|
|
s.hendriksen
|
|
|
As zaterdag 29 oktober maken we in Eindhoven 's ochtends vroeg vanaf 8.00 uur filmopnames voor het nieuwe PSV stadionfilmpje voor Freo. Hiervoor zoek ik nog een vrijwilliger; PSV fan, man ca. 20 jaar oud die het leuk vind hieraan mee te werken. Mocht je interesse hebben stuur mij dan een foto incl. contactgegevens op sandra.hendriksen@eurorscg.nl Alvast bedankt. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Kun je beter op PSV netwerk en het officiƫle PSV-forum proberen, daar zijn de meeste PSV-supporters actief. Succes met de zoektocht. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Kom PSVMocro, laten wij eens een poging wagen:P |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik val niet in die leeftijdscategorie. Misschien iets voor jou om te proberen. :P |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:40 schreef s.hendriksen het volgende:As zaterdag 29 oktober maken we in Eindhoven 's ochtends vroeg vanaf 8.00 uur filmopnames voor het nieuwe PSV stadionfilmpje voor Freo. Hiervoor zoek ik nog een vrijwilliger; PSV fan, man ca. 20 jaar oud die het leuk vind hieraan mee te werken. Mocht je interesse hebben stuur mij dan een foto incl. contactgegevens op sandra.hendriksen@eurorscg.nl Alvast bedankt. wat betaald het |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ze zoekt een vrijwilliger. |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
quote: Je mag blij zijn dat je zo'n unieke kans krijgt, om PSV te vertegenwoordigen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Dan maak jij toch een filmpje van de 4-0 uit '89. Is toch niet verboden? Waar maak jij je druk om? Voor mij lijkt die 10-0 alweer een eeuw geleden. Ik richt me liever op de toekomst, maar je hebt mensen die dingen uit het verleden blijven verheerlijken. Boeien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2012 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: jij valt volgens mij niet in de 20+ categorie |
|
|
|