|
|
Wim2
|
|
|
???????????????????????????????????????????????????????????????
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:01 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Drenthe riep half jaar geleden ook al te willen terugkomen Dus niet alleen door CL is geen kritiek hoor, Devil mr feyenoord wilde hem ook al toen hij bij Madrid op zijspoor zat en toen wilde hij nr Everton en nu gaat het goed bij je club en hij is op een zijspoor beland en nu wil hij wel nr Feyenoord.. hij ziet zichzelf weer als het mannetje straks..let mr op en niet ten goede..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:07 schreef infamous psv het volgende:[..] is geen kritiek hoor, Devil mr feyenoord wilde hem ook al toen hij bij Madrid op zijspoor zat en toen wilde hij nr Everton en nu gaat het goed bij je club en hij is op een zijspoor beland en nu wil hij wel nr Feyenoord.. hij ziet zichzelf weer als het mannetje straks..let mr op en niet ten goede.. Nee snap wat je bedoel, maar hij is op t veld gewoon goed dus vertrouw erop dat hij in Spanje en engeland wel wat geleerd heeft We zullen zien wat toekomst breng niet dan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:13 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee snap wat je bedoel, maar hij is op t veld gewoon goed dus vertrouw erop dat hij in Spanje en engeland wel wat geleerd heeft We zullen zien wat toekomst breng niet dan daar is geen speld tegenin te brengen kerel.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach Drenthe... Typisch dat ie nu pas openlijk solliciteert. Mogelijk een vervelend sujet in de selectie, mogelijk juist een uitstekende aanjager. Als hij voor een bescheiden salaris tóch naar Feyenoord wil dan zou ik 'm die kans geven. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:52 schreef dennie het volgende:[..] Tjaa als je in een heel seizoen eredivisie 5 goals en 5 assists hebt afgeleverd heb je idd heel wat inzicht. Gelukkig hebben we jou nog kerel ;)sjongejonge.. En JA natuurlijk is de wedstrijd tegen heerenveen wel een graatmeter.. Het gaat er toch puur om hoe ze met de ruimte om gaan.. Ik durf te stellen dat de aanval van Feyenoord vrij lachwekkend is. Guidetti was goed, de rest? TROEP breek je absoluut geen potten mee in de CL allemaal spelers voortgekomen uit nood. Keeper is goed, verdediging is top, middenveld is top, aanval is troep. En idd ik heb er aardig wat verstand van ;) Leuk dat je na 1 van mijn reacties al weet dat ik helemaal niets van voetbal weet man lekker kortzichtig.. Heb niet gesteld, dat je helemaal GEEN verstand van voetbal hebt, maar je opmerking over mn Schaken klopt gewoon niet mijnsinsziens hoor.......maar goed, we zullen je meningen tegemoet zien, je bent wellicht tóch een kennert;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:
Hoi wim |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals hij spreekt ,zoals praat vind ik in alle simpelheid ontroerend... Ik kan het niet goed uitleggen maar hij is een jongen van de straat.. Ik had hem nooit afgeschreven en hij blijft een held ,wat mij betreft is hij meer dan welkom alleen ik weet niet of Koeman hem kan temmen.. Ik ben bang van niet maar ik hoop het van harte.. Welkom Royston!!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Zoals hij spreekt ,zoals praat vind ik in alle simpelheid ontroerend... Ik kan het niet goed uitleggen maar hij is een jongen van de straat.. Ik had hem nooit afgeschreven en hij blijft een held ,wat mij betreft is hij meer dan welkom alleen ik weet niet of Koeman hem kan temmen.. Ik ben bang van niet maar ik hoop het van harte.. Welkom Royston!!!! +1
Hij spreekt heel open over zijn kwaliteiten. Daarbij weet ik haast wel zeker dat Koeman hem kan temmen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Zoals hij spreekt ,zoals praat vind ik in alle simpelheid ontroerend... Ik kan het niet goed uitleggen maar hij is een jongen van de straat.. Ik had hem nooit afgeschreven en hij blijft een held ,wat mij betreft is hij meer dan welkom alleen ik weet niet of Koeman hem kan temmen.. Ik ben bang van niet maar ik hoop het van harte.. Welkom Royston!!!! denk dat Koeman wel met zo'n jongen kan omgaan, . . en solliciteren omdat Feyenoord nu wsch CL kan gaan spelen? kweenie hoor, volgens mij wil hij gewoon voetballen. dus als dat bij Feyenoord zou kunnen, waarom niet? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
niet teveel lullen maar gewoon bellen!
Geen woorden maar daden.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:40 schreef sevillana het volgende:[..] denk dat Koeman wel met zo'n jongen kan omgaan, . . en solliciteren omdat Feyenoord nu wsch CL kan gaan spelen? kweenie hoor, volgens mij wil hij gewoon voetballen. dus als dat bij Feyenoord zou kunnen, waarom niet? bedoel ermee te zeggen dat ik zijn motief wantrouw om ineens terug te keren mr je hebt wel gelijk met waarom niet...als je hem geen kans geeft kan hij ook niets bewijzen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 19:05 schreef infamous psv het volgende:[..] bedoel ermee te zeggen dat ik zijn motief wantrouw om ineens terug te keren mr je hebt wel gelijk met waarom niet...als je hem geen kans geeft kan hij ook niets bewijzen... + . . . misschien waardeert ie ook 't feit nog dat Feyenoord hem destijds naar Madrid heeft laten vertrekken. toendertijd, . . Drenthe blij + Feyenoord blij . . . . . |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Doe ook ffkes foto van t dorp leerdam erbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:40 schreef sevillana het volgende:[..] denk dat Koeman wel met zo'n jongen kan omgaan, . . en solliciteren omdat Feyenoord nu wsch CL kan gaan spelen? kweenie hoor, volgens mij wil hij gewoon voetballen. dus als dat bij Feyenoord zou kunnen, waarom niet? Zou mooi zijn Sevi!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:10 schreef RedDevil1990 het volgende:Heeft bij Feyenoord gewoon.goed gedaan Ja het is een swaggertje maar daar weet koeman wel raad mee Wat heb je liever Drenthe of immers in de CL geen van beiden, doe mij dan maar op het middenveld
Bakkal ( of Toonstra) Clasie, El AHmadi of Vormer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eigenlijk is het wel een ideaal scenario. Drenthe speelde bij ons, gaat weg voor een huursom van 13 miljoen, en komt gewoon terug :') In dit geval 5 jaar 'verhuren' voor 13 miljoen, niet slecht? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:00 schreef bode het volgende:[..] geen van beiden, doe mij dan maar op het middenveld Bakkal ( of Toonstra) Clasie, El AHmadi of Vormer Je moet ook waardige bank hebben |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende:Eigenlijk is het wel een ideaal scenario. Drenthe speelde bij ons, gaat weg voor een huursom van 13 miljoen, en komt gewoon terug :') In dit geval 5 jaar 'verhuren' voor 13 miljoen, niet slecht? één jaar laten spelen (er vanuit gaan dat hij dat goed doet) en dan weer verkopen voor 10 miljoen. Dan ben ik het helemaal eens. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:00 schreef bode het volgende:[..] geen van beiden, doe mij dan maar op het middenveld Bakkal ( of Toonstra) Clasie, El AHmadi of Vormer JA goed idee. en zullen we dan Van Haaren vragen of hij toch wil verlengen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
denk niet dat van Geel m zal bellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:06 schreef rich Arnhem het volgende:[..] JA goed idee. en zullen we dan Van Haaren vragen of hij toch wil verlengen? Laat maar |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Drenthe zeker welkom!.. maar laat hem eerst maar eens komen.. Kan me nog een interview herinneren met die Sonja barend.. of hoe heet ze.. :) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik bedoelde hiermee aan te geven dat ons middenveld in de breedte te zwak zou blijven, vandaar dat Drenthe door mij met open armen wordt ontvangen. |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:40 schreef sevillana het volgende:[..] denk dat Koeman wel met zo'n jongen kan omgaan, . . en solliciteren omdat Feyenoord nu wsch CL kan gaan spelen? kweenie hoor, volgens mij wil hij gewoon voetballen. dus als dat bij Feyenoord zou kunnen, waarom niet? koeman kan ook met guidetti omgaan dan sowieso met Drenhte en als hij nu bij everton speelt voetbalt hij toch wel aardig mee, is op meer posities inzetbaar en heeft ook body.
kortom DRENHTE#HELD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is bij Everton uit de selectie gezet hoor. Maar desalniettemin: halen die gozer! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:21 schreef tomson het volgende:Hij is bij Everton uit de selectie gezet hoor. Maar desalniettemin: halen die gozer! ik zeg doen!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:06 schreef rich Arnhem het volgende:[..] JA goed idee. en zullen we dan Van Haaren vragen of hij toch wil verlengen? nee we hebben Goossens nog |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: de sfeer is nu nog goed, dus NIET DOEN!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende:Eigenlijk is het wel een ideaal scenario. Drenthe speelde bij ons, gaat weg voor een huursom van 13 miljoen, en komt gewoon terug :') In dit geval 5 jaar 'verhuren' voor 13 miljoen, niet slecht? zo zou je 't idd ook kunnen zien ja . . . |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende:Eigenlijk is het wel een ideaal scenario. Drenthe speelde bij ons, gaat weg voor een huursom van 13 miljoen, en komt gewoon terug :') In dit geval 5 jaar 'verhuren' voor 13 miljoen, niet slecht? Hier weer op laten bloeien en vervolgens weer voor een fors bedrag "verhuren" ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:50 schreef PieterBos het volgende:[..] Hier weer op laten bloeien en vervolgens weer voor een fors bedrag "verhuren" ;) had zo iets dergelijks al eerder gelezen . . . .
rich Arnhem - dinsdag 08 mei 2012 - 20:05 quote deeplink quote: Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende: Eigenlijk is het wel een ideaal scenario. Drenthe speelde bij ons, gaat weg voor een huursom van 13 miljoen, en komt gewoon terug :') In dit geval 5 jaar 'verhuren' voor 13 miljoen, niet slecht? één jaar laten spelen (er vanuit gaan dat hij dat goed doet) en dan weer verkopen voor 10 miljoen. Dan ben ik het helemaal eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:50 schreef PieterBos het volgende:[..] Hier weer op laten bloeien en vervolgens weer voor een fors bedrag "verhuren" ;) Feyenoord heeft hem helemaal niet nodig denk ik past niet in het systeem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mee eens,bovendien als meneer zijn zin niet krijgt (1 cabral is genoeg) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb een interview gezien vandaag... die gast ziet eruit als een gangsterpipo. hij kan geen normaal nederlands en is mij een beetje te vol van zichzelf. niet doen. zo'n ego heb je niet nodig in zo'n jong team
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 21:32 schreef FR-Han het volgende:heb een interview gezien vandaag... die gast ziet eruit als een gangsterpipo. hij kan geen nromaal nederlands en is mij een beetje te vol van zichzelf. niet doen. zo'n ego heb je niet nodig in zo'n jong team FR-Hon is hier ook nog steeds! gaaf,\. hehe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Ik hoop van harte dat V Geel niet de fout maakt om die Drenthe terug te halen, hebben jullie dat intervieuw gezien waarbij een jochie per ongeluk een druppeltje van zijn pen op het shirt van die omhoog gevallen struikrover liet vallen? nou ik wel wat een gigantische oetlul, moet een schop onder zijn luie reet hebben en een jaar of 3 in de haven gaan werken gewoon om te voelen war de echte wereld inhoud, wat een lul!! v. Geel niet doen aub, wat zijn ogen zien breken zijn benen af!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:53 schreef infamous psv het volgende:[..] hoop het van harte voor je Bos mr het is wel makkelijk nu Feyenoord CL voorronde gehaald heeft dat Drenthe zogenaamd weer terug wil... denk echt dat hij verkeerde mentaliteit heeft en als het niet gaat zoals hij wil dan word het een rotte appel in de selectie.. zou hij ook terug willen keren als Feyenoord niet zo n mooi seizoen achter de rug had... hij ziet nu n goeie en oprecht blije groep en hij wil weer terug. dit is geen kritiek overigens hoor, Bos... Geloof niet dat Drenthe dat zo ziet, hij roept het al vanaf dat hij weg is, nu hij in Engeland is uitgespeeld waarom niet terug naar Feyenoord de club waar hij van houd..mooi toch dat er zo'n mooie ploeg staat en nu zeker fijn om in te stromen.. Ti's een kans voor hem iedereen weet hoe ze over hem denken daar leert ie ook van en bij Feyenoord hoeft je dat niet te flikken, een weergaloze Drenthe is super om te zien D.. Mogelijk meegenomen dat ie nog een keer de jackpot oplevert.. En nou geen kritiek meer op me leveren d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:04 schreef Sensi het volgende:[..] Fuck sake dan zetten we een actie op, ik weet zeker dat er HEEL wat Feyenoorder zijn die Guidetti terug willen zien. d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Zoals hij spreekt ,zoals praat vind ik in alle simpelheid ontroerend... Ik kan het niet goed uitleggen maar hij is een jongen van de straat.. Ik had hem nooit afgeschreven en hij blijft een held ,wat mij betreft is hij meer dan welkom alleen ik weet niet of Koeman hem kan temmen.. Ik ben bang van niet maar ik hoop het van harte.. Welkom Royston!!!! Als Koeman het niet kan (ik denk wel), doen wij het wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 19:26 schreef sevillana het volgende:[..] + . . . misschien waardeert ie ook 't feit nog dat Feyenoord hem destijds naar Madrid heeft laten vertrekken. toendertijd, . . Drenthe blij + Feyenoord blij . . . . . d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:14 schreef FEY-Esm het volgende:Drenthe zeker welkom!.. maar laat hem eerst maar eens komen.. Kan me nog een interview herinneren met die Sonja barend.. of hoe heet ze.. :) Cohen ze heet Cohen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende:Eigenlijk is het wel een ideaal scenario. Drenthe speelde bij ons, gaat weg voor een huursom van 13 miljoen, en komt gewoon terug :') In dit geval 5 jaar 'verhuren' voor 13 miljoen, niet slecht? Ghehe inderdaad lol.. |
|
|
|