|
|
knowhow
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ging tegen Nottingham ook goed? Is dat tegenwoordig de maatstaf? |
|
|
|
|
gestel4
|
|
|
Isaakson
Tamata ----- Zanka (kopen) ----- Bouma ----- Pieters
Hutchinsson Strootman
Lens Wijnaldum Mertens
Toivonnen (bij vertrek Matavs halen) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij reageerde toch ook dagelijk op het Ajax forum en doet deed hetzelfde op het Feyenoord forum. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha. PSV moet een spits kopen, en dan met Toivonen EN Wijnaldum daarachter spelen, met Mertens en Lens vanaf de flanken hebben jullie een erg goed elftal verwacht ik. |
|
|
|
|
deathsoull
|
|
|
Issaksson manolev-marcelo-bouma-pieters hutchinson Strootman Toivonen Wijnaldum Lens Mertens
en verbeeld ik me nou of heeft PSV helemaal geen geld voor focking spelers. Zeker niet als ze salarissen willen zoals EL-Hamdoui vast en zeker gaat eisen |
|
|
|
|
klopt
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/173440/Raiola_Romero_wil_nu_zeker_vertrekken_bij_AZ.html
Romero van AZ misschien een serieze optie voor psv als het halen van gomes niet lukt?
Raiola: "Romero wil nu zeker vertrekken bij AZ" De gepeperde uitlatingen van Gertjan Verbeek zijn Sergio Romero in het verkeerde keelgat geschoten. De Argentijnse goalie werd door zijn coach onder vuur genomen. Resultaat: Romero wil nu zéker vertrekken.
Verbeek had eerder deze week aanmerkingen op de manier waarop Romero met zijn sport bezig is. Volgens de coach ligt de prioriteit van Romero bij het Argentijnse nationale team en niet bij AZ. Daarbij nam Verbeek geen blad voor de mond. Een transfer is in de ogen van de coach de beste oplossing.
Inmiddels zijn die berichten ook in Argentinië aangekomen, waar Romero nog enkele dagen verblijft. "Sergio zit momenteel nog in Buenos Aires bij zijn familie. Hij zit in de laatste dagen van zijn vakantie. Verbazing is eigenlijk nog een understatement, maar het is niet van belang van Sergio als wij op Verbeek gaan reageren", zegt agent Mino Raiola in het Algemeen Dagblad.
"We kunnen beter proberen zo snel mogelijk een oplossing voor de situatie te vinden. Romero wil zelf nu zeker ook vertrekken bij AZ", aldus Raiola, die onlangs net als AZ een bod van AS Roma afwees. "Verder kan ik niet inschatten hoe het gaat lopen met Romero."
Vond het altijd wel een goede doel sowieso alles in ieder geval beter dan Isakson..
jullie mening?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door klopt -- |
|
|
|
|
Tom psv
|
|
|
issakson hutchinson - marcelo - bouma - pieters strootman lens - wijnaldum - mertens El ham - Ola |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
of een nieuwe rb en cv dan is het helemaal goed |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Issakson Ojo, Marcelo, Bouma, Pieters Strootman Wijnaldum, Toivonen Lens, Aankoop, Mertens
Bank: Ramos, Tamata, Engelaar, Hutchinson, Bakkal, Labyad, Zeefuik
Naast een nieuwe spits is minimaal 1 verdediger noodzakelijk. Met deze verdediging word je nooit kampioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door RJ -- |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Er moet inderdaag een verdediger bij. Ze moeten toch proberen El Hamdaoui te halen, want we hebben een afmaker nodig! |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
Als El Hamdaoui niet haalbaar is moeten ze echt voor Matavs gaan van Groningen, want wat is dat een afmaker! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 17:30 schreef Briantje het volgende:Als El Hamdaoui niet haalbaar is moeten ze echt voor Matavs gaan van Groningen, want wat is dat een afmaker! Hij is wel een goaltjesdief, maar dan nog is het afwachten hoe hij het bij PSV doet. Aangezien wij geen type Tadic hebben. |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
We hebben inderdaad geen tadi, maar wel mertens en wijnaldum die ook genoeg kunnen creëren voor matavs |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 02:51 schreef klopt het volgende:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/173440/Raiola_Romero_wil_nu_zeker_vertrekken_bij_AZ.htmlRomero van AZ misschien een serieze optie voor psv als het halen van gomes niet lukt? Raiola: "Romero wil nu zeker vertrekken bij AZ" De gepeperde uitlatingen van Gertjan Verbeek zijn Sergio Romero in het verkeerde keelgat geschoten. De Argentijnse goalie werd door zijn coach onder vuur genomen. Resultaat: Romero wil nu zéker vertrekken. Verbeek had eerder deze week aanmerkingen op de manier waarop Romero met zijn sport bezig is. Volgens de coach ligt de prioriteit van Romero bij het Argentijnse nationale team en niet bij AZ. Daarbij nam Verbeek geen blad voor de mond. Een transfer is in de ogen van de coach de beste oplossing. Inmiddels zijn die berichten ook in Argentinië aangekomen, waar Romero nog enkele dagen verblijft. "Sergio zit momenteel nog in Buenos Aires bij zijn familie. Hij zit in de laatste dagen van zijn vakantie. Verbazing is eigenlijk nog een understatement, maar het is niet van belang van Sergio als wij op Verbeek gaan reageren", zegt agent Mino Raiola in het Algemeen Dagblad. "We kunnen beter proberen zo snel mogelijk een oplossing voor de situatie te vinden. Romero wil zelf nu zeker ook vertrekken bij AZ", aldus Raiola, die onlangs net als AZ een bod van AS Roma afwees. "Verder kan ik niet inschatten hoe het gaat lopen met Romero." Vond het altijd wel een goede doel sowieso alles in ieder geval beter dan Isakson.. jullie mening? nog ff wachten en gomes komt volgend jaar gratis terug |
|
|
|
|
slimpie
|
|
|
Tyton Ojo-Derijck-Bouma-Tamata Bakkal-Strootman Toivonen Wijnaldum-Matavz-Mertens |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Tyton Van der wiel, vertonghen, douglas, pieters
Janssen, Strootman, Eriksen
Ruiz, Matavz, mertens
Lijkt me wel haalbaar tch?? |
|
|
|
|
slimpie
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 17:12 schreef freakie het volgende:[..] Tyton Van der wiel, vertonghen, douglas, pieters Janssen, Strootman, Eriksen Ruiz, Matavz, mertens Lijkt me wel haalbaar tch?? dan moeten we wel eerst ff naar de gemeente;P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: oo... Ach zal wel lukken toch? Je zou ook de grond kunnen proberen over te kopen voor 5 euro.. En dan weer verkopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 17:12 schreef freakie het volgende:[..] Tyton Van der wiel, vertonghen, douglas, pieters Janssen, Strootman, Eriksen Ruiz, Matavz, mertens Lijkt me wel haalbaar tch?? ??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ag je snapt het toch niet.. Je kan me wel telkens een discussie met me willen voeren... Maar ben daar gauw klaar mee jochie..;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 19:39 schreef freakie het volgende:[..] Ag je snapt het toch niet.. Je kan me wel telkens een discussie met me willen voeren... Maar ben daar gauw klaar mee jochie..;) Volgens mij ben jij dat juist aan het doen kleuter. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
-----------------Tyton --Hutchinson-Derijck-Bouma-Tamata--- ---Wijnaldum--Toivonen--Strootman--- ---------Lens--Matavz--Mertens---- |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
in principe een bijna nieuw elftal alleen hutchinson bouma toivonen en lens blijven staan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee dacht het niet he.. Waar slaan die vraagtekens op?? Lees eens even terug ik reageer op iets.. Lezen jongen;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 19:59 schreef freakie het volgende:[..] Nee dacht het niet he.. Waar slaan die vraagtekens op?? Lees eens even terug ik reageer op iets.. Lezen jongen;) Die vraagtekens slaan op het feit dat ik je post niet snap, moeilijk he lezen jochie?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee want aan vraagtekens is niks te lezen.. Jij moest lezen.. Lees er een terug en vraag het dan eens op een normale manier jochie;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 20:05 schreef freakie het volgende:Nee want aan vraagtekens is niks te lezen.. Jij moest lezen.. Lees er een terug en vraag het dan eens op een normale manier jochie;) Je weet blijkbaar na een paar jaar nog steeds niet hoe een forum werkt... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik dacht van wel.. Wat snap ik er nog niet aan dan? Dat ik jou moet laten gaan?.. |
|
|
|
|
psvfan92
|
|
|
Tyton MANOLEV-DEREIJK-BOUMA-TAMATA STROOTMAN WIJNALDUM-TOIVONEN-MERTENS LENS-MATAVS |
|
|
|
|
psv de beste
|
|
|
-------------------tyton------- nieuwe ver ---derijck---bouma-----tamata wijnaldum----toivonen-----strootman lens---------matavz------mertens |
|
|
|
|
fritsiePhilips
|
|
|
Tyton marcello--derijck--Bouma---Tamata Lens--Wijnaldum---Strootman--Mertens Toivonen--Matavz |
|
|
|
|
Briantje
|
|
|
ze moeten inderdaad proberen om matavz te halen! Gisteren werd armenteros van heracles genoemd maar daar zie ik dus echt geen versterking in. |
|
|
|
|
Speelman
|
|
|
Ik denk: --------------Tyton Hutchinson--Derijck--Bouma--Tamata? --Wijnaldum--Toivonen--Strootman-- Lens------Aankoop(Matavs?)----Mertens
Met zo'n middenveld/voorhoede moeten ze (na enige inspeeltijd) toch nog om de titel kunnen meedoen. Zeker als ze team bij elkaar kunnen houden lijkt me dit toch de sterkste formatie van Nederland, op papier in ieder geval. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 12:53 schreef Briantje het volgende:ze moeten inderdaad proberen om matavz te halen! Gisteren werd armenteros van heracles genoemd maar daar zie ik dus echt geen versterking in. Die jongen zal echt niet als eerste spits gehaald worden. Vergeet niet dat we 3 spitsen kwijt zijn. Ze richten zich nu op een 1ste spits en als het kan een goedkope 2 spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Armenteros is nog jong, dus kan misschien iets voor de toekomst zijn. Ik denk dat armenteros Psv nog niet eens een miljoen kost |
|
|
|
|
niels psv fan
|
|
|
--------issakson-------- manolev--bouma--marcelo--pieters toivonen--wijnaldum--strootman labyad--lens--mertens |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
Tyton Atiba--Derijck--Bouma--Pieters/Tamata Strootman Labyad--Wijnaldum---Mertens Lens/nieuwe spits-- toivonen
Denk dat Strootman verdedigend kan helpen op plaatsen waar bouma net te langzaam voor is en de positie over kan nemen van opkomende verdedigers zodat er minsten 3 achter blijven. Labyad en Mertens kunnen zwerven van verdedigend tot aanvallend. De lijn Strootman Wijnaldum Toivonen (eerst wel vastplakken op de spits positie) moet kunnen werken . |
|
|
|