|
|
bijft007
|
|
|
| Belediging ook naar je middenvelders waaronder reinders toe om 532 te kiezen in dit geval vind ik ook,, zo kwaliteits arm is dit middenveld niet, ja tegen frankrijk in elke linie maar nu niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 08:24 schreef bijft007 het volgende:Belediging ook naar je middenvelders waaronder reinders toe om 532 te kiezen in dit geval vind ik ook,, zo kwaliteits arm is dit middenveld niet, ja tegen frankrijk in elke linie maar nu niet. Ja je neemt dan meer risico, maar het is niet zo dat het met 5 verdedigers bepaald waterdicht was. En nu voetbal betekent constant inleveren en immense druk op je defensie.
Dat NL op voorsprong kwam was puur toeval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zo, klaar naar huis. Nu nog ff kijken hoe die Belgen het doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman heeft het swingende voetbal er uit gehaald. Het reslutaat is dan ook triest. Einde Koeman lijkt mij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Had ie toch al aangekondigd ook, gewoon 2 jaar te laat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| En Nigel de Jong er ook uit dan maar . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
koeman is een laffe trainer en gooit de hollandse school overboord , we staan wereldwijd weer aardig voor lul met ons anti voetbal we moeten gewoon aanvallend voetbal spelen daar zijn we groot mee geworden , verlies je dan alsnog maar dan wel met opgegeven hoofd nu ga je eraf met de staart tussen de benen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Het was vast te warm voor onze middelmatige spelers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Verwende grootverdieners bedoel je! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ja ook.
Vd Ven enorm gehypt, De Jong idem, Brubbey na 2 intikkers en 15 goede minuten ook. De enige topper was Cry, met kort daar achter Van Hecke, Verbruggen en Gravenberch. Veel anderen uit vorm. Kennelijk is de doping die ze eerder konden gebruiken traceerbaar geworden. Ake, Reijnders, Dumfries, Gakpo allemaal niet beter dan toen ze in de eredivisie speelden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik snap de verontwaardiging niet. Je weet waar je voor kiest met Koeman. Je krijgt deze selectie, dit soort voetbal en uiteindelijk dit resultaat. Dit is waar voor gekozen is dus verwacht dan ook geen wonderen. Zo lang Koeman er zit en zijn vriendjesbeleid voert kijk ik al geen Nederlands elftal. Hoef je je er ook niet aan te storen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Heeft zelf ook maar zijn conclusies getrokken. Al was dat wellicht altijd al het plan, ongeacht hoe het WK zou gaan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| gelukkig pleurt hij op , heeft zichzelf en nederland geen goede dienst bewezen met dat laffe spel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Evengoed dank, Ronald, het was niet oogstrelend en weinig vernieuwend, wel met wat aardige resultaten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 23:26 schreef FR-Henk het volgende:Evengoed dank, Ronald, het was niet oogstrelend en weinig vernieuwend, wel met wat aardige resultaten. Tegen de lamme en de blinde |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als hij die knoop nu niet had doorgehakt had hij overal wekenlang dezelfde vraag gekregen. Dit kon bijna ook niet anders als dat hij er nu een punt achter zou zetten. Denk dat (behalve memvis) de meeste spelers hier zelf ook wel klaar mee waren. Koeman is als een coureur die de 2 hoogste versnellingen van zn auto niet durft te gebruiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Succes met je pensioen en veel sterkte met jou vrouw. |
|
|
|