|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 22:23 schreef remco k het volgende:[..] Verklaar je eens nader, wat begrijp ik niet, en nu niet met algemeenheden komen maar met relevante voorbeelden, ik praat hier over PSV, jij praat hier niet over PSV maar enkel over mij, ik ben benieuwd wat je gaat posten.. heb jou niks te melden. en je geeft al toe dat je geen mening hebt over psv blijf dan ook weg |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:53 schreef PSVMocro het volgende:[..] Volgens mij heeft Nijland ook een probleem nu die Teixeira opeens op is komen dagen. Hij zal Matavz nu wel moeten verkopen. Nijland hoeft helemaal niks met Teixeira. Dat hij naar Nederland komt, doet daar niks aan af. Als ik naar Uruguay ga, krijg ik ook niet gelijk een contract bij Nacional |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:weet je wat ik nu zo jammer vind PSV, KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN en nog eens KOPEN, waar komt dat geld weg jo ?? was dat geld van de gemeente niet om schulden af te lossen ?? PSV @ feyenoord 2 als je ff wacht.... Niet liegen. Jij vindt het gewoon jammer dat PSV zich aan het versterken is. Over een aantal maanden wordt de jaarrekening gepubliceerd en dan zal alles duidelijk worden voor de mensen die om de zoveel tijd klagen over de aankopen van PSV. Toen Ajax voor 36 miljoen euro aan spelers kocht, hoorde je ook niemand zeuren. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Daarbij geeft PSV/Mocro ook niet de gehele feiten als hij toch naar Derksen luistert, want hij vermeldde ook dat Groningen altijd de hele zooi kon afblazen als er geen akkoord zou komen met PSV. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:58 schreef Pim het volgende:[..] Nijland hoeft helemaal niks met Teixeira. Dat hij naar Nederland komt, doet daar niks aan af. Als ik naar Uruguay ga, krijg ik ook niet gelijk een contract bij Nacional Wie weet, probeer maar en laat het ons vanuit Uruguay weten. :P
Het zou me ook niet verbazen als Nijland hem gewoon over heeft laten vliegen. Hoog spel spelen en misschien verwacht dat Brands zou toehappen voor de deadline van gisteren. VI gaf weken geleden al aan dat Groningen open staat voor een verkoop van Matavz en dat ze Teixeira op de korrel hadden. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:weet je wat ik nu zo jammer vind PSV, KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN en nog eens KOPEN, waar komt dat geld weg jo ?? was dat geld van de gemeente niet om schulden af te lossen ?? PSV @ feyenoord 2 als je ff wacht.... als je er niks van snapt reageer dan niet. of ben je een beetje jaloers dat wij gewoon goeden aankopen doen en meedraaien voor de titel. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:01 schreef Pim het volgende:Daarbij geeft PSV/Mocro ook niet de gehele feiten als hij toch naar Derksen luistert, want hij vermeldde ook dat Groningen altijd de hele zooi kon afblazen als er geen akkoord zou komen met PSV. Ik heb nergens gezegd dat hij het niet kan, maar de wil vanuit Groningen om mee te werken is nu groter. Als ze geen back-up hadden, dan was het einde onderhandelingen. De situatie is dus veranderd. Daarmee zeg ik niet dat PSV opeens 4 miljoen kan bieden. Zo zit het natuurlijk niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:01 schreef PSVMocro het volgende:[..] Wie weet, probeer maar en laat het ons vanuit Uruguay weten. :P Het zou me ook niet verbazen als Nijland hem gewoon over heeft laten vliegen. Hoog spel spelen en misschien verwacht dat Brands zou toehappen voor de deadline van gisteren. VI gaf weken geleden al aan dat Groningen open staat voor een verkoop van Matavz en dat ze Teixeira op de korrel hadden. Het is Nijland dus wel gelukt en er is alsnog toegehapt :-P. Dat over laten vliegen is natuurlijk gewoon een te nemen risico. Een retourtje Uruguay kost je misschien 1500 euro. Zou ik de gok wel voor wagen dat Brands alsnog met de (minstens) 7 miljoen op de proppen komt. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:04 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik heb nergens gezegd dat hij het niet kan, maar de wil vanuit Groningen om mee te werken is nu groter. Als ze geen back-up hadden, dan was het einde onderhandelingen. De situatie is dus veranderd. Daarmee zeg ik niet dat PSV opeens 4 miljoen kan bieden. Zo zit het natuurlijk niet. PSV heeft een spits nodig en Groningen hoefde hem niet per se kwijt 2 dagen voor de deadline. Dat ze er alsnog uitkomen en dat Brands alsnog naar Groningen is gestapt, zal z'n transferbedrag alleen maar hebben doen toenemen. Als Groningen geen back-up had gehad, was Matavz gewoon helemaal niet verkocht (alleen tegen een absurd bedrag). Nijland weet ook dat Teixeira waarschijnlijk niet gelijk de sterren van de hemel zal spelen. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:06 schreef Pim het volgende:[..] PSV heeft een spits nodig en Groningen hoefde hem niet per se kwijt 2 dagen voor de deadline. Dat ze er alsnog uitkomen en dat Brands alsnog naar Groningen is gestapt, zal z'n transferbedrag alleen maar hebben doen toenemen. Als Groningen geen back-up had gehad, was Matavz gewoon helemaal niet verkocht (alleen tegen een absurd bedrag). Nijland weet ook dat Teixeira waarschijnlijk niet gelijk de sterren van de hemel zal spelen. wat maakt het nog uit 6 of 7 miljoen we hebben toch de spits nodig |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Moet overigens zeggen dat Matavz een uitstekende spits is, maar toch denk ik dat een verdediger harder nodig is. Ik vind dat de aanval ook de beste verdediging is, maar kan me niet voorstellen dat dit ook het gedachtegoed van dhr. F. Rutten is:-P. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Waarschijnlijk had je 'm vorige week wel voor 1 miljoen minder kunnen ophalen. Dat is toch een beetje zonde (maar ik kan er niet wakker om liggen haha) |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:09 schreef Pim het volgende:[..] Waarschijnlijk had je 'm vorige week wel voor 1 miljoen minder kunnen ophalen. Dat is toch een beetje zonde (maar ik kan er niet wakker om liggen haha) ik ook niet ik hoef hem niet te betalen. maar weet wel dat hij belangrijk voor psv gaat worden en als we CL halen is hij al terug verdiend |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:08 schreef Pim het volgende:Moet overigens zeggen dat Matavz een uitstekende spits is, maar toch denk ik dat een verdediger harder nodig is. Ik vind dat de aanval ook de beste verdediging is, maar kan me niet voorstellen dat dit ook het gedachtegoed van dhr. F. Rutten is:-P. een verdediger zal ook vast nog wel komen voor a.s woensdag |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:weet je wat ik nu zo jammer vind PSV, KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN en nog eens KOPEN, waar komt dat geld weg jo ?? was dat geld van de gemeente niet om schulden af te lossen ?? PSV @ feyenoord 2 als je ff wacht.... helaas heb ik geen zin meer om uit te leggen dat dit geen gemeente geld betreft Het enige wat ik wil melden is als je reageert zorg dan dat je feiten kloppen |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:08 schreef Pim het volgende:Moet overigens zeggen dat Matavz een uitstekende spits is, maar toch denk ik dat een verdediger harder nodig is. Ik vind dat de aanval ook de beste verdediging is, maar kan me niet voorstellen dat dit ook het gedachtegoed van dhr. F. Rutten is:-P. Kijk naar Oranje. Als je als team je verantwoordelijkheid neemt, dan hoef je geen wereldverdediging te hebben. Alleen moet Rutten wel opschieten met Tyton, dan is dat voordeeltje wat Ajax en Twente vorig jaar hadden ook weg. |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
Ik lees net dat de kans aanwezig is dat isakson nog vertrekt voor het sluiten van de transfer markt dan krijgt Tyton zijn kans. Als Engelhaar en Isakson vertrekken en evt Bakkal naar feyenoord dan is er weer financieel wat voordeel. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:31 schreef de realist het volgende:Ik lees net dat de kans aanwezig is dat isakson nog vertrekt voor het sluiten van de transfer markt dan krijgt Tyton zijn kans. Als Engelhaar en Isakson vertrekken en evt Bakkal naar feyenoord dan is er weer financieel wat voordeel. Dan heeft PSV geen spelers meer die boven 1 miljoen euro verdienen, dat is vrij uniek te noemen. |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
Ja dat zeker goed voor het salaris huis. Zijn dan financieel op de goede weg en dan hopen dat het sportief ook gaat lopen. |
|
|
|
|
Geen verstand
|
|
|
De realist....Heb jij wel verstand van voetbal????? PSV redt het prima zonder EXTRA spits. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:44 schreef Geen verstand het volgende:De realist....Heb jij wel verstand van voetbal????? PSV redt het prima zonder EXTRA spits. je doet je naam eer aan |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
hoe denk je dat we het tegen de betere tegenstanders gaan doen zonder echte spits. Ik zie veel moeilijkheden met lens in de spits tegen Ajax en Az en twente. |
|
|
|
|
Geen verstand
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaa....ik heb wel een beetje zelfkennis....jij ook????? |
|
|
|
|
Geen verstand
|
|
|
En toch, als je kijkt naar Mertens en Wijnaldum....deze jongens doen het goed en redden het prima. Ze schoppen er toch genoeg in. |
|
|
|
|
Geen verstand
|
|
|
En laten we Lens niet vergeten....er zit ook nog een talent op de bank.....Zeefuik |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
Ben er van overtuigd dat we een spits nodig hebben.met deze jongens lopen we in de grote wedstrijden averij op . Championsleague is haalbaar in ieder geval de voorrondes . maar wel met een spits. |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
En tuurlijk doen deze jongens het erg goed er word veel gescoord en er zijn meerdere mensen die kunnen scoren. Alleen bij blesures en kaarten valt er direct een gat die moeilijk te vullen is. Het hoeft niet persee een Matavz te zijn maar wel een echte nr 9. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 01:52 schreef de realist het volgende:En tuurlijk doen deze jongens het erg goed er word veel gescoord en er zijn meerdere mensen die kunnen scoren. Alleen bij blesures en kaarten valt er direct een gat die moeilijk te vullen is. Het hoeft niet persee een Matavz te zijn maar wel een echte nr 9. Psv is net Oranje ze hebben een goede/uitstekende voorhoede,maar ook een middelmatige verdediging net zo als oranje(bekijk het een knipoog). Als Timothy Derijck weg valt door blessure of een schorsing hebben we een groter probleem dan als er voor een eentje sneuvelt. Ik vond PSV zo onzeker achterin overkomen voordat Timothy Derijck er was, opbouwend was het ook niet veel waardoor er voorin het ook voor het grootste gedeelte in de soep liep. Ik denk dat we beter van het geld een goede centrale verdediger kunnen kopen dan Matavz voor al dat geld te gaan halen. Begrijp me niet verkeerd het zou geweldig zijn als Matavz komt, maar het lijkt me beter om het geld anders te besteden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Gegroet -- |
|
|
|
|
de realist
|
|
|
verdedigend heb je een Atiba en evt een strootman die het op kunnen vangen.Verder heb je Tamata ook nog. En ik ben het ermee eens dat we geen echte stabiele verdedeging hebben maar ik denk dat dat komt door degene die er staan ipv het gebrek aan. Atiba- dereijck-Bouma-Pieters vind ik redelijk stabiel als verdedeging. Marcelo en Manolev zijn voor mij de zwakke schakels.En strootman verzet verdedigend ook een berg werk.Ik blif erbij dat een spits die goed op nr 9 kan voor psv een goede aanvulling is. |
|
|
|
|
Pakkie
|
|
|
Ik lees hier nogal uiteenlopende dingen. Ben zelf een Groninger en ik ga ervan uit dat Matavz jullie nieuwe spits wordt. Een post eerder waarin iemand zei dat Groningen er financieel niet goed voorstaat is onzin. Groningen hoefse hem niet te verkopen. We zijn 1 van de weinige clubs die financieel gezond zijn. Dst Texeira toch in Nederland is zegt wel genoeg. Supporters worden aan het lijntje gehouden en alles is al zo goed als rond. PSV goede spits voor mooie prijs voor Grunn en Groningen weer een Groeibriljant erbij (als ik de verhalen mag geloven is Texeira nog een groter talent dan Suarez was) die later voor miljoenen verkocht wordt. Win-win situatie lijkt me. |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
Matavz onderweg naar de Frederiklaan traint niet mee vandaag zijn outo staat voor de deur Euroborg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] heb jou niks te melden. en je geeft al toe dat je geen mening hebt over psv blijf dan ook weg Dacht ik al, waar zeg ik dat ik geen mening heb over PSV?? Wederom mag je met voorbeelden komen.. Je zet jezelf steeds meer voor gek hier.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:44 schreef Geen verstand het volgende:De realist....Heb jij wel verstand van voetbal????? PSV redt het prima zonder EXTRA spits. Ik heb de realist alleen maar zinnige opmerkingen zien maken. Jij realiseert je toch wel dat PSV nog dik 40 wedstrijden moet spelen. Lens heeft tegen de mindere clubs al 10 kansen nodig voor 1 goal, denk je dat je tegen onze directe concurrenten als spits ook zoveel kansen gaat krijgen? Mertens is op dit moment helemaal los, maar het zou me verbazen als hij zijn bloedvorm het hele seizoen kan vasthouden. Er komen hoogstwaarschijnlijk wedstrijden aan waarin hij minder beslissend zal zijn, dan heb je gewoon een echte spits nodig die dat ene kansje er wel inprikt. Geeft het elftal rust en vertrouwen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 09:16 schreef Pakkie het volgende:Ik lees hier nogal uiteenlopende dingen. Ben zelf een Groninger en ik ga ervan uit dat Matavz jullie nieuwe spits wordt. Een post eerder waarin iemand zei dat Groningen er financieel niet goed voorstaat is onzin. Groningen hoefse hem niet te verkopen. We zijn 1 van de weinige clubs die financieel gezond zijn. Dst Texeira toch in Nederland is zegt wel genoeg. Supporters worden aan het lijntje gehouden en alles is al zo goed als rond. PSV goede spits voor mooie prijs voor Grunn en Groningen weer een Groeibriljant erbij (als ik de verhalen mag geloven is Texeira nog een groter talent dan Suarez was) die later voor miljoenen verkocht wordt. Win-win situatie lijkt me. Dat waren eigenlijk de woorden van Nijland. Hij gaf het kleine verlies wat Groningen had geleden aan als reden om toch open te staan voor een verkoop. Stond in de nieuwsbrief van vorige week. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 23:59 schreef PSVMocro het volgende:[..] Niet liegen. Jij vindt het gewoon jammer dat PSV zich aan het versterken is. Over een aantal maanden wordt de jaarrekening gepubliceerd en dan zal alles duidelijk worden voor de mensen die om de zoveel tijd klagen over de aankopen van PSV. Toen Ajax voor 36 miljoen euro aan spelers kocht, hoorde je ook niemand zeuren. Mij hoor je er niet over hoor, PSV had dit geld om te onvesteren mede uit de transfer van Dsudszak, maar als de deal met de gemeente er niet was geweest, dan was het geld niet geinvesteerd in spelers, of in ieder geval een stuk minder. PSV heeft goed aangekocht en de toekomst zal uitwijzen of het beleid dat ze voeren goed is.
Ajax had op het moment van die 36 miljoen trouwens wel een iets hoger eigen saldo, en zat niet verwikkeld in een deal met de gemeente, die vergelijking gaat dus niet op natuurlijk he..:-)
Het is gewoon logisch wat PSV doet en als men er zich in zou verdiepen, dan zou iedereen ook snappen dat er niks "illegaals" aan is ofzo. Echter kan ik mij de posts van bepaalde mensen wel voorstellen omdat als men zich er niet in heeft verdiept het dan allemaal wel heel raar overkomt, ik weet dat het natuurlijk erg kortzichtig is om te oordelen zonder alle feiten te kennen, maar in zo'n maatschappij leven we nu eenmaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:02 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] als je er niks van snapt reageer dan niet. of ben je een beetje jaloers dat wij gewoon goeden aankopen doen en meedraaien voor de titel. Jaloers ben je als jij iets niet hebt wat een ander wel heeft en jij graag ook zou willen hebben.. PSV heeft goede aankopen gedaan, Ajax heeft dat ook met Janssen, Serrero, Sigthorson, Boerrigter en Cilissen, hier zie ik de jaloezie dus niet zo. En ook Ajax doet mee om de titel net al PSV en Twente, ook hier dus geen jaloezie..
Waar zijn we dan wel jaloers op?? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 02:37 schreef de realist het volgende:verdedigend heb je een Atiba en evt een strootman die het op kunnen vangen.Verder heb je Tamata ook nog. En ik ben het ermee eens dat we geen echte stabiele verdedeging hebben maar ik denk dat dat komt door degene die er staan ipv het gebrek aan. Atiba- dereijck-Bouma-Pieters vind ik redelijk stabiel als verdedeging. Marcelo en Manolev zijn voor mij de zwakke schakels.En strootman verzet verdedigend ook een berg werk.Ik blif erbij dat een spits die goed op nr 9 kan voor psv een goede aanvulling is. Er wordt PSV ook een complex aangepraat. Afgelopen seizoen hadden we evenveel tegentreffers als Twente en 4 meer vergeleken met Ajax. Beide ploegen en zeker Ajax hadden de beste keepers van de eredivisie. Zet Tyton af tegen Vermeer en Michailov en dan zijn ze dat concurrentieel voordeeltje ook kwijt. We hebben verder voor eredivisiebegrippen een achterhoede wat zich gewoon staande moet kunnen houden in de competitie. Je kan er niet op leunen, zoals destijds onder Hiddink met Alex en Gomes en dus zul je moeten aanvallen. Dat is alleen maar toe te juichen. Verder zal PSV vast nog tegen zeperds aanlopen. De ploeg is straks op 6 posities gewijzigd, zou me verbazen als je na 2 speelronden, dus vanaf ADO uit, meteen stabiel bent. Daar geloof ik niet in. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:20 schreef remco k het volgende:[..] Mij hoor je er niet over hoor, PSV had dit geld om te onvesteren mede uit de transfer van Dsudszak, maar als de deal met de gemeente er niet was geweest, dan was het geld niet geinvesteerd in spelers, of in ieder geval een stuk minder. PSV heeft goed aangekocht en de toekomst zal uitwijzen of het beleid dat ze voeren goed is. Ajax had op het moment van die 36 miljoen trouwens wel een iets hoger eigen saldo, en zat niet verwikkeld in een deal met de gemeente, die vergelijking gaat dus niet op natuurlijk he..:-) Het is gewoon logisch wat PSV doet en als men er zich in zou verdiepen, dan zou iedereen ook snappen dat er niks "illegaals" aan is ofzo. Echter kan ik mij de posts van bepaalde mensen wel voorstellen omdat als men zich er niet in heeft verdiept het dan allemaal wel heel raar overkomt, ik weet dat het natuurlijk erg kortzichtig is om te oordelen zonder alle feiten te kennen, maar in zo'n maatschappij leven we nu eenmaal.. Klopt dat Ajax in een iets andere situatie zat, maar juist bij Ajax zou je meer weerstand moeten verwachten tegen een aankoop van 18 miljoen vanwege de jeugdopleiding die continu geroemd wordt. Maar geluiden van kritiek hoorde ik toen niet. Toen was er gewoon een hosanna sfeer rondom Van Basten en zijn aankopen.
Ik weet dat er niks aan te doen is, maar ik heb van nature een hekel aan onderbuikgevoelens en primaire reacties. ;) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 09:19 schreef Mathieu het volgende:Matavz onderweg naar de Frederiklaan traint niet mee vandaag zijn outo staat voor de deur Euroborg Hij heeft toch interlandverplichtingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:29 schreef PSVMocro het volgende:[..] Klopt dat Ajax in een iets andere situatie zat, maar juist bij Ajax zou je meer weerstand moeten verwachten tegen een aankoop van 18 miljoen vanwege de jeugdopleiding die continu geroemd wordt. Maar geluiden van kritiek hoorde ik toen niet. Toen was er gewoon een hosanna sfeer rondom Van Basten en zijn aankopen. Ik weet dat er niks aan te doen is, maar ik heb van nature een hekel aan onderbuikgevoelens en primaire reacties. ;) Dat snap ik, en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik zelf ook altijd reageer op dat soort onzinposts, maar soms kan je het die mensen ook niet kwalijk nemen.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:15 schreef remco k het volgende:[..] Dacht ik al, waar zeg ik dat ik geen mening heb over PSV?? Wederom mag je met voorbeelden komen.. Je zet jezelf steeds meer voor gek hier.. lees je eigenste mening terug je bent toch geen kleuter |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:20 schreef remco k het volgende:[..] Mij hoor je er niet over hoor, PSV had dit geld om te onvesteren mede uit de transfer van Dsudszak, maar als de deal met de gemeente er niet was geweest, dan was het geld niet geinvesteerd in spelers, of in ieder geval een stuk minder. PSV heeft goed aangekocht en de toekomst zal uitwijzen of het beleid dat ze voeren goed is. Ajax had op het moment van die 36 miljoen trouwens wel een iets hoger eigen saldo, en zat niet verwikkeld in een deal met de gemeente, die vergelijking gaat dus niet op natuurlijk he..:-) Het is gewoon logisch wat PSV doet en als men er zich in zou verdiepen, dan zou iedereen ook snappen dat er niks "illegaals" aan is ofzo. Echter kan ik mij de posts van bepaalde mensen wel voorstellen omdat als men zich er niet in heeft verdiept het dan allemaal wel heel raar overkomt, ik weet dat het natuurlijk erg kortzichtig is om te oordelen zonder alle feiten te kennen, maar in zo'n maatschappij leven we nu eenmaal.. je kan ook toch positiefs posten +1 |
|
|
|
|
slimpie
|
|
|
Laat ik voorop stellen dat de hele gang van zaken met het halen van een nieuwe spits me enigszins zorgen baart. We wisten ergens in december dat er naast Zeefuik - die toen zelfs nog niet eens echt in de picture was - geen spits meer beschikbaar zou zijn in het nieuwe seizoen. Waar is de scouting gebleven? Of is die wegbezuinigd? Van schaduwlijstjes lijkt geen sprake meer. Hopelijk vergis ik me en spelen er zaken intern waar wij geen weet van hebben, maar het is niet heel erg hoopvol voor de toekomst.
Van mij hoeven ze iig niet nou nog een hoofdprijs te betalen voor een spits de laatste dag(en) van het transferwindow. Haal dan Locadia maar bij het eerste voor het geval Lens geblesseerd raakt of niet presteert. Daarnaast Reis erbij halen aangezien je echt niet het risico kunt lopen dat hij helemaal herstelt en ergens anders de pannen van het dak speelt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb nooit gezegd dat ik geen mening heb over PSV.. |
|
|
|
|
digitalmous
|
|
|
hahaha. sorry maar jij kan beter weg blijven op deze site. Zo als iedereen weet is het tegenwoordig normaal dat de gemeente bijspringt omdat het toevallig volks sport nummer een is en de gemeente veel winsten haalt uit het top voetbal. ook zou je kunnen weten dat de regeling Eindhoven geld zou kunnen opleveren. des al niet te min is het ook nog eens zo dat onze niuwe top klup (hahahahahahaah) Twente zelf een aantal jaren is gered van de ondergang. jaaaaaaa door de gemeente. Herstructureren noemen ze dat, maar dat doen ze al honderde jaren niet meer in 020. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:59 schreef digitalmous het volgende:hahaha. sorry maar jij kan beter weg blijven op deze site. Zo als iedereen weet is het tegenwoordig normaal dat de gemeente bijspringt omdat het toevallig volks sport nummer een is en de gemeente veel winsten haalt uit het top voetbal. ook zou je kunnen weten dat de regeling Eindhoven geld zou kunnen opleveren. des al niet te min is het ook nog eens zo dat onze niuwe top klup (hahahahahahaah) Twente zelf een aantal jaren is gered van de ondergang. jaaaaaaa door de gemeente. Herstructureren noemen ze dat, maar dat doen ze al honderde jaren niet meer in 020. Jij zou eens wat beter moeten leren lezen, als je namelijk een aantal posts naar boven scroolt dan leg ik uit dat het irritant is dat velen niet snappen hoe het zit, ik snap wel degelijk hoe het zit en heb er ook geen enkel probleem mee.
En waarom direct provoceren en roepen dat iemand hier maar weg moet blijven..
Verder is je post inhoudelijk echt fantastisch onderbouwd met feiten en noemenswaardiheden.. |
|
|
|
|
digitalmous
|
|
|
hahaha weer zo een die populair loopt te zwetsen. ik zal het effe voor je uitschrijven. 1 voetbal is volksport nummer een en Eindhoven behaalt forrsen winsten uit het hebben van een top clup.
2. eindhoven moet per saldo hier geld op kunnen verdienen.
3. onze nieuwe top clup fc. twente .. hahahahahahahahahahahahahha. is geholpen door de gemeente \zoals 10 tallen clubs. herstructureren noemen ze dart. maar dat hebben ze in 020 nog nooit van gehoord |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 18:07 schreef digitalmous het volgende:hahaha weer zo een die populair loopt te zwetsen. ik zal het effe voor je uitschrijven. 1 voetbal is volksport nummer een en Eindhoven behaalt forrsen winsten uit het hebben van een top clup. 2. eindhoven moet per saldo hier geld op kunnen verdienen. 3. onze nieuwe top clup fc. twente .. hahahahahahahahahahahahahha. is geholpen door de gemeente \zoals 10 tallen clubs. herstructureren noemen ze dart. maar dat hebben ze in 020 nog nooit van gehoord WEER??? volgens mij is dit je eerst post hier maar goed..
Volgens mij kan je niet zo goed lezen, ik snap het namelijk prima en heb er ook geen enkele moeite mee, dat zeg ik nu voor de derde keer in de afgelopen 4 posts..
En volgens mij komt er in A'dam op 1 jaar na structureel meer geld binnen dan bij PSV.. |
|
|
|
|
digitalmous
|
|
|
|
|
|
Henk112
|
|
|
Heb zo ff geen bron bij de hand, maar weet bijna zeker dat PSV in de afgelopen 10 jaar meer dan 1 jaar lang een hogere omzet draaide dan Ajax.. |
|
|
|