BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Matavz, en nu ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:17 schreef de realist het volgende:
Maar om op het onderwerp terug te komen van dit topic , als Matavz niet komt wie dan wel.
Ik denk dat het te laat is om nu je nog op een andere spits te richten.....maar misschien is dit OOK wel weer een domme opmerking.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:33   quote  deeplink  
el hamdaoui gaat echt niet komen. We willen juist af van salarissen van boven de miljoen. plus dat het geen investering is omdat je hem een kort contract moet geven anders beland je in de zelfde situatie als Ajax
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Ik denk dat je matavz moet laten voor wat het nu is. Naar mijn idee trekt groningen het onderste uit de kan.
Erg jammer maar het is niet anders.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik typ het verkeerd mijn excuses.., ik had het over transfergelden, Ajax gaat gewoon beter om met transfers en weet over het algemeen meer geld uit spelers te krijgen....
kijk het verleden van psv even terug. dat we het nu even een paar jaar wat minder doen
wil niet zeggen dat jullie betere transfers doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Ik denk dat als men vindt dat er werkelijk een spits moet komen bij PSV, dat je weinig keus hebt en de prijs voor Matavz moet betalen die gevraagd wordt.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:25 schreef PSV_Girl het volgende:
vennegoor mis?
???????
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
@ geen verstand

Ik denk dat matavz geen 7 mil waard is en dat groningen het onderste uit de kan haalt omdat ze weten hoe psv ervoor staat. PSV zou wat meer dingen binnen kamers moeten houden dan zouden ze lang niet zoveel stront over zich heen krijgen en eerlijker zaken kunnen doen.
Ik zou zeggen laat Matavz lekker daar zitten en gok op de huidige selectie.
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
???
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
@ PSV_Girl....Met deze opmerking ben ik begonnen....want volgens mij kunnen ze het met deze selectie. Maarrrrrr....ALS ze vinden dat ze een spits moeten aantrekken, is er eigenlijk geen keus meer.. Ook ik vindt het erg veel geld voor Matavz, en waarschijnlijk nog een dik salaris ook.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Keuze heb je altijd er zijn meer vissen in de vijver. En ja deze selectie kan ver komen ook ik heb dit eerder gezegd maar er zal bij blessures en schorsingen mensen moeten zijn die het kunnen opvangen.
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
@ de realist.
nog 26 uur en 1 kwartier....en dan nog naar een andere spits zoeken? En dan helemaal de hoofdprijs betalen? Nu zeg je soms hele verstandige dingen, maar nu.....weet ik het niet
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:41 schreef PSV_Girl het volgende:
@ geen verstand

Ik denk dat matavz geen 7 mil waard is en dat groningen het onderste uit de kan haalt omdat ze weten hoe psv ervoor staat. PSV zou wat meer dingen binnen kamers moeten houden dan zouden ze lang niet zoveel stront over zich heen krijgen en eerlijker zaken kunnen doen.
Ik zou zeggen laat Matavz lekker daar zitten en gok op de huidige selectie.
Ik garandeer je het niet halen van een echte spits je gedurende het seizoen gaat opbreken, tenzij Ajax en Twente onder hun kunnen gaan presteren. Maar dan ben je dus afhankelijk. Als je een sterke spits haalt, dan heb je het meer in eigen hand.
PSV_Girl
 PSV_Girl - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
@geen verstand ik was ook eerst voor een spits te halen maar niet ten koste van miljoenen. laat hem dat eerst maar is bewijzen
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Geen verstand.... Wie weet wat er bij psv allemaal speelt , misschien zijn ze achter gesloten deur wel met iets heel anders bezig. Kijk naar Schaars en Dereijck. Ze waren met Schaars bezig en ineens stond Dereijck er we zullen het over ruim 1 dag weten.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:27 schreef de realist het volgende:
Dan kun je net zo goed Kezman halen en hopen dat die in vorm komt om er een paar in te schieten want tussen vennegoor en Kezman zie ik het verschil niet
Een halve meter lengte??
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:47 schreef de realist het volgende:
Geen verstand.... Wie weet wat er bij psv allemaal speelt , misschien zijn ze achter gesloten deur wel met iets heel anders bezig. Kijk naar Schaars en Dereijck. Ze waren met Schaars bezig en ineens stond Dereijck er we zullen het over ruim 1 dag weten.
Dereijk en Schaars waren twee hele verschillende periodes, en ook andere posities..
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Een halve meter lengte??
Hahaha Dat klopt maar qua kwaliteit is het bij beide afwachten wat ze voor PSV kunnen betekenen
Geen verstand
 Geen verstand - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:46 schreef PSV_Girl het volgende:
@geen verstand ik was ook eerst voor een spits te halen maar niet ten koste van miljoenen. laat hem dat eerst maar is bewijzen
Ik geef je helemaal gelijk.
@PSVMocro
Misschien heb jij, (met anderen, o.a. de realist) wel gelijk. Het lijkt erop dat PSV alles op Matavz heeft gezet, dan kun je nu kiezen....kopen tegen de hoofdprijs....of niet. Ik denk dat deze selectie wordt onderschat, maar dat is mijn mening, ik vertrouw op Wijnaldum, Mertens en Lens. Ik denk (en hoop) dat ze het gaan doen dit seizoen. Maar alks je naar mijn naam kijkt, zal ik wel ongelijk hebben. Of ik moet mijn naam veranderen, lol.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dereijk en Schaars waren twee hele verschillende periodes, en ook andere posities..
Ik bedoel er mee te zeggen dat er over Schaars en Assaidi veel geschreven en gespeculeerd is en over Dereijck niet . Ik zeg alleen dat er bepaalde personen wel en andere niet besproken worden.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:52 schreef de realist het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee te zeggen dat er over Schaars en Assaidi veel geschreven en gespeculeerd is en over Dereijck niet . Ik zeg alleen dat er bepaalde personen wel en andere niet besproken worden.
Ok, inderdaad is dat zo, gebeurt bij iedere club toch, Ajax was twee seizoenen terug ook volgens de pers met iedere spits van de planeet bezig, en ineens was daar Pantelic.. Het kan raar lopen in dit wereldje..
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Dat bedoel ik , ik weet niet of ze al ergens met een andere spits bezig zijn.Er zou ook nog een verdediger komen waar we niets over horen. We zullen zien binnen ruim 1 dag.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:56 schreef de realist het volgende:
Dat bedoel ik , ik weet niet of ze al ergens met een andere spits bezig zijn.Er zou ook nog een verdediger komen waar we niets over horen. We zullen zien binnen ruim 1 dag.
Die is er al met Derijck en er zou een vervanger komen voor Pieters, die niet meer verkocht gaat worden. Als er iets bijkomt, dan is het alleen een spits.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Ja daar heb je dan helemaal gelijk in dat was ik ff vergeten. Pieters blijft dus dat zit wel snor.
de realist
 de realist - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Maar dan nog toen Pieters op vertrek stond was er ook geen sprake van een andere verdediger . Ik wil alleen aangeven dat we niet weten waar ze bij PSV binnen gesloten deuren aan werken.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:02 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Die is er al met Derijck en er zou een vervanger komen voor Pieters, die niet meer verkocht gaat worden. Als er iets bijkomt, dan is het alleen een spits.
Je lijkt in andere posts vrij zeker dat hij gaat komen, denk je dat echt of is het hopen tegen beter weten in??
De slimme blik
 De slimme blik - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Matavs zou voor psv een aanzienlijke versterking zijn. Net als elke andere degelijke spits. Je zou zelfs kunnen zeggen dat die volledig noodzakelijk is voor het kampioenschap van PSV. Toch zou ik met het aantrekken van die ene spits wachten. want.

1. Gooi je daar mee supertalent labyad op de bank (hij is niet niveau ala erikssen maar hij is wel een van de grootste talenten van de eredivisie)

2. Ben ik bang dat een vasthangende spits het creatieve spel van psv zal verstoren. Zoals het eerder gebeurde met Toivonen toen die vast stond op de spitspositie. Met lens in de spits heb je een creatieve buitenspeler in de spits. dit lijdt waarschijnlijk tot veel kansen en laag rendement. maar dat is beter als weinig kansen. dit betekent namelijk tegen topclubs 2 kansen. Daarbij is het spel van psv op dit moment smullen voor de neutrale kijker en psv fan (barcelona voetbal)

3. Psv heeft vandaag Ruben bentacourt aangetrokken. voor op lange termijn grote kans op de positie van spits. Met matavs erbij speelt deze spits waarschijnlijk erg weinig. dat is weer vergooiing van talent net als met: aisatti, bakkal, marcellis, amrabat. we willen niet dat bentacourt en labyad ook op die lijst komen te staan
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:53   quote  deeplink  
1. Toivonen vertrekt toch of in de winter of in de zomer. Labyad is een echte middenvelder en is pas 18 jaar. Hij gaat echt wel aan spelen toekomen en wie weet wint hij de concurrentiestrijd van Lens op de rechterflank. Hij heeft veel meer inzicht, is technisch beter en kan makkelijker mee in het positiespel. Lens is sneller en fysiek sterker.

2. Matavz is geen statische spits. Hij loopt slim en is een echt eindstation, dat is precies wat PSV nodig heeft. Toivonen stond niet vast in de spits...Toivonen stond niet eens in de spits. Hij ging ballen halen bij de verdediging en overal lopen behalve in de punt. Dat was het probleem waardoor PSV niet aan voetballen kwam.

3. Beetje onzinnig om te stellen dat PSV zonder echte spits de competitie moet vervolgen, omdat er een talent bij is gekomen. Zo zijn er meer. Locadia is ook een groot talent. Dan had je Mertens ook niet moeten halen, omdat Depay één van de grootste talenten van Nederland is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Je lijkt in andere posts vrij zeker dat hij gaat komen, denk je dat echt of is het hopen tegen beter weten in??
Nee, jij weet zelf toch ook dat er van alles wordt geroepen tegen het einde van een transferperiode. Soms wordt het gewoon een soap, een welles nietes spelletje en daarom is het zinloos om te zeggen dat het definitief van de baan is, terwijl we nog 1 dag te gaan hebben.
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Daar kom ik weer....Stel....Rutten ha vorig seizoen en bv dit seizoen Zeefuik wat meer laten spelen....dan was er misschien nu geen probleem geweest want dan had deze jongen zich misschien verder ontwikkeld en was hij een prima vervanger geworden.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 00:13 schreef Geen verstand het volgende:
Daar kom ik weer....Stel....Rutten ha vorig seizoen en bv dit seizoen Zeefuik wat meer laten spelen....dan was er misschien nu geen probleem geweest want dan had deze jongen zich misschien verder ontwikkeld en was hij een prima vervanger geworden.
bij ajax of fyenoord doen ze dit wel maar op een of andere manier bij psv niet
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Dus toch niet zo een rare opmerking?
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Denk dat dat wel op de rekening van de trainer gezet mag worden. Bij het meer laten spelen van Zeefuik afgelopen seizoen hadden we misschien een beter beeld kunnen krijgen wat deze jongen allemaal kan. En misschien had wel gebleken dat het een hele goede spits is en dan idd hadden we nu niet zo haastig op zoek geweest naar onze nr 9. Nu heeft Zeefuik gewoon te weinig ervaring om op 9 te staan als vaste waarde.
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Toch jammer. Adriaanse had een leuke trainer voor PSV geweest.....te laat
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 00:13 schreef Geen verstand het volgende:
Er moet wel aanleiding zijn om hem op te stellen. Het begint al op de training, oefenwedstrijden, etc. Rutten bracht Reis toch ook snel, omdat hij wel wat liet zien. Als je kwaliteit hebt, dan kom je echt wel aan spelen toe. Ik zie Zeefuik gewoon niet slagen bij PSV. Zelden een moment laten zien waar ik van dacht die jongen kan wat. Bij Locadia heb ik dat veel meer, maar hij is 17 en heeft tijd nodig.

quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 00:15 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

bij ajax of fyenoord doen ze dit wel maar op een of andere manier bij psv niet
Bij Feyenoord kunnen ze niet anders, als ze geld hadden dan hadden ze ook spelers gekocht. Volgens mij heeft Ajax Castillion verhuurd, Sightorsson gekocht en momenteel ook op zoek naar een 2de spits. Simpelweg omdat hun grootste talent in de spits er niet aan toe is.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 00:29 schreef de realist het volgende:
Denk dat dat wel op de rekening van de trainer gezet mag worden. Bij het meer laten spelen van Zeefuik afgelopen seizoen hadden we misschien een beter beeld kunnen krijgen wat deze jongen allemaal kan. En misschien had wel gebleken dat het een hele goede spits is en dan idd hadden we nu niet zo haastig op zoek geweest naar onze nr 9. Nu heeft Zeefuik gewoon te weinig ervaring om op 9 te staan als vaste waarde.
Ik heb Jong PSV wedstrijden gezien en hield hem ook in de gaten toen hij verhuurd was aan Omniworld en Dordrecht. Hij moet het vooral van zijn fysiek hebben. Voor de rest ben ik totaal niet onder de indruk van Zeefuik. Was ook erg verbaasd om het feit dat ze zijn contract hadden verlengd. Je hebt soms spelers die zich pas laat ontwikkelen en daar hoop ik altijd op, maar ik snap wel waarom Rutten hem niet in de basis zet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door PSVMocro --
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 01:01   quote  deeplink  
nee, niet in de basis, maar misschien wat vaker invallen om wat ritme op te doen.
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 01:02   quote  deeplink  
maar als jij Marcel Brands niet bent, dan ben je wel iemand die erg bezig is met PSV....je weet er wel veel van.
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 00:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb Jong PSV wedstrijden gezien en hield hem ook in de gaten toen hij verhuurd was aan Omniworld en Dordrecht. Hij moet het vooral van zijn fysiek hebben. Voor de rest ben ik totaal niet onder de indruk van Zeefuik. Was ook erg verbaasd om het feit dat ze zijn contract hadden verlengd. Je hebt soms spelers die zich pas laat ontwikkelen en daar hoop ik altijd op, maar ik snap wel waarom Rutten hem niet in de basis zet.
Als er geen spits komt hebben we weinig andere opties dan of Zeefuik of Betancourt. Als er natuurlijk geblesseerde of geschorste zijn. Ik heb geen enkele notie wat Betancourt zou moeten kunnen. Dus uiteindelijk blijft het duidelijk, want ik geloof je op je woord over Zeefuik, we hebben een spits nodig.
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 01:08   quote  deeplink  
Om maar weer bij het begin te beginnen.....ik denk dat deze selectie het ook zonder spits gaat redden.....Realist, we spreken elkaar graag aan het einde van dit seizoen.
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 01:11   quote  deeplink  
Ok maar wat gaan we redden dan met deze selectie. Het is maar net wat voor eisen je aan het seizoen stelt. is het het halen van europees voetbal , de championsleague of de landstitel
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 01:11   quote  deeplink  
1e 3 plaatsen....want Ajax wordt kampioen.
ps of de beker
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 01:12   quote  deeplink  
ik zal effe uitleggen wat ps betekent......dat schrijf je als je iets vergeten bent.
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 01:13   quote  deeplink  
Het doel is de landstitel en zoals je zelf nu al aangeeft gaat dat niet lukken omdat je zeker weet dat ajax kampioen word. Dus daarom geven we aan dat het met een stabiele spits volgens mij de landstitel ook in de macht ligt om te halen.
Geen verstand
 Geen verstand - woensdag 31 augustus 2011 - 01:14   quote  deeplink  
maar dat lukt met Matavz ook niet. dan zal er toch ook eerst een nieuwe trainer moeten komen.
PSV 040 EHV
 PSV 040 EHV - woensdag 31 augustus 2011 - 04:24   quote  deeplink  
Wat doen die ajax gasten op dit topic :/

Remco k is echt een van de grootste staatsmogolen die ik ooit op een forum ben tegengekomen =]

oh,, nummer 10 wij hebben ten minste een stadion dat Wel van de club zelf is =],,
(geen discussie a.u.b. )

Matavz zou mooi zijn als het rondkomt,,

>reactie op eerdere post remco k

anita= matige speler
vertonghen= lompe boer
cilicen = drama
ebecilio = grote teleurstelling
stekelenburg= geweldige keeper ,, maar is verkocht

verdere geen spelers bij ajax die in de buurt komen bij wijnaldum & Mertens

denk dat we weer een kampioensfeest kunnen houden dit jaar =D
PSV 040 EHV
 PSV 040 EHV - woensdag 31 augustus 2011 - 04:27   quote  deeplink  

Remco k is echt een van de grootste staatsmogolen die ik ooit op een forum ben tegengekomen =]

oh,, nummer 10 wij hebben ten minste een stadion dat Wel van de club zelf is =],,
(geen discussie a.u.b. )

anita= matige speler
vertonghen= lompe boer
cilicen = drama

PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
@PSV 040 EHV: Iedereen is welkom, zolang er maar over voetbal wordt gesproken.

Nieuws van VI:

Alleen keuring scheidt Matavz nog van PSV-transfer

31/08/2011 09:10

EXCLUSIEF - PSV en FC Groningen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Tim Matavz (22). Mits de Sloveense spits de medische keuring doorstaat, tekent hij een vijfjarige verbintenis bij de Brabanders.

Matavz (22) zal later vandaag in de Sloveense hoofdstad Ljubljana gekeurd worden door PSV. PSV heeft een arts naar Slovenië gestuurd.

De spits speelt komende vrijdag met Slovenië tegen Estland. Matavz heeft zelf al een persoonlijk akkoord met PSV.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 04:27 schreef PSV 040 EHV het volgende:

(geen discussie a.u.b. )

anita= matige speler
vertonghen= lompe boer
cilicen = drama

Als je dan iemand uitscheld, spel het dan wel goed.

Anita. Wordt gevolgd door liverpool, er schijnt een bod te zijn geweest, enkel was dit te laag.
Vertonghen, wedden dat die binnen een jaar voor een grote topclub speelt?
Cilessen, groter talent dan tyton en gaat voor veel meer geld verkocht worden.
Ebecilio, niet de beste speler maar wel een groot aandeel in de titel.

Overigens noem je hier maar 1 basisspeler van ajax. Mertens is inderdaad heel goed, wijnaldum vind ik wel meevallen, reijden is stukken beter dan wijnaldum en mertens is beter dan boerrigter.
slimpie
 slimpie - woensdag 31 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Het is officieel. PSV.nl meld dat ie binnen is.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je dan iemand uitscheld, spel het dan wel goed.

Anita. Wordt gevolgd door liverpool, er schijnt een bod te zijn geweest, enkel was dit te laag.
Vertonghen, wedden dat die binnen een jaar voor een grote topclub speelt?
Cilessen, groter talent dan tyton en gaat voor veel meer geld verkocht worden.
Ebecilio, niet de beste speler maar wel een groot aandeel in de titel.

Overigens noem je hier maar 1 basisspeler van ajax. Mertens is inderdaad heel goed, wijnaldum vind ik wel meevallen, reijden is stukken beter dan wijnaldum en mertens is beter dan boerrigter.
1ben jij helderziend waarvoor zou cilessen meer opleveren dan tytonen een beter talent ajax was ook met hem bezig eerder dan gilessen ?

1anita kom op die wil niemand hij speelt niet eens in de basis en dan zou liverpool hem willen ?

3ebcillio gaat het niet redden bij ajax is een subtopper

4 als reijden stukken beter is dan wijnaldum waarom speelt hij nog niet dan
wijnaldum gaat nog wel knallen

je hebt wel een echte ajax visie alles is beter dan van de concurent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Matavz, en nu ?

0.0079431