BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drenthe Feyenoord held!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet halen..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:44 schreef NickyTee het volgende:
Ik zie hem stiekem!!! uit de HELICOPTER komen zondag !!!!
Dan gaat mijn overeenkomst met Feyenoord linea directa de versnipperaar in ...
Dan ben ik het geld dan maar kwijt !
Armageddon
 Armageddon - dinsdag 15 juli 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder. We zijn geen 020 !!
Welcome home Roy !
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 14:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan gaat mijn overeenkomst met Feyenoord linea directa de versnipperaar in ...
Dan ben ik het geld dan maar kwijt !
Kom op Lijdensweg...Als je al hierom de handdoek in de ring gooit. Hij kan wel op amateurbasis komen en zichzelf bewijzen. Heeft wel temperament. Vergeet ook niet dat hij ons in 2008, 13 miljoen euries heeft opgebracht !
craven
 craven - dinsdag 15 juli 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 14:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan gaat mijn overeenkomst met Feyenoord linea directa de versnipperaar in ...
Dan ben ik het geld dan maar kwijt !
tsjaa dat zegt dan meer over jou ;)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:00 schreef craven het volgende:

[..]

tsjaa dat zegt dan meer over jou ;)
Het zij zo !!! ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 14:56 schreef Armageddon het volgende:
Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder. We zijn geen 020 !!
Welcome home Roy !
Haha, zei je dat bij de terugkomst van Wim Jansen ook nadat die bij 020 heeft gespeeld?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 14:59 schreef koekie het volgende:

[..]

Kom op Lijdensweg...Als je al hierom de handdoek in de ring gooit. Hij kan wel op amateurbasis komen en zichzelf bewijzen. Heeft wel temperament. Vergeet ook niet dat hij ons in 2008, 13 miljoen euries heeft opgebracht !
Je geloof het zelf: 13 miljoen ... No way!
craven
 craven - dinsdag 15 juli 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je geloof het zelf: 13 miljoen ... No way!
Ook Royston Drenthe maakte op het EK voor spelers onder 21 jaar een uitstekende indruk. De jongeling had dat seizoen zijn debuut gemaakt in de Eredivsie, al bestonden er na die optredens flinke twijfels over de kwaliteiten van de jongeling. Op het EK liet Drenthe echter zien hoeveel dynamiek en passie hij in zijn spel heeft. De top van Europa zat achter de handtekening van de linkspoot aan en uiteindelijk was het Real Madrid dat veertien miljoen euro betaalde voor de middenvelder. Feyenoord begreep dat dit een buitenkansje was en stemde in met de miljoenentransfer. Bij Real Madrid was trainer Bernd Schuster erg gecharmeerd van de Nederlandse manier van spelen en met de komst van Arjen Robben, Wesley Sneijder en Drenthe was er zelfs sprake van een Hollandse enclave.

Zelfs 14 wordt hier gesuggereerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door craven --
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je geloof het zelf: 13 miljoen ... No way!
Wat ben je toch een eigenwijze flapdrol! Lees dit: was overigens in 2007

9 augustus 2007 De transfer van Royston Drenthe naar Real Madrid is zo goed als rond. Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord met de Spaanse club een akkoord bereikt over een transfersom van dertien miljoen euro en zal de jeugdinternational vandaag of morgen naar Madrid reizen om zijn handtekening te zetten onder een vijfjarig contract.

Woensdag werd al duidelijk dat Feyenoord een arbitragezaak wilde voorkomen en daarom bereid was om nogmaals met Real Madrid te gaan praten. Eerder had de Rotterdamse club een bod van 12,5 miljoen euro van de Spaanse kampioen nog afgewezen. "Feyenoord heeft er geen belang bij om de zaak voor de arbitragecommissie te laten verschijnen", meldde Feyenoord-directeur Peter Vogelzang.
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:10 schreef craven het volgende:

[..]

Ook Royston Drenthe maakte op het EK voor spelers onder 21 jaar een uitstekende indruk. De jongeling had dat seizoen zijn debuut gemaakt in de Eredivsie, al bestonden er na die optredens flinke twijfels over de kwaliteiten van de jongeling. Op het EK liet Drenthe echter zien hoeveel dynamiek en passie hij in zijn spel heeft. De top van Europa zat achter de handtekening van de linkspoot aan en uiteindelijk was het Real Madrid dat veertien miljoen euro betaalde voor de middenvelder. Feyenoord begreep dat dit een buitenkansje was en stemde in met de miljoenentransfer. Bij Real Madrid was trainer Bernd Schuster erg gecharmeerd van de Nederlandse manier van spelen en met de komst van Arjen Robben, Wesley Sneijder en Drenthe was er zelfs sprake van een Hollandse enclave.

Zelfs 14 wordt hier gesuggereerd
Je was sneller in je reactie Craven... THNX!!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:21 schreef koekie het volgende:

[..]

Wat ben je toch een eigenwijze flapdrol! Lees dit: was overigens in 2007

9 augustus 2007 De transfer van Royston Drenthe naar Real Madrid is zo goed als rond. Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord met de Spaanse club een akkoord bereikt over een transfersom van dertien miljoen euro en zal de jeugdinternational vandaag of morgen naar Madrid reizen om zijn handtekening te zetten onder een vijfjarig contract.

Woensdag werd al duidelijk dat Feyenoord een arbitragezaak wilde voorkomen en daarom bereid was om nogmaals met Real Madrid te gaan praten. Eerder had de Rotterdamse club een bod van 12,5 miljoen euro van de Spaanse kampioen nog afgewezen. "Feyenoord heeft er geen belang bij om de zaak voor de arbitragecommissie te laten verschijnen", meldde Feyenoord-directeur Peter Vogelzang.
Dan nog geloof ik er niks van !!!
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 15:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan nog geloof ik er niks van !!!
Weet je....Laat ook maar. Tegen zo veel verstand kun je toch niet praten/typen. JAMMER!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Ghehe..
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 16 juli 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Voor een speler die echt overal is mislukt, mede door zijn gedrag, moeten we niet willen bij Feyenoord. Een omhooggevallen mannetje die op hangende pootjes terug wilt. En dat roept hij ieder jaar tijdens de transferperiode. Want Feyenoord is "zo'n mooie club, waar ik geen nee tegen kan zeggen". Daar had hij anders nooit problemen mee, maar nu hij zelf in de probleempjes zit is Feyenoord wel goed genoeg.
NickyTee
 NickyTee - woensdag 16 juli 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Niet mee eens,
Dit soort jongens renderen alleen bij een veilige omgeving waar vertrouwen is in zijn kunnen.
Het is heel logisch als een jongen op zijn 20ste multimiljonair wordt de 'weg' een beetje kwijt raakt. Het is dus aan de trainer/staf in gesprek te gaan!
Het talent heeft hij, de passie heeft hij en Feijenoord kan contractueel het e.e.a. vastleggen.
Ik zeg je : je kan geen bult vallen, hij is gratis... dus doen.
NickyTee
 NickyTee - woensdag 16 juli 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Ik zeg 1 enkeltje HELICOPTER
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 15:18 schreef henkie1969 het volgende:
Voor een speler die echt overal is mislukt, mede door zijn gedrag, moeten we niet willen bij Feyenoord. Een omhooggevallen mannetje die op hangende pootjes terug wilt. En dat roept hij ieder jaar tijdens de transferperiode. Want Feyenoord is "zo'n mooie club, waar ik geen nee tegen kan zeggen". Daar had hij anders nooit problemen mee, maar nu hij zelf in de probleempjes zit is Feyenoord wel goed genoeg.
Het is ook niet raar dat Feyenoord in elke transferperiode kenbaar maakt geen gebruik van zijn diensten wens te maken ...
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 16 juli 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Nicky+1
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 15:38 schreef NickyTee het volgende:
Niet mee eens,
Dit soort jongens renderen alleen bij een veilige omgeving waar vertrouwen is in zijn kunnen.
Het is heel logisch als een jongen op zijn 20ste multimiljonair wordt de 'weg' een beetje kwijt raakt. Het is dus aan de trainer/staf in gesprek te gaan!
Het talent heeft hij, de passie heeft hij en Feijenoord kan contractueel het e.e.a. vastleggen.
Ik zeg je : je kan geen bult vallen, hij is gratis... dus doen.
Precies, is het niks jammer dan, probeer je het niet zul je het ook nooit weten..
Mocht ie naast zijn schoenen gaan lopen of iets dergelijks word ie door de supporters waar zijn hart ligt wel op zijn plaats gewezen..
legrande
 legrande - woensdag 16 juli 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Laat Drenthe maar gewoon komen. Heeft een 100% Feyenoordhart. Is lastig ok maar een grasopvreter samen met Mathijssen en Boula wordt dat prima.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Scoort ff een aardig doelpuntje tegen Charlton Athletic..


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2014 door RenatoBos --
salemi
 salemi - donderdag 06 november 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Moest er in de doordeweekse wedstrijd tegen Bournemouth af met rood bij een 0-0 stand. Prompt verliezen ze met 2-0. Ze zullen wel blij zijn met hem daar.
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Het blijft een echte Roystom!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:11   quote  deeplink  
Held..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:08 schreef salemi het volgende:
Moest er in de doordeweekse wedstrijd tegen Bournemouth af met rood bij een 0-0 stand. Prompt verliezen ze met 2-0. Ze zullen wel blij zijn met hem daar.
Haha, die eikel !!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Drenthe over kulargument: 'Ik zou alles geven voor Feyenoord'

250ks9y.jpg

Royston Drenthe heeft in zijn carrière meerdere keren gesolliciteerd naar een terugkeer naar Feyenoord. Een terugkeer zat er voor de Rotterdammer, die in 2007 ervoor koos om Feyenoord achter zich te laten voor Real Madrid, tot op heden echter niet in.

Drenthe, die momenteel door Reading wordt uitgeleend aan Sheffield Wednesday, denkt niet dat zijn imago te maken heeft met het feit dat hij nooit terug is gekeerd bij Feyenoord. "Lijkt me sterk. Ik ben Feyenoord. Iedereen weet daar wat voor soort jongen ik ben. De meesten liepen met me weg. Dus dat zou een slap excuus zijn", sprak Drenthe uit in de nieuwste editie van Helden Online.

"Maar ik respecteer iedere mening. Van meneer Rutten. Van meneer Van Geel. En thats it. Het is heel simpel: het gebeurt of het gebeurt niet. Ik gun Feyenoord het allerbeste. Mijn hart en nieren doen nog steeds pijn als ik ze zie verliezen. Ik zou alles geven voor Feyenoord", aldus de 27-jarige middenvelder.
Bron:Soccernews
JanM
 JanM - dinsdag 11 november 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Welcome back!
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Hij is inderdaad back.... Linksback....

Nieuwe knuffelmaat voor Fredje....?
Mitchelfr_
 Mitchelfr_ - dinsdag 11 november 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Ik zou hem niet terughalen. Hij wilde na 1 jaar zo graag weg dat hij zelfs een arbitragezaak aantrok. En nu opeens terug?
R()b
 R()b - dinsdag 11 november 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 11:38 schreef Mitchelfr_ het volgende:
Ik zou hem niet terughalen. Hij wilde na 1 jaar zo graag weg dat hij zelfs een arbitragezaak aantrok. En nu opeens terug?
Precies en dan erbij voegt hij helemaal niets toe aan dit Feyenoord.
Lekker eigen jeugd erin zetten op die positie, die kunnen tenminste verdedigen.
craven
 craven - dinsdag 11 november 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Drenthe held!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 11:38 schreef Mitchelfr_ het volgende:
Ik zou hem niet terughalen. Hij wilde na 1 jaar zo graag weg dat hij zelfs een arbitragezaak aantrok. En nu opeens terug?
Niet Te Vrede..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 22:11   quote  deeplink  
''Nobody likes us, we don't care: precies zoals ik denk''

14931.jpg

Royston Drenthe probeert in de luwte nog iets van zijn voetbalcarrière te maken. De oud-Feyenoorder is naar eigen zeggen zijn wilde haren kwijtgeraakt, maar hij moet nog steeds opboksen tegen zijn oude imago. Zijn Feyenoord-tattoo beschrijft het goed. ''Erboven staat: Nobody likes us, we dont care. Een slogan van de harde kern. Precies zoals ik denk'', vertelt de aanvaller aan Helden Online.

Het helpt niet mee als Voetbal International enkele weken geleden leugens de wereld inslingert. Volgens een anonieme bron van het voetbalweekblad zou Drenthe in zijn Madrid-tijd een privéjet hebben ingehuurd om hem vlak voor wedstrijden naar club Jimmy Woo in Amsterdam te brengen. ''Jimmy Woo kent mij niet eens! Ga maar vragen daar'', ontkent de Rotterdammer. ''Er is dus een voetballer die in een blad anoniem andere voetballers aan het zwartmaken is. Dat is gênant, toch? Dan ben je toch een matennaaier?

Recht voor zijn raap zal Drenthe altijd blijven. ''Ik zal nooit naar de pijpen van anderen dansen. Dat is geen Royston Drenthe. Dat is iemand anders. Ik eet nog liever van de straat. Dat zal ik mijn kinderen ook leren. Je moet gewoon jezelf zijn'', vindt hij. ''Ik doe geen vlieg kwaad. Als je mij met rust laat, dan laat ik jou met rust. Als je me zoekt, dan bijt ik terug. Ik zal altijd alles geven op het veld. Niemand zal mij sterallures kunnen verwijten. Zo ben ik niet. Dat zit niet in mij. Wel is het zo dat mijn hoofd niet rustig was.''
Bron:FR12
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 11 november 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Hij is niet het type die graag over zichzelf praat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door Vincent1970 --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 november 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Sluit dit boek eens een keer , deze labiel moeten we niet meer willen bij Feyenoord !!!
JanM
 JanM - dinsdag 11 november 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:16 schreef lijdensweg het volgende:
Sluit dit boek eens een keer , deze labiel moeten we niet meer willen bij Feyenoord !!!
Jij bent toch ook teruggekomen!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 november 2014 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 23:29 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij bent toch ook teruggekomen!
Helaas wel ja ... ;-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 november 2014 - 07:02   quote  deeplink  
Heb altijd een zwak voor de underdog.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 12 november 2014 - 07:52   quote  deeplink  
Ik ziet het wel zitten in die gozert. Beetje leven in de brouwerij.
MMM
 MMM - woensdag 12 november 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Is momenteel niet nodig. Waar moet hij spelen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 november 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Teert nog steeds op een handvol aardige wedstrijden 7 jaar terug. Nooit aan beginnen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 november 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 07:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik ziet het wel zitten in die gozert. Beetje leven in de brouwerij.
We hebben al genoeg debielen onder de aanhang en dan wil jij er ook nog een op het veld ???
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 november 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 07:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik ziet het wel zitten in die gozert. Beetje leven in de brouwerij.
Baantje bij Heineken dan maar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 18:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We hebben al genoeg debielen onder de aanhang en dan wil jij er ook nog een op het veld ???
N dan hebben we ook nog ene L hier op het forum..
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Verstandige jongen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 november 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

N dan hebben we ook nog ene L hier op het forum..
Wie is dat ook al weer?
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 20:59   quote  deeplink  
een heldere geest
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Wil je niet weten joh..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2014 door RenatoBos --
tomson
 tomson - zaterdag 27 december 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Hoppa
http://voetbalflitsen.nl/wtf/29111/preview/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drenthe Feyenoord held!!!!!









0.0372321