|
|
VVout
|
|
|
| Gaat niet vanzelf idd. flinke opdonder gehad, sterkte en hoop snel op meer positieve ontwikkelingen voor hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik las zojuist een stukje over Royston waae Elia over hem vertelde , triest om zulke stukjes te lezen , het blijft een van onze jongens en een feyenoorder en een jongen met een hart van goud , ik zou wel willen oproepen kunnen wij als supporters hem niet op een of andere manier een ruggensteuntje geven , het zei door een beterschap kaart te sturen ? of misschien heeft iemand een goed idee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Misschien is dat via de club wel te regelen. Daar zijn vast wel mensen die weten waar die post naar toe kan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gaat het nog steeds niet wat beter, klote voor hem zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat heel langzaam. Spraak nog niet terug is eigenlijk het ergste Maar nog steeds bed gebonden ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Das nog niet best, te hopen dat hij nog wat stappen gaat maken dan binnen afzienbare tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 18:49 schreef kenny het volgende:ik las zojuist een stukje over Royston waae Elia over hem vertelde , triest om zulke stukjes te lezen , het blijft een van onze jongens en een feyenoorder en een jongen met een hart van goud , ik zou wel willen oproepen kunnen wij als supporters hem niet op een of andere manier een ruggensteuntje geven , het zei door een beterschap kaart te sturen ? of misschien heeft iemand een goed idee Nog eens over nagedacht ,fakkels afsteken als iemand er niet meer is dat is mooi . Maar zo'n jonge oud Feyenoord die grote klappen heeft gehad steunen is nog mooier .
Het is eigenlijk meer een supportersverenigings dingetje Mooi spandoek van Royston met steunbetuigingen van het legioen voorafgaand aan een wedstrijd . Wat denk jij Kenny?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2026 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog eens over nagedacht ,fakkels afsteken als iemand er niet meer is dat is mooi . Maar zo'n jonge oud Feyenoord die grote klappen heeft gehad steunen is nog mooier . Het is eigenlijk meer een supportersverenigings dingetje Mooi spandoek van Royston met steunbetuigingen van het legioen voorafgaand aan een wedstrijd . Wat denk jij Kenny? inderdaad , zoiets moet vanuit de supportersvereniging moeten komen en mooi spandoek zou helemaal top zijn wij zijn hierin toch wel erg groot binnen nederland , laten we een oproep naar de supportersvereniging doen , een goede steun van ons supporters zou hem een goede boost geven denk ik in het gevecht om er weer bovenop te komen het blijft een feyenoorder van zuid en een goede gozer is er iemand hier die nauwe contacten heeft met de supportersvereniging ? zou mooi zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| sfeerteam@defeijenoorder.nl of zo, prima idee dus ere wie ere toekomt in dit geval. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik heb een berichtje eruit gestuurd voor jou Kenny,en VV bedankt voor de tip! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2026 - 22:54 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad , zoiets moet vanuit de supportersvereniging moeten komen en mooi spandoek zou helemaal top zijn wij zijn hierin toch wel erg groot binnen nederland , laten we een oproep naar de supportersvereniging doen , een goede steun van ons supporters zou hem een goede boost geven denk ik in het gevecht om er weer bovenop te komen het blijft een feyenoorder van zuid en een goede gozer is er iemand hier die nauwe contacten heeft met de supportersvereniging ? zou mooi zijn Beste kameraden
Ik stuur jullie dit bericht naar aanleiding van een oproep van een mede kameraad . De mede kameraad Kenny van het Feyenoord forum (headliner)is net zoals velen onder ons ontdaan over de gezondheid van onze nog jonge oud-speler Royston Drenthe Hij en velen zouden Royston gezien zijn gezondheids situatie een hard onder de riem willen steken. Een steunbetuiging voor iemand die een zeer moeilijke periode moet doorstaan is zijn nog jonge leven.
Wij als supporters op dit forum willen u vragen of er een sfeer actie ter steun aan Royston rond een bepaalde wedstrijd georganiseerd zou kunnen worden ?
Een kind van de club moet immers weten dat we achter hem staan in goede en slechte tijden . Wij hopen dat er wellicht iets mogelijk is ,en omdat we niet precies weten hoe vragen wij eigenlijk een beetje om jullie hulp en of dit mogelijk is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2026 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Beste kameraden Ik stuur jullie dit bericht naar aanleiding van een oproep van een mede kameraad . De mede kameraad Kenny van het Feyenoord forum (headliner)is net zoals velen onder ons ontdaan over de gezondheid van onze nog jonge oud-speler Royston Drenthe Hij en velen zouden Royston gezien zijn gezondheids situatie een hard onder de riem willen steken. Een steunbetuiging voor iemand die een zeer moeilijke periode moet doorstaan is zijn nog jonge leven. Wij als supporters op dit forum willen u vragen of er een sfeer actie ter steun aan Royston rond een bepaalde wedstrijd georganiseerd zou kunnen worden ? Een kind van de club moet immers weten dat we achter hem staan in goede en slechte tijden . Wij hopen dat er wellicht iets mogelijk is ,en omdat we niet precies weten hoe vragen wij eigenlijk een beetje om jullie hulp en of dit mogelijk is Netjesπ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Top Leon, hoop dat er wat moois ontstaat wat Royston opbeurt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dankjewel mannen,laten we hopen dat Kenny zijn mooie wens gaat uitkomen!β€οΈπ€π€ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 00:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Dankjewel mannen,laten we hopen dat Kenny zijn mooie wens gaat uitkomen!β€οΈπ€π€ Klasbak |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zou echt super zijn ja als zoiets mogelijk isπ. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2026 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Beste kameraden Ik stuur jullie dit bericht naar aanleiding van een oproep van een mede kameraad . De mede kameraad Kenny van het Feyenoord forum (headliner)is net zoals velen onder ons ontdaan over de gezondheid van onze nog jonge oud-speler Royston Drenthe Hij en velen zouden Royston gezien zijn gezondheids situatie een hard onder de riem willen steken. Een steunbetuiging voor iemand die een zeer moeilijke periode moet doorstaan is zijn nog jonge leven. Wij als supporters op dit forum willen u vragen of er een sfeer actie ter steun aan Royston rond een bepaalde wedstrijd georganiseerd zou kunnen worden ? Een kind van de club moet immers weten dat we achter hem staan in goede en slechte tijden . Wij hopen dat er wellicht iets mogelijk is ,en omdat we niet precies weten hoe vragen wij eigenlijk een beetje om jullie hulp en of dit mogelijk is super gedaan maat geen woorden maar daden , ik zal vanmiddag ook nog een mailtje sturen en hopelijk kunnen wij als supporters Royston een steuntje in de rug geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 11:40 schreef kenny het volgende:[..] super gedaan maat geen woorden maar daden , ik zal vanmiddag ook nog een mailtje sturen en hopelijk kunnen wij als supporters Royston een steuntje in de rug geven Ik denk dat het zeker zal helpen ,hoe meer aandacht hoe meer ze er over nadenken. Top dat jij jou gedachte deelde zodat we kunnen bijspringen ππ» |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat het zeker zal helpen ,hoe meer aandacht hoe meer ze er over nadenken. Top dat jij jou gedachte deelde zodat we kunnen bijspringen ππ» mooi toch op dit forum en jij erg bedankt in het handelen en meedenken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een liefde hier β€οΈ Ik krijg het er warm van.. Of dat komt misschien omdat het fokking 27Β° is in de woonkamer . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
πππ
Stuur jij ook een mailtje naar sfeerteam@defeijenoorder.nl
Met een verzoek voor een steun actie voor onze Royston . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 18:01 schreef Leon FR1908 het volgende:πππ Stuur jij ook een mailtje naar sfeerteam@defeijenoorder.nl Met een verzoek voor een steun actie voor onze Royston . Zeker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook maar even van me laten horen, iedere stem telt.
quote: Gegroet sfeerteam,
Bij deze sluit ik mij aan bij mijn forumbezoekers van Headlinert.
Lijkt me een mooi moment zo aan het begin van dit seizoen Royston eens een hart onder de riem te steken. Wat beter als je aan het bed gekluisterd zit als een heerlijke sfeeractie voor deze Feyenoord held. Hopelijk toveren we hem hier mee op de been, laten horen dat we bij hem zijn en de kracht geven weer snel op eigen benen te staan.
YNWA,
VVout
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908