|
|
psv de beste
|
|
|
ik lees overal dat hij er nog niet mee uit komt met feyenoord en Ronald is wel bij ons kampioen geworden op hele mooie spannende manier en ik zelf vind Ronald een goeie trainer kijk maar hoe hij feyenoord op de rails krijgt |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik zit niet op Koeman te wachten. Ik heb hem bij geen één club een neerwaartse spiraal zien keren. Hij heeft overal een prijs gepakt en begint vaak ook erg sterk. Maar op het moment dat het minder gaat zit hij er vaak maar verloren bij. Ook zijn houding staat mij tegen als het goed gaat. Hij is té ambitieus en wordt snel overmoedig. Een half jaar goed gepresteerd met Feyenoord en dan meteen solliciteren naar Oranje. Blijf nou gewoon 3 of 4 jaar trainer bij die club zonder op een trein te springen naar een grotere club of ontslagen te worden. Hij moet eens iets opbouwen ipv alleen aan zijn carrière te denken. Pas dan ben je in mijn ogen een toptrainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee hoor Ronald is geen trainer voor PSV, zet dat maar uit je hoofd. |
|
|
|
|
dinie kuijpers
|
|
|
ik denk dat philip cocu het maar eens moet gaan doen, dat was een speler naar mijn hart en ik hoop ook dat het een trainer word naar mijn hart.EEn psv hart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 22:08 schreef dinie kuijpers het volgende:ik denk dat philip cocu het maar eens moet gaan doen, dat was een speler naar mijn hart en ik hoop ook dat het een trainer word naar mijn hart.EEn psv hart. Afscheidsbrief ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
psv tholen
|
|
|
NEE DIE TREIN HOEF HIJ NIET TE NEMEN DE AFBREEKTRAINER |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: calm down and take a pil |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
tinotje
|
|
|
En dan alweer de trein nemen? Nee voor mij hoeft het niet hoor kan idd misschien een goede trainer zijn, maar als iemand met een zak geld rammelt is ie zo weg! En daarbij ik vind dat iemand voor de groep moet staan met een ECHT psv hart! En oke, ik vind het niet erg als een trainer een x de fout in gaat want daar leer je van! Dus er moet iemand komen met een PSV hart en die ook echt een aantal seizoenen kan blijven want zo bouw je iets op ! kijk maar Wenger bijvoorbeeld....is al een aantal jaren geen kampioen geworden maar blijft wel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 13:56 schreef tinotje het volgende:En dan alweer de trein nemen? Nee voor mij hoeft het niet hoor kan idd misschien een goede trainer zijn, maar als iemand met een zak geld rammelt is ie zo weg! En daarbij ik vind dat iemand voor de groep moet staan met een ECHT psv hart! En oke, ik vind het niet erg als een trainer een x de fout in gaat want daar leer je van! Dus er moet iemand komen met een PSV hart en die ook echt een aantal seizoenen kan blijven want zo bouw je iets op ! kijk maar Wenger bijvoorbeeld....is al een aantal jaren geen kampioen geworden maar blijft wel! Eindhovenpsv1, ken je die ook? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Stefke027
|
|
|
Er is maar een optie als je zowel voor de korte en lange termijn winst wilt gaan... Ernest Faber. Hij is een echte PSV man. Hij is onderaan begonnen en is nu klaar voor het grote werk. Hij laat bij Eindhoven met het kleinste budget van de eerste divisie geweldige resultaten zien. Ernest is evenwichtig, stabiel en weet spelers te raken. Hij is wel een kampioenenmaker. Echt gebeurd... ik heb hem vorig jaar maart gesproken toen we in het zelfde vliegtuig naar Barcelona zaten. Ik hem hem gezegd dat hij de nieuwe PSV trainer zou worden en zijn ogen begonnen direct te stralen.... ERNEST FABER is our man. Hij is de enige die gekwalificeerd is voor de job. Philip heeft nog meer tijd nodig en een tussenstap. Heerenveen zou voor hem ideaal zijn. EENdracht maakt macht. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Jan Kromkamp, lekker agressief! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
ulderink of glen doe boeck |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Hans kraaij met Gert kruys... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
wilco67
|
|
|
Ik denk dat het ron jans wordt ,,of erwin koeman ,is makkelijk woont in eindhoven,,ze moeten opschieten zit nu valencia psv te kijken is al 2-0 Pfff |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op donderdag 08 maart 2012 - 23:05 schreef wilco67 het volgende:Ik denk dat het ron jans wordt ,,of erwin koeman ,is makkelijk woont in eindhoven,,ze moeten opschieten zit nu valencia psv te kijken is al 2-0 Pfff liegen kan je wel, om 23:05 was die wedstrijd volgens mij al afgeloppen knul! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|