|
|
john doe
|
|
|
Beste PSV fans zijn er nog mensen die een goed lied weten om in het stadion te zingen voor ONS PSV?? |
|
|
|
|
ted
|
|
|
hand in hand kameraden !hand in hand voor FEYENOORD . |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
is het altijd zo saai dan dat er wordt gevraagd om liedjes.
@ted: hehe inderdaad. maar dan special voor wijnaldum, kan hij onthouden waar ware clubliefde zit. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Oh when PSV goes marching in... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 16:32 schreef jarjar78 het volgende:is het altijd zo saai dan dat er wordt gevraagd om liedjes. @ted: hehe inderdaad. maar dan special voor wijnaldum, kan hij onthouden waar ware clubliefde zit. Vreemde opmerking. Op alle voetbalfora zijn liederentopics. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ik vond het liedje avn engelaar trouwens altijd heel leuk:P |
|
|
|
|
Fred kutten
|
|
|
Is het liedje HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN niet een leuk en toepasselijk nummer. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 18:07 schreef Fred kutten het volgende:Is het liedje HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN niet een leuk en toepasselijk nummer. Idd 21x schaal 8x beker 8x jc schaal + europacup 1+ uefa cup is helemaal niets... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 18:07 schreef Fred kutten het volgende:Is het liedje HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN niet een leuk en toepasselijk nummer. mogen we t liedje lenen dan |
|
|
|
|
Fred kutten
|
|
|
Hey patrickpsv ik bedoel het afgelopen seizoen en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Al drie jaar dus. Whahaha . En die prijzen die jij noemt ja dan zal ik de prijzen die Ajax ooit heeft gewonnen maar niet op noemen want dan stellen jullie niet veel meer voor he. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 18:58 schreef Fred kutten het volgende:Hey patrickpsv ik bedoel het afgelopen seizoen en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Al drie jaar dus. Whahaha . En die prijzen die jij noemt ja dan zal ik de prijzen die Ajax ooit heeft gewonnen maar niet op noemen want dan stellen jullie niet veel meer voor he. Niet kutten fred |
|
|
|
|
Fred kutten
|
|
|
Jullie mogen het liedje niet lenen maar zo hebben geloof me het zal nog jaren gezongen worden.helemaal niets in Eindhoven. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 19:02 schreef Fred kutten het volgende:Jullie mogen het liedje niet lenen maar zo hebben geloof me het zal nog jaren gezongen worden.helemaal niets in Eindhoven. Geloof je niet |
|
|
|
|
Fred kutten
|
|
|
Ik weet ook wel als je voor PSV bent dat je moeilijk kunt geloven in iets. Berucht PSV . Infamous in het niet halen van de titel al 3 jaar |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 18:58 schreef Fred kutten het volgende:Hey patrickpsv ik bedoel het afgelopen seizoen en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Al drie jaar dus. Whahaha . En die prijzen die jij noemt ja dan zal ik de prijzen die Ajax ooit heeft gewonnen maar niet op noemen want dan stellen jullie niet veel meer voor he. 3 jaar is niks. komende jaren gaat PSV weer domineren in Nederland en het kampioenschap van ajakkes was een uitzondering. |
|
|
|
|
john doe
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 21:34 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] 3 jaar is niks. komende jaren gaat PSV weer domineren in Nederland en het kampioenschap van ajakkes was een uitzondering. helemaal mee eens |
|
|
|
|
PSVmatt
|
|
|
PSV MOET FF BEESTESPITS KOPEN DAN KOMT ALLES GOED!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 21:18 schreef Fred kutten het volgende:Ik weet ook wel als je voor PSV bent dat je moeilijk kunt geloven in iets. Berucht PSV . Infamous in het niet halen van de titel al 3 jaar We gaan voor de 7 jaar |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:19 schreef gabri het volgende:waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. Was ook sarcastisch bedoeld nr Fredke kutten |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Dat we ook zeven jaar willen wachten op titel. Goed lezen |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:19 schreef gabri het volgende:waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. Beter bemoei je je niet met onze zaken... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:19 schreef gabri het volgende:waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden. Heeft niks met pieken te maken, maar met het verlies van sleutelspelers in de winter. De sfeer gaat hand in hand samen met prestaties. Dat is in de ArenA niet anders. |
|
|
|
|
bull
|
|
|
ga staan als je voor philips bent |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Are you watching amsterdam?
groeten sim |
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
fredje kutte,moet gewoon je bek houwe! Hoe lang is Ajax achter elkaar wel niet kampioen geweest? 7 jaarrrrrrrrrr!!!! Kampioen vd armoede,pfff |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
daar kunnen jullie nog niet eens kampioen van worden.dat is pas trietst |
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
we moeten jullie stinkers ook een keer n feesje gunnen hé.Ow ja,was vergeten te vertellen,jullie weten nie wa feesten is,kunnen alleen maar de boel slopen.Bier is nl niet zo goed voor jullie.Kom maar n keer naar EHV,das pas n feest! |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
jullie hebben niks te vieren.waneer moet ik dan komen .boere pummel |
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
Ga trouwens is op n ander forum zitte jonghe,is niet voor jullie zweters bestemd! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zijn er nog meer PSVers joh.. dacht dat ik zowat alleen was |
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sfeer in het stadion? Euhhh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hey IP... 1 woord gelogen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Enige beetje sfeer wat ik heb meegemaakt was de wedstrijd PSV - Vitesse, rentree van Reis. Wat een feest :') |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 20:16 schreef Bosifyable het volgende:Enige beetje sfeer wat ik heb meegemaakt was de wedstrijd PSV - Vitesse, rentree van Reis. Wat een feest :') Neefje van?
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben al weg..stelletje doodgravers. Hey sim, de groeten he! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
PSV wordt kampioen en boudewijn is een oen.
klinkt wel leuk:) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: klopt beide trouwens.. |
|
|