|
|
klopt
|
|
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Dat was een gerucht, daar bleek niks van waar te zijn. en waarom lens niet op rechtsbuiten, Narsingh komt miss in de zomer naar Psv en Musa presteert de laatste tijd dramatisch |
|
|
|
|
klopt
|
|
|
Was het niet, ze wezen een bod van 10 mil af. Narsingh is ook een goeie maar die gaat waarschijnlijk bijtekenen in heerenveen.. word die niet goedkoper van. Sowieso vind ik niet dat als een aanvaller een mindere periode heeft dat je hem daar direct op moet beoordelen. Hij heeft laten zien wat hij kan en hij is snel en jong. kan dus haast geen miskoop worden. |
|
|
|
|
Samsam
|
|
|
Voorrin hebben we niks nodig vindt ik, we hebben maanden bovenin gezeten in de competitie totdat Manolev opeens veel fout(jes) en gele kaarten maakte en Bouma zowat een rolator/infuus nodig heeft om overeind te blijven, ook Isaksson is zn scherpte kwijt. We hebben nog altijd Zoet/Tyton en we hebben een nieuwe verdediger en 2 sterke jongens uit de jeugd (Depaij & Willems) die goed hebben laten zien wat ze kunnen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 20:07 schreef klopt het volgende:Was het niet, ze wezen een bod van 10 mil af. Narsingh is ook een goeie maar die gaat waarschijnlijk bijtekenen in heerenveen.. word die niet goedkoper van. Sowieso vind ik niet dat als een aanvaller een mindere periode heeft dat je hem daar direct op moet beoordelen. Hij heeft laten zien wat hij kan en hij is snel en jong. kan dus haast geen miskoop worden. Narsingh gaat naar ajax En voor musa zijn ze net een jaar te laat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tering zeg....eens! Maar je blijft een l*l. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Jullie moeten eens niet zoveel lezen,en alles geloven.
groeten sim |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik hou van jou...x hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vind ik nogal eng klinken uit een snaveltje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hippy en Tomson, hippy en Tomson, hippy en Tomson..
die zaten op een schommel.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ongeacht voor welke club je bent heb ik respect voor je...en af en toe met een knipoog jennen kan best... Maar wel met respect
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 13:08 schreef hippy het volgende:[..] Ongeacht voor welke club je bent heb ik respect voor je...en af en toe met een knipoog jennen kan best... Maar wel met respect +1.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|