|
|
RenatoBos
|
|
|
Soms het beste ja, maar soms ook zo verdomd moeilijk. Doe je best gozert en jij ook Stylzz. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo dan. Offtopic geouwehoer. Met of zonder bier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 16:41 schreef FR-Douwe het volgende:[..] zijn er meer hoor.... maar goed.... ook ik heb te horen gekregen dat ik niet meer ergens over mag praten dus laat ik het maar niet doen.... Stylzz geeft het goede voorbeeld --> negeren. Negeren? Verstandig dan. Ben ik niet goed in. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Er zijn mensen (ik noem geen namen!) die het volgens mij lekker vinden om genegerd te worden ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 08:12 schreef JanM het volgende:[..] Er zijn mensen (ik noem geen namen!) die het volgens mij lekker vinden om genegerd te worden ... Begint die met een L en eindigt het op ijdensweg? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Wat is de uitleg van negeren dan?, want 1 vingertje vind ik ook wel aardig.. *bloos. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hier trouwens ook, voor het geval Leon begint te posten, die komt liever niet in het café ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh wacht. Even een dood momentje, ik miste de hashtag. #hervvv
Nu snap ik 'm. En om je voor te zijn;
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Krul staat weer geweldig te keepen bij Newcaslte vs Chelsea. En dan te bedenken dat het weinig had gescheeld of hij had bij ons onder contract gestaan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ongelooflijk die vent, doet me een beetje aan de Goey denken, vind je ook niet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Enigzins, maar Krul heeft wel een eigen stijl. Hij keept heel sterk. En niet alleen doordat hij veel te doen krijgt, maar hij pakt echt moeilijke ballen. Bijvoorbeeld 1 op 1 vlak voor rust met Sturrigde. Die schiet hem behoorlijk in en bij verreweg de meeste keepers is het een goal, maar Krul blijf kijken en in plaats van om te vallen of gewoon zo breed mogelijk te maken, blijft hij echt de bal volgen en reageert in heel korte tijd en voorkomt een zekere goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op zeker een prima keeper T, denk de beste man op het veld vandaag. Snelle spelhervattingen, moeilijke reddingen etc. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vind dat dit het vermelden wel waard is, grootse/stijlvolle speler, R.I.P.
Voetballegende Socrates overleden Uitgebracht op: 04 December 2011 - 10:11:10 Categorie: Sport Bron: ANP SAO PAULO (ANP) - De Braziliaanse voetballegende Socrates is zondag op 57-jarige leeftijd overleden. Dat heeft het Albert Einstein ziekenhuis in Sao Paulo bekendgemaakt.
Socrates werd zaterdag voor de derde keer in korte tijd opgenomen in het ziekenhuis. Hij overleed aan de gevolgen van een darminfectie. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waarom hebben Twentesupporters zo'n hekel aan Utrechtsupporters? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik begrijp dat Utrecht een hekel heeft aan Twente. Als drie spelers belaagd worden en er vuurwerk (!!!! juist door Twente) in mijn vak wordt gegooid, vind ik die jongens ook niet de aardigste van de wereld. Maar waarom heeft Twente nou zo'n hekel aan Utrecht? Of doen ze dit gewoon omdat het kan? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Tukker supporters willen misschien ook voor "vol" worden aangezien? Zinloze/kansloze actie in ieder geval |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 08:31 schreef Els het volgende:[..] Ik begrijp dat Utrecht een hekel heeft aan Twente. Als drie spelers belaagd worden en er vuurwerk (!!!! juist door Twente) in mijn vak wordt gegooid, vind ik die jongens ook niet de aardigste van de wereld. Maar waarom heeft Twente nou zo'n hekel aan Utrecht? Of doen ze dit gewoon omdat het kan? eencelligen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
het schijnt dat inter 8 mln heeft geboden voor Kuijt... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BEILEN - Twee werknemers van de zuivelfabriek FrieslandCampina in het Drentse Beilen zijn maandagmiddag bedolven onder een ingestorte damwand.
Twee werknemers van Campina in Beilen zijn bedolven onder een ingestorte damwand.
Eén van hen ligt nog onder het puin. Beiden zijn gewond, zo meldde de brandweer.
Het gaat om een muur van betonnen platen in het poederpakhuis die plotseling instortte. De hulpverleningsdiensten zijn ter plaatse. Over de oorzaak is nog niets bekend.
Toch niet Jappie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 18:05 schreef hoogvliet010 het volgende:BEILEN - Twee werknemers van de zuivelfabriek FrieslandCampina in het Drentse Beilen zijn maandagmiddag bedolven onder een ingestorte damwand. Twee werknemers van Campina in Beilen zijn bedolven onder een ingestorte damwand. Eén van hen ligt nog onder het puin. Beiden zijn gewond, zo meldde de brandweer. Het gaat om een muur van betonnen platen in het poederpakhuis die plotseling instortte. De hulpverleningsdiensten zijn ter plaatse. Over de oorzaak is nog niets bekend. Toch niet Jappie? Hun hoezo, ken jappie niet, vanwege het 'poeder'? Of omdat ie uit Beilen komt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Als het aan die polls lag, waren we al 12x kampioen geworden sinds de laatste keer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig konden er nog 3 woorden van af bij VI over Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hoe kan je eigenlijk mailen naar die uitzending? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: jep en verder alleen.....cruijf cruijf cruijf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoef dus weer niet te kijken. Ik word er echt kotsmisselijk van. Zoveel aandacht voor zo'n stel peuters. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 21:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hoef dus weer niet te kijken. Ik word er echt kotsmisselijk van. Zoveel aandacht voor zo'n stel peuters. Ach ja johan draaide een beetje door......hij kreeg nog net geen hartaanval, maar volgens mij zat het diep bij hem. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: FEYENOORD KAMPIOENEN. !!!!!!!!
DONE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Poll duidelijk gefuckt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HAHAHA
RONALD KAMPIOEN RONALD KAMPIOEN OLÉ OLÉ. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo dan, zit er lekker in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gevaarlijk spel! Afkeuren die goal!
maar hij zit er aardig in ja. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Onzin niemand in de buurt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: die gast met dat lange haar... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat wijf zonder tieten? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: die aangeklede travestiet ja. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik weet niet of er hier nog een zooitje wedstrijd gokkers zitten. Maar de bookmakers hebben bedacht dat het niet waarschijnlijk is dat Real Madrid wint van Ajax...
Maar liefst 2,3x je inzet komt terug bij winst Real bij een bekende goksite. sommigen. Ga geen namen noemen, want dat is reclame....
Ik kom bijna in de verleiding daar iets mee te gaan doen... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik weet niet of er hier nog een zooitje wedstrijd gokkers zitten. Maar de bookmakers hebben bedacht dat het niet waarschijnlijk is dat Real Madrid wint van Ajax... Maar liefst 2,3x je inzet komt terug bij winst Real bij een bekende goksite. sommigen. Ga geen namen noemen, want dat is reclame.... Ik kom bijna in de verleiding daar iets mee te gaan doen... 2,3 keer...... hmmmm heb nog nooit via die manier gegokt maar dat klinkt wel als heel makkelijk verdienen..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik weet niet of er hier nog een zooitje wedstrijd gokkers zitten. Maar de bookmakers hebben bedacht dat het niet waarschijnlijk is dat Real Madrid wint van Ajax... Maar liefst 2,3x je inzet komt terug bij winst Real bij een bekende goksite. sommigen. Ga geen namen noemen, want dat is reclame.... Ik kom bijna in de verleiding daar iets mee te gaan doen... Hoeveel staat Real dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoe bedoel je? Bij winst Real Madrid op Ajax krijg je dus 2,3x je inzet. |
|
|
|