|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoe lomp kan je dan zijn ... pfff |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ronald Koeman vertelde: het valt nog wel mee maar toch Erwin veel sterkte |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij bent nog nooit gevallen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet in de badkamer nee. En ik kan me niet herinneren dat ik thuis ooit ben gevallen. Wel op vakantie ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niet in de badkamer nee. En ik kan me niet herinneren dat ik thuis ooit ben gevallen. Wel op vakantie ... Was je zeker Lam |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niet in de badkamer nee. En ik kan me niet herinneren dat ik thuis ooit ben gevallen. Wel op vakantie ... Op vakantie? Hoe lomp kan je dan zijn ... pfff |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, inderdaad. Eindelijk tijd om eens tot rust te komen, ga je nog op je bek ook. Lompe boer ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik heb t wel drie keer voor me gezien in gedachten. hilarisch :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 18:18 schreef Bosifyable het volgende:Haha, inderdaad. Eindelijk tijd om eens tot rust te komen, ga je nog op je bek ook. Lompe boer ;) Rust? Dat was zeker geen rustige vakantie!
Mountainbiken, berg beklimmen , abseilen, tennissen, golven , diepzee duiken . Tja dan zit een ongevalletje wel erin ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lam ben ik NOOIT ... wel dronken, hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lijdensweg//action hero.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh wacht, met schaatsen ook ... maar ja dat was buiten en niet thuis ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat was vroeger wel ja, nu nog een beetje tennissen en golven ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat weten we wel, je geloof ook niet dat mijn dochter een stamceltransplantatie heeft ondergaan! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als je er zo graag over praat, had je die aanvraag niet in moeten dienen het topic op slot te doen. Ik zou mijn moeite eerder in je dochter steken, dan hier moeten sorteren wie je verhaal wel of niet gelooft.
Het topic is op slot, je dochter als gespreksonderwerp is voor mij niet aan de orde. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 19:10 schreef Bosifyable het volgende:Als je er zo graag over praat, had je die aanvraag niet in moeten dienen het topic op slot te doen. Ik zou mijn moeite eerder in je dochter steken, dan hier moeten sorteren wie je verhaal wel of niet gelooft. Het topic is op slot, je dochter als gespreksonderwerp is voor mij niet aan de orde. Ik zeg alleen maar dat je niks geloof . En daar haal ik het voorbeeld van mijn fantastische dochter voor erbij ja ... Dat je de rest niet geloof daar heb ik geen moeite mee. Maar familie zaken is andere koek. En die topic heb ik inderdaad laten sluiten vanwege mede forumleden . Dus bij deze zal ik trachten mijn dochter er verder buiten te laten. Dus lekker verder genieten vanuit de wilhelminapier .En geloof mij, mijn dochter komt niks te kort en krijg genoeg aandacht, warmte en liefde van mij, mijn vrouw en de rest van de kinderen alsmede de overige familie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 19:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zeg alleen maar dat je niks geloof . En daar haal ik het voorbeeld van mijn fantastische dochter voor erbij ja ... Dat je de rest niet geloof daar heb ik geen moeite mee. Maar familie zaken is andere koek. En die topic heb ik inderdaad laten sluiten vanwege mede forumleden . Dus bij deze zal ik trachten mijn dochter er verder buiten te laten. Dus lekker verder genieten vanuit de wilhelminapier .En geloof mij, mijn dochter komt niks te kort en krijg genoeg aandacht, warmte en liefde van mij, mijn vrouw en de rest van de kinderen alsmede de overige familie Ik vind jou persoonlijk ongelooflijk, of ongeloofloos, zoals ik het stelde. Je manier van posten, blabla. Om daar dan meteen je dochter als voorbeeld bij te halen, terwijl ik nooit duidelijk uitgesproken heb jou niet te geloven, is niet alleen kwalijk, maar ook treurig.
Wat je verder privé bezig houdt interesseert me niet zoveel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff lekker genieten vanuit de wilhelminapier... Hoor jezelf toch eens lullen man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jammer maar het is helaas waar, we zullen het met Mulder moeten doen ... Groeten vanuit Landverhuizersplein ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 21:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jammer maar het is helaas waar, we zullen het met Mulder moeten doen ... Groeten vanuit Landverhuizersplein ! Moet jij niet naar "New York" |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 21:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jammer maar het is helaas waar, we zullen het met Mulder moeten doen ... Groeten vanuit Zuigsteeg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: New York , dat is alweer een tijdje geleden! Nu heb ik een andere prioriteit ... Het gaat gelukkig heel goed, de vooruitzichten is volgens de arts zeer positief. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: AHA , onze peuter is weer tevoorschijn gekomen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 21:45 schreef lijdensweg het volgende:[..] New York , dat is alweer een tijdje geleden! Nu heb ik een andere prioriteit ... Het gaat gelukkig heel goed, de vooruitzichten is volgens de arts zeer positief. ik had het over je buurman... Hotel "New York" |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En het Hotel heb ik niet nodig beste van geil ... links ervan naar boven en mijn eigen stulpje! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Of Hotel de Rotterdam ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord geeft weinig kansen weg.. maar bijna alles vliegt er in. waar zou dat nou aan liggen? en dan heb ik het niet over vandaag. maar over alle wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste goal heeft hij daar niet te zoeken. Tuurlijk gaan Mathijsen en Janmaat ook in de fout, maar het is fijn als een keeper dat corrigeert.
Derde goal twijfelde hij of hij wel/niet moest komen en dan gaat het sowieso mis. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het lag vanavond niet aan hem, wat een fouten achterin |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:30 schreef MMM het volgende:Eerste goal heeft hij daar niet te zoeken. Tuurlijk gaan Mathijsen en Janmaat ook in de fout, maar het is fijn als een keeper dat corrigeert. Derde goal twijfelde hij of hij wel/niet moest komen en dan gaat het sowieso mis. bij die derde goal, ja je gaat proberen om 2-2 te maken dan krijg je gaten en dan is de keeper kansloos bij een tegen aanval |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:34 schreef de bluffer het volgende:[..] bij die derde goal, ja je gaat proberen om 2-2 te maken dan krijg je gaten en dan is de keeper kansloos bij een tegen aanval Duidelijk. Maar dan moet je als keeper een keuze maken om te gaan of te blijven en niet twijfelen wat Mulder wel deed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:34 schreef de bluffer het volgende:[..] bij die derde goal, ja je gaat proberen om 2-2 te maken dan krijg je gaten en dan is de keeper kansloos bij een tegen aanval Je lijkt Mulder wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:26 schreef van geil het volgende:Feyenoord geeft weinig kansen weg.. maar bijna alles vliegt er in. waar zou dat nou aan liggen? en dan heb ik het niet over vandaag. maar over alle wedstrijden. Talent en organisatie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die maakt daar deel van uit ja. Mulder is niet bovengemiddeld getalenteerd. En qua organisatie geeft ook Koeman vaak genoeg aan dat Mulder stappen moet zetten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ga nu geen oud nieuws vertellen van Geil , daar houden ze hier niet van! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die maakt daar deel van uit ja. Mulder is niet bovengemiddeld getalenteerd. En qua organisatie geeft ook Koeman vaak genoeg aan dat Mulder stappen moet zetten. Dat gaat NOOIT gebeuren, komt gewoon te kort voor Feyenoord ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, oud nieuws niet. Steeds hetzelfde. Smaakt naar bedorven karbonade |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Collectief NEGEREN! Mannetje is aandachtgeil! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat jij weet hoe dat smaakt! Vind ik wel sneu voor jou ... Ik zou het niet weten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik voorzie n grote carriere voor Erwin. Mondiaal. Als circusartiest ; Mimespeler. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Om te beginnen toch proberen Hahn nog los te weken voor het eind van de transferwindow. Al was het alleen naar om lijdensweg een plezier te doen :p |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Wie is er eigenlijk toch ooit op het idee gekomen om een mulder held topic te maken????? dat zijn nou twee woorden die ik nooit bij elkaar zou zetten :p |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|