BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 04 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:06 schreef albert ten vrije het volgende:
toen ik jong was had ik een haas. overleden aan een blauwtje
Moeten we nu lachen?? Not. Optyve naar je eige gokforum.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:04 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, lees de reacties van Kuipje maar en je weet dat het niet verantwoord is.
mwa... die redenatie vind ik wel erg makkelijk...
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat verleidelijk, die gast in die kliko? Neh. Ze vonden hem met roze pluche ondergoed, voorbinddildo aan gekleed in een ajaksshirt. Om het niet al te gênant te maken voor de ouders hebben ze het ajaksshirt maar eerst uitgedaan.
Hahaha.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa... die redenatie vind ik wel erg makkelijk...
Maar geen speld tussen te krijgen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:12 schreef Els het volgende:

[..]

Maar geen speld tussen te krijgen.
hahaha, zullen we het daar maar op houden :)
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, zullen we het daar maar op houden :)
;-)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 04 januari 2012 - 00:16   quote  deeplink  
Kut haas!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:16 schreef hoogvliet010 het volgende:
Kut haas!
eens. kuthaas, kutmeeuwen, kutelmo
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 04 januari 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens. kuthaas, kutmeeuwen, kutelmo
+1 Wordt er helemaal getroebeleerd van!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens. kuthaas, kutmeeuwen, kutelmo
Meeuw.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
helm hielp niet.

bdm-coolpix8400-20050424-021.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 00:29   quote  deeplink  
857507401_c51dc6fd35.jpg
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:04 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, lees de reacties van Kuipje maar en je weet dat het niet verantwoord is.
inderdaad.. de volkskrant is opruiend.. net zoals het NRC, de trouw, het ad etc etc etc

http://www.nieuwslijst.nl/binnenland_archief_17-september-2011_2c1.html

en ik zeg helemaal niet dat die 200 man representatief zijn voor de 40.000 in het stadion, zoals ik zelf eerder aangaf zat ik zelf ook in het stadion.

Dus je praat poep
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 01:58   quote  deeplink  
slaaplekker
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 01:59   quote  deeplink  
Even voor de duidelijkheid..... Hier in de omgeving nog geen branden, m.e. of gesneuvelde ruiten
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 02:04   quote  deeplink  
oh, 4 januari is de nieuwjaarsreceptie... zou er dan wat gebeuren? Dan toch het nieuwe stadion? We zullen zien.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 04 januari 2012 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 02:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dan toch het nieuwe stadion? We zullen zien.

Dat hoop ik dus echt niet!!!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 02:05 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat hoop ik dus echt niet!!!!!
Dat zou te erg zijn. Nu al het nieuwe stadion afbreken. Neem dan die moskee. Staat ook al jaren in de steigers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 02:21   quote  deeplink  
en vandaag is het natuurlijk ook precies een jaar geleden dat Coen Moulijn is overleden. Zou het daar iets mee te maken hebben? Wat het ook is, hopelijk is het gepast.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 04 januari 2012 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:59 schreef Els het volgende:

[..]

Als je het percentage even doorekent en jouw redenatie volgt, kun je dus niet anders concluderen dan dat er buiten Zwolle alleen maar idioten in Nederland rondlopen.
eens ;)
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 04 januari 2012 - 09:00   quote  deeplink  
De Groene konijnen...

Heb het niet goed gelezen... maar zal wel kort m'n idee geven over de organisatie die
er achter staat.. Deze lui zijn hetzelfde als een ETA voor spanje.. of een PKK voor Turkije.. kan er nog meer noemen maar het heeft geen zin.

Het is een hele kleine groep in vergelijking tot het grote geheel met ideeën uit eigen uit de eigen groep, en wat er gezegd word binnen die groep word gezien als de waarheid en ze doen alles om hun eigen ideaal te halen.

Dit doen ze ook ondanks de "maatschappij" die het eigenlijk niet 100% mee eens is of ook al zijn ze er wel deels mee eens, heeft de maatschappij niet het idee om er zo radicaal mee om te gaan. (extremisten).

Bij Feyenoord zijn dus 2000 man voor het maasgebouw dus dat groepje radicale met hun ideeën, en de andere 40.000 de maatschappij zijn mensen die hun eigen mening hebben en dingen in hun verloop laten gaan.

Radicale ideeën van een minderheidsgroep word niets.. alleen als de maatschappij erachter staat hebben die ideeën een kans van slagen.. dat is ook wat dat groepje wil, ze hopen hun ideeën en opvattingen op een manier naar buiten te brengen dat die 40.000 er ook achter gaan staan..

Enige wat de tijd nu bewezen heeft, dit gaat niet lukken. de groep van 40.000 ziet
dat het goed gaat met Feyenoord in hun mening:
- Spelers tekenen bij en spelers van buitenaf willen ook weer graag komen
- Oud spelers werken als jeugdtrainers met plezier en willen ook blijven
- Feyenoord Academy is al een tijdje als beste uitgeroepen en er komen talenten aan de lopende band vandaan.
- Veel meer positieve media over Feyenoord dit laatste jaar (enige negatieve was het maasgebouw incident)
- KNVB zegt dat het 1ste meetpunt voor Cat.2 is gehaald en bevestigd dat het goed gaat bij Feyenoord
- Feyenoord leeft echt weer in positieve zin onder de mensen.. op je werk word er meer over gesproken.. in cafe's etz. etz.
- Had Martin V. Geel begonnen aan z'n 5 jaren plan als het een zinkend schip is en hij binnen een jaar klaar had geweest?

nog meer?
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:00 schreef Zw' 28 het volgende:
De Groene konijnen...

Heb het niet goed gelezen... maar zal wel kort m'n idee geven over de organisatie die
er achter staat.. Deze lui zijn hetzelfde als een ETA voor spanje.. of een PKK voor Turkije.. kan er nog meer noemen maar het heeft geen zin.

Het is een hele kleine groep in vergelijking tot het grote geheel met ideeën uit eigen uit de eigen groep, en wat er gezegd word binnen die groep word gezien als de waarheid en ze doen alles om hun eigen ideaal te halen.

Dit doen ze ook ondanks de "maatschappij" die het eigenlijk niet 100% mee eens is of ook al zijn ze er wel deels mee eens, heeft de maatschappij niet het idee om er zo radicaal mee om te gaan. (extremisten).

Bij Feyenoord zijn dus 2000 man voor het maasgebouw dus dat groepje radicale met hun ideeën, en de andere 40.000 de maatschappij zijn mensen die hun eigen mening hebben en dingen in hun verloop laten gaan.

Radicale ideeën van een minderheidsgroep word niets.. alleen als de maatschappij erachter staat hebben die ideeën een kans van slagen.. dat is ook wat dat groepje wil, ze hopen hun ideeën en opvattingen op een manier naar buiten te brengen dat die 40.000 er ook achter gaan staan..

Enige wat de tijd nu bewezen heeft, dit gaat niet lukken. de groep van 40.000 ziet
dat het goed gaat met Feyenoord in hun mening:
- Spelers tekenen bij en spelers van buitenaf willen ook weer graag komen
- Oud spelers werken als jeugdtrainers met plezier en willen ook blijven
- Feyenoord Academy is al een tijdje als beste uitgeroepen en er komen talenten aan de lopende band vandaan.
- Veel meer positieve media over Feyenoord dit laatste jaar (enige negatieve was het maasgebouw incident)
- KNVB zegt dat het 1ste meetpunt voor Cat.2 is gehaald en bevestigd dat het goed gaat bij Feyenoord
- Feyenoord leeft echt weer in positieve zin onder de mensen.. op je werk word er meer over gesproken.. in cafe's etz. etz.
- Had Martin V. Geel begonnen aan z'n 5 jaren plan als het een zinkend schip is en hij binnen een jaar klaar had geweest?

nog meer?
Goed stuk en ik begrijp je punt, vraag me alleen af waarom je het in dit topic plaatst?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:03 schreef Els het volgende:

[..]

Goed stuk en ik begrijp je punt, vraag me alleen af waarom je het in dit topic plaatst?
Inderdaad, zeker aangezien niemand nog een idee heeft wie of wat die groene hazen zijn.
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:03 schreef Els het volgende:

[..]

Goed stuk en ik begrijp je punt, vraag me alleen af waarom je het in dit topic plaatst?
Misschien juist omdat dit zijn interpetatie is van die groene hazen, als mensen niet eens meer mogen gokken wat er gaat gebeuren, dan moet je niet zulke vage onzin op het net zetten.
Kut!
 Kut! - woensdag 04 januari 2012 - 09:47   quote  deeplink  
weet niet wat jij hebt geslikt, maar de haas die ik ken is nog altijd grijs
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 04 januari 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:47 schreef Kut! het volgende:
weet niet wat jij hebt geslikt, maar de haas die ik ken is nog altijd grijs
stel jij je nog even voor in het nieuwelingen topic?
http://forum.headliner.nl/topic-22138/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door FR-Elmo --
Kut!
 Kut! - woensdag 04 januari 2012 - 09:59   quote  deeplink  
gedaan
Kut!
 Kut! - woensdag 04 januari 2012 - 10:05   quote  deeplink  
is iedereen hier ineens aan het werk ofso? waar zijn de oude tijden dan.. van stylezz en vrienden bijv..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 10:37   quote  deeplink  
Vrienden?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 10:56   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3104780/2012/01/04/Feyenoord-fans-herdenken-Coen-Moulijn.dhtml

media_xl_1062075.jpg
Feyenoord-fans herdenken de overleden Coen Moulijn bij zijn standbeeld voor De Kuip, precies een jaar geleden. © anp

Om 8 uur zal een groep Feyenoord-fans zich bij De Kuip verzamelen om Moulijn, maar ook andere gestorven Feyenoorders te herdenken. Bij het stadion komt een groot wit doek te hangen, waar alle aanwezigen namen op kunnen schrijven van overleden supporters.

Moulijn werd op Oudjaarsavond 2010 getroffen door een herseninfarct, waaraan hij enkele dagen later bezweek.

Weduwe
'De steun die ik heb gekregen heeft mij goed gedaan. Als ik het moeilijk had zag ik wat mensen allemaal voor hem deden en daar moet je ook dankbaar voor zijn', zegt weduwe Adrie Moulijn tegen RTV Rijnmond.

'Na zijn dood is mij nog meer duidelijk geworden hoe bijzonder mensen hem vonden. Hij heeft veel betekend voor mensen. Ik wist niet dat het zo erg was. Zeker omdat hij al zo lang gestopt was met voetballen. Hij heeft niets meer gedaan, nooit meer op een voetbalveld gestaan.'

'Ik denk dat hij zo geliefd was omdat hij bescheiden was. Coen wilde nooit in de publiciteit, wuifde alles weg. Als ze tegen hem zeiden dat hij zo'n goede voetballer was, zei Coen dat er nog meer goede voetballers waren. Ik denk iedere dag aan hem, wel meer dan één keer', aldus Adrie Moulijn.

(Redactie)

media_xl_1062090.jpg
FR010VL
 FR010VL - woensdag 04 januari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
half 8 verzamalen op voorplein...varkenoord kantine vanaf 18:00 open

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door FR010VL --
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Moet iedereen in het groen komen? Allemaal in een dwangbuis is misschien ook niet onverstandig ... wordt het een stuk lastiger voor enkele idioten om rottigheid te trappen!
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:10 schreef JanM het volgende:
Moet iedereen in het groen komen? Allemaal in een dwangbuis is misschien ook niet onverstandig ... wordt het een stuk lastiger voor enkele idioten om rottigheid te trappen!
Pas op wat je zegt. Word niet gewaardeerd hier. ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:23 schreef kuipje het volgende:

[..]

Pas op wat je zegt. Word niet gewaardeerd hier. ;)
Hij heeft t over enkele, jij scheert iedereen over 1 kam.
Generaliseren wordt niet gewaardeerd nee.
FR010VL
 FR010VL - woensdag 04 januari 2012 - 11:41   quote  deeplink  
nee hoor enkele verwijst naar allemaal en iedereen
Maximus
 Maximus - woensdag 04 januari 2012 - 11:43   quote  deeplink  
http://www.frfc1908.nl/nieuws/coen-voor-jou-is-de-haas-ook-groen-dhig/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij heeft t over enkele, jij scheert iedereen over 1 kam.
Generaliseren wordt niet gewaardeerd nee.
ben benieuwd waar ik iedereen over 1 kam heb geschoren.. zoek maar een voorbeeld
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 11:46   quote  deeplink  
deze

Dus wat als die eencelige vechtmongolen denken dat zij ook nodig zijn om weer een beetje dingen in elkaar te trappen. Dan loopt het uit de hand zonder dat dat misschien het idee is van het "leger" van groene hazen. (iets wat ook niet heel vriendschappelijk klinkt)

of deze

ik denk dat ze allemaal rotzooi hebben opgerakeld over het bestuur.. Dit komen ze dan netjes in een boek brengen, maar dan staan er helaas ook 40 relschoppers, omdat die denken dat de haas van Gudde groen getrapt moet worden.

of deze

dat begrijp ik ook wel, maar je weet neit of die 'dagtoeristen' er morgen ook weer zijn, zou mij niets verbazen. Die jongens intresseert het geen reet wat je met de club voor hebt, anders hadden ze de vorige keer ook niet de boel de tering in getrapt.

allemaal niet gegeneraliseerd
FR010VL
 FR010VL - woensdag 04 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
hehe
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 16:26 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:22 schreef Els het volgende:

[..]

Iets meer vertrouwen in je medesupporter!

dat had ik ook toen ik in het stadion zat bij feyenoord-vvv.. hoor ik achteraf dat er bijna geschoten is.. Hoe kan je nou vertrouwen hebben in zulke randdebielen
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:
kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 16:26 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:22 schreef Els het volgende:

[..]

Iets meer vertrouwen in je medesupporter!

dat had ik ook toen ik in het stadion zat bij feyenoord-vvv.. hoor ik achteraf dat er bijna geschoten is.. Hoe kan je nou vertrouwen hebben in zulke randdebielen
Dat gaat toch over die jongens die het maasgebouw bestormden.. moest ik dan zeggen..

Dat had ik ook toen ik in het stadion zat bij feyenoord-vvv.. Hoor ik achteraf dat er bijna geschoten is.. Hoe kun je nou vertrouwen hebben in dit kleine groepje randdebielen..

denk dat mijn punt wel duidelijk was, maar goed als je wilt zoeken.. prima
KKL
 KKL - woensdag 04 januari 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Vandaag 4 januari is niet alleen de dag van Coen, vandaag 4 januari is alleen de dag van Coen!
De afgelopen maanden werd de Feyenoord-wereld in bedwang gehouden door De Groene Haas.
Een klokje telde af tot 4 januari.
Volgens de internet-fans van Feyenoord Netwerk is dit geen blij haasje, en aangezien het uit een bepaalde hoek komt(?) zal het wel weinig goeds zijn.
Op de site van De Groene Haas is duidelijk te zien dat supporters Eric Gudde aan een vlaggenstok willen rijgen.
Een verstoring van de nieuwjaarsreceptie, een overnamebod voor de VvF, zelfs een contractverlenging van John Guidetti.

Dat en alles wat er tussenin lag!
Maar neen, dat was het allemaal niet!
De Groene Haas is geens van dat allen.
De Groene Haas staat symbool voor elke supporter die zich betrokken voelt bij Feyenoord, die bezeten is van Feyenoord.
De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was.
De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen.
De Groene Haas is Feyenoord zoals Feyenoord behoort te zijn.
De Groene Haas is vrij, ongedwongen, eerlijk, oprecht en heeft een hart van goud.
De Groene Haas is de evolutie, de levensloop.

De Groene Haas is fanatiek, betrokken en wellicht een beetje gek.
Die Groene Haas waar iedereen het al maanden over heeft.
Die Groene Haas ben ik? en jij?
Feijenoorders!!!

Dat zijn wij!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door KKL --
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 04 januari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Btw wel leuk jah dat twitter..

http://twitter.com/#!/boutertje010 vond ik op het googlen naar de groene haas..

kerel zit dus bij de Btjes en op school "havo"..
als dit een van de groene hazen is moet ie wel eerst van z'n moeder uit z'n hol mogen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:18 schreef Zw' 28 het volgende:
Btw wel leuk jah dat twitter..

http://twitter.com/#!/boutertje010 vond ik op het googlen naar de groene haas..

kerel zit dus bij de Btjes en op school "havo"..
als dit een van de groene hazen is moet ie wel eerst van z'n moeder uit z'n hol mogen.
Hoezo? Wat moet ie dan volgens jou doen om groene haas te zijn?
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:13 schreef KKL het volgende:
Vandaag 4 januari is niet alleen de dag van Coen, vandaag 4 januari is alleen de dag van Coen!
De afgelopen maanden werd de Feyenoord-wereld in bedwang gehouden door De Groene Haas.
Een klokje telde af tot 4 januari.
Volgens de internet-fans van Feyenoord Netwerk is dit geen blij haasje, en aangezien het uit een bepaalde hoek komt(?) zal het wel weinig goeds zijn.
Op de site van De Groene Haas is duidelijk te zien dat supporters Eric Gudde aan een vlaggenstok willen rijgen.
Een verstoring van de nieuwjaarsreceptie, een overnamebod voor de VvF, zelfs een contractverlenging van John Guidetti.

Dat en alles wat er tussenin lag!
Maar neen, dat was het allemaal niet!
De Groene Haas is geens van dat allen.
De Groene Haas staat symbool voor elke supporter die zich betrokken voelt bij Feyenoord, die bezeten is van Feyenoord.
De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was.
De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen.
De Groene Haas is Feyenoord zoals Feyenoord behoort te zijn.
De Groene Haas is vrij, ongedwongen, eerlijk, oprecht en heeft een hart van goud.
De Groene Haas is de evolutie, de levensloop.

De Groene Haas is fanatiek, betrokken en wellicht een beetje gek.
Die Groene Haas waar iedereen het al maanden over heeft.
Die Groene Haas ben ik? en jij?
Feijenoorders!!!

Dat zijn wij!
Ik wil niet vergeleken worden met een haas (020-fans lopen altijd keihard weg) en zeker niet een groene!

Om 20:00 uur herdenking Coen: laat het net zo'n mooie bijeenkomst zijn/worden als een jaar geleden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoezo? Wat moet ie dan volgens jou doen om groene haas te zijn?
idd..!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:13 schreef KKL het volgende:
Vandaag 4 januari is niet alleen de dag van Coen, vandaag 4 januari is alleen de dag van Coen!
De afgelopen maanden werd de Feyenoord-wereld in bedwang gehouden door De Groene Haas.
Een klokje telde af tot 4 januari.
Volgens de internet-fans van Feyenoord Netwerk is dit geen blij haasje, en aangezien het uit een bepaalde hoek komt(?) zal het wel weinig goeds zijn.
Op de site van De Groene Haas is duidelijk te zien dat supporters Eric Gudde aan een vlaggenstok willen rijgen.
Een verstoring van de nieuwjaarsreceptie, een overnamebod voor de VvF, zelfs een contractverlenging van John Guidetti.

Dat en alles wat er tussenin lag!
Maar neen, dat was het allemaal niet!
De Groene Haas is geens van dat allen.
De Groene Haas staat symbool voor elke supporter die zich betrokken voelt bij Feyenoord, die bezeten is van Feyenoord.
De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was.
De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen.
De Groene Haas is Feyenoord zoals Feyenoord behoort te zijn.
De Groene Haas is vrij, ongedwongen, eerlijk, oprecht en heeft een hart van goud.
De Groene Haas is de evolutie, de levensloop.

De Groene Haas is fanatiek, betrokken en wellicht een beetje gek.
Die Groene Haas waar iedereen het al maanden over heeft.
Die Groene Haas ben ik? en jij?
Feijenoorders!!!

Dat zijn wij!
Ik vind het mooi bedacht...
Heeft mensen op een dwaalspoor gezegt en het resultaat straalt als sterren bij een heldere hemel..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 12:39   quote  deeplink  
@Kuipje ,slaap jij wel goed s`nachts ?
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 04 januari 2012 - 12:58   quote  deeplink  
De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen.
De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was.

Enige wat ze proberen te verwijderen en ook deels hebben gedaan is toch het gedrag van de "harde" kern? bedoel zijn de laatste jaren geen grote rellen meer.. minder vuurwerk enzo..

Was dat nodig om van voetbal te genieten??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:58 schreef Zw' 28 het volgende:
De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen.
De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was.

Enige wat ze proberen te verwijderen en ook deels hebben gedaan is toch het gedrag van de "harde" kern? bedoel zijn de laatste jaren geen grote rellen meer.. minder vuurwerk enzo..

Was dat nodig om van voetbal te genieten??
Er zijn hele mooie spandoeken gemaakt waar weken en weken (vrijwillig)arbeid in zat,kosten duizende euro`s...Gaat Feyenoord de tegenstander opbellen of ze het ermee eens zijn of het opgehangen mag worden?Tot 2 maal toe al het werk voor niks geweest..
Vuurwerk mag niet maar waarom mag die luchtkanon niet meer?Het effect prachtig maar waar is dat ding.....een stadion verbod om een spandoek FERRADER???
Was zo zielig en confronterend voor die jongen......

Maar eigenlijk gaat dat topic hier helemaal niet over...
Het gaat meer over het mooie initiatief van mensen met een mooie bedoeling omtrent Coen Moulijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0136330