|
|
robeliens
|
|
|
Tjsa wat zal ik ervan zeggen helaas zat hij er een paar x naast vandaag we moeten ervoor zorgen dat we niet in deze posities komen en verder van de goal af voetballen de verdediging begint bij de aanval |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een bagger slechte grabbelaar is het toch. Een standbeeld ik het goal zetten maakt meer uit. |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Mulder verliest deze wedstrijd. alle andere door aanvallers die teveel kansen nodig hebben om te scoren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:38 schreef robeliens het volgende:Tjsa wat zal ik ervan zeggen helaas zat hij er een paar x naast vandaag we moeten ervoor zorgen dat we niet in deze posities komen en verder van de goal af voetballen de verdediging begint bij de aanval Hij speelde zeker niet echt sterk vandaag, maar ik ben het eens dat de rest van het team (met name de aangewezen verdedigers) hem ook verdedigend vanmiddag in de steek heeft gelaten. Overigens werd er ook (weer eens) nogal slordig omgegaan met de doelkansen die er wel degelijk waren. Feyenoord heeft de mogelijkheden gekregen om op voorsprong te komen en de wedstrijd alsnog in winst om te zetten. Al met al blijft het een teamsport, ik vind het dan ook te makkelijk om één speler aan te wijzen als schuld hebbende. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Pakte die bal van avdic mooi, anders stond je al na een aantal minuten met 3-2 achter. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja, maar Boer had bij pec zwolle wel betere reddingen in huis. Mulder moet gewoon de ballen die op goal komen hebben. Vooral die blunder.
Mensen zeggen dan dat hij nog wel een goede redding had. Maar het gaat om het moment met de blunder wil je een goede keeper zijn moeten er geen blunders meer zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 20:16 schreef Wim2 het volgende:[..] Ja, maar Boer had bij pec zwolle wel betere reddingen in huis. Mulder moet gewoon de ballen die op goal komen hebben. Vooral die blunder. Mensen zeggen dan dat hij nog wel een goede redding had. Maar het gaat om het moment met de blunder wil je een goede keeper zijn moeten er geen blunders meer zijn. ......, .. laat maar ook |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 20:16 schreef Wim2 het volgende:[..] Ja, maar Boer had bij pec zwolle wel betere reddingen in huis. Mulder moet gewoon de ballen die op goal komen hebben. Vooral die blunder. Mensen zeggen dan dat hij nog wel een goede redding had. Maar het gaat om het moment met de blunder wil je een goede keeper zijn moeten er geen blunders meer zijn. Als keeper van een degradatieclub krijg je meer kansen in een wedstrijd om jezelf te onderscheiden, omdat er vaker op goal wordt geschoten. Dus dan kan het dus lijken alsof boer goed gekeeped heeft terwijl het echt niet zo is.
Als je keeper bij een "topclub"bent dan krijg je minder ballen in de wedstrijd dus minder kansen om je te onderscheiden en kan het dus lijken dat als je er 2/3 doorlaat je er niks van kan.
En daarbij is mulder pas 23/24? is voor een keeper nog steeds een talent daarbij vind ik hem hetzelfde als stekelenburg in zijn jongere jaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door DY -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
even hoor,zou het voetbal spelletje leuk zijn als er geen fouten gemaakt zouden worden ? nee dus dat Mulder geen keeper is die punten voor je haalt klopt.Maar dit seizoen is het net een bult op je rug ,je moet ermee leren leven.Misschien volgend seizoen lage prioriteit om die bult te laten weghalen.Maar Ruiter en noem maar op gaan best wel wat kosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus ik zie elke keeper in de eredivisie bijna wel fouten maken... |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:39 schreef Wim2 het volgende:Wat een bagger slechte grabbelaar is het toch. Een standbeeld ik het goal zetten maakt meer uit. Wat een bagger slechte supporter ben je toch. Als we het even moeilijk hebben is dat zure gekanker van jouw extra moeilijk te pruimen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat een rust hè, zonder die nutteloze bijdragen van L. nu wimpie nog indammen .. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Waar is L gebleven? En wanneer gaat wimpie weg? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zou zeggen, .. vraag het de mods |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zeer triest om iemand anders een ban aan te smeren. Dit is aan de mods en dat zal hij echt niet aan jou vertellen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:09 schreef Wim2 het volgende:[..] Zeer triest om iemand anders een ban aan te smeren. Dit is aan de mods en dat zal hij echt niet aan jou vertellen. in de meeste gevallen kennen zij die geband worden de reden waarom maar al te goed .. |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
Wat een drama is die Erwin Mulder toch! Jammer dat Ronald Koeman niet met het sterkste elftal wil spelen. Dus zonder Mulder, Immers, Verhoek en Mathijsen . Ik zou ook het liefst een coach zoals Louis van Gaal aan het roer willen zien in de kuip met al die talenten. |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote: Ik ben nog nieuw hier, maar als ik het zo leest heeft Wim2 en Lijdensweg het wel juist gezien betreft Mulder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:29 schreef Grazi het volgende:[..] Ik ben nog nieuw hier, maar als ik het zo leest heeft Wim2 en Lijdensweg het wel juist gezien betreft Mulder. Mogelijk...Komt alleen zo verrot hun strot uit. |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:29 schreef Grazi het volgende:[..] Ik ben nog nieuw hier, maar als ik het zo leest heeft Wim2 en Lijdensweg het wel juist gezien betreft Mulder. Jij hebt er verstand van! Join the club! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je het oneens met ze bent dan ben je geen echte Feyenoordsupporter. Peuterspeelplaats gezwets. |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als je het oneens met ze bent dan ben je geen echte Feyenoordsupporter. Peuterspeelplaats gezwets. En wat zijn ze dan volgens U? |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote: U bent wel populair hier zie ik . |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als je het oneens met ze bent dan ben je geen echte Feyenoordsupporter. Peuterspeelplaats gezwets. Ik vind dat iedereen een mening mag hebben en zich daar ook naar mag gedragen en uiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Grazi -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: U? Wat ze zijn? Lijdensweg is okee, maar vaak kortzichtig. Wimpie is zichzelf kwijt. Ondersteun ze maar, hebben ze nodig. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Tja, populair maar niet zozeer in goede zin.
Ik geef vaak kritiek op het huidige selectie beleid en daardoor noemen andere 'supporters' mij een hater.
Maar wees gerust, dit forum is vrij om je mening te geven. Ook die van jou natuurlijk. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] U? Wat ze zijn? Lijdensweg is okee, maar vaak kortzichtig. Wimpie is zichzelf kwijt. Ondersteun ze maar, hebben ze nodig. Als nieuw persoon spreek ik een ander met U aan ja. Heeft U daar moeite mee? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:48 schreef Wim2 het volgende:[..] Tja, populair maar niet zozeer in goede zin. Ik geef vaak kritiek op het huidige selectie beleid en daardoor noemen andere 'supporters' mij een hater. Maar wees gerust, dit forum is vrij om je mening te geven. Ook die van jou natuurlijk. ;) Dat is er dus mis met je. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:29 schreef Grazi het volgende:[..] Ik ben nog nieuw hier, maar als ik het zo leest heeft Wim2 en Lijdensweg het wel juist gezien betreft Mulder. Opvallend. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:29 schreef Grazi het volgende:[..] Ik ben nog nieuw hier, maar als ik het zo leest heeft Wim2 en Lijdensweg het wel juist gezien betreft Mulder. welkom Grazi, vwb W en L kan ik je alleen maar adviseren om je daar nog eens goed in te verdiepen. Verder wil ik je graag ook nog even naar het navolgende topic verwijzen:
http://forum.headliner.nl/topic-22138/ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: valt mee hoor, 't is maar wat je onder populair verstaat .. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:09 schreef Wim2 het volgende:[..] Zeer triest om iemand anders een ban aan te smeren. Dit is aan de mods en dat zal hij echt niet aan jou vertellen. Ik was een weekendje in cyprus en ben vandaag pas terug. Zie jij 1 post van mij van dit weekend? Ik heb niemand een ban aangesmeerd, kneus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik weet uit bronnen dat er t shirt's en poppen komen...:) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 18:48 schreef Wim2 het volgende:[..] Tja, populair maar niet zozeer in goede zin. Ik geef vaak kritiek op het huidige selectie beleid en daardoor noemen andere 'supporters' mij een hater. Maar wees gerust, dit forum is vrij om je mening te geven. Ook die van jou natuurlijk. ;) Grappig dat juist jij het woord supporter tussen quotes moet zetten. Jij bent de enige gelukszoeker hier die schreeuwt dat we kampioen worden als we winnen en dat we alleen maar slechte spelers hebben als we verliezen. Jij bent geen supporter.
Daarnaast ben je ook geen fijn mens. Je provorveert, probeert elk topic naar je hand te zetten, beschuldigt mensen van uitspraken welke niet op het forum zijn terug te vinden en zo kan ik nog wel even doorgaan. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Kopuh kopuh kopuh :D |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote: Wat vind U opvallend? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik denk dat ik met je mee denk |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik denk dat mulder over 2 jaar gewoon in oranje staat |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote: Ik zou het niet weten beste meneer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zou pas een feest zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote: Dat is uwe mening. Ik denk dat ie daar nooit voor in aanmerking komt. Dan had ie allang een flinke progressie moeten maken. |
|
|
|
|
Grazi
|
|
|
quote: Jammer dat U niet meer wil verduidelijken! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
16 posts en nu al moe van dat 'U' en 'uwe'. Ondanks dat je beleefd probeert te zijn, weet je dat het gebruik ervan eerder een afstand creëert? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 21:06 schreef Bosifyable het volgende:16 posts en nu al moe van dat 'U' en 'uwe'. Ondanks dat je beleefd probeert te zijn, weet je dat het gebruik ervan eerder een afstand creëert? Is het rariteitenkabinet losgebroken? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|