|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 17:30 schreef Amstedam het volgende:laat me niet wegjagen door kindjes die hun enige leven internet is,want echte problemen kennen jullie niet anders zou je niet zoveel problemen maken om hoeveel accoutn iemand heeft wat voor naam enzz...voor mij zijn jullie naampjes die ik niet hoef te kennen,gelukkig zijn hier ook mensen die inhoudelijk over voetbal praten anders was ik hier allang weg. En zoals altijd: Één grote herhaling.. WE WETEN HET! |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
doen jullie dan ook niet als herhaling offtopic op mij reageren ook in deze topic kun je nagaan dat ik niet offtopic begin,als je dat nalaat hoef ik ook niet meer te herhalen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 17:30 schreef Amstedam het volgende:laat me niet wegjagen door kindjes die hun enige leven internet is,want echte problemen kennen jullie niet anders zou je niet zoveel problemen maken om hoeveel accoutn iemand heeft wat voor naam enzz...voor mij zijn jullie naampjes die ik niet hoef te kennen,gelukkig zijn hier ook mensen die inhoudelijk over voetbal praten anders was ik hier allang weg. NEGEREN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: je kutn wel tientallen keren Negeren tegen me zeggen op een dag maar als je dat doet negeer je me niet.als je me wilt negeren dan reageer je niet meer op me maar dat doe je wel dus Negeer me AUB een keer echt, dit is alleen maar kinderachtig en offtopic
het zijn ook altijd de zelfde hier he haha als er 1 offtopic op mij reageert dan komen de andere meepraters als een kuddedier er achteraan met geen mening
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 17:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] +1 man.. Hij komt steeds met een gemiddeld grote tekst, maar driekwart van wat er in staat is herhaling.. Of zelfs meer dan driekwart.. Dus is een kwart wel zinvol?? Zoveel nog?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En weer een topic naar de klote.
Amstedam, jammer dat je geen mensen vindt die inhoudelijk over voetbal willen praten, maar dat is in dit topic ook niet nodig. Toon je respect, of praat ergens over voetbal.
PSV fans, nogmaals bedankt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja.. Opzettelijk zacht uitgedrukt.. Soort van understatement :P |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:49 schreef Bosifyable het volgende:En weer een topic naar de klote. Amstedam, jammer dat je geen mensen vindt die inhoudelijk over voetbal willen praten, maar dat is in dit topic ook niet nodig. Toon je respect, of praat ergens over voetbal. PSV fans, nogmaals bedankt. +1 |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:49 schreef Bosifyable het volgende:En weer een topic naar de klote. Amstedam, jammer dat je geen mensen vindt die inhoudelijk over voetbal willen praten, maar dat is in dit topic ook niet nodig. Toon je respect, of praat ergens over voetbal. PSV fans, nogmaals bedankt. op elke topic nu ook bij Ajax en hier begin ik inhoudelijk lees maar na,en kijk maar na wie er offtopic begon,ik begin nooit offtopic gelukkig gaan boudewijn en thomas dat ook inzien ik kreeg altijd de schuld omdat ze dachten 10 tegen 1 maar het zijn meestal mee praters met geen mening want als er 1 offtopic begint dat zie je nu ook dan komen er meerdere nietsnutten en dan maken ze het er een dagtaak van,in onze kringen noemen we dat low lifers mensen met geen leven..
Boudewijn en Thomas bewijzen zijn er wie er op elke topic offtopic begint gelukkig krijg ik er niet meer de schuld van de bewijzen liegen niet makkelijk na te gaan wie er begon ook in deze topic |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:49 schreef Bosifyable het volgende:En weer een topic naar de klote. Amstedam, jammer dat je geen mensen vindt die inhoudelijk over voetbal willen praten, maar dat is in dit topic ook niet nodig. Toon je respect, of praat ergens over voetbal. PSV fans, nogmaals bedankt. + 1 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 19:01 schreef Amstedam het volgende:[..] op elke topic nu ook bij Ajax en hier begin ik inhoudelijk lees maar na,en kijk maar na wie er offtopic begon,ik begin nooit offtopic gelukkig gaan boudewijn en thomas dat ook inzien ik kreeg altijd de schuld omdat ze dachten 10 tegen 1 maar het zijn meestal mee praters met geen mening want als er 1 offtopic begint dat zie je nu ook dan komen er meerdere nietsnutten en dan maken ze het er een dagtaak van,in onze kringen noemen we dat low lifers mensen met geen leven.. Boudewijn en Thomas bewijzen zijn er wie er op elke topic offtopic begint gelukkig krijg ik er niet meer de schuld van de bewijzen liegen niet makkelijk na te gaan wie er begon ook in deze topic Ik begon offtopic, waarin ik je bedankte voor je generaliseren na een onzinnige, uitgebreide post. Daar bood je enigszins je excuses voor aan, dus bij deze ook de mijne voor mijn offtopic gaan.
En nu is het klaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:49 schreef Bosifyable het volgende:En weer een topic naar de klote. Amstedam, jammer dat je geen mensen vindt die inhoudelijk over voetbal willen praten, maar dat is in dit topic ook niet nodig. Toon je respect, of praat ergens over voetbal. PSV fans, nogmaals bedankt. +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 17:30 schreef Amstedam het volgende:laat me niet wegjagen door kindjes die hun enige leven internet is,want echte problemen kennen jullie niet anders zou je niet zoveel problemen maken om hoeveel accoutn iemand heeft wat voor naam enzz...voor mij zijn jullie naampjes die ik niet hoef te kennen,gelukkig zijn hier ook mensen die inhoudelijk over voetbal praten anders was ik hier allang weg. Kap hier in ieder geval man, er hoort respect te zijn in dit topic, niet van die zinloze acties zoals jij je nu ook opstelt.. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Kap hier in ieder geval man, er hoort respect te zijn in dit topic, niet van die zinloze acties zoals jij je nu ook opstelt.. kijk wie er begon,dus zeg het niet alleen tegen mij want dan geef je de mensen nog gelijk ook die eraan begonnen en dan doe je eigelijk er ook aan mee... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:16 schreef Amstedam het volgende:[..] kijk wie er begon,dus zeg het niet alleen tegen mij want dan geef je de mensen nog gelijk ook die eraan begonnen en dan doe je eigelijk er ook aan mee... quote: Niet je gelijk komen halen. En zielig met vingertjes wijzen van "ik deed niets, Bosifyable wèèèèl.." |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 19:40 schreef Bosifyable het volgende:[..] [..] Niet je gelijk komen halen. En zielig met vingertjes wijzen van "ik deed niets, Bosifyable wèèèèl.." Hahahaha............"zuster, hij doet het weer".... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja precies! Hahah :P Nu al een klassieker doe John. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 19:40 schreef Bosifyable het volgende:[..] [..] Niet je gelijk komen halen. En zielig met vingertjes wijzen van "ik deed niets, Bosifyable wèèèèl.." ik wijs niks,de feiten kun je zelf terug halen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wel wijslama..... NEGEREN |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: Moderators
Op elke ontopic bericht blijft hij zoals ik al zei op me reageren,,in het verleden werd ik veel geband om mindere redes.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 16:23 schreef Amstedam het volgende:[..] Moderators Op elke ontopic bericht blijft hij zoals ik al zei op me reageren,,in het verleden werd ik veel geband om mindere redes.. Je roept wel veel naar de moderators.. Je weet dat dit op deze manier niet veel effect heeft? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 16:32 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Je roept wel veel naar de moderators.. Je weet dat dit op deze manier niet veel effect heeft? ik werd een paar keer onterecht gebant daarom al die accounts,nu andere afspraken dat ik het zou melden,want elke keer word er offtopic op mij gereageert, normaal kreeg ik de schuld,maar tis nu wel duidelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 16:23 schreef Amstedam het volgende:[..] Moderators Op elke ontopic bericht blijft hij zoals ik al zei op me reageren,,in het verleden werd ik veel geband om mindere redes.. Dat je er dan nog niet van geleerd heb van je verleden. Ennuh mindere redes(=redenen) lijkt me niet toch Londsdale/CJ/Lama/enz. ik kan me veel nog van je voor de geest halen. Ik ga ze maar niet hier herhalen want dan ben loop je weer te huilen dat ik niet ontopic reageer. Ik probeer je te NEGEREN ja maar jij lokt reactie's uit met jouw manier van reageren. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
je zegt wel 100 keer dat je me wilt negeren maar ik blijf een obsessie voor je,laat je meteen zien wie je bent,kinderlijk en heel erg vreemd!!!
wat kan het mij nou schelen wat voor naampjes jullie hebben ik ken en wil jullie niet kennen,maar voor jullie is het kennelijk heel belangrijk,get a life
en praat hier over voetbal!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:14 schreef Amstedam het volgende:je zegt wel 100 keer dat je me wilt negeren maar ik blijf een obsessie voor je,laat je meteen zien wie je bent,kinderlijk en heel erg vreemd!!! wat kan het mij nou schelen wat voor naampjes jullie hebben ik ken en wil jullie niet kennen,maar voor jullie is het kennelijk heel belangrijk,get a life en praat hier over voetbal!!!!! En jij zegt 100x dat wij alleen maar naampjes zijn. 200x dat wij offtopic posten en zo kan ik nog wel doorgaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
jullie zijn tog maar wat naampjes???ik neem dit allemaal niet serieus ik wil over voetbal praten,daarom ik zie jullie als wat naampjes wil jullie niet personelijk kennen,jullie doen naar mijn mening allemaal te personelijk praat gewoon over voetbal en maak je druk om de echte dingen in het leven!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:14 schreef Amstedam het volgende:je zegt wel 100 keer dat je me wilt negeren maar ik blijf een obsessie voor je,laat je meteen zien wie je bent,kinderlijk en heel erg vreemd!!! wat kan het mij nou schelen wat voor naampjes jullie hebben ik ken en wil jullie niet kennen,maar voor jullie is het kennelijk heel belangrijk,get a life en praat hier over voetbal!!!!! Wie is er hier nou kinderlijk, jij begint met mij uit te nodigenvia PB in die o zo stoere sportschool van je met je vriendjes en te dreigen met wat voor sport je doet, nou ik zal je zeggen. TOTAAL NIET ONDER DE INDRUK VAN JE. Dan gaan lopen huilen bij de moderators(zie je wel, of ik zeg het toch boehoehoe), beetje jammer gozert, ik denk dat de moderators jouw en jouw gedrag allang kennen en doorhebben. Kom bij mij aub niet meer falen, ik negeer je vanaf nu. En met jullie zijn maar naampjes, jij bent vele naampjes omdat je je ware indentiteit steeds verliest, dus verander nu maar weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wie is er hier nou kinderlijk, jij begint met mij uit te nodigenvia PB in die o zo stoere sportschool van je met je vriendjes en te dreigen met wat voor sport je doet, nou ik zal je zeggen. TOTAAL NIET ONDER DE INDRUK VAN JE. Dan gaan lopen huilen bij de moderators(zie je wel, of ik zeg het toch boehoehoe), beetje jammer gozert, ik denk dat de moderators jouw en jouw gedrag allang kennen en doorhebben. Kom bij mij aub niet meer falen, ik negeer je vanaf nu. En met jullie zijn maar naampjes, jij bent vele naampjes omdat je je ware indentiteit steeds verliest, dus verander nu maar weer A.jij wou met mij afspreken,dus jij begon niet huilie huilie doen nu B.me waren indentiteit????????????????????????????????????????????? jullie nemen dit allemaal wel heel erg serieus he hahaha sinds wanneer is je account naam je ware indentiteit???
ik wil over voetbal praten wil hier niemands zijn indentiteit weten
ik begrijp nu dat deze site een vervanging is van je echte leven zielig hoor en heb het met je te doen,alleen val mij er niet mee lastig!!
C.hopelijk negeer je me nu echt! ik wil niemand zijn obsessie zijn je kunt wel 100 keer per dag (jah als je geen leven heb,heb je daar alle tijd voor) tegen mij zeggen dat je me negeert,maar je kunt me alleen negeren door niks tegen me te zeggen,wist je niet he,blijf een keer ontopic Renate
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
À) heb je nooit uitgenodigd, vervelende mensen nodig ik nooit uit. B) je ware indentiteit zullen/ hoeven we nietvte weten, blijf maar wisselen van naam joh C) je bent geen obsessie voor me, meer een lachertje voor me, vind het leuk je telkens weer te zien falen, ik doe mijn best je te negeren D) eet je fruithapje op klein kind en ga op tijd naar bed, stap je morgen misschien met het goede been uit bed |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 18:29 schreef RenatoBos het volgende:À) heb je nooit uitgenodigd, vervelende mensen nodig ik nooit uit. B) je ware indentiteit zullen/ hoeven we nietvte weten, blijf maar wisselen van naam joh C) je bent geen obsessie voor me, meer een lachertje voor me, vind het leuk je telkens weer te zien falen, ik doe mijn best je te negeren D) eet je fruithapje op klein kind en ga op tijd naar bed, stap je morgen misschien met het goede been uit bed A.je begon er toen zelf mee wist je nog dat ik zei wie A zegt moet ook B zeggen maar je krabbelde terug B.wisselen van naam omdat andere accoutn geblokt zijn maar moderators zien nu wie er steeds begint,waar maak jij je druk om! C.ik ben helaas een obsessie voor je,anders zeg je geen 100keer per dag dat je me negeert en dan tog steeds weer niet, D.ik ben sportief dus fruithapjes heerlijk gezond!! E.vorig bericht zei je alweer dat je voor de laatste keer had gereageerd dat je me nu echt ging negeren,maar nee hoor eerlijk naar jezelf toe ben je niet,alweer obsessief reageer je maar door.. zielig hoor als je zo bent zoals jij bent |
|
|
|
|
Paul_PSV
|
|
|
Ik dacht dat dit topic over het respect van Feyenoord supporters tov. PSV supporters ging (waarvoor dank). Maar er liggen hier alleen een paar kinderen te janken tegen elkaar... Misschien maar een nieuw topic openen voor huilbaby's? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 18:55 schreef Paul_PSV het volgende:Ik dacht dat dit topic over het respect van Feyenoord supporters tov. PSV supporters ging (waarvoor dank). Maar er liggen hier alleen een paar kinderen te janken tegen elkaar... Misschien maar een nieuw topic openen voor huilbaby's? haha idd
ik steek hand in eigen boezem maar sommige kindjes hier hebben er een dagtaak aan om offtopic op mij te reageren,de moderators moet ze nou een keer bannen! |
|
|
|
|
Paul_PSV
|
|
|
houd er zelf ook mee op dan. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: las iemand op mij reageert wat jij nu ook doet dan kun je niet van mij verwachten dat ik blanco berichten terug stuur.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor. Maar kunnen we dit echt niet elders bespreken, er mag in een topic met deze lading best iets meer respect getoond worden.
Echt werkelijk waar te triest voor woorden.. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 19:18 schreef remco k het volgende:Sorry hoor. Maar kunnen we dit echt niet elders bespreken, er mag in een topic met deze lading best iets meer respect getoond worden. Echt werkelijk waar te triest voor woorden.. mee prater wit voetje halen elke keer Blijf een keer ontopic jij bent een van de redenen waarom een topic altijd verpest word jij doet netzo goed mee met de rest
Ontopic gozer!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 19:23 schreef Amstedam het volgende:[..] mee prater wit voetje halen elke keer Blijf een keer ontopic jij bent een van de redenen waarom een topic altijd verpest word jij doet netzo goed mee met de rest Ontopic gozer!! NEGEREN |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 19:23 schreef Amstedam het volgende:[..] mee prater wit voetje halen elke keer Blijf een keer ontopic jij bent een van de redenen waarom een topic altijd verpest word jij doet netzo goed mee met de rest Ontopic gozer!! Waardeloze domme zak hooi dat je hier ook rondloopt, snap je nou echt niet waar je wel en geen ruzie en discussies moet uitlokken?? Snap je nu echt de lading van dit topic niet?? Dat je niet de slimste bent kan ik mee leven maar doe dat lekker in een ander topic en laat dit topic gewoon voor wat het is en heb respect voor wat er is gedaan en waar het over gaat.
Je zou een mooi punt maken door niet op deze post te reageren, dan laat je in ieder geval zien dat je het snapt.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Waardeloze domme zak hooi dat je hier ook rondloopt, snap je nou echt niet waar je wel en geen ruzie en discussies moet uitlokken?? Snap je nu echt de lading van dit topic niet?? Dat je niet de slimste bent kan ik mee leven maar doe dat lekker in een ander topic en laat dit topic gewoon voor wat het is en heb respect voor wat er is gedaan en waar het over gaat. Je zou een mooi punt maken door niet op deze post te reageren, dan laat je in ieder geval zien dat je het snapt.. eens! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Doe maar een slotje. De PSV'ers begrijpen dat vrijwel iedereen waardering heeft voor hun getoonde respect afgelopen zondag.
Nu wordt dat teniet gedaan door een stel jankmuilen, jammer. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 12:53 schreef cc-tje het volgende:Hallo allemaal, Ik ben nauw betrokken geweest bij de akties voor Djee, de zieke Feyenoord supporter die óók door jullie supporters is toegezongen met het "You'll never walk alone" Kippenvel, mede door jullie supporters. Dank daarvoor. Ik weet zeker dat door deze aktie een mooi gebaar is gemaakt tegen de al eeuwige kritiek over supporters onderling.Maar, de samenleving heeft een zetje in de goede richting gekregen, samen sat je sterk en vul alle andere gezegdes hier maar in. Cctje. Dat was mooi om te zien,lijkt me een geweldige ondersteuning voor Djee en zijn Familie,Zo kan het dus ook want voetbal blijft immers een bijzaak in het leven,
Jammer dat het normaal heel moeilijk is om respectvol om te gaan met elkaar als supporters zijne,kenbaar is dit er dus voor nodig om het fatsoen naar boven te brengen.
Bijvb toen Utrecht won van Ajax vond ik als supporter verdient voor Utreg en kon er mee leven het is immers me ouwe stad, alleen vind het dan jammer dat honderde supporters in het centrum van Utrecht heel de avond sissende geluiden maakt verwijsend naar de 2de wereld oorlog,en zo is het in meerdere steden,ook van Ajax kant vind ik het jammer als er groepen zich misdragen...Waarom kan het niet blijven bij sportieve rivaliteit,en niet al die haat,ook als ik een normale bericht typ op feyenoord forum waarom al die haat en frustratie
Hoe het gister was de een gezindsheid zo moet dat altijd zijn met natuurlijk sportieve rivaliteit |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 14:21 schreef Amstedam het volgende:[..] Dat was mooi om te zien,lijkt me een geweldige ondersteuning voor Djee en zijn Familie,Zo kan het dus ook want voetbal blijft immers een bijzaak in het leven, Jammer dat het normaal heel moeilijk is om respectvol om te gaan met elkaar als supporters zijne,kenbaar is dit er dus voor nodig om het fatsoen naar boven te brengen. Bijvb toen Utrecht won van Ajax vond ik als supporter verdient voor Utreg en kon er mee leven het is immers me ouwe stad, alleen vind het dan jammer dat honderde supporters in het centrum van Utrecht heel de avond sissende geluiden maakt verwijsend naar de 2de wereld oorlog,en zo is het in meerdere steden,ook van Ajax kant vind ik het jammer als er groepen zich misdragen...Waarom kan het niet blijven bij sportieve rivaliteit,en niet al die haat,ook als ik een normale bericht typ op feyenoord forum waarom al die haat en frustratie Hoe het gister was de een gezindsheid zo moet dat altijd zijn met natuurlijk sportieve rivaliteit Herhaalde zever. Post aanpassen, om het alsnog te posten?
Wederom bedankt voor je generaliseren, vriend. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 17:17 schreef Bosifyable het volgende:[..] Herhaalde zever. Post aanpassen, om het alsnog te posten? Wederom bedankt voor je generaliseren, vriend. generaliseren?? tis mijn mening wat er instaat post zelf meningen en val mij niet offtopic aan want dat wou je tog niet op deze topic beetje hypocriet dit |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 17:58 schreef Amstedam het volgende:[..] generaliseren?? tis mijn mening wat er instaat post zelf meningen en val mij niet offtopic aan want dat wou je tog niet op deze topic beetje hypocriet dit Ik constateer, en geef daar mijn mening over. Mijn mening rondom de reden van dit topic heb ik allang geplaatst.
En ja, generaliseren. Nadat ik je er de vorige keer op wees had je een mooie uitleg, nu niet. Jammer. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 17:58 schreef Amstedam het volgende:[..] generaliseren?? tis mijn mening wat er instaat post zelf meningen en val mij niet offtopic aan want dat wou je tog niet op deze topic beetje hypocriet dit Jouw mening doet er allang niet meer toe! Amstedam=nieuwe spelling??????? Verder tot slot: Handen af van Bosi jongen, maak het nou niet erger! Je praat óf normaal mee, of je houdt je smoel!!!! Sommige figuren..........pfffffff |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:16 schreef Suijltje het volgende:[..] Jouw mening doet er allang niet meer toe! Amstedam=nieuwe spelling??????? Verder tot slot: Handen af van Bosi jongen, maak het nou niet erger! Je praat óf normaal mee, of je houdt je smoel!!!! Sommige figuren..........pfffffff Laat die gozert maar. Weet en kan blijkbaar niet beter. Valt op alle forums op headliner uit de toom. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:16 schreef Suijltje het volgende:[..] Jouw mening doet er allang niet meer toe! Amstedam=nieuwe spelling??????? Verder tot slot: Handen af van Bosi jongen, maak het nou niet erger! Je praat óf normaal mee, of je houdt je smoel!!!! Sommige figuren..........pfffffff handen af van bosi hahaha wat stelletje kindjes hier
ik begon hier offtopic als er offtopic op mij word gereageert dan reageer ik terug, Amsterdam was al bezet dus dan maar Amstedam erg he????????????? Hou zelf je smoeletje suuuijjeeltjee of zoiets voor mij blijven jullie maar wat naampjes die wat proberen te zeggen,neem dit gelukkig niet zo serieus als jullie,heb gelukkig een normaal leven
handen af van bosi hoor pas op hoor handjes af hoor bla bla bla
blijf jullie allemaal een keer ontopic is dat nou zo moeilijk
zoals ouwe douwe zegt ik val uit de toon haha wat maakt mij dat nou,ik kan hier wel allemaal mee praten met jullie kindjes maar ik ben geen kuddedier en vooral die met het niveau van jullie,ik kom hier voor Voetbal gelukkig zijn hier enkele die er ook zo over denken anders was ik hier allang weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:22 schreef FR-Roel het volgende:[..] Laat die gozert maar. Weet en kan blijkbaar niet beter. Valt op alle forums op headliner uit de toom. Klopt Roel....hij moet alleen afblijven van de Feyenoordfamilie! En geen onzin uitkramen....... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:24 schreef Amstedam het volgende:[..] handen af van bosi hahaha wat stelletje kindjes hier ik begon hier offtopic als er offtopic op mij word gereageert dan reageer ik terug, Amsterdam was al bezet dus dan maar Amstedam erg he????????????? Hou zelf je smoeletje suuuijjeeltjee of zoiets voor mij blijven jullie maar wat naampjes die wat proberen te zeggen,neem dit gelukkig niet zo serieus als jullie,heb gelukkig een normaal leven handen af van bosi hoor pas op hoor handjes af hoor bla bla bla blijf jullie allemaal een keer ontopic is dat nou zo moeilijk Zoals half Nederland weet (incl. Ajacieden, Psv-ers etc.!), ben ik opgegeven, dus probeer me bang te maken met je geleuter, dan zal mijn volgende daad de laatste zijn, lutser! Je moest je heeeeeel diep schamen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:24 schreef Amstedam het volgende:[..] handen af van bosi hahaha wat stelletje kindjes hier ik begon hier offtopic als er offtopic op mij word gereageert dan reageer ik terug, Amsterdam was al bezet dus dan maar Amstedam erg he????????????? Hou zelf je smoeletje suuuijjeeltjee of zoiets voor mij blijven jullie maar wat naampjes die wat proberen te zeggen,neem dit gelukkig niet zo serieus als jullie,heb gelukkig een normaal leven handen af van bosi hoor pas op hoor handjes af hoor bla bla bla blijf jullie allemaal een keer ontopic is dat nou zo moeilijk zoals ouwe douwe zegt ik val uit de toon haha wat maakt mij dat nou,ik kan hier wel allemaal mee praten met jullie kindjes maar ik ben geen kuddedier en vooral die met het niveau van jullie,ik kom hier voor Voetbal gelukkig zijn hier enkele die er ook zo over denken anders was ik hier allang weg Ja. Je neemt het zó niet serieus dat je het wel elke keer nodig vindt het te verkondigen. Gelukkig draag je zelf genoeg bij met je hoge niveau. Hiervoor dank. Je bent een verruiming van mijn forun-ervaring.
Ik zal je eens een fatsoenlijk niveau laten zien. |
|
|
|