|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:36 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] lekker hier blijven is ook goed. hier zullen ze vast betere topics plaatsen als op jullie forum leef je uit makker Ja, dat wijst de drukte hier zeker uit, dit is echt een van de best bekeken forums van het net man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:42 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] leg mij uit wat ik op jullie nutteloze forum moet zoeken. daar staat voor mij geen interesante nieuws. zelf niet als el handoek na eindhoven komt ben die ben ik liever kwijt dan rijk,ten tweede gun jullie het geld niet voor die drama Queen lekker in jong ajax laten voetballen voor 1.8 miljoen daar is hij op zijn plaats en waar hij thuis hoort en waar hij de sfeer mag verzieken Kan jij ook Nederlands?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zullen we gaan stemmen wie er van jullie de domste is.. Mijn stem gaat uit naar jou, oja je mag zelf niet stemmen.. Ben benieuwd of er uberhaubt iemand hier jou slim vind.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:27 schreef freakie het volgende:[..] Kijk dat bedoel ik nou je wil alles van me winnen.. Idioot gedrag is dat.. je zal ook nooit toegeven.. Maar je weet dat je geen gelijk hem.. Je doet exact hetzelfde pipo. |
|
|
|
|
opa 1945
|
|
|
moet de handdoek in de ring gooien en zelf vertrekken philip zit al klaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Phillip wil het helemaal nog niet doen omdat hij komende zomer als assistent met van Marwijlk het EK wil winnen.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: pas me eigen aan op jou niveau |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] Zullen we gaan stemmen wie er van jullie de domste is.. Mijn stem gaat uit naar jou, oja je mag zelf niet stemmen.. Ben benieuwd of er uberhaubt iemand hier jou slim vind.. hahaha reageer is een keer inhoudelijk op een topic. ok al weet ik dat dit voor jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk is |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
remco k - woensdag 17 augustus 2011 - 13:19 quote deeplink
quote: Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:27 schreef freakie het volgende:
[..]
freakie: Kijk dat bedoel ik nou je wil alles van me winnen.. Idioot gedrag is dat.. je zal ook nooit toegeven.. Maar je weet dat je geen gelijk hem..
(remco: Je doet exact hetzelfde pipo.)
ik zie hier maar een pipo op het forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|