|
|
bode
|
|
|
quote: mooie foto laat hem daar maar liggen ik zie het niet zitten met hem lieve iemand die een betere mentaliteit heeft |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: mooie foto laat hem daar maar liggen ik zie het niet zitten met hem lieve iemand die een betere mentaliteit heeft |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2012 - 19:04 schreef infamous psv het volgende:[..] denk dat je daar spijt van krijg Bos.. talentvolle jongen mr wel stoorzender Denk dat dat bij Feyenoord wel zal meevallen, krijgt ie mij over zijn dak.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zodat was drie keer, wat sjouw jij dan..? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: dan denkt hij wel 2x na haha |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: moest even thee zetten |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sjeezus,hoe moet dat als jij aan het bier gaat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan post ie alles 10keer dubbel..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Royston Drenthe wil komend seizoen terugkeren bij Feyenoord. De 25-jarige Rotterdammer vertelde dat dinsdag exclusief tegenover RTV Rijnmond. 'Ik wil weer doen wat ik leuk vind en dat is voetballen, bovendien is Rotterdam mijn stad', aldus Drenthe. Drenthe is komende zomer transfervrij en wil het liefst terug naar zijn oude liefde. 'Feyenoord heeft mij nog niet gebeld, maar natuurlijk zou ik dat niet erg vinden. Misschien bel ik ze zelf wel op', aldus Drenthe.
De multifunctionele speler koos vijf jaar geleden voor een avontuur bij Real Madrid. Ondanks dat hij kampioen werd met de Spaanse grootmacht kwam hij nooit uit de verf bij Madrid. De club verhuurde hem onder meer aan Hercules Alicante en Everton. Bij de Engelse club kwam hij onlangs in botsing met zijn trainer en werd uit de selectie gezet.
Verder zei Drenthe, die aanwezig was bij de presentatie van het magazine 'Helden', dat hij verwacht nooit meer voor het Nederlands Elftal uit te komen. 'Ik ben wie ik ben. Als dat nu niet goed is weet ik niet waardoor dat in de toekomst zou veranderen', aldus de Rotterdammer.
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/18438-drenthe---ik-wil-terug-naar-feyenoord-.html
v Geel, GOGOGO |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Als ie komt samen met Kuyt word ik helemaal leip gek! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan ligt de bal voor de verandering eens bij Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Sensi, word jij maar leip, I'll be back..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou fantastisch zijn ja en ik voelde uit de intervisies dat Guidetti het ook niet erg zou vinden een jaartje langer te blijven.. En dan Kuyt nog..
Kampioenen OLE OLE OLE, kampioenen OLE OLE OLE Kampioenen kampioenen Kampioenen OLE OLE OLE |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Guidetti, Kuyt en Drenthe .... WEJO |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ondanks wat iedereen ook zegt dat Drenthe een verkeerde instelling/houding heeft geloof ik dat hij het weer gaat maken bij Feyenoord. Koeman houd hem wel in het gareel als dat nodig is. En anders doen de supporters dat wel mocht hij naast zijn schoenen gaan lopen. Verkopen we hem over twee jaar weer voor dik 10.000.000.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:Maar ondanks wat iedereen ook zegt dat Drenthe een verkeerde instelling/houding heeft geloof ik dat hij het weer gaat maken bij Feyenoord. Koeman houd hem wel in het gareel als dat nodig is. En anders doen de supporters dat wel mocht hij naast zijn schoenen gaan lopen. Verkopen we hem over twee jaar weer voor dik 10.000.000.. Als je zulke bedragen opbrengt voor je club kun je toch niet twijfelen aan of iemand een held is of niet?!?!?! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
BODE bel jij ff van Geel dat ie contact op moet nemen met onze Royston. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Van Geel weet heus wel dat hij tranfervrij is en met de juiste instelling een gigantische meerwaarde heeft en een brok ervaring op europees niveau. Omdat hij graag wil vreet hij het gras op in de kuip om zich weer te bewijzen en doen wat hij goed kan. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 16:20 schreef Bol.Ron het volgende:Van Geel weet heus wel dat hij tranfervrij is en met de juiste instelling een gigantische meerwaarde heeft en een brok ervaring op europees niveau. Omdat hij graag wil vreet hij het gras op in de kuip om zich weer te bewijzen en doen wat hij goed kan. Jawel, hij zou geen v Geel heten als ie het niet zou weten. Denk alleen dat ook net als bij Kuyt zijn salaris een beetje een struikelblok wordt. Weet niet wat ie verdiende bij Real maargoed dat zal bij Feyenoord wel ff wat anders liggen denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:56 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Als je zulke bedragen opbrengt voor je club kun je toch niet twijfelen aan of iemand een held is of niet?!?!?! Precies..wie weet flikken we het nog een keer..d:-)) dan is het een superheld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 16:20 schreef Bol.Ron het volgende:Van Geel weet heus wel dat hij tranfervrij is en met de juiste instelling een gigantische meerwaarde heeft en een brok ervaring op europees niveau. Omdat hij graag wil vreet hij het gras op in de kuip om zich weer te bewijzen en doen wat hij goed kan. Sluit ik me bij aan bolle Ron.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Lijk me prachtig als die komt Bakkal misschien erbij Ben benieuwd wanneer er nieuws over kuijt komt Guidetti kost 1,2 miljoen om nog 1 jaar te huren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dan gaan we wel weer voor de 8ste plek spelen met Drenthe erbij ....... heeft een waardeloze instelling blijkbaar. Als je bij Everton en Real Madrid daarop wordt aangesproken dan hoop ik dat men bij Feyenoord wat slimmer zijn . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:00 schreef RedDevil1990 het volgende:Lijk me prachtig als die komt Bakkal misschien erbij Ben benieuwd wanneer er nieuws over kuijt komt Guidetti kost 1,2 miljoen om nog 1 jaar te huren 1,2 miljoen das 400.000 meer dan afgelopen seizoen en heeft ie aardig wat wedstrijden gemist, rode kaart, later ingestroomd, ziek (vaak), Hmmmmm ik zeg doen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heeft bij Feyenoord gewoon.goed gedaan Ja het is een swaggertje maar daar weet koeman wel raad mee Wat heb je liever Drenthe of immers in de CL |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] 1,2 miljoen das 400.000 meer dan afgelopen seizoen en heeft ie aardig wat wedstrijden gemist, rode kaart, later ingestroomd, ziek (vaak), Hmmmmm ik zeg doen.. Afgelopen jaar betaalde we salaris.geen huursom volgens mij Die 1.2 miljoen is volgens mij zonder salaris gerekend |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
En wat nou het mooie is van het hele verhaal, is dat spelers nu zelf met Feyenoord moeten gaan bellen om in de belangstelling te kunnen komen. Feyenoord is weer aantrekkelijk omdat we CL gaan spelen. Drenthe is wat mij betreft gewoon hartstikke welkom, want met zijn mentaliteit IN het veld is niks mis. Je moet alleen oppassen dat hij niet elke keer te laat terug is van vakantie of dat íe niet weet wanneer de training begint, dat soort dingen.
Ik kan overigens nu wel een paar andere spelers bedenken die van mij ook mogen bellen met MvG. Denk eens aan Salomon Kalou, of Raúl (moet weg bij Schalke). Ik snap wel dat dat niet zal gaan gebeuren, vanwege salaris enzo, maar ach, dromen kan geen kwaad...... |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
Ik denk trouwens ook dat Immers een transfer naar Feyenoord nu maar uit z'n hoofd moet zetten. Bakkal zal wel tekenen vermoed ik, en dan heeft Immers geen prioriteit meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:11 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Afgelopen jaar betaalde we salaris.geen huursom volgens mij Die 1.2 miljoen is volgens mij zonder salaris gerekend Hmmm dan word het wel duur.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:16 schreef michelvakkie v het volgende:Ik denk trouwens ook dat Immers een transfer naar Feyenoord nu maar uit z'n hoofd moet zetten. Bakkal zal wel tekenen vermoed ik, en dan heeft Immers geen prioriteit meer. Denk het ook ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:10 schreef RedDevil1990 het volgende:Heeft bij Feyenoord gewoon.goed gedaan Ja het is een swaggertje maar daar weet koeman wel raad mee Wat heb je liever Drenthe of immers in de CL Drenthe natuurlijk.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:13 schreef michelvakkie v het volgende:En wat nou het mooie is van het hele verhaal, is dat spelers nu zelf met Feyenoord moeten gaan bellen om in de belangstelling te kunnen komen. Feyenoord is weer aantrekkelijk omdat we CL gaan spelen. Drenthe is wat mij betreft gewoon hartstikke welkom, want met zijn mentaliteit IN het veld is niks mis. Je moet alleen oppassen dat hij niet elke keer te laat terug is van vakantie of dat íe niet weet wanneer de training begint, dat soort dingen. Ik kan overigens nu wel een paar andere spelers bedenken die van mij ook mogen bellen met MvG. Denk eens aan Salomon Kalou, of Raúl (moet weg bij Schalke). Ik snap wel dat dat niet zal gaan gebeuren, vanwege salaris enzo, maar ach, dromen kan geen kwaad...... Instelling op t veld is idd niks mis mee Sterker nog vind zn vechtlust in t veld juist kijgoed V geel wil immers als mentale knokker.maar Drenthe is op alle fronten beter dan immers |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:19 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Instelling op t veld is idd niks mis mee Sterker nog vind zn vechtlust in t veld juist kijgoed V geel wil immers als mentale knokker.maar Drenthe is op alle fronten beter dan immers Dat is 1 ding wat zeker is, ik heb gezegd Immers is geen slechte optie mits Bakkal vertrekt maar Drenthe is een veel betere keus. Ik zeg halen! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:33 schreef Sensi het volgende:[..] Dat is 1 ding wat zeker is, ik heb gezegd Immers is geen slechte optie mits Bakkal vertrekt maar Drenthe is een veel betere keus. Ik zeg halen! Idd, met immers zakken of stagneren we We hedde met Goossens al een fout op ons middeveld |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Heerlijk nieuws als drenthe niet naar Rotterdam zuid komt volgend seizoen weet ik het niet meer...
Met hem en ook Kuijt erbij komen we een stuk dichter bij een CL waardig elftal voor komend seizoen. Zou dan nog graag 1 creatieve buitenspeler erbij willen hebben (type Assaidi) dan hebben we niet alleen een gebalanceerd elftal zoals nu, maar ook een creatief elftal, wat onze grote beperking is op dit moment. Onze aanvallers zijn allemaal kippen zonder kop (schaken, cabral etc..) enige met inzicht was guidetti. Was ook duidelijk te zien in onze wedstrijden dat we gewoon niet de creativiteit hadden om tegenstanders echt weg te spelen. Neem de wedstrijd tegen Heerenveen zoo veel ruimte en dan zo dramatisch uitspelen elke keer daar is veel winst te behalen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:38 schreef dennie het volgende:Heerlijk nieuws als drenthe niet naar Rotterdam zuid komt volgend seizoen weet ik het niet meer... Met hem en ook Kuijt erbij komen we een stuk dichter bij een CL waardig elftal voor komend seizoen. Zou dan nog graag 1 creatieve buitenspeler erbij willen hebben (type Assaidi) dan hebben we niet alleen een gebalanceerd elftal zoals nu, maar ook een creatief elftal, wat onze grote beperking is op dit moment. Onze aanvallers zijn allemaal kippen zonder kop (schaken, cabral etc..) enige met inzicht was guidetti. Was ook duidelijk te zien in onze wedstrijden dat we gewoon niet de creativiteit hadden om tegenstanders echt weg te spelen. Neem de wedstrijd tegen Heerenveen zoo veel ruimte en dan zo dramatisch uitspelen elke keer daar is veel winst te behalen. Wedstrijd tegen Heerenveen is/was geen graadmeter! Schaken een kip zonder kop........? Jij hebt er verstand van joh!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Suijltje -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geef me een euro voor elke jeweettoch :) En die grijns van RVP erachter...meesterlijk! En toch: Royston heeft het Feyenoordbloed in z'n aderen stromen. Ik zeg doen! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:40 schreef Suijltje het volgende:[..] Wedstrijd tegen Heerenveen is/was geen graadmeter! Schaken een kip zonder kop........? Jij hebt er verstand van joh! Zit wel iets in hor Tis toch vaak dat schaken er echt op allerlaatste seconden achter kom wat ie doet Tis geen kip zonder kop zoals manolev iig |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:40 schreef Suijltje het volgende:[..] Wedstrijd tegen Heerenveen is/was geen graadmeter! Schaken een kip zonder kop........? Jij hebt er verstand van joh! Tjaa als je in een heel seizoen eredivisie 5 goals en 5 assists hebt afgeleverd heb je idd heel wat inzicht.
Gelukkig hebben we jou nog kerel ;)sjongejonge..
En JA natuurlijk is de wedstrijd tegen heerenveen wel een graatmeter.. Het gaat er toch puur om hoe ze met de ruimte om gaan.. Ik durf te stellen dat de aanval van Feyenoord vrij lachwekkend is. Guidetti was goed, de rest? TROEP breek je absoluut geen potten mee in de CL allemaal spelers voortgekomen uit nood. Keeper is goed, verdediging is top, middenveld is top, aanval is troep. En idd ik heb er aardig wat verstand van ;) Leuk dat je na 1 van mijn reacties al weet dat ik helemaal niets van voetbal weet man lekker kortzichtig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door dennie -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:Maar ondanks wat iedereen ook zegt dat Drenthe een verkeerde instelling/houding heeft geloof ik dat hij het weer gaat maken bij Feyenoord. Koeman houd hem wel in het gareel als dat nodig is. En anders doen de supporters dat wel mocht hij naast zijn schoenen gaan lopen. Verkopen we hem over twee jaar weer voor dik 10.000.000.. hoop het van harte voor je Bos mr het is wel makkelijk nu Feyenoord CL voorronde gehaald heeft dat Drenthe zogenaamd weer terug wil... denk echt dat hij verkeerde mentaliteit heeft en als het niet gaat zoals hij wil dan word het een rotte appel in de selectie.. zou hij ook terug willen keren als Feyenoord niet zo n mooi seizoen achter de rug had... hij ziet nu n goeie en oprecht blije groep en hij wil weer terug. dit is geen kritiek overigens hoor, Bos... |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Royston heeft passie voor Feyenoord en zal qua salaris zeker willen inleveren omdat hij als geen ander weet dat buitenlandse clubs niet staan te springen. Hij heeft Feyenoord veel geld opgeleverd en kan gratis via de achterdeur weer naar binnen. Stel eens voor Guidetti (hopelijk) en Drenthe in één team. Dat wordt power en passie in het veld en daar komen wij met ons allen voor naar de kuip. Nogmaals binnenhalen die gosert. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:52 schreef dennie het volgende:[..] Tjaa als je in een heel seizoen eredivisie 5 goals en 5 assists hebt afgeleverd heb je idd heel wat inzicht. Gelukkig hebben we jou nog kerel ;)sjongejonge.. En JA natuurlijk is de wedstrijd tegen heerenveen wel een graatmeter.. Het gaat er toch puur om hoe ze met de ruimte om gaan.. Ik durf te stellen dat de aanval van Feyenoord vrij lachwekkend is. Guidetti was goed, de rest? TROEP breek je absoluut geen potten mee in de CL allemaal spelers voortgekomen uit nood. Keeper is goed, verdediging is top, middenveld is top, aanval is troep. En idd ik heb er aardig wat verstand van ;) Leuk dat je na 1 van mijn reacties al weet dat ik helemaal niets van voetbal weet man lekker kortzichtig.. Gauw op u pik getrapt nie? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:53 schreef infamous psv het volgende:[..] hoop het van harte voor je Bos mr het is wel makkelijk nu Feyenoord CL voorronde gehaald heeft dat Drenthe zogenaamd weer terug wil... denk echt dat hij verkeerde mentaliteit heeft en als het niet gaat zoals hij wil dan word het een rotte appel in de selectie.. zou hij ook terug willen keren als Feyenoord niet zo n mooi seizoen achter de rug had... hij ziet nu n goeie en oprecht blije groep en hij wil weer terug. dit is geen kritiek overigens hoor, Bos... Drenthe riep half jaar geleden ook al te willen terugkomen Dus niet alleen door CL |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:55 schreef Bol.Ron het volgende:Royston heeft passie voor Feyenoord en zal qua salaris zeker willen inleveren omdat hij als geen ander weet dat buitenlandse clubs niet staan te springen. Hij heeft Feyenoord veel geld opgeleverd en kan gratis via de achterdeur weer naar binnen. Stel eens voor Guidetti (hopelijk) en Drenthe in één team. Dat wordt power en passie in het veld en daar komen wij met ons allen voor naar de kuip. Nogmaals binnenhalen die gosert. Jammer genoeg wil Man.C. volgens de geruchten toch cashen voor Guidetti's succes. Als die 1,2 miljoen echt alleen de huurprijs is,dan is hij voor ons onbereikbaar geworden. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:01 schreef tomson het volgende:[..] Jammer genoeg wil Man.C. volgens de geruchten toch cashen voor Guidetti's succes. Als die 1,2 miljoen echt alleen de huurprijs is,dan is hij voor ons onbereikbaar geworden. Fuck sake dan zetten we een actie op, ik weet zeker dat er HEEL wat Feyenoorder zijn die Guidetti terug willen zien. |
|
|
|