|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik denk dat Drenthe spijt heeft van zijn eerdere keuze. Ik verwacht dat hij aan het einde van het seizoen voor een modaal salaris bij Feyenoord voor 3 jaar tekent. Dan wil hij met Feyenoord weer voor de prijzen gaan en dan weer voor een aardig bedrag vertrekken naar het buitenland. Dan doet hij Feyenoord 2 keer een plezier. DRENTHE//HELD!! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
wat ik alleen niet snap is dat v geel het initiatief bij kamp drenthe wil laten. bel over een x aantal maanden op en vraag naar het salaris. Dan heb je voor iedereen diidelijkheid |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 13:53 schreef finsend het volgende:wat ik alleen niet snap is dat v geel het initiatief bij kamp drenthe wil laten. bel over een x aantal maanden op en vraag naar het salaris. Dan heb je voor iedereen diidelijkheid Dat ben ik met je eens! v. Geel vertelt natuurlijk ook niet hoe hij werkt. Stel je voor dat je daardoor anderen bepaalde dingen leert! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:maar is het haalbaar qua financiële eisen? We zullen dan ook geen contact met hem of zijn management opnemen en wachten af. als je niet informeerd zal je dat ook nooit weten Martin. Waarom niet ff een telefoontje er aan gewaagd? Of heeft het bestuur, na Beenhakker, de TD alleen een pre-paid kaart gegeven? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Drenthe kan naar Fiorentina
Royston Drenthe ziet op termijn een rentree bij Feyenoord zitten, maar de Rotterdammers kunnen het salaris van de linkspoot niet betalen. De Liverpool Echo weet daarom te melden dat Drenthe weer in beeld is bij Serie A-topper Fiorentina, de club die in 2009 al dicht bij een overeenkomst met hem was. Drenthe, die vorig seizoen nog eigendom was van Real Madrid, is komende zomer bij Everton transfervrij. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 14:26 schreef hotjumper het volgende:[..] als je niet informeerd zal je dat ook nooit weten Martin. Waarom niet ff een telefoontje er aan gewaagd? Of heeft het bestuur, na Beenhakker, de TD alleen een pre-paid kaart gegeven? Laat Martin maar schuiven! Kan me ook heel goed voorstellen dat hij dit naar buiten brengt om de eisen in het Drenthe-kamp een beetje te temperen. Jezelf aanbieden of gevraagd worden scheelt zo een paar ton salaris! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
geen woorden maar daden zou ik zeggen tegen drenthe! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien kan Djee het vragen, die ging toch naar Drenthe? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 14:26 schreef hotjumper het volgende:[..] als je niet informeerd zal je dat ook nooit weten Martin. Waarom niet ff een telefoontje er aan gewaagd? Of heeft het bestuur, na Beenhakker, de TD alleen een pre-paid kaart gegeven? Der zal wel een gedachte achter zitten Jumpert. Van Geel heeft ongetwijfeld meer informatie dan hij hier laten blijken. Misschien hebben ze ooit al eens een orienterend gesprek in die richting gehad ofzo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, heb je er last van? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Seriously. Get a room. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hopen dat ze Limburg ook willen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met die sneeuw in de alpen........
Het is een kwestie van geduld voor de maas heel Limburg vult. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 20:51 schreef hotjumper het volgende:Met die sneeuw in de alpen........ Het is een kwestie van geduld voor de maas heel Limburg vult. hahahahaha, kun je ook nog iets met de zeeuwse kust? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust waar dominees een kind beminnen en neef met nichtje slaapt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door hotjumper -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-), ken jij mijn nichtje nog niet, zou je het wel snappen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, je hebt je varkenoord biertje weer verdient!!! lig echt slap van het lachen achter de laptop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 21:17 schreef FR-Roel het volgende:[..] hahahaha, je hebt je varkenoord biertje weer verdient!!! lig echt slap van het lachen achter de laptop Haha wat een lol, ik zal jullie allebei een biertje geven.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: fijn, HJ graag! of een Guinness! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Proost beide
|
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
Royston Drenthe aast op een spoedige terugkeer naar Feyenoord en is in de zomer transfervrij. De Rotterdammers lijken echter niet aan de salariseisen van Drenthe te kunnen voldoen en het is daarom waarschijnlijker dat de vleugelspeler na de zomer nog een nieuw buitenlands avontuur aangaat. De 24-jarige Drenthe kan nog altijd terecht bij Fiorentina: la Viola blijft geïnteresseerd. (Liverpool Echo)
Hij kan al sneller komen dus.
Wie het er nog wat klein geld over? Denk dat die wel wil komen maar we niet genoeg geld hebben. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Ik denk dat de portemonnee van Kuijt en Drenthe groter is dan hun Feijenoord-hart. Beiden zijn van de zomer al transfervrij. Als ze dan echt zo graag terug willen komen moeten ze nu dol enthousiast bij van Geel aankloppen en genoegen nemen met een "Feijenoord-salaris". Maar wie van ons gelooft er nog in sprookjes? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 16:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ik denk dat de portemonnee van Kuijt en Drenthe groter is dan hun Feijenoord-hart. Beiden zijn van de zomer al transfervrij. Als ze dan echt zo graag terug willen komen moeten ze nu dol enthousiast bij van Geel aankloppen en genoegen nemen met een "Feijenoord-salaris". Maar wie van ons gelooft er nog in sprookjes? Drenthe zie ik mischien nog wel komen, al heeft hij duidelijk aangegeven voor 2015 dus hij heeft de tijd nog. ZOu het niet ramp vinden als hij nog 1 a 2 jaar ergens anders voetbalt, is zijn goedrecht. Kuyt heeft ook gezegt dat hij alleen na Feyenoord wil om iets te presteren, en niet om te komen uitvoetballen. Maar als Kuyt ergens anders nog een paar jaar gaat tekenen, dan kan hij btr eindige bij Utrecht, want Kuyt is nu al lang nie meer op zijn best. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 16:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ik denk dat de portemonnee van Kuijt en Drenthe groter is dan hun Feijenoord-hart. Beiden zijn van de zomer al transfervrij. Als ze dan echt zo graag terug willen komen moeten ze nu dol enthousiast bij van Geel aankloppen en genoegen nemen met een "Feijenoord-salaris". Maar wie van ons gelooft er nog in sprookjes? Dirk staat nog 1½ jaar onder contract bij Liverpool hoor, dus komende zomer moet je sowieso vergeten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij zal zijn voeten wel laten spreken! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja,haha opgeduikeld topic...dacht al wie zit er nu weer aan de Guiness :p |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 14:30 schreef albert ten vrijde het volgende:Drenthe kan naar Fiorentina Royston Drenthe ziet op termijn een rentree bij Feyenoord zitten, maar de Rotterdammers kunnen het salaris van de linkspoot niet betalen. De Liverpool Echo weet daarom te melden dat Drenthe weer in beeld is bij Serie A-topper Fiorentina, de club die in 2009 al dicht bij een overeenkomst met hem was. Drenthe, die vorig seizoen nog eigendom was van Real Madrid, is komende zomer bij Everton transfervrij. Fiorentina speelt volgend jaar in de serie.B denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Drenthe en Kuijt erbij en ik word helemaal blij! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 13:53 schreef finsend het volgende:wat ik alleen niet snap is dat v geel het initiatief bij kamp drenthe wil laten. bel over een x aantal maanden op en vraag naar het salaris. Dan heb je voor iedereen diidelijkheid Die dag komt er! Martin speelt zijn eigen tactiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
hoi jongens ik kom, ik kom..
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
geef die knul een contract en een nieuw rapplaatje en hij komt voor niks man. drenthe held komen , ik zeg doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij wacht tot Kuijt getekend heeft! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft Kuyt dan al getekend..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij heeft Kuijt nog niet getekend want anders had Drenthe ook al wel getekend ;-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: denk dat je daar spijt van krijg Bos.. talentvolle jongen mr wel stoorzender |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2012 - 14:30 schreef albert ten vrijde het volgende:Drenthe kan naar Fiorentina Royston Drenthe ziet op termijn een rentree bij Feyenoord zitten, maar de Rotterdammers kunnen het salaris van de linkspoot niet betalen. De Liverpool Echo weet daarom te melden dat Drenthe weer in beeld is bij Serie A-topper Fiorentina, de club die in 2009 al dicht bij een overeenkomst met hem was. Drenthe, die vorig seizoen nog eigendom was van Real Madrid, is komende zomer bij Everton transfervrij. mooi naar Fiorentina laten gaan, we zijn nou op de goede weg, en nu kijken naar beter en goed koper spelers |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 18:59 schreef JanM het volgende:[..] Volgens mij heeft Ku ijt nog niet getekend want anders had Drenthe ook al wel getekend ;-P zonder voor 1 jaar, nooit doen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: mooie foto laat hem daar maar liggen ik zie het niet zitten met hem lieve iemand die een betere mentaliteit heeft |
|
|
|