|
|
de flh
|
|
|
Nomineer hier de beste topics van deze maand.
Uit de nominaties wordt op basis van objectieve criteria een afgewogen selectie voorgedragen door een vakkundige jury (ikzelf).
Op de selectie kan iedereen stemmen.
Meeste stemmen gelden. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Bij deze draag ik iig deze topic voor. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Goeie.
Zou ook mee kunnen doen voor beste topic ooit. Maar goed, staat iig voor deze topic genoteerd.
Tenx Quiroz! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Help ons... Tweede plek muziek forum
Zo. Kan hier weer een slot op. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Je wordt bedankt.. :)
We kunnen toch wel minimaal een podium vullen .. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Op 3 in ieder geval een topic van Obiku! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Babovic-topic. Zo slecht dat ie vanzelf goed is. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Iedereen die Help ons op 1 heeft staan liegt, want er wordt geen reet meer geplakt :)
1. Cafe Baab! 2. Niks! 3. Niks! 4. Niks! 5. Niks! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 - 22:58 schreef de flh het volgende:Nomineer hier de beste topics van deze maand. Uit de nominaties wordt op basis van objectieve criteria een afgewogen selectie voorgedragen door een vakkundige jury (ikzelf). Op de selectie kan iedereen stemmen. Meeste stemmen gelden. waar gaat het over |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat is toch echt:
Het grote off-topic topic!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Willem v G Topic,puur uit `t hart. WILLEM///HELD!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
XAVI & LUUK topic,ook uit het hart!!! GYAN///HELD!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De topic waar korte metten werd gemaakt over het supporters geweld en de bedreigingen tegen Gudde.Was klasse de tot dan toe zwijgende meerderheid deed zijn mond open |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
SPORTDWAAS zijn voorspellingstopics
SPORTDWAAS///HELD!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KELVIN LEERDAM///HELD!!! topic!!! Eigenlijk de beste... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:De topic waar korte metten werd gemaakt over het supporters geweld en de bedreigingen tegen Gudde.Was klasse de tot dan toe zwijgende meerderheid deed zijn mond open Was 1 van de mindere is mijn mening..... Ik heb nog steeds geen begrip voor die rellen maar de gedachte erachter begrijp ik volkomen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet zo zeer op deze site,maar op de FR 12 site stonden wel een paar rake opmerkingen. rellen en onrust worden gevoed door diverse sites. daarom was het voor mij best wel interessant hoe de meningen zijn. Op deze site werd (ook door jou) meningen geventileerd,die met argumenten werden bestreden.Wie er gelijk heeft gehad ????? wel kwam die actie waar30000 mensen hun handtekening zette.Dus een goed geslaagd topic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:Niet zo zeer op deze site,maar op de FR 12 site stonden wel een paar rake opmerkingen. rellen en onrust worden gevoed door diverse sites. daarom was het voor mij best wel interessant hoe de meningen zijn. Op deze site werd (ook door jou) meningen geventileerd,die met argumenten werden bestreden.Wie er gelijk heeft gehad ????? wel kwam die actie waar30000 mensen hun handtekening zette.Dus een goed geslaagd topic Ik vind het alleen ergens jammer dat er van die 23.000 aangeboden handtekening zaten van mensen die nooit naar voetbal kijken en anders voor NEC NAC of 020 waren..Daarbij was er ook getekend door elk lid van sommige gezinnen waarbij de jongste nog een luier aan hadden...Ik kan jou garanderen dat er bij mij in mijn vak bijna op mij na niemand had getekend...Als je met mij mee zou gaan hoor je dat ze Gudde liever kwijt dan rijk zijn.. Verders zijn het overjarige 40ers die verders dan ook rustig zijn.. Ik kan jou melden dat de mening van de media groter is dan de mening van de aller trouwste supporters..
Maar op de forums lees ik alleen de tegen geluiden,vind ik erg vreemd.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet wat ik zelf er van vindt,maar respecteer jouw mening. het vak waar ik zit (T) is het soms niet helemaal eens met de manier waarop vak S Feyenoord steunt ? en wat er allemaal geroepen wordt naar de eigen spelers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 21:23 schreef piet de paler het volgende:Ik weet wat ik zelf er van vindt,maar respecteer jouw mening. het vak waar ik zit (T) is het soms niet helemaal eens met de manier waarop vak S Feyenoord steunt ? en wat er allemaal geroepen wordt naar de eigen spelers Nee dat is helemaal waar maar dat is de generatiekloof... toen ik daar stond zat alleen ook T redelijk vol en de rest was leeg.. Maar stel je voor dat het daar ook vol had gezeten dan hadden de oudere zich weer aan ons geirriteerd.. Maar je heb gelijk Piet ik irriteer mij ook aan S |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 08:50 schreef hoogvliet010 het volgende:Iedereen die Help ons op 1 heeft staan liegt, want er wordt geen reet meer geplakt :) 1. Cafe Baab! 2. Niks! 3. Niks! 4. Niks! 5. Niks! Vroeger plakte jij ook nog wel eens wat. Oh ja, wist je trouwens dat dat café van jou voorgoed op slot zit ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Omekees heeft u hulp nodig topic,staat vanaf nu ook genoteerd. Wat een wereldtopic,de klasse straalt ervan af,toppertje hoor!!!!!!!!!!! Omekees////held!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Omekees heeft u hulp nodig topic,staat vanaf nu ook genoteerd. Wat een wereldtopic,de klasse straalt ervan af,toppertje hoor!!!!!!!!!!! Omekees////held!!!!!! hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 10:39 schreef JanM het volgende:[..] Vroeger plakte jij ook nog wel eens wat. Oh ja, wist je trouwens dat dat café van jou voorgoed op slot zit ??? Ja, dat was vroeger! En vroeger was alles beter! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Omekees heeft u hulp nodig topic,staat vanaf nu ook genoteerd. Wat een wereldtopic,de klasse straalt ervan af,toppertje hoor!!!!!!!!!!! Omekees////held!!!!!! Mafkees hahaha! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
topic: Het "niet voor de buitenwereld zichtbare" cafe Babovic met JanM als trotse eigenaar
Uiteraard komt deze met stip op 1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 16:50 schreef hoogvliet010 het volgende:topic: Het "niet voor de buitenwereld zichtbare" cafe Babovic met JanM als trotse eigenaar Uiteraard komt deze met stip op 1 Janm is een verrader van zijn eigen soort,waar ik vandaan komt noemen ze zo iemand een nser van de b categorie. Janm////ns+ber |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Janm is een verrader van zijn eigen soort,waar ik vandaan komt noemen ze zo iemand een nser van de b categorie. Janm////ns+ber Klopt, waar jij vandaan komt, kom ik ook bijna vandaan! Moest altijd vroeger over dat kut pontje, met de brommert!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 17:55 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Klopt, waar jij vandaan komt, kom ik ook bijna vandaan! Moest altijd vroeger over dat kut pontje, met de brommert!!! Dat pontje is nostalgie man hahaha jammer dat het er niet meer is maar je kan nu wel met de watertaxi naar de kuip. Mooi ritje,en een leuke tip voor bijvoorbeeld iemand die uit zwolle komt... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat pontje is nostalgie man hahaha jammer dat het er niet meer is maar je kan nu wel met de watertaxi naar de kuip. Mooi ritje,en een leuke tip voor bijvoorbeeld iemand die uit zwolle komt... :), ga ik zeker nog een keer doen... vorige keer is mn uitje in het water gevallen... eens kijken of Phyxius zondag meewil hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 19:01 schreef FR-Douwe het volgende:[..] :), ga ik zeker nog een keer doen... vorige keer is mn uitje in het water gevallen... eens kijken of Phyxius zondag meewil hahahaha Hahaha als je vanaf vlaardingen het hoofd door de haven gaat is erg mooi. Auto kan je gratis en bevieligd parkeren bij het delta hotel.alleen heen en terug gaat jullie wel een paar tientjes kosten... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 19:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha als je vanaf vlaardingen het hoofd door de haven gaat is erg mooi. Auto kan je gratis en bevieligd parkeren bij het delta hotel.alleen heen en terug gaat jullie wel een paar tientjes kosten... kost ff wat maar is wel erg leuk idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beetje parkeren rond De Kuip is ook al een tientje |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Met het risico dat je je spiegel kwijt bent. ;) |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: kan ook gratis is t alleen ff lopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klopt ,ik parkeer tegenwoordig onder de brienenoord,voorheen in ijselmonde.. gratis en ik ben nog sneller weg,behalve als het regent is het geen pretje.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Janm is een verrader van zijn eigen soort,waar ik vandaan komt noemen ze zo iemand een nser van de b categorie. Janm////ns+ber Hé GrolschdrinkerT, ook jij kunt te ver gaan hè! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 16:50 schreef hoogvliet010 het volgende:topic: Het "niet voor de buitenwereld zichtbare" cafe Babovic met JanM als trotse eigenaar Uiteraard komt deze met stip op 1 quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Janm is een verrader van zijn eigen soort,waar ik vandaan komt noemen ze zo iemand een nser van de b categorie. Janm////ns+ber Eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel