|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 14:34 schreef FR-Roel het volgende:[..] 2,3 keer...... hmmmm heb nog nooit via die manier gegokt maar dat klinkt wel als heel makkelijk verdienen..... Dat dacht ik ook... Want Real Madrid heeft bepaald geen lullig team meegenomen. En Ajax mist een heleboel bepalende spelers... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je schrijft het ook zo lekker kut op, begreep er geen Fok van.:)
Als je echt een gok wil doen, zet je je geld op Ajax! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 14:43 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Je schrijft het ook zo lekker kut op, begreep er geen Fok van.:) Als je echt een gok wil doen, zet je je geld op Ajax! Belachelijk! Zelfs de nieuweling begreep het meteen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nou, ik kan je verzekeren, die deed maar alsof!;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha waarschijnlijk wel ja! Zeker zo iemand die op alles maar ja en amen antwoord om erbij te horen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 16:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha waarschijnlijk wel ja! Zeker zo iemand die op alles maar ja en amen antwoord om erbij te horen! Houd het ff goed in de gaten mannen, straks verandert hij weer van naam en noemt ie zich een LAMA of zo. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 16:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha waarschijnlijk wel ja! Zeker zo iemand die op alles maar ja en amen antwoord om erbij te horen! hahaha Ja, heb ik ook vaak last van als m`n vrouw tegen me praat hahaha!!! Zeg ik ja schat, zegt zij WAT!!!???^&^!@!#$^&**( Had het nee moeten zijn hahaha!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 16:28 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] hahaha Ja, heb ik ook vaak last van als m`n vrouw tegen me praat hahaha!!! Zeg ik ja schat, zegt zij WAT!!!???^&^!@!#$^&**( Had het nee moeten zijn hahaha!! hahahaha shit happens! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zitten die kaasjes nou dezelfde liedjes te zingen als onze amsterdamse koorknapen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2 goals ten onrechte afgekeurd bij Ajax... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: whahahaha . . . (lucky 020), ze zijn ook 's aan de beurt |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hoeveel staat het daar? En bij Lyon? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en 0-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nog een verschil van vijf dus?
Real nog 2, en Lyon nog 3, moet kunnen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: inmiddels 1-3 in Zagreb, kun je de tel nog bijhouden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha. Ik lach me kapot dan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
1-4 inmiddels. Gaat hard. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
btw: Man.United 1-0 achter in Basel, . . zou ook een stunt zijn als 't zo blijft |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: huh?
TT 812 4/4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Spannend hahaha hup real, hup Lyon!:) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Lyon nog twee keer scoren tegen de 10 van Zagreb moet ook te doen zijn. En dan Real ook nog één keer scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:06 schreef rich Arnhem het volgende:Lyon nog twee keer scoren tegen de 10 van Zagreb moet ook te doen zijn. En dan Real ook nog één keer scoren. Nog een verschil van twee toch? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Hoe is het trouwens geregeld nu: doelsaldo, onderling resultaat en dan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
doelsaldo is nu 0 voor Lyon en +1 voor de hoofstedelingen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dan staat het helemaal gelijk, dan kijken ze naar de resultaten van de laatste 5 jaar! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
goede vraag, ik dacht dat als 020 en Lyon gelijk eindigen het onderling resultaat in principe doorslaggevend is, maar in dit geval waarschijnlijk het aantal gescoorde doelpunten? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:12 schreef sevillana het volgende:goede vraag, ik dacht dat als 020 en Lyon gelijk eindigen het onderling resultaat in principe doorslaggevend is, maar in dit geval waarschijnlijk het aantal gescoorde doelpunten? onderling was beiden 0 - 0 |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:12 schreef sevillana het volgende:goede vraag, ik dacht dat als 020 en Lyon gelijk eindigen het onderling resultaat in principe doorslaggevend is, maar in dit geval waarschijnlijk het aantal gescoorde doelpunten? Dan staat het helemaal gelijk, dan kijken ze naar de resultaten van de laatste 5 jaar! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat een onwaarschijnlijke uitslag. Tegen 10 man kan makkelijker zijn, maar internationaal is het toch wel een enorm doelpuntenfestijn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik ga kapot hier. Kom laat thuis, 1-4 voor Lyon. Binnen een kwartier 1-6.
Einde CL voor Ajax, niet? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: doelsaldo voor aanvang van de wedstrijden vanavond:
020 6-3 nu 0-2 achter Lyon 2-6 nu 1-3 voor (toch?) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:15 schreef Bosifyable het volgende:Ik ga kapot hier. Kom laat thuis, 1-4 voor Lyon. Binnen een kwartier 1-6. Einde CL voor Ajax, niet? Als het zo blijft JA! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Als we weten hoe ze precies kijken is die kans wel aanwezig. doelsaldo is nu beiden +1 Lyon heeft er nu 8 gescoord en ajax 6 dus als ze naar gescoorde goals kijken is Lyon door. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:15 schreef Bosifyable het volgende:Ik ga kapot hier. Kom laat thuis, 1-4 voor Lyon. Binnen een kwartier 1-6. Einde CL voor Ajax, niet? kut NOS TT vermeld het niet actueel! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem