|
|
RenatoBos
|
|
|
dan kunnen jullie beginnen met het schoonmaken van de toiletvoorzieningen Hoogie en Craaf, okay?
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bek houwen, Varkenskop!!!!
Groeten Craaf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: werd ik geroepen??
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij mag zich inkopen voor 5 miljoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat dankzij een clausule weg bij een degradant naar... juist, een andere degradant :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha inderdaad ja.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had ie beter naar Cambuur gegaan. Degradant op zeker. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gemiste kans Feyenoord!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ie maar in de gaten heeft dat ie met zijn Ferrari al rappend, aan de linkerkant moet rijden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Is ie al weg bij reading? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 - 15:50 schreef VVout het volgende:Als ie maar in de gaten heeft dat ie met zijn Ferrari al rappend, aan de linkerkant moet rijden. met n blik bier in de hand |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: kom je bij de scotoe tot stilstand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juni 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerste training Drenthe bij Reading
Royston Drenthe is begonnen aan zijn avontuur bij het Engelse Reading. De oud-speler van Feyenoord beleefde zijn eerste training onder het toeziend oog van een camera.
Drenthe is niet de enige speler die zijn debuut maakte. In het filmpje is ook Wayne Bridge te zien, die we nog kennen als speler van Manchester City en het Engelse elftal. Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verveelt ie zich nu alweer ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Krijg las ogen van die gast. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben blij dat hij niet bij feijenoord speelt! veel te druk met zichzelf! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kookneus zal je bedoelen, zweeft naar mijn idee een beetje te veel in zijn muziek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja dat zou beter kunnen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Drenthe populair bij Reading
Royston Drenthe bevalt bij Reading. De 26-jarige Rotterdammer debuteerde zaterdag met een 2-1 overwinning op Ipswich Town.
Foto Foto: Orange Pictures
Hij bulkt van het talent en ik denk dat de supporters nog heel veel plezier aan hem gaan beleven.
De voormalig Oranje-international vormde een heuse plaag voor The Blues. "We zijn prima aan het seizoen begonnen. En Drenthe Wat moet ik over hem zeggen? Hij bulkt van het talent en ik denk dat de supporters nog heel veel plezier aan hem gaan beleven", aldus Nigel Adkins.
De 48-jarige manager hoopt zo spoedig mogelijk weer naar de Premier League te promoveren met de Engelse degradant. "Ik ben vol vertrouwen. We hebben een goede voorbereiding achter de rug en de overwinning op Ipswich Town geeft weer heel veel aanknopingspunten." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zeker!!! Had gisteren niet misstaan linksbuiten! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Mooie filmpjez.. Held
Zegt wel wat over zo'n jongen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik snap sommige mensen binnen de club wel. Ervaringen uit het verleden moet je van leren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vind het zeer verstandig vd club! Al had hij normaal gedaan was hij altijd welkom maar die gozert is compleet mesjokke! Brengt alleen maar schande toe aan het mooie imago vd club! Niet in het veld, maar buiten het veld! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mischien dat hij er nu klaar voor is. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik snap het ook wel, maar ik vind het wel mooi dat hij Feyenoord zo diep heeft zitten.. zijn er maar weinig die zo denken |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:50 schreef Milo het volgende:Ik vind het zeer verstandig vd club! Al had hij normaal gedaan was hij altijd welkom maar die gozert is compleet mesjokke! Brengt alleen maar schande toe aan het mooie imago vd club! Niet in het veld, maar buiten het veld! Helemaal mee eens ... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft evengoed eeuwig zonde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overbodige middenvelder met Feyenoord-wens met neus op de feiten gedrukt
Royston Drenthe is bij Reading met zijn neus op de feiten gedrukt. De middenvelder heeft bij de club uit het Engelse Championship geen rugnummer voor komend seizoen gekregen.
De 27-jarige Drenthe kreeg eerder al te horen dat hij toestemming heeft om te vertrekken, maar nu blijkt er helemaal geen toekomst meer voor hem weggelegd. Reading heeft dinsdag de lijst met rugnummers gepubliceerd en daarop is geen plek voor de Rotterdammer. 'De club kan bevestigen dat Drenthe geen rugnummer heeft gekregen', laat men geen ruimte over voor twijfel.
Drenthe gaf vorige week al aan dat hij hoopt op een terugkeer naar Feyenoord. "Áls Feyenoord mij de optie zou geven om daar te voetballen, zou ik geen 'nee' kunnen zeggen. Ik krijg dagelijks de vraag van fanatieke Feyenoord-supporters en vrienden die dichtbij mij staan: 'Wanneer kom je terug, Roy?' Ik sta er voor open, maar de keuze is niet aan mij", zei hij.
De middenvelder speelt pas één seizoen bij Reading, dat hem vorige zomer wegplukte bij het Russische Alania Vladikavkaz. Zijn contract in Engeland loopt nog één jaar door. Vorig seizoen speelde hij 24 wedstrijden, waarvan zeventien keer als basisspeler. Twee keer vond Drenthe het net. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:Overbodige middenvelder met Feyenoord-wens met neus op de feiten gedrukt[ afbeelding ] Royston Drenthe is bij Reading met zijn neus op de feiten gedrukt. De middenvelder heeft bij de club uit het Engelse Championship geen rugnummer voor komend seizoen gekregen.De 27-jarige Drenthe kreeg eerder al te horen dat hij toestemming heeft om te vertrekken, maar nu blijkt er helemaal geen toekomst meer voor hem weggelegd. Reading heeft dinsdag de lijst met rugnummers gepubliceerd en daarop is geen plek voor de Rotterdammer. 'De club kan bevestigen dat Drenthe geen rugnummer heeft gekregen', laat men geen ruimte over voor twijfel. Drenthe gaf vorige week al aan dat hij hoopt op een terugkeer naar Feyenoord. "Áls Feyenoord mij de optie zou geven om daar te voetballen, zou ik geen 'nee' kunnen zeggen. Ik krijg dagelijks de vraag van fanatieke Feyenoord-supporters en vrienden die dichtbij mij staan: 'Wanneer kom je terug, Roy?' Ik sta er voor open, maar de keuze is niet aan mij", zei hij. De middenvelder speelt pas één seizoen bij Reading, dat hem vorige zomer wegplukte bij het Russische Alania Vladikavkaz. Zijn contract in Engeland loopt nog één jaar door. Vorig seizoen speelde hij 24 wedstrijden, waarvan zeventien keer als basisspeler. Twee keer vond Drenthe het net. Bron:Voetbalprimeur Lekker weg laten blijven ... dat is beste voor Feyenoord !!! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Man met een hearth of a Lion! Deze man kan alleen renderen als hij welkom is en zijn familie/ vrienden om hem heen zijn. Er is maar 1 club waar hij kan slagen! 010 Hij is een OER Roffa..... |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Ik zie hem stiekem!!! uit de HELICOPTER komen zondag !!!! |
|
|
|