|
|
MMM
|
|
|
Blijft jammer. Is op elke plek op de linkerkant beter dan dat we nu hebben. Kan ook op 10 spelen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ben ik eens, geldt ook voor Babovic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik had eerst gezegd om Drenthe toch gaan halen, maar nu dat Trainer Koeman hem iets heeft uitgelegd, wil ik mijn woorden graag terug halen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik had eerst gezegd om Drenthe toch gaan halen, maar nu dat Trainer Koeman hem iets heeft uitgelegd, wil ik mijn woorden graag terug halen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Helemaal mee eens, vind het ook erg jammer. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
dat zei ik al dagen...doodzonde. en tony en achabhar zo verzieken is ook niet echt goed beleid. een rampjaar dit(hoop niet op t veld) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 08:38 schreef Snees het volgende:dat zei ik al dagen...doodzonde. en tony en achabhar zo verzieken is ook niet echt goed beleid. een rampjaar dit(hoop niet op t veld) *gaap* |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 08:38 schreef Snees het volgende:dat zei ik al dagen...doodzonde. en tony en achabhar zo verzieken is ook niet echt goed beleid. een rampjaar dit(hoop niet op t veld) Verzieken? Je moet je plek verdienen. Knokken. Daar krijg je mentaliteit van. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 september 2012 - 08:38 schreef Snees het volgende:dat zei ik al dagen...doodzonde. en tony en achabhar zo verzieken is ook niet echt goed beleid. een rampjaar dit(hoop niet op t veld) Voor niks komt ze zon op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar waren we gebleven ? Oja Mathijsen Ramsteijn Martins Indy en Kongolo |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
gelukkig is hij niet gekomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien komt hij wel 2 X per dag met z,n zwarte mamba? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Heeft hij al getekend bij die Grieken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanwaar die interesse, denk je dat er nog een kans bestaat dat ie bij ons tekend, nee toch..? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waarom niet? Drenthe///HELD! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Jan ik ben het helemaal met je eens Drenthe///HELD! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: EenserT, maar Koeman heeft aangegeven hem niet nodig te hebben dus zie het niet gebeuren Jan.. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
roysto laat maar komen slegter kan niet. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Een speler met pit is echt welkom voor dit Feyenoord, maar volgens mij speelt hij toch al ergens in Griekenland? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijdensweg is het hier allemaal niet mee eens...Hij heeft genoten zonder Drenthe en Mulder (ps Kostas deed het echt niet slecht) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijf erbij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2012 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Lijdensweg is het hier allemaal niet mee eens...Hij heeft genoten zonder Drenthe en Mulder (ps Kostas deed het echt niet slecht) 1-0, komt nog geen 30cm naast m hij staat zowat op de doellijn en nog gaat die bal over hem heen 3-0 ligt volgens mij al zogoed als op de grond of t hij is nog kleiner als dat ie lijkt Mensen kunnen kritiek hebben op Mulder maar vanaf t moment dat ze begonnen met zeiken riep ik al dat we zoieso niet beter hebben en zie hier het bewijs Wat moet je met een keeper die net zo groot is als Messi |
|
|
|
|
Matthijsse
|
|
|
Dat bedoel ik nou. Waarom geen Drenthe in plaats van die gluiperd Pelle. Drenthe knokt voor iedere meter. Immers links voor en Schaken in de spits(bij Lens PSV werkt dat ook goed, zelfde soort speler) En waarom niet met Vormer beginnen tegen PSV? Leerdam zit allang met zijn hoofd bij Fc Twente. Koeman had moeten beginnen met 4 aanvallers, 2 controlerende middenvelders en gewoon 4 man achterin. Maar nee hoor, 4-3-3, dan loop je in het mes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door Matthijsse -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
ineens massaal om drenthe roepen. Die komt niet.
Slotje! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat een toeval dat als lijdensweg weg is jij om de hoek komt kijken... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je die Nelom ziet spelen.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Was gisteren redelijk.Kan je van de mensen voor hem niet zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nelom was ook nergens gisteren, straalt niks van uit. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
Hij was Narsingh,tot het klapte ,gewoon de baas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schei uit.. Elke keer zei ik al: 'Let op, Narsingh gaat buitenom'
En daar ging ie weer en Nelom liep er weer achteraan met z'n luie dikke reet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Slotje op je neus..Drenthe is een held daar gooi je geen slotje op..slotje op jouw topics is beter want dat is al besproken en heeft geen nut ze te openen, bijvoorbeeld het topic over het doelpunt van Zwijnaldum..kijk eerst even verder voor je een overbodig topic opent en denk ook eerst even na voordat je om een slotje vraagt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus was hij hem niet de baas, wat een onzin..Nelom is niet feyenoordwaardig, hij past beter op de balletschool..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
durf niet meer om n slotje te vragen:( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2012 - 05:54 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] 1-0, komt nog geen 30cm naast m hij staat zowat op de doellijn en nog gaat die bal over hem heen 3-0 ligt volgens mij al zogoed als op de grond of t hij is nog kleiner als dat ie lijkt Mensen kunnen kritiek hebben op Mulder maar vanaf t moment dat ze begonnen met zeiken riep ik al dat we zoieso niet beter hebben en zie hier het bewijs Wat moet je met een keeper die net zo groot is als Messi 100%eens ging ook nog een keer volgas onder een corner door |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch maar snel Mulder weer terug.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beetje in de war topic....
nelom??? lamprou??? mulder???
maar niks over balodrenthe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had hem er graag bij gehad..!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hadden we nu toch maar Verhoeven gehaald.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan was het doel in ieder geval hermetisch gesloten..d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk dat hij niet gehaald word. Met als reden dat we al genoeg spelers hebben als rechts- en linksbuiten.. En wat voor!!
Cisse - Drama. Fernandez (die daar nu gaat spelen omdat Pelle er is)- Drama. Omar (waarvan we nog helemaal niks hebben gezien, zal een reden hebben) - ... Verhoek - Oke, afwachten. Schaken - Basisspeler.
Wat een onzin van van Geel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 september 2012 - 09:27 schreef MMM het volgende:Belachelijk dat hij niet gehaald word. Met als reden dat we al genoeg spelers hebben als rechts- en linksbuiten.. En wat voor!! Cisse - Drama. Fernandez (die daar nu gaat spelen omdat Pelle er is)- Drama. Omar (waarvan we nog helemaal niks hebben gezien, zal een reden hebben) - ... Verhoek - Oke, afwachten. Schaken - Basisspeler. Wat een onzin van van Geel.. Eens een neus altijd een neus! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
zullen we protesteren bij het maasgebouw.....en nelom is gewoon een goede verdediger pas in ze 2e jaar bij feyenoord snelle back die nog beter kan worden die had je gewoon vertrouwe moeten geven maar nelom weet ook al als de vrij fit is ga ik naar het bankie want super joris moet spelen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Domme zet, deze feyenoorder kan allee maar beter gaan spelen en weer geld opleveren! Ma nee liever wilt feyenoord middelmaat! Ben terleurgesteld! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 september 2012 - 09:35 schreef Rotterdam22 het volgende:zullen we protesteren bij het maasgebouw.....en nelom is gewoon een goede verdediger pas in ze 2e jaar bij feyenoord snelle back die nog beter kan worden die had je gewoon vertrouwe moeten geven maar nelom weet ook al als de vrij fit is ga ik naar het bankie want super joris moet spelen. Mathijssen is out voor ze zeggen 3 weken.Maar aangezien zn leeftijd en zn blessure verleden,zal hal het niet bij 3 weken blijven.
En weet je....daar ben ik niet echt rouwig om. Laten onze eigen jongens maar lekker ballen. |
|
|
|