|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit heeft ALLEEN FEYENOORD!
En hoor die Vlaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
dit kan toch nergens in de wereld behalve bij feyenoord? haha moet je die neuzen horen piepen op hun forum over die penal... zelfs zonder hebben ze 2 en een halve kans gehad haha... ron je bent een held, ik heb genoten van je geniale uitbarsting |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 x gekeken,tranen van geluk HAHAHAHAHAHHAHAHA |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:37 schreef pat het volgende:dit kan toch nergens in de wereld behalve bij feyenoord? haha moet je die neuzen horen piepen op hun forum over die penal... zelfs zonder hebben ze 2 en een halve kans gehad haha... ron je bent een held, ik heb genoten van je geniale uitbarsting Yep, heb die hoogmoed daar maar effe afgestraft. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
WAT EEN DAG. Er is nog geen "kampioenskandidaat" in de Kuip geweest die daar de punten heeft meegenomen. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:54 schreef rich Arnhem het volgende:WAT EEN DAG. Er is nog geen "kampioenskandidaat" in de Kuip geweest die daar de punten heeft meegenomen. Het volgende Kampioenskadidaat-slachttoffer komt 29 april. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ook die gaan eraan!!!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
HAha, de kaasjes neem ik aan. Als je bij roda uit ben weggespeeld dan heb je hier in onze kuip al helemaal niets te zoeken. Worden ook gewoon drie puntjes en dan hebben we El Ahmadi er ook weer bij. Guidetti en El Ahmadi geven vertouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heerlijke emotie..................................... en,,,,,ECHT! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:54 schreef rich Arnhem het volgende:WAT EEN DAG. Er is nog geen "kampioenskandidaat" in de Kuip geweest die daar de punten heeft meegenomen. Zo zal het blijven ook! :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:54 schreef rich Arnhem het volgende:WAT EEN DAG. Er is nog geen "kampioenskandidaat" in de Kuip geweest die daar de punten heeft meegenomen. jawel,,,,,,wijzelf!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wij nemen ze ook niet mee,wij houden ze hier! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
geweldig, mooie afterparty!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fr08kevin
|
|
|
Wat een heerlijke sfeer! Ik loop nog steeds met een heerlijke brede glimlach op mn smoel en dat gaat voorlopige nog wel zo zijn!
Ik heb alleen 1 punt waar ik me aan iriteerde zondag, dat geroep van Joduuh joduhh, dat zingen ze zelf ook, kom op zeg.
Verder man man man HEERLIJK! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klein detail,l.b.Gewoon lekker blijven genieten..Doe ik ook! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
BTW: ik vond het grote klasse hoe Ron Vlaar onze vriend Mulder oppepte na zijn blunder. Een echte aanvoerder. Laat die Derksen maar onzin lullen wat dat betreft ("dat Vlaar het voor de camera deed"). Breng maar eens op wat Vlaar deed op dat moment als je bang bent dat door zo'n blunder de wedstrijd misschien wel kantelt. Ik zat Mulder in ieder geval aardig te vervloeken (verder keepte hij overigens prima en sleepte ons er op eerdere cruciale momenten doorheen). |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
wim forever 65
|
|
|
al 28 keer bekeken en het wordt al leuker!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hoi, naamgenoot. Welkom hier. :) |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Dit wordt een wedstrijd om het kampioenschap!!! |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
|
|
|
wim forever 65
|
|
|
hallo Wim2, nog steeds een grijns op je gezicht. Ik wel!! Nog 11 keer winnen en we zijn kampioen (of is 10 x al genoeg?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga nog steeds uit mijn dak |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ja, maar jij telt niet mee, je hebt tijdens ja ban niet voldoende mogelijkheden gehad je blijdschap te delen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schitterende filmpjes,blijft mooi om te zien!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Idem!! ARE YOU WATCHING AMSTERDAM!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 19:25 schreef Henny het volgende:[..] Ja, maar jij telt niet mee, je hebt tijdens ja ban niet voldoende mogelijkheden gehad je blijdschap te delen! Dat is nou weer jammer, toon ik ook eens mijn blijshap mag ik niet mee doen d:-( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yes, haha FTID ook weer terug. Strijdbaarder dan ooit tevoren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor die 020-wanhopigen hier in Zaanstad een week lang alleen maar lullen over dat hun team na de penalty van ons in elkaar viel. Geen enkele die bedacht dat Feyenoord vanaf dat moment juist beter ging voetballen.
Behoorlijk nuanceverschil... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:Hoor die 020-wanhopigen hier in Zaanstad een week lang alleen maar lullen over dat hun team na de penalty van ons in elkaar viel. Geen enkele die bedacht dat Feyenoord vanaf dat moment juist beter ging voetballen. Behoorlijk nuanceverschil... Dat noemen ze neuzenlogica, voor een normaal iemand niet te bevatten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry, wrong topic :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:Hoor die 020-wanhopigen hier in Zaanstad een week lang alleen maar lullen over dat hun team na de penalty van ons in elkaar viel. Geen enkele die bedacht dat Feyenoord vanaf dat moment juist beter ging voetballen. Behoorlijk nuanceverschil... Zegt wat over de instelling van die leden.. 1 kleine tegenslag en ze gaan kniezen haha, ze mogen blij zijn dat het geen 6-2 is geworden.. |
|
|
|