|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:39 schreef amsterdam123 het volgende:[..] ja in je droomen die 3 sukkels die kune gewoon niet voetballen en wijnaldum is gewoon vies en agterbaks en mertens das gewoon viesen kleine kut dewerg knap hoor dewerg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 23:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] ja jij weet het goed hoor, ben je in het stadion geweest vast niet dus ga niet praten achteraf met studio ajax die niet objectief kunnen oordelen en of het nu in de eerste minuut is of in de tiende minuut dat maakt toch geen verschil laat maar liggen hij is dood. en daarmee bedoelde ik ook met tv beelden die alles kunnen verdraaien maar ik denk dat jij het beter weet dan mijn maar goed. Ik heb het zelfs aan PSV supporters nagevraagd die wel in het stadion waren, en die zeiden ook dat het in de eerst minuut was.. Dus voordat men wist wat er aan de hand was. En het hoort zeker niet, maar het hoort net zo min als de geluiden bij de aftocht van Boilesen, en ook net zo min als ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss in het stadion om maar te zwijgen over het afscheid van Sjakie en de verstoorde minuut stilte.... Ga hier dus niet je eigen publijek de hemel in prijzen alsof ze nooit iets doen wil je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk niet dat jij de persoon bent die een ander op zijn spelling moet aanspreken. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 00:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het zelfs aan PSV supporters nagevraagd die wel in het stadion waren, en die zeiden ook dat het in de eerst minuut was.. Dus voordat men wist wat er aan de hand was. En het hoort zeker niet, maar het hoort net zo min als de geluiden bij de aftocht van Boilesen, en ook net zo min als ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss in het stadion om maar te zwijgen over het afscheid van Sjakie en de verstoorde minuut stilte.... Ga hier dus niet je eigen publijek de hemel in prijzen alsof ze nooit iets doen wil je.. zoals ik al zei jij weet het beter via jou bronnen. ik zat er langs maar ja ik heb het mis, daarbij zeer provocerend 020 publiek die zijn eigen nooit weten te gedragen.
en wat maakt het uit of het in de 1ste nimuut zingen of in de 10de minuut je zag meteen dat het ernstig was en dan doe je zoeiets niet. en psvee publiek is zeker ook niet heilig helaas zijn dit groepjes van rond de 500 man die dat doen echt kansloos volk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 00:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het zelfs aan PSV supporters nagevraagd die wel in het stadion waren, en die zeiden ook dat het in de eerst minuut was.. Dus voordat men wist wat er aan de hand was. En het hoort zeker niet, maar het hoort net zo min als de geluiden bij de aftocht van Boilesen, en ook net zo min als ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss in het stadion om maar te zwijgen over het afscheid van Sjakie en de verstoorde minuut stilte.... Ga hier dus niet je eigen publijek de hemel in prijzen alsof ze nooit iets doen wil je.. Je hebt hierin wel gelijk, het was van de supporters ook een reactie op wat er geroepen werd bij Boilesen. Het gejuich voor Ajax daarna heb ik zelf als provocerend ervaren, omdat ik het heel raar vind dat je gaat juichen en zingen als er iemand ernstig geblesseerd op de grond ligt(althans daar leek het toen op). De verstoorde minuut stilte is overigens net zo erg, ik snap niet dat mensen zo weinig respect kunnen hebben. Ik had niet mee gekregen dat de PSVers dat hebben gedaan. Dat is echt laag! Ik had de hoop dat misschien mensen nu iets meer na zouden denken over wat ze roepen, maar denk dat ik de mensen die deze dingen roepen/doen dan te hoog inschat. Helaas heeft elke club hier wel last. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: HEY remcotje K.. als je niet waar het over gaat graag mond dicht, want jij hebt overal en iederen comentaar en je weet niet eens van het reilen en zeilen.
"publijek" zeg A.U.B niks man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 08:47 schreef Bootjuhh het volgende:[..] Je hebt hierin wel gelijk, het was van de supporters ook een reactie op wat er geroepen werd bij Boilesen. Het gejuich voor Ajax daarna heb ik zelf als provocerend ervaren, omdat ik het heel raar vind dat je gaat juichen en zingen als er iemand ernstig geblesseerd op de grond ligt(althans daar leek het toen op). De verstoorde minuut stilte is overigens net zo erg, ik snap niet dat mensen zo weinig respect kunnen hebben. Ik had niet mee gekregen dat de PSVers dat hebben gedaan. Dat is echt laag! Ik had de hoop dat misschien mensen nu iets meer na zouden denken over wat ze roepen, maar denk dat ik de mensen die deze dingen roepen/doen dan te hoog inschat. Helaas heeft elke club hier wel last. Wat ik ervan begreep was dat een aantal Ajax supporters begonnen te zingen over Tyton, en dat het overgrote deel daar op heeft ingegrepen, toen is er besloten om de eigen club aan te moedigen om op deze manier "goed te maken"?? Dat was dus zeker niet provocerend bedoeld, en eerlijk gezegd zou ik ook niet zien waarom men dat zou moet opvatten..
Maar goed, ik denk dat er wel weer genoeg over gesproken is, want dat vinden die mensen uiteindelijk alleen maar mooi..
Dit hoort gewoon niet op het voetbalveld thuis in welke vorm dan ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 11:29 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] HEY remcotje K.. als je niet waar het over gaat graag mond dicht, want jij hebt overal en iederen comentaar en je weet niet eens van het reilen en zeilen. "publijek" zeg A.U.B niks man Zoal ik al zei, ik denk niet dat jij als analfabeet zijnde een ander hierop moet aanspreken.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: oh nee sorry meester remco ik zal voortaan toestemming aan je vragen of ik op iemands bericht mag reageren. wat maak jij nou als je het niet bevalt hier gewoon op je eigen forum blijven zeiken "billen likker"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 21:26 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] oh nee sorry meester remco ik zal voortaan toestemming aan je vragen of ik op iemands bericht mag reageren. wat maak jij nou als je het niet bevalt hier gewoon op je eigen forum blijven zeiken "billen likker" Leg eens uit.. Met wie ben ik hier vriendjes aan het maken?? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: niet met mij in ieder geval. op je eigen forum ben je vooral aantrekkelijk voor bepaalde mensen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 22:29 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] niet met mij in ieder geval. op je eigen forum ben je vooral aantrekkelijk voor bepaalde mensen Nou wat lul je dan dat ik een kontekruiper zou zijn??!! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: op je eigen forum dan lul ik toch niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat er weinig mensen zijn die zo'n uitgesproken mening hebben als dat ik hier heb, en daar heb ik helemaal niemand voor nodig, dat je bepaalde mensen wel of niet mag heeft daar niks mee te maken, maar dat snap je blijkbaar niet.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 18:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat er weinig mensen zijn die zo'n uitgesproken mening hebben als dat ik hier heb, en daar heb ik helemaal niemand voor nodig, dat je bepaalde mensen wel of niet mag heeft daar niks mee te maken, maar dat snap je blijkbaar niet.. huh iets snappen neh is niet moeilijk |
|
|
|