikt.. Vroeg het me alleen af. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja ok, maar het ging me vooral om de onderbouwing. |
|
|
|
|
john doe
|
|
|
-------gomes-------- s.ramos--terry-vidic---maicon --xavi--sneijder---inesta --messi--c. ronaldo---robben |
|
|
|
|
T-tim
|
|
|
isakson zuiverloon(kopen)-bouma-marcelo-pieters strootman wijnaldum-toivonen labyad-lens-mertens
en vooruit voetballen |
|
|
|
|
john doe
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 15:04 schreef T-tim het volgende:isakson zuiverloon(kopen)-bouma-marcelo-pieters strootman wijnaldum-toivonen labyad-lens-mertens en vooruit voetballen s een goede had ik niet eens aan gedacht |
|
|
|
|
elvisforever37
|
|
|
isakson
manolev - marcelo - bouma - pieters
strootman - toivonen - wijnaldum
lens - el hamdoui - mertens |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Issakson
Hutchinson Marcelo Bouma Pieters
Toivonen Wijnaldum Strootman
Lens El Hamdaoui(kopen) Mertens
En dan Manolev en Engelenhaar verkopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door danniepsv -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 12:26 schreef danniepsv het volgende:oke -----------------Issakson------------ Troost-Ekong--Marcelo--Bouma--Pieters ---Hutchinson--Wijnaldum--Strootman-- ----------Lens--Zeefuik--Mertens----- Toivonen en Engelaar verkopen en dan een goede verdediger kopen Is ook wel lastg met 12 man spelen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik geloof dat Troost-Ekong 1 persoon is? :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Lekker is dat.. Je kan al aan de naam zien dat het nooit goed gaat komen met die jongen.. Troost(nederlands?)-Ekong( Kameroenees?) |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
|
|
|
PSVmatt
|
|
|
quote: hahahaa dat is 1 speler |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ahh.. Wat heb ik het dan te doen met jullie..:P Is t een aankoop dan? of is hij jong?
Of alle twee..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 10:27 schreef freakie het volgende:[..] Ahh.. Wat heb ik het dan te doen met jullie..:P Is t een aankoop dan? of is hij jong? Of alle twee.. Proefspeler dacht ik? |
|
|
|
|
PSVmatt
|
|
|
Ik hebnog noooit van die gast gehoord haha |
|
|
|
|
a.bours
|
|
|
issakson hutchinson marclo bouwma pieters manolev wijnanldum strootman lens toivonen mertens |
|
|
|
|
PSVmatt
|
|
|
-------------(nieuwe keeper)--------------- ----(nieuwe)---marcelo--bouma---pieters---- ---------strootman----hutchinson----------- -----------------wijnaldum----------------- ------Lens-------Toivonen------Mertens----- |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote: Hij is 17 en hij is op proef bij PSV Hij is heel lang en komt van Tottenham Hotspur |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 12:47 schreef a.bours het volgende:issakson hutchinson marclo bouwma pieters manolev wijnanldum strootman lens toivonen mertens hoezo manolev op middeveld dan beter toivonen rechts en dan een nieuwe spits zoeken |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 13:24 schreef PSVmatt het volgende:-------------(nieuwe keeper)--------------- ----(nieuwe)---marcelo--bouma---pieters---- ---------strootman----hutchinson----------- -----------------wijnaldum----------------- ------Lens-------Toivonen------Mertens----- Ze moeten Velthuizen halen die is weg bij Alicante |
|
|
|
|
javier
|
|
|
Issakson Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters Strootman - Toivonen Wijnaldum Lens - Zeefuik - Mertens |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 20:04 schreef javier het volgende:Issakson Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters Strootman - Toivonen Wijnaldum Lens - Zeefuik - Mertens Kan ik bijna mee leven.. |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
issakson
hutchinson-rodriquez-bouma-pieters
strootman-wijnaldum-bakkal
lens-zeefuik-mertens |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik snap niet waarom mensen Zeefuik in de spits zetten. Hij moet echt nog stappen maken wil hij een waardige PSV-spits worden. Waarom denken jullie dat PSV de nummer 9 nog open heeft gelaten? |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
denk dat zeefuik dit seizoen doorbreekt als hij de kans krijgt, er gaat dreiging uit zijn spel. Ben persoonlijk wel een fan van hem en denk dat hij het echt kan maken als hij de kans krijgt |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Wij hebben op dit moment een spits nodig die er meteen staat. Ik ga wel extra op Zeefuik letten tegen Buraspor, Valencia en de oefenwedstrijden in Engeland. Dat zijn echte tegenstanders. Vooralsnog vind ik hem fysiek erg sterk, dus prima als aanspeelpunt. Maar voor de rest vind ik hem tekort komen. Hopelijk verrast hij me dit seizoen. |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
Ik hoop het ook. Maar als blijkt dat er geen spits komt denk ik dat Toivonen een goede spits zou kunnen zijn .Toch vind ik wat ik heb gezien van Zeefuik dat hij een potentiele topper is.En ik ben er van overtuigd dat hij de kans zou moeten krijgen. |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
Ik hoop het ook. Maar als blijkt dat er geen spits komt denk ik dat Toivonen een goede spits zou kunnen zijn .Toch vind ik wat ik heb gezien van Zeefuik dat hij een potentiele topper is.En ik ben er van overtuigd dat hij de kans zou moeten krijgen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 15:44 schreef danniepsv het volgende:[..] Hij is 17 en hij is op proef bij PSV Hij is heel lang en komt van Tottenham Hotspur lang en rechtsback? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hou hart weer vast!! |
|
|
|