Hey patrickpsv ik bedoel het afgelopen seizoen en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Al drie jaar dus. Whahaha . En die prijzen die jij noemt ja dan zal ik de prijzen die Ajax ooit heeft gewonnen maar niet op noemen want dan stellen jullie niet veel meer voor he.
Op zondag 10 juli 2011 - 18:58 schreef Fred kutten het volgende: Hey patrickpsv ik bedoel het afgelopen seizoen en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Al drie jaar dus. Whahaha . En die prijzen die jij noemt ja dan zal ik de prijzen die Ajax ooit heeft gewonnen maar niet op noemen want dan stellen jullie niet veel meer voor he.
Op zondag 10 juli 2011 - 19:02 schreef Fred kutten het volgende: Jullie mogen het liedje niet lenen maar zo hebben geloof me het zal nog jaren gezongen worden.helemaal niets in Eindhoven.
Op zondag 10 juli 2011 - 18:58 schreef Fred kutten het volgende: Hey patrickpsv ik bedoel het afgelopen seizoen en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Al drie jaar dus. Whahaha . En die prijzen die jij noemt ja dan zal ik de prijzen die Ajax ooit heeft gewonnen maar niet op noemen want dan stellen jullie niet veel meer voor he.
3 jaar is niks. komende jaren gaat PSV weer domineren in Nederland en het kampioenschap van ajakkes was een uitzondering.
Op zondag 10 juli 2011 - 21:18 schreef Fred kutten het volgende: Ik weet ook wel als je voor PSV bent dat je moeilijk kunt geloven in iets. Berucht PSV . Infamous in het niet halen van de titel al 3 jaar
waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden.
Op zondag 10 juli 2011 - 22:19 schreef gabri het volgende: waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden.
Op zondag 10 juli 2011 - 22:19 schreef gabri het volgende: waar baseren jullie dat op,dat jullie zeven jaar gaan domineren .Met mertens,strootman en wijnaldum ben je nog niet zo sterk hoor in mij ogen.En dan hebben jullie die barbiepop nog die kan mij helemaal niet overtuigen.Psv gooit het altijd de tweede seizoenshelft weg ,dat doen ze nu al paar jaar en nu ook weer let maar op.Psv piekt veel te vroeg in het seizoen en als er prijzen verdeeld gaan worden stort alles in elkaar.En oja het gaat over de sfeer,nou dat is nooit wat geweest en zal ook nooit wat worden.
Heeft niks met pieken te maken, maar met het verlies van sleutelspelers in de winter. De sfeer gaat hand in hand samen met prestaties. Dat is in de ArenA niet anders.
we moeten jullie stinkers ook een keer n feesje gunnen hé.Ow ja,was vergeten te vertellen,jullie weten nie wa feesten is,kunnen alleen maar de boel slopen.Bier is nl niet zo goed voor jullie.Kom maar n keer naar EHV,das pas n feest!
Op maandag 16 juli 2012 - 20:16 schreef Bosifyable het volgende: Enige beetje sfeer wat ik heb meegemaakt was de wedstrijd PSV - Vitesse, rentree van Reis. Wat een feest :')