|
|
bode
|
|
|
Misschien in de Top klasse nog wel een club voor hem o.a. Spakenburg |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
Wat opvalt is dat veel reacties die gegeven worden, gebaseerd zijn op een gevoel, insinuaties, op de toekomst gericht met het verleden als graadmeter... We weten allemaal wat er bij zijn vorige clubs is gebeurd, dat dit allemaal niet netjes eraan toe is gegaan (in sommige gevallen van beide kanten). Maar hoe groot is iemand zijn ego als hij nergens aan de bak komt, en dan naar zijn oude club/liefde terug probeert te keren door zichzelf aan te bieden? Ik vind dat je hier juist ballen voor nodig hebt ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 06:39 schreef Ice het volgende:Wat opvalt is dat veel reacties die gegeven worden, gebaseerd zijn op een gevoel, insinuaties, op de toekomst gericht met het verleden als graadmeter... We weten allemaal wat er bij zijn vorige clubs is gebeurd, dat dit allemaal niet netjes eraan toe is gegaan (in sommige gevallen van beide kanten). Maar hoe groot is iemand zijn ego als hij nergens aan de bak komt, en dan naar zijn oude club/liefde terug probeert te keren door zichzelf aan te bieden? Ik vind dat je hier juist ballen voor nodig hebt ;) Al bij Royston nagevraagd wat zijn financiële eisen zijn? |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
Als we dat toch eens konden achterhalen ;) Snap uberhaupt niet hoezo Van Geel niet alleen even een orienterend gesprekje onderhoudt met hem... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 - 06:34 schreef Ice het volgende:Als we dat toch eens konden achterhalen ;) Snap uberhaupt niet hoezo Van Geel niet alleen even een orienterend gesprekje onderhoudt met hem... Wie zegt dat, dat niet is gebeurt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kort telefonisch onderhoud was al genoeg, kan ik me herinneren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het gerucht gaat dat ie bij Xerxes gaat spelen, zodat ie dan toch nog tegen Feyenoord kan spelen ...... Haha , dat zou wel een grap zijn!! Willem 2 wil hem ook wel nemen maar dat is weer te veel van het goeie voor drenthe. Lijkt steeds meer een gevalletje Bruins. Teveel kapsones om wat lager te gaan spelen. Kan ie het ongelijk van Feyenoord en Pisvee bewijzen doet ie het niet ..... Dan zal het als speler blijkbaar ook wel net niet zijn!! Hahahahaha, begint steeds meer een geweldige soap te worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
GEEN NOOD: Ac Milan wil Royston Drenthe ............ gelukkig. Maar hopen dat het snel gebeurt, kan deze soap ook weer gesloten worden!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat heeft Milan goed bekeken, stom stom stom van Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:17 schreef lijdensweg het volgende:GEEN NOOD: Ac Milan wil Royston Drenthe ............ gelukkig. Maar hopen dat het snel gebeurt, kan deze soap ook weer gesloten worden!! Kan je na gaan wat een grafjood jij ben op basis van jou vorige bericht.. Als er 1 Feyenoord onwaardig is ben jij het wel mooie paardelul dat je er bent.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan je na gaan wat een grafjood jij ben op basis van jou vorige bericht.. Als er 1 Feyenoord onwaardig is ben jij het wel mooie paardelul dat je er bent.. + 1908! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:17 schreef lijdensweg het volgende:GEEN NOOD: Ac Milan wil Royston Drenthe ............ gelukkig. Maar hopen dat het snel gebeurt, kan deze soap ook weer gesloten worden!! Maar ben je ook blij voor Royston, Lijdensweg? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat eigenlijk niet nee, zulke labiele personen horen niet thuis op het veld! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan je na gaan wat een grafjood jij ben op basis van jou vorige bericht.. Als er 1 Feyenoord onwaardig is ben jij het wel mooie paardelul dat je er bent.. Nou dat is dan toch mooi dat jij dat vind! Kan je weer eens een lekkere stijve krijgen .............. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha, daar komt AC Milan nog wel achter als ze die GEK gaan halen!! |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
Op een forum zitten en dingen roepen om te shockeren... -1 Goede onderbouwingen daarentegen zijn wel de moeite waard om te lezen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 10:15 schreef Ice het volgende:Op een forum zitten en dingen roepen om te shockeren... -1 Goede onderbouwingen daarentegen zijn wel de moeite waard om te lezen! Ik heb het al vaak genoeg onderbouwd betreft Royston Drenthe , dus het heeft niks met shockeren te maken! Dat maakt jij er weer van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 11:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb het al vaak genoeg onderbouwd betreft Royston Drenthe , dus het heeft niks met shockeren te maken! Dat maakt jij er weer van Da's jouw probleem...Na je onderbouwing ga je te vaak (ex-)Feyenoorders neersabelen. Je bijt je er elke keer in vast. Doelloos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 13:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's jouw probleem...Na je onderbouwing ga je te vaak (ex-)Feyenoorders neersabelen. Je bijt je er elke keer in vast. Doelloos. Wat betreft Drenthe heb je je gelijk: ex Feyenoorder. Maar van Bahia en Bruins kan je dat niet zeggen en van Mulder net zo min als ie ooit verdwijnt!! Drenthe vond ik een fantastische voetballer tot ie het hoog in zijn bol kreeg .... en daar mag ik dan mening toch over hebben? Sinds is bij Real Madrid is gaan spelen , is het alleen maar bling-bling en over straat racen. En dan je mede (jeugd)spelers bij Real, Hercules en Everton gaan afvallen omdat zij zich in de basis spelen ten koste van deze Royston Drenthe. Ja dan heb ik er moeite mee als deze Royston Drenthe bij feyenoord wil komen voetballen met zo'n jonge groep ... Maar jij wil alleen maar lezen wat jou uitkomt!
En dat is nu net jou probleem ................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 09:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou dat is dan toch mooi dat jij dat vind! Kan je weer eens een lekkere stijve krijgen .............. Stuur je zus maar,die kan m krijgen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan je na gaan wat een grafjood jij ben op basis van jou vorige bericht.. Als er 1 Feyenoord onwaardig is ben jij het wel mooie paardelul dat je er bent.. Ik had het niet beter kunnen verwoorden Leon! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Of is het volgens de nieuwe spelling paardenlul ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een misselijke galbak is het Jan.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, een paard heeft toch maar 1 lul?
Ik neem nog ff een slokkie van m'n soep. Met ballen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaaa een paardenpenisssssssss d:-))))))
Wat een stel was dat zeg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog iemand op Varkenoord morgen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
mooi,zie ik jullie morgen waarschijnlijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zie je dan Leon. Biertje ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) zo rond 10:00 op de middellijn..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja ik zie jullie morgen biertjuhhhh :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
morgen om 10:15 uur present |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word gezellig op Varkenoord zo..d:-)) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mijn zus wil geen piemeltje ... jammer voor jou |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je uberhaupt wel eens iets verwoorden dan? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als we achter komen gaan we met z'n alle Drenthe scanderen, dan kan van Geel niet anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sneu. Als je achter komt moet je juist je spelers steunen die er wel zijn. |
|
|
|