BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 00:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

jongen tyf op met 020 bril op, gister moest die gast eraf met rood de week ervoor strafschop ik weet niet wat jij volgt met je lucky 020 team hou gewoon je bek dicht man.
of ben je stiekem voor psvee pik. die waardeloze scheidrechters hebben jullie allemaal op de hand he braamhaar met zijn gejuich
Waarom meteen schelden kereltje, weet je dat ik gelijk heb en kan je daar niet tegen, is je woordenschat zo klein dat je het direct op zo'n manier moet doen, dat mag hoor maar dan moet je direct de daad bij het woord voegen, triest figuur.

Dat je nog steeds over Braamhaar begint en nog niet snapt waarom hij juicht zegt echt heel veel over jou belabberde kijk op het spelletje. Braamhaar is Twentesupporter, maar met je beperkte kennis van zaken zul je dat soort dingen natuurlijk niet weten, laat staan geloven.

Stereotype calimerogedrag vertoon je man. Iedere topploeg heeft in een seizoen wat mee met de scheids en wat tegen met de scheids, je krijgt weleens een onterechte penalty tegen, maar ook wel eens mee. en dat geld gewoon voor iedere topploeg.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 11:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
drop dead you all
Als je dan stoer Engels gaat posten, doe dat dan wel op de juiste manier, en zet niet gewoon simpelweg een paar stoere woorden achter elkaar.

Je bent echt nog dommer dan het achtereind van een varken kerel, doe gewoon normaal, discussier over het spelletje en wat er bij PSV gebeurt, en heb respect voor de mening van een ander.
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 11:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
drop dead you all
Ooit.. Als ik 95 ben..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 15 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom meteen schelden kereltje, weet je dat ik gelijk heb en kan je daar niet tegen, is je woordenschat zo klein dat je het direct op zo'n manier moet doen, dat mag hoor maar dan moet je direct de daad bij het woord voegen, triest figuur.

Dat je nog steeds over Braamhaar begint en nog niet snapt waarom hij juicht zegt echt heel veel over jou belabberde kijk op het spelletje. Braamhaar is Twentesupporter, maar met je beperkte kennis van zaken zul je dat soort dingen natuurlijk niet weten, laat staan geloven.

Stereotype calimerogedrag vertoon je man. Iedere topploeg heeft in een seizoen wat mee met de scheids en wat tegen met de scheids, je krijgt weleens een onterechte penalty tegen, maar ook wel eens mee. en dat geld gewoon voor iedere topploeg.
je ligt op iedere forum te zieken vandaar deze reactie
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Heel volwassen zielig ventje, ik post inhoudelijk over PSV en haar spel, als jij dat ook eens zou aan doen, heeft niemand last van je, en kom je ook over als een persoon met iets normaler sociaal gedrag dan dat je nu overkomt. Achter de PC voel jij je blijkbaar heel wat, maar zo schelden en praten maakt je woorden echt niet meer waar hoor..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 augustus 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ieder forum??
Hij zit alleen ol het Ajaxforum en komt ook wel eens op het PSVforum en Twenteforum..
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

En als dat zo zal zijn.. Waarom zou jij je daar dan mee moeten bemoeien?? Hij zegt hier op dit forum wat ik lees helemaal niks verkeerds.. Dus denk dat je dan gewoon goed kan discussieren.. Maar jij gaat bij alles schelden en vloeken en reageert nergens inhoudelijk op.. Dus ik denk dat jij de gene bent waarmee het niet best gaat..
Mathieu
 Mathieu - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:03   quote  deeplink  
het klopt Rutten kan PSV niet die stimulans geven dat PSV beter gaat spelen..
het is een hele goede trainer maakt ook spelers beter, maar kan geen teamprestaie neer zetten. dat is een gave dat heeft hij echt niet, wie dan wel Co Adriaans en Dick Advocaat en Guus Hiddink die geven PSV zoveel inpuls dat het voetballen veel makkelijker word. Rutten slist niet erg maar komt comisch over, een train moet mannegen en leiden en uitstralen wat hij wil. nee met Rutten moet we heel hard gaan voetballen om bij de eerste 5 te komen. Rutten haalt de kerst niet wedden.
de realist
 de realist - zaterdag 20 augustus 2011 - 03:29   quote  deeplink  
Rutten moet het doen met de middelen die hij krijgt en daar heeft hij net de kennis niet voor. Het is een verhaal met 2 kanten. Een vakman kan met mindere middelen een goed resultaat neerzetten terwijl een minder kundige vakman daar meer moeite mee heeft. Anderzijds denk ik dat de spelers op een enkele na het ook nalaten om gemotiveerd het veld te betreden en te vechten voor wat ze waard zijn. Ik als psver durf niet te garanderen dat er na het vertrek van Rutte gelijk een ander PSV staat. Alhoewel die kans best aanwezig is.
freakie
 freakie - zaterdag 20 augustus 2011 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 03:29 schreef de realist het volgende:
Rutten moet het doen met de middelen die hij krijgt en daar heeft hij net de kennis niet voor. Het is een verhaal met 2 kanten. Een vakman kan met mindere middelen een goed resultaat neerzetten terwijl een minder kundige vakman daar meer moeite mee heeft. Anderzijds denk ik dat de spelers op een enkele na het ook nalaten om gemotiveerd het veld te betreden en te vechten voor wat ze waard zijn. Ik als psver durf niet te garanderen dat er na het vertrek van Rutte gelijk een ander PSV staat. Alhoewel die kans best aanwezig is.
Ik denk ook dat het niet alleen ligt aan rutten... Als je team nog maar 2 echte wedstrijden samen speelt, is het nog een beetje los zand.. Je kan en moet dan nog niet willen dat psv met 3-0/4-0 wint.. Nee je met hopen dat ze winnen en met wat maakt dan even niet uit..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:01 schreef freakie het volgende:

[..]

En als dat zo zal zijn.. Waarom zou jij je daar dan mee moeten bemoeien?? Hij zegt hier op dit forum wat ik lees helemaal niks verkeerds.. Dus denk dat je dan gewoon goed kan discussieren.. Maar jij gaat bij alles schelden en vloeken en reageert nergens inhoudelijk op.. Dus ik denk dat jij de gene bent waarmee het niet best gaat..
ja je hebt gelijk
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ieder forum??
Hij zit alleen ol het Ajaxforum en komt ook wel eens op het PSVforum en Twenteforum..
ja je hebt gelijk
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 15:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel volwassen zielig ventje, ik post inhoudelijk over PSV en haar spel, als jij dat ook eens zou aan doen, heeft niemand last van je, en kom je ook over als een persoon met iets normaler sociaal gedrag dan dat je nu overkomt. Achter de PC voel jij je blijkbaar heel wat, maar zo schelden en praten maakt je woorden echt niet meer waar hoor..
weet niet wat bij jou schelden is. en stop ermee om op jou overtrokken
onzin te reageren en je mis plaatste berichten verder succes met je clubbie
Mathieu
 Mathieu - zondag 21 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
ja weet je alles stat en gaat met het resultaat (realist) en Rutten is een fantastische trainer,maar met mijn visie is het geen elftal bouwer.bij Twente kon hij dat wel maar bij PSV gelden andere normen,gewoon 1e worden en zeer zeker 2e andere optie is er niet. Bij Twente had hij dat niet zo. maar ik heb het gevoel dat ze vandaag gaan knallen, en dan is het kind geboren,en dan hoor je mij en niemand meer klagen,en word 020 ook wat stiller.
al is het zo de beste moet maar winnen.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 10:20 schreef Mathieu het volgende:
ja weet je alles stat en gaat met het resultaat (realist) en Rutten is een fantastische trainer,maar met mijn visie is het geen elftal bouwer.bij Twente kon hij dat wel maar bij PSV gelden andere normen,gewoon 1e worden en zeer zeker 2e andere optie is er niet. Bij Twente had hij dat niet zo. maar ik heb het gevoel dat ze vandaag gaan knallen, en dan is het kind geboren,en dan hoor je mij en niemand meer klagen,en word 020 ook wat stiller.
al is het zo de beste moet maar winnen.
Waarom zou Ajax dan stiller worden??
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 08:15   quote  deeplink  
Ajax word stiller omdat PSV gewoon weer super sterk gaat worden gaat heel spannend worden net als vorig jaar. en Rutten hij heeft het moeilijk ,maar laat die man het laatste jaarafme Boer of Co dat zein andere trainers ook goede aken dat gaat goed komen. hij staat niet alleen hoor fenk aan Cocu. en hij is de beste veldtrainer van Nederland.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 08:15 schreef Mathieu het volgende:
Ajax word stiller omdat PSV gewoon weer super sterk gaat worden gaat heel spannend worden net als vorig jaar. en Rutten hij heeft het moeilijk ,maar laat die man het laatste jaarafme Boer of Co dat zein andere trainers ook goede aken dat gaat goed komen. hij staat niet alleen hoor fenk aan Cocu. en hij is de beste veldtrainer van Nederland.
Dat zullen we nog wel zien, voorlopig bij PSV ook al 3 jaar geen landstitel, en dat zouden er zomaar eens 4 kunnen gaan worden..
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 02:16   quote  deeplink  
Psv zal onder Rutte met een goede spits mee kunnen doen voor het kampioenschap. Een trainerswissel lijkt me nu niet bevoordelijk of je moet Cocu er neer kunnen zetten. Denk dat als er een trefzekere schutter komt dat we Rutte gewoon zijn werk moeten laten doen.En dan kunnen we nog wel landskampioen worden.
En anders misschien geen landskampioenschap maar wel vooronde championsleage.
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 08:15 schreef Mathieu het volgende:
Ik ben blij dat je zo optimistisch bent maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat als Vertonghen en van der Wiel blijven schat ik dit jaar Ajax wel hoger in dan een opbouwend PSV. Volgend jaar word het weer volop strijd maar voor nu ben ik blij dat we beter beginnen te worden en wie weet als de super spits komt dan toch weer kampioen. maar vind het niet kunnen dat we Ajax als slecht of slechter dan Psv zouden neerzetten.Met een goede spits word het gewoon een spannend seizoen waar het waarschijnlijk draait om Psv - Ajax - Twente en Az
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 20:50   quote  deeplink  
het is nu wel duidelijk dat we het niet gaan redden met rutte, hij brengt twee verdedigende middenvelders in hoe laf kun je zijn dit tegen een houterig elftal uit polen dat op amateur niveau voetbalt. wissels ojo voor lens i.p.v labyad engelaar brengen is ook nutteloos voor toivonen. best knap om het laatste kwartier verdedigend uit te spelen knap gedaan rutte. op na de topper om een dikke nederlaag te lijden misschien is dit ook wel wat je nodig hebt om eindhoven te verlaten zodat er een echte trainer binnekomt
dit het spelletje wel begrijpt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 15 september 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Echt kutwissels inderdaad. Ik heb me echt zitten opfokken hier. Onbegrijpelijk.
klopt
 klopt - donderdag 15 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Nou... dat werd vandaag maar weer is al te duidelijk..
Hij maakt verkeerde keuzes met de beginopstelling.. spelers staan niet goed en voeren ieder hun taak niet goed uit.
Mooi voetbal is dat iedereen wil de bal hebben maar niemand komt hem halen.
Qua verdidigen ging het laatste minute ook niet lekker... ze maakten dezelfde fout als Barca tegen AC Milan maakte... leg een snoepje op het veld neer en heel de achterste en middenste linie denkt nou laten we die maar pakken.. Kijken die Jongens dan nooit naar andere voetbalwedstrijden?
Bij VI mogen ze dan een manolev obsessie hebben, nou ik moet zeggen ik krijg er onder andere ook wel een x een complex van... die jongen loopt met kruispas over het veld... pakt de bal af en besluit vervolgens dat het makkelijker is om gewoon te gaan liggen.. tjah maak je ook geen fouten.. owja en dan sta je voor de goal en pis je er een x tegen aan jaja.. nou wat dit seizoen nog worden moet!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
ik ook dit is echt onbegrijpelijk om thuis het laatste kwartier verdedigend uit te spelen ga voor 2 3 4 5 nul. COCU FABER sta a.u.b op en deponeer rutte ergens, neem het roer over ik smeek het jullie maak ons weer trots op ons psv we hebben de spelers ervoor.rutte maakt ze eerder slechter dan beter het zelf vertrouwen van de spelers is ver te zoeken
is ook begrijpelijk want rutte straalt niet iets uit van een winnaars mentaliteit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door eindhovenpsv1 --
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 15 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Rutten moet blijven!!!!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 21:45 schreef FsideVak129 het volgende:
Rutten moet blijven!!!!!
is goed hij mag blijven
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:18 schreef Spotgod het volgende:
Maar weer ff een update'tje..?:
* Pieters weg, Bouma weg, Engelaar weg..
* Nog steeds geen goede spits(en)
* Noodzaak voor een zelfverzekerde keeper die wel de 0 kan houden
* Dramatische huidige keeper die zijn contract wel wil verlengen..
* Dhr. Rutten heeft als trainer geen ontzag meer en vertrekt met afkoopsom

Er is reeds een kleine 20 miljoen uitgegeven, het laatste restje subsidie zal straks ook opgaan aan noodzakelijke versterkingen (die elke dag duurder worden). Indien geen versterking zal ook Toivonen vertrekken en kan PSV zelfs vrezen dat het niet eens uit kan gaan komen voor de EL, de CL is al helemaal uit beeld als in de aankomende 3 wedstrijden een keer verloren wordt en Ajax op 13 september voor de 3e nederlaag gaat zorgen...
en wie is er nu weg, en een spits erbij wat willen we nog meer
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 22:52   quote  deeplink  
PSV-coach Rutten wel content: Al hadden het er meer mogen zijn

Donderdag, 15 september 2011 om 22:10

PSV is het avontuur in de Europa League, in ieder geval qua resultaat, goed begonnen: Legia Warschau werd in Eindhoven met 1-0 verslagen. Trainer Fred Rutten noemt via de officiële kanalen van PSV het eerste half uur zeer acceptabel. Na de onderbreking vergat de equipe van Rutten het karwei af te maken.

Het gaat in een Europese competitie echter om drie punten, zeker thuis, verzekert de oefenmeester. Als je die pakt, is de kans op overwinteren heel erg groot. Nul tegen, één voor, het hadden er meer mogen zijn. Maar ik ben wel content met deze avond.

PSV is samen met Rapid Boekarest, dat met 1-0 wist te winnen van Hapoel Tel Aviv, lijstaanvoerder in Groep C van de Europa League. De eerstvolgende wedstrijd voor PSV is op 29 september in Roemenië tegen Rapid

DAN BLIJF JE ECHT ZWAKZINNIG RUTTE
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 september 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 22:52 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
PSV-coach Rutten wel content: Al hadden het er meer mogen zijn

Donderdag, 15 september 2011 om 22:10

PSV is het avontuur in de Europa League, in ieder geval qua resultaat, goed begonnen: Legia Warschau werd in Eindhoven met 1-0 verslagen. Trainer Fred Rutten noemt via de officiële kanalen van PSV het eerste half uur zeer acceptabel. Na de onderbreking vergat de equipe van Rutten het karwei af te maken.

Het gaat in een Europese competitie echter om drie punten, zeker thuis, verzekert de oefenmeester. Als je die pakt, is de kans op overwinteren heel erg groot. Nul tegen, één voor, het hadden er meer mogen zijn. Maar ik ben wel content met deze avond.

PSV is samen met Rapid Boekarest, dat met 1-0 wist te winnen van Hapoel Tel Aviv, lijstaanvoerder in Groep C van de Europa League. De eerstvolgende wedstrijd voor PSV is op 29 september in Roemenië tegen Rapid

DAN BLIJF JE ECHT ZWAKZINNIG RUTTE
mee eens!!!
je moet de groeten hebben van bosi douwe en obiku kreeg ik net door..
vrienden van je?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mee eens!!!
je moet de groeten hebben van bosi douwe en obiku kreeg ik net door..
vrienden van je?
geaccepteerd je hoeft ze niet terug doen bespaar je de moeite
remco k
 remco k - donderdag 15 september 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Ajax komt op het juiste moment, let maar op..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 23:32   quote  deeplink  
verklaar je nader

remco k
 remco k - donderdag 15 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 23:32 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
verklaar je nader
Je kan slecht in je vel zitten, niet goed spelen en weinig vertrouwen hebben en vertrouwen in de verkeerde dingen hebben..
Maar Ajax is voor iedere ploeg een wedstrijd op zich die eigenlijk zelfs een beetje buiten de competitie staat ( niet letterlijk natuurlijk). Tegen Ajax komen er vaak wat extra krachten los, en Ajax is de enige ploeg waar iedereen net dat beetje extra van wil winnen en net daat beetje extra kunnen geven...( PSV Feyenoord en TWente hebben dat ook maar in mindere mate)..

MOcht het zo zijn dat Ajax verliest van PSV wat helemaal niet ondenkbaar is, dan kan dat de ommekeer en de start voor een goede periode van PSV in luiden..

Daarom denk ik dat Ajax voor jullie op het juiste moment langskomt, wij zijn namelijk ook nog lang niet al te best..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 23:57   quote  deeplink  
ik denk niet als we winnen van ajax dat de ommekeer is in geluid.
misschien kunnen we a.s zondag winnen en de wedstrijd erop weer verliezen van roda jc omdat rutte weer lens in de spits zet of engelaar brengt. je weet het maar niet met rutte het is en het blijft een onbegrijpelijke coach met eigenaardige keuzes
waar niemand dan rutte voor zou kiezen..
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2011 - 00:05   quote  deeplink  
We gaan het meemaken..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 02 oktober 2011 - 18:24   quote  deeplink  
niet overtuigend lens marcello peiters bouma zwaar onder het niveau.
labyad voor lens marcello voor dereijck dan heb je al een andere veld bezetting
rutten

matavz is doodelijk zeg!!!!!!!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 02 oktober 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 18:24 schreef weetnietoftochwel het volgende:
niet overtuigend lens marcello peiters bouma zwaar onder het niveau.
labyad voor lens marcello voor dereijck dan heb je al een andere veld bezetting
rutten

matavz is doodelijk zeg!!!!!!!
Klopt, PSV is héél goed weggekomen. Had puntverlies moeten zijn, maar matige wedstrijden winnen is ook een kwaliteit. Vorig jaar na de winterstop hadden we hier nu gewoon verloren.
Gegroet
 Gegroet - zondag 02 oktober 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 18:27 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Klopt, PSV is héél goed weggekomen. Had puntverlies moeten zijn, maar matige wedstrijden winnen is ook een kwaliteit. Vorig jaar na de winterstop hadden we hier nu gewoon verloren.
idd, dat is het grootste verschil dat we nu wel op belangrijke momenten winnen. Misschien was de Luck factor voor PSV groot vandaag , maar iig niet voor Wijnaldum. Valt me op dat hij in tussen al aardig wat 100% mist. Positief punt is wel dat we nu meteen er achteraan scoren. Kan me in het verleden wedstrijden herinneren dat we de 1-0 maken dik in de 85 minuut en dan toch op een gelijk spel eindigen. Goed weekend voor PSV en AZ !
Gegroet
 Gegroet - zondag 02 oktober 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Wat is dit nou weer , zit ik studio voetbal te kijken zegt die presentator dat de winnaars van de competitie straks ruim aan bod komen , komt alleen die samenvatting en voor de rest bespreken ze alleen AZ. Wat een schijtzooi!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 03 oktober 2011 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 23:00 schreef Gegroet het volgende:
Wat is dit nou weer , zit ik studio voetbal te kijken zegt die presentator dat de winnaars van de competitie straks ruim aan bod komen , komt alleen die samenvatting en voor de rest bespreken ze alleen AZ. Wat een schijtzooi!
hahaha...daarom kijk ik niet meer live naar SV. Ik wacht altijd op de onlineversie, kan ik al die onzinstukjes skippen en als er niks over PSV is ben ik zo klaar.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 03 oktober 2011 - 09:32   quote  deeplink  
dit is toch al jaren bekend psv wordt als het slecht gaat met de grond gelijk gemaakt en als het goed gaat met psv negeren ze het. dit is ook geen studio voetbal programma maar studio AJAx kijk nooit na dat programma, VI is daarin tegen objectief over iedere ploeg in de eredivisie met het nodige humor
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 03 oktober 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
grappig he dit is studio AJAX
remco k
 remco k - maandag 03 oktober 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 09:32 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

grappig he dit is studio AJAX
Integendeel zelfs, er zitten de laatste jaren structureel meer niet Ajacieden dan andersom.. En ga nou niet van Gelder een Ajacied noemen want dat is het niet..
remco k
 remco k - maandag 03 oktober 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
PSV heeft toch ook niks laten zien van het weekend??

AZ staat deels onverwacht bovenaan en heeft de koppositie flink verstevigd, logisch dat daar veel over gesproken wordt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 oktober 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
gewoon niet naar kijken die onzin...
infamous psv
 infamous psv - maandag 03 oktober 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Integendeel zelfs, er zitten de laatste jaren structureel meer niet Ajacieden dan andersom.. En ga nou niet van Gelder een Ajacied noemen want dat is het niet..
VAN GELDER is wel degelijk ajaxied en de familie Barend ook mr dat maakt niet uit zolang ze maar objectief zijn. Maar dat is vaak niet het geval en daarom heb ik ook wel respect voor VI want slecht is slecht en goed is goed en dat geld voor elke club.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 03 oktober 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 21:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

VAN GELDER is wel degelijk ajaxied en de familie Barend ook mr dat maakt niet uit zolang ze maar objectief zijn. Maar dat is vaak niet het geval en daarom heb ik ook wel respect voor VI want slecht is slecht en goed is goed en dat geld voor elke club.
Van Gelder is misschien wel een Ajacied, maar hij doet zich juist antiajax voor..
remco k
 remco k - maandag 03 oktober 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 21:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Van Gelder laat sinds het commentaar op zijn Ajax supportersschap iedere week overduidelijk weten niet geintereseerd te zijn in positief nieuws over Ajax.. Meneer is flink op zijn tenen getrapt..

Het gaat daar nog maar zelden lang over Ajax...
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 04 oktober 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV heeft toch ook niks laten zien van het weekend??

AZ staat deels onverwacht bovenaan en heeft de koppositie flink verstevigd, logisch dat daar veel over gesproken wordt..
winst is winst
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 01:25 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

winst is winst
Dat zeg ik ook niet, al;leen is het niet bijzonder en geen goede prestatie, dit wordt van PSv gewoon geiste tegen dit soort tegenstanders, logisch dus dat het niet besproken word/is
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 04 oktober 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, al;leen is het niet bijzonder en geen goede prestatie, dit wordt van PSv gewoon geiste tegen dit soort tegenstanders, logisch dus dat het niet besproken word/is
Hoeft ook niet, maar niet vooraf aankondigen dat PSV aan bod komt en dan het er vervolgens niet meer over hebben. Is misleidend. Hou ik niet van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen

0.0195350