|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Eigenlijk best wel zielig, jezelf filmen op deze manier. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja een camera ploeg van de nos past er niet in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En het is vragen om een ongeluk. Mafketel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was mij al duidelijk dat hij in het donker geboren is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt niet meer goed. Wil je niet eens meer in Rotterdam zien. Steek los. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dan zijn er een paar die deze debiel zo graag in de kuip willen zien spelen!! Kun je na gaan hoe gek die zijn ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 22:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan zijn er een paar die deze debiel zo graag in de kuip willen zien spelen!! Kun je na gaan hoe gek die zijn ... ik vond het al zo rustig ! ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi , voor jou toch? Dan heb je ook eens een normaal leven !! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is de regel kan ik wel spreken van een "normaal" leven hoor, en jij? .. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Had al een kleine hoop dat je begraven was..onder 10 kuub mest dan hè..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 22:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan zijn er een paar die deze debiel zo graag in de kuip willen zien spelen!! Kun je na gaan hoe gek die zijn ... MARTELGANG HEEFT GELIJK !! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
drenthe hadden we gewoon goed kunnen gebruiken dit jaar. en dat filmpje ja je hoeft het niet te filmen maar met 20 jaar en miljonair zouden jullie zeker wel rechts rijden in het verkeer in een leuk golfie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 23:16 schreef Rotterdam22 het volgende:drenthe hadden we gewoon goed kunnen gebruiken dit jaar. en dat filmpje ja je hoeft het niet te filmen maar met 20 jaar en miljonair zouden jullie zeker wel rechts rijden in het verkeer in een leuk golfie. Ik ben nu niet eens miljonair en rijd als een debiel met m'n motor door het verkeer. Dikke vinger voor de moraalridders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 23:17 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik ben nu niet eens miljonair en rijd als een debiel met m'n motor door het verkeer. Dikke vinger voor de moraalridders. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha.. je voelt gewoon dat ie t gaat redden :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Al is het natuurkundig eigenlijk onmogelijk om met vrijwel je hele lichaam over een motor heen te hangen, en toch weer terug te komen :') Bedoel dat stukje vlak voor hij naast z'n motor komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 23:32 schreef Bosifyable het volgende:Al is het natuurkundig eigenlijk onmogelijk om met vrijwel je hele lichaam over een motor heen te hangen, en toch weer terug te komen :') Bedoel dat stukje vlak voor hij naast z'n motor komt. Vak voor ie die auto raakt..?d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens mij kijk je naar de verkeerde. Weet ik wel zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die bovenste toch, hoe kun je nou voor op je motto hangen als je op je achterwiel rijd.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Prima , lekker genieten van het leven ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Drenthe//held/genoegeenheidsworsten/lekkerbelangrijk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: door, o.a., azijn te spuiten hier? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 1 Ding is 100% zeker: Ik ben hier MINDER vaak dan jij ... dus wie is hier azijn aan het spuiten ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij...en je vriendje Wim.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb een mening en die wordt door U niet gewaardeerd. So what ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das jouw mening..heb soms wel eens het idee dat jij van een andere planeet komt, klopt dat..?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 14:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das jouw mening..heb soms wel eens het idee dat jij van een andere planeet komt, klopt dat..?? Jij komt toch van een andere planeet: Zeeland ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat heen jonguh daar mag jij nog niet eens komen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi man,wat is het toch een held die jongen ... :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jammer dat ie niet bij Feyenoord voetbalt he d:-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 23:17 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik ben nu niet eens miljonair en rijd als een debiel met m'n motor door het verkeer. Dikke vinger voor de moraalridders. Haha +1 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waarom koppelen mensen mij en Lijdensweg zo vaak aan elkaar.
Het enige dat we gemeen hebben is dat we niet met de gewenste stroming mee gaan maar onafhankelijk zijn en onze eigen mening kunnen vormen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:11 schreef Wim2 het volgende:Waarom koppelen mensen mij en Lijdensweg zo vaak aan elkaar. Het enige dat we gemeen hebben is dat we niet met de gewenste stroming mee gaan maar onafhankelijk zijn en onze eigen mening kunnen vormen. Laat ze lekker gaan Pessimisme word bijna nooit gewaardeerd Lijdensweg gaat te obsessief door over Mulder maar verder zeg die geen onverstandige dingen dus zie t als een compliment dat ze jou met hem vergelijken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijdensweg heeft een echte mening. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ook.. kijk maar wat reacties terug.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:19 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Laat ze lekker gaan Pessimisme word bijna nooit gewaardeerd Lijdensweg gaat te obsessief door over Mulder maar verder zeg die geen onverstandige dingen dus zie t als een compliment dat ze jou met hem vergelijken Obsessief? .. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Obsessief compulsief zelfs |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja is toch een correct woord om aan te geven dat ie een obsessie heeft voor Mulder of vergis ik me |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:36 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja is toch een correct woord om aan te geven dat ie een obsessie heeft voor Mulder of vergis ik me nee hoor, absoluut niet |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Oké ik begon al aan me woordenschat te twijfelen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
van geil