BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 27 september 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Goed gezien door van Geel.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
zeikwijven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 september 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Topic opheffen.
65+ herinneringen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Niks opheffen, blijft een held die jongen..

Ti's helemaal niet om mijn gram te halen maar heb altijd geroepen dat als ik van Geel was ik die gok wel had genomen.
En hoop zo voor hem dat ie het bij Celtic zo gaat maken..
legrande
 legrande - zaterdag 27 september 2014 - 19:44   quote  deeplink  
zoals ik al vele malen heb gezegd en steeds als negatief werd bestempeld blijf ik er bij dat we guidetti hadden kunnen krijgen en ja niet voor 5 miljoen te veel risico ok maar als celtic hem alsnog kon huren zouden wij dat ook gekund hebben maar van Geel brandde hem af met zijn dossier en gaf guidetti te snel op die heel, heel graag naar ons terug had willen komen. Ik blijf dit een heel slecht beleid van van Geel vinden. Had niet zo snel opgegeven en had vast blijven houden op huurbasis hadden we nu heel wat beter gestaan. Dit zou nooit een te groot risico geweest zijn . Je zou zeker de eerste maanden nog meer publiek hebben gekregen en die huursom had je er zo uitgehaald. Nu zal Barbaras wel weer gaan zeuren maar ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat hij hier niet speelt.
legrande
 legrande - zaterdag 27 september 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:43 schreef RenatoBos het volgende:
Niks opheffen, blijft een held die jongen..

Ti's helemaal niet om mijn gram te halen maar heb altijd geroepen dat als ik van Geel was ik die gok wel had genomen.
En hoop zo voor hem dat ie het bij Celtic zo gaat maken..
Helemaal eens voor mij scoort hij er 50 alleen nog steeds jammer dat hij ze niet hier maakt wat zou dat weer top geweest zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 19:51   quote  deeplink  
d:-)
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 27 september 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:44 schreef legrande het volgende:
zoals ik al vele malen heb gezegd en steeds als negatief werd bestempeld blijf ik er bij dat we guidetti hadden kunnen krijgen en ja niet voor 5 miljoen te veel risico ok maar als celtic hem alsnog kon huren zouden wij dat ook gekund hebben maar van Geel brandde hem af met zijn dossier en gaf guidetti te snel op die heel, heel graag naar ons terug had willen komen. Ik blijf dit een heel slecht beleid van van Geel vinden. Had niet zo snel opgegeven en had vast blijven houden op huurbasis hadden we nu heel wat beter gestaan. Dit zou nooit een te groot risico geweest zijn . Je zou zeker de eerste maanden nog meer publiek hebben gekregen en die huursom had je er zo uitgehaald. Nu zal Barbaras wel weer gaan zeuren maar ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat hij hier niet speelt.
En ik heb er nog steeds begrip voor dat Feyenoord het risico niet wilde nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 19:52   quote  deeplink  
O maar ik ook, desalniettemin jammer..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Ik stel me voor dat ie er afgelopen zondag gewoon weer drie had ingeschoten..d:-)
legrande
 legrande - zaterdag 27 september 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:51 schreef sportverteller het volgende:

[..]

En ik heb er nog steeds begrip voor dat Feyenoord het risico niet wilde nemen.
Ja dat risico van 5 miljoen helemaal eens maar nogmaals van Geel schreef hem af en zei te veel risico voor 5 miljoen met zo.n medisch dossier maar op huurbasis complete blunder dat dat ons niet gelukt is Hij scoort daar weer aan de lopende band. Had hem op huurbasis gehaald als celtis dat kon zouden wij dat zeker moeten kunnen want hij wilde 1000% liever naar ons. Hadden we financieel alleen maar beter van geworden. Heel erg jammer.
legrande
 legrande - zaterdag 27 september 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:
Ik stel me voor dat ie er afgelopen zondag gewoon weer drie had ingeschoten..d:-)
Ja en 3 de eerste helft tegen Utrecht en zeker 2 tegen Willem 2. Moet je kijken waar we dan hadden gestaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Boven de joden..
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 september 2014 - 01:52   quote  deeplink  
Kan dit naar het buitenlands voetbal topic
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 september 2014 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:43 schreef RenatoBos het volgende:
Niks opheffen, blijft een held die jongen..

Ti's helemaal niet om mijn gram te halen maar heb altijd geroepen dat als ik van Geel was ik die gok wel had genomen.
En hoop zo voor hem dat ie het bij Celtic zo gaat maken..
Gaan we dan elke keer weer horen dat ie door van Geel gehaald had moeten worden?
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 09:49   quote  deeplink  
Ik vind het nu nog heel erg jammer dat Van Geel hem niet met een leuke constructie gehaald heeft, maar als hij vaker gaat scoren, wordt het inderdaad wel een beetje wrang.
ar
 ar - zondag 28 september 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:43 schreef RenatoBos het volgende:
Niks opheffen, blijft een held die jongen..

Ti's helemaal niet om mijn gram te halen maar heb altijd geroepen dat als ik van Geel was ik die gok wel had genomen.
En hoop zo voor hem dat ie het bij Celtic zo gaat maken..
Eens.
ar
 ar - zondag 28 september 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 09:49 schreef Els het volgende:
Ik vind het nu nog heel erg jammer dat Van Geel hem niet met een leuke constructie gehaald heeft, maar als hij vaker gaat scoren, wordt het inderdaad wel een beetje wrang.
En wrang zal het wel worden denk ik.
VVout
 VVout - zondag 28 september 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 01:52 schreef hotjumper het volgende:
Kan dit naar het buitenlands voetbal topic
Strak plan :)

http://forum.headliner.nl/topic-28576/
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 28 september 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 02:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaan we dan elke keer weer horen dat ie door van Geel gehaald had moeten worden?
Ja en ik doe mee
Appie53
 Appie53 - zondag 28 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:
zeikwijven.
We hebben nu Kazim, KLAAR!
Appie53
 Appie53 - zondag 28 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:
zeikwijven.
We hebben nu Kazim, KLAAR!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 28 september 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Hahaha okee
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 02:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaan we dan elke keer weer horen dat ie door van Geel gehaald had moeten worden?
En iedere keer Van Geel in twijfel trekken? Waarom denken jullie inhoudelijk meer van het verhaal te weten dan de direct betrokkenen? Je laten opnaaien door suggestieve berichtgeving, dat is wat ik zie.

Is het niet gewoon te makkelijk om op deze manier kritiek te leveren?
VVout
 VVout - zondag 28 september 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Gewoon in het internationale topic genieten van John en die negatieve trekjes achterwegen laten. Ik weet het namelijk niet of hij bij Feyenoord nog dat had gebracht, bij Celtic is voor hem een nieuw topic waar hij weer vol vuur voor kan gaan.

Live in the future and keep the past.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 02:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaan we dan elke keer weer horen dat ie door van Geel gehaald had moeten worden?
Nee zou zielig zijn, vind het gewoon leuk om onze held te blijven volgen..
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 11:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee zou zielig zijn, vind het gewoon leuk om onze held te blijven volgen..
Precies. Niks meer, niks minder.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 11:27 schreef Barabas het volgende:

[..]

Precies. Niks meer, niks minder.
Dus daarom hoeft dit niet op slot..
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Prima, maar dat gezeur over gemiste kans is misplaatst. Krijg er een slappe piel van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door Barabas --
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 11:13 schreef Barabas het volgende:

[..]

En iedere keer Van Geel in twijfel trekken? Waarom denken jullie inhoudelijk meer van het verhaal te weten dan de direct betrokkenen? Je laten opnaaien door suggestieve berichtgeving, dat is wat ik zie.

Is het niet gewoon te makkelijk om op deze manier kritiek te leveren?
Ok, de feiten dan: Van Geel heeft aangegeven dat Guidetti op basis van zijn medisch rapport niet gehaald is, want dat betekende een te groot risico voor Feyenoord. Uiteraard is dit niet los te zien van het prijskaartje. En even terzijde, de suggestie wekken dat er medische oorzaken zijn voor het niet aangaan van een contract is niet chique.
Guidetti speelt wel voor Zweden, en scoort, en voor Celtic, en scoort.
Je kunt je dus afvragen of de fysieke gesteldheid van Guidetti wel zo slecht was als gedacht of verondersteld werd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 september 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Die Guidetti is dat wat?
salemi
 salemi - zondag 28 september 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Van Geel valt niets te verwijten hier. Als het een volledig fitte speler had betreft, had van Geel misschien wel van de commissarissen in dit uitzonderlijke geval door het salarisplafond mogen gaan. Pelle had ook een hoger salaris dan het salarisplafond. Maar dat risico nemen voor Guidetti met een stilstand van bijna twee jaar? Dat risisco is voor Feyenoord te groot. Waarom is het niet chique om de medische bezwaren te noemen die ten grondslag liggen aan het niet aangaan van een contract? Het is de twijfel aan zijn fitheid in combinatie met de pittige salariseisen van Guidetti. Wat is er mis mee om dat gewoon te noemen. Heeft van Geel volgens mij ook zo gedaan. Het is fantastisch dat Guidetti weer speelt en scoort. Als hij een langere tijd fit blijft kan hij alsnog terug naar Feyenoord toch?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:
Die Guidetti is dat wat?
Zal wel op de schaduwlijst staan..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 11:36 schreef Els het volgende:

[..]

Ok, de feiten dan: Van Geel heeft aangegeven dat Guidetti op basis van zijn medisch rapport niet gehaald is, want dat betekende een te groot risico voor Feyenoord. Uiteraard is dit niet los te zien van het prijskaartje. En even terzijde, de suggestie wekken dat er medische oorzaken zijn voor het niet aangaan van een contract is niet chique.
Guidetti speelt wel voor Zweden, en scoort, en voor Celtic, en scoort.
Je kunt je dus afvragen of de fysieke gesteldheid van Guidetti wel zo slecht was als gedacht of verondersteld werd.
Heet dat dan niet het ontlopen van een bedrijfsrisico?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:09 schreef salemi het volgende:
Van Geel valt niets te verwijten hier. Als het een volledig fitte speler had betreft, had van Geel misschien wel van de commissarissen in dit uitzonderlijke geval door het salarisplafond mogen gaan. Pelle had ook een hoger salaris dan het salarisplafond. Maar dat risico nemen voor Guidetti met een stilstand van bijna twee jaar? Dat risisco is voor Feyenoord te groot. Waarom is het niet chique om de medische bezwaren te noemen die ten grondslag liggen aan het niet aangaan van een contract? Het is de twijfel aan zijn fitheid in combinatie met de pittige salariseisen van Guidetti. Wat is er mis mee om dat gewoon te noemen. Heeft van Geel volgens mij ook zo gedaan. Het is fantastisch dat Guidetti weer speelt en scoort. Als hij een langere tijd fit blijft kan hij alsnog terug naar Feyenoord toch?
Ik krijg weer hoop d:-)
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 september 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zal wel op de schaduwlijst staan..
Ik heb gehoord dat er een verborgen gebrek was ofzo?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 september 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat er een verborgen gebrek was ofzo?
Maakt het uit?
Van Geel vond het risico te groot.
Te billijken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat er een verborgen gebrek was ofzo?
Joh, oppassen voor Martin dan, eerst maar eens het medisch dossier naar buiten brengen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 september 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Joh, oppassen voor Martin dan, eerst maar eens het medisch dossier naar buiten brengen..
Misschien kunnen we een deal maken, leasekoop ofzo
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:09 schreef salemi het volgende:
Van Geel valt niets te verwijten hier. Als het een volledig fitte speler had betreft, had van Geel misschien wel van de commissarissen in dit uitzonderlijke geval door het salarisplafond mogen gaan. Pelle had ook een hoger salaris dan het salarisplafond. Maar dat risico nemen voor Guidetti met een stilstand van bijna twee jaar? Dat risisco is voor Feyenoord te groot. Waarom is het niet chique om de medische bezwaren te noemen die ten grondslag liggen aan het niet aangaan van een contract? Het is de twijfel aan zijn fitheid in combinatie met de pittige salariseisen van Guidetti. Wat is er mis mee om dat gewoon te noemen. Heeft van Geel volgens mij ook zo gedaan. Het is fantastisch dat Guidetti weer speelt en scoort. Als hij een langere tijd fit blijft kan hij alsnog terug naar Feyenoord toch?
De salariseisen van Guidetti waren naar verluidt 2 miljoen, en een prima reden om dat niet te willen. De salariseisen van Dost waren naar verluidt 4 miljoen, en daar blijft Van Geel tot 2 dagen voor de transferdeadline achteraan lopen. Ik begrijp die verschillen in benadering niet. En dat komt niet door de fysieke gesteldheid, want ook Bas Dost was geblesseerd, en is dat in zijn carriere veelvoudig geweest.
Het is van een bestuurder niet fraai als hij medische gegevens, of andere beoordelingen, de ether inslingerd. In veel landen valt dit onder de privacywetgeving. Ik kan me zo voorstellen dat jij het ook niet leuk vindt als jouw werkgever in het lokale sufferdje zegt dat jij platjes hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door Els --
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik krijg weer hoop d:-)
Niet doen, als hij het daar goed doet, is hij onbetaalbaar voor Feyenoord.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heet dat dan niet het ontlopen van een bedrijfsrisico?
Ja, en als het een onverantwoord risico was, dan is het verstandig. Maar ondernemen is risiconemen. En té risico-avers beleid leidt zelden tot succes. Dus de kern van de discussie blijft, of het risico ten aanzien van Guidetti onverantwoord was. En de discussie parallel daaraan is of de missie om Bas Dost dan wel Zapato binnen te hengelen, niet eerder afgekapt had moeten worden. Omdat hun salariseisen nooit binnen het beleid van Feyenoord zouden passen. En er dus onnodig tijd is verspeeld. Waardoor je een trainer met een matige uitstraling en relatief weinig krediet al direct met een achterstand opzadelde.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:27 schreef Els het volgende:

[..]

Niet doen, als hij het daar goed doet, is hij onbetaalbaar voor Feyenoord.
Okay..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:27 schreef Els het volgende:

[..]

De salariseisen van Guidetti waren naar verluidt 2 miljoen, en een prima reden om dat niet te willen. De salariseisen van Dost waren naar verluidt 4 miljoen, en daar blijft Van Geel tot 2 dagen voor de transferdeadline achteraan lopen. Ik begrijp die verschillen in benadering niet. En dat komt niet door de fysieke gesteldheid, want ook Bas Dost was geblesseerd, en is dat in zijn carriere veelvoudig geweest.
Het is van een bestuurder niet fraai als hij medische gegevens, of andere beoordelingen, de ether inslingerd. In veel landen valt dit onder de privacywetgeving. Ik kan me zo voorstellen dat jij het ook niet leuk vindt als jouw werkgever in het lokale sufferdje zegt dat jij een platjes hebt.
(Proest)..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Misschien kunnen we een deal maken, leasekoop ofzo
Oe ja, laten we opschieten, straks zijn er meer kapers op de kust..
salemi
 salemi - zondag 28 september 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:27 schreef Els het volgende:

[..]

De salariseisen van Guidetti waren naar verluidt 2 miljoen, en een prima reden om dat niet te willen. De salariseisen van Dost waren naar verluidt 4 miljoen, en daar blijft Van Geel tot 2 dagen voor de transferdeadline achteraan lopen. Ik begrijp die verschillen in benadering niet. En dat komt niet door de fysieke gesteldheid, want ook Bas Dost was geblesseerd, en is dat in zijn carriere veelvoudig geweest.
Het is van een bestuurder niet fraai als hij medische gegevens, of andere beoordelingen, de ether inslingerd. In veel landen valt dit onder de privacywetgeving. Ik kan me zo voorstellen dat jij het ook niet leuk vindt als jouw werkgever in het lokale sufferdje zegt dat jij platjes hebt.
Gelukkig heb ik geen pl****s Els, ik doe altijd erg voorzichtig....
Toch een nuance aanbrengen. Een voetballer is geen doorsnee werknemer. Stel je voor dat ik iets mankeer, laten we zeggen een hernia. Dat belet mij niet om mijn werk te doen, zeker als ik een baan heb waarbij nauwelijks fysieke inspanning nodig is, zoals bijvoorbeeld beeldscherm werk. Mijn werkgever zou dan als hij mijn medische gegevens bekend maakt, mij nodeloos schade toebrengen. Maar een voetballer met een hernia, of een chronische meniscus, of beknelde zenuwen is ongeschikt voor topvoetbal. Daar zit het verschil. Daar komt bij dat het in de wereld niemand ene barst zou uitmaken of in een hernia heb of niet. Maar Guidetti en de druk van de Feyenoord supporters is toch wel een ander verhaal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 september 2014 - 14:58   quote  deeplink  
De tering zeg
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 september 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 13:33 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, en als het een onverantwoord risico was, dan is het verstandig. Maar ondernemen is risiconemen. En té risico-avers beleid leidt zelden tot succes. Dus de kern van de discussie blijft, of het risico ten aanzien van Guidetti onverantwoord was. En de discussie parallel daaraan is of de missie om Bas Dost dan wel Zapato binnen te hengelen, niet eerder afgekapt had moeten worden. Omdat hun salariseisen nooit binnen het beleid van Feyenoord zouden passen. En er dus onnodig tijd is verspeeld. Waardoor je een trainer met een matige uitstraling en relatief weinig krediet al direct met een achterstand opzadelde.
Ik zou - in de huidige financiële situatie- dat risico nog niet nemen.
Wat voor mij dan mank blijft is het volgende punt: waren Guidetti's salariseisen wel/geen punt voor van Geel én was Dost bereid om in te leveren of niet.
Barabas
 Barabas - zondag 28 september 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 11:36 schreef Els het volgende:

[..]

Ok, de feiten dan: Van Geel heeft aangegeven dat Guidetti op basis van zijn medisch rapport niet gehaald is, want dat betekende een te groot risico voor Feyenoord. Uiteraard is dit niet los te zien van het prijskaartje. En even terzijde, de suggestie wekken dat er medische oorzaken zijn voor het niet aangaan van een contract is niet chique.
Guidetti speelt wel voor Zweden, en scoort, en voor Celtic, en scoort.
Je kunt je dus afvragen of de fysieke gesteldheid van Guidetti wel zo slecht was als gedacht of verondersteld werd.
En wie zijn wij om dat, onder invloed van ophitsende berichten in de media, om dat in twijfel te BLIJVEN trekken? Vind het zelf nogal stinken naar NSB-gedrag. Heulen met de vijand en je strijdmakker in zijn zak schijten.
Els
 Els - zondag 28 september 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 14:44 schreef salemi het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geen pl****s Els, ik doe altijd erg voorzichtig....
Toch een nuance aanbrengen. Een voetballer is geen doorsnee werknemer. Stel je voor dat ik iets mankeer, laten we zeggen een hernia. Dat belet mij niet om mijn werk te doen, zeker als ik een baan heb waarbij nauwelijks fysieke inspanning nodig is, zoals bijvoorbeeld beeldscherm werk. Mijn werkgever zou dan als hij mijn medische gegevens bekend maakt, mij nodeloos schade toebrengen. Maar een voetballer met een hernia, of een chronische meniscus, of beknelde zenuwen is ongeschikt voor topvoetbal. Daar zit het verschil. Daar komt bij dat het in de wereld niemand ene barst zou uitmaken of in een hernia heb of niet. Maar Guidetti en de druk van de Feyenoord supporters is toch wel een ander verhaal.
Natuurlijk zal een hernia bij jou minder indruk maken, maar dat feit alleen wil niet zeggen dat een voetballer rechteloos is. Ik ben gewoon redelijk tevreden over de eerste jaren van Van Geel bij Feyenoord, al zijn niet al zijn aankopen redelijk tot goed. Maar dit jaar vind ik dat hij het een stuk minder doet. Ik heb mijn vraagtekens bij de prijzen van verkochte spelers en heb grote twijfels over het aankoopbeleid van huidig seizoen. Ik vind de keuze voor deze trainer opmerkelijk, de keuze voor de assistent-trainer zo mogelijk nog opmerkelijker, ik juich de aankoop van Toornstra en Bilal toe, begrijp de aankoop van Wilkshire maar bij de rest heb ik de nodige twijfels. En ik begrijp ook wel dat bij hem de paniek toesloeg toen er maar geen spits kwam, en hij de drang voelde om zichzelf te verdedigen. Maar hoe menselijk ook, ik vind het bestuurlijk zeer zwak om uit de school te klappen over het dossier van Guidetti. Zoals ik het ook zwak vind om dat bij Mulder te doen. Ook al was de druk daar groot, een groot bestuurder kan die druk weerstaan en echt overeind blijven in de storm. Hij kon dat niet.
Daarmee pleit ik niet voor zijn ontslag, maar ik hoop wel over de nodige zelfreflectie bij Feyenoord. En een hartstochtelijke wens om het voortaan beter te doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0438759