BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Vorige topic is gesloten, maar na gisteren is er best wat stof voor napraten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Henny --
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Gisteren heeft Mulder mij opnieuw overtuigd van zijn kwaliteiten en ondanks zijn enorme fout vond ik zijn optreden zeer hoopvol.
het wonder van ..
 het wonder van .. - maandag 30 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Geweldig gekeept oa. hoe ie die bal bij Ebilicio van zijn voet greep!
foutje is hem vergeven..
Suijltje
 Suijltje - maandag 30 januari 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Dát wel natuurlijk........
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 30 januari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Ik neem aan dat de twee gelezen moet worden als een vraagteken dus id mijn antwoord: NEE, gisteren op één fout na goed gekeeped dus laat die nieuwe keeper maar weg blijven.
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
Ik krijg steeds vaker ongelijk, het is nu aan jou Mulder, ik zag het nooit in je zitten, maar langzamerhand dwing je steeds vaker het voordeel van de twijfel af. Top.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 30 januari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:23 schreef Henny het volgende:
Gisteren heeft Mulder mij opnieuw overtuigd van zijn kwaliteiten en ondanks zijn enorme fout vond ik zijn optreden zeer hoopvol.
+1

Mulder////Held!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 30 januari 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:27 schreef Henny het volgende:
Ik krijg steeds vaker ongelijk, het is nu aan jou Mulder, ik zag het nooit in je zitten, maar langzamerhand dwing je steeds vaker het voordeel van de twijfel af. Top.
Wees blij dat je ongelijk krijgt. Is toch een positieve ontwikkeling voor Feyenoord.
Suijltje
 Suijltje - maandag 30 januari 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:28 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

+1

Mulder////Held!!!
+ tig!
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:26 schreef rich Arnhem het volgende:
Ik neem aan dat de twee gelezen moet worden als een vraagteken dus id mijn antwoord: NEE, gisteren op één fout na goed gekeeped dus laat die nieuwe keeper maar weg blijven.
Nee, deze topic bestond al, maar is recentelijk gesloten, vandaar 2. Maar er kan inderdaad een vraagteken achter. Goed punt, want inmiddels hoeft er van mij geen nieuwe keeper meer te komen.
tomson
 tomson - maandag 30 januari 2012 - 11:32   quote  deeplink  
Gewoon Mulder laten keepen,en daarbij:wat voor nieuwe keeper?Hebben we de poenpleuris of zo?
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:29 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Wees blij dat je ongelijk krijgt. Is toch een positieve ontwikkeling voor Feyenoord.
Ben ik ook, Van El Ahmadi een drama,haatte Koeman en verachtte Van Geel. 3 "spelers" die dit jaar ZEEEEEEEEEEEER belangrijk zijn en aantonen dat ik 1 van de vele ben die er toch geen verstand van blijken te hebben.
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:32 schreef tomson het volgende:
Gewoon Mulder laten keepen,en daarbij:wat voor nieuwe keeper?Hebben we de poenpleuris of zo?
Nee, maar we trekken toch alleen maar transfervrij aan. Vind het wel een interessant discussiepuntje.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 30 januari 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:30 schreef Henny het volgende:

[..]

Nee, deze topic bestond al, maar is recentelijk gesloten, vandaar 2. Maar er kan inderdaad een vraagteken achter. Goed punt, want inmiddels hoeft er van mij geen nieuwe keeper meer te komen.
Jij als topic starter kan dat toch aanpassen?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 30 januari 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:32 schreef tomson het volgende:
Gewoon Mulder laten keepen,en daarbij:wat voor nieuwe keeper?Hebben we de poenpleuris of zo?
De poeppleuris hahaha Ben er net vanaf!:)
tomson
 tomson - maandag 30 januari 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:34 schreef Henny het volgende:

[..]

Nee, maar we trekken toch alleen maar transfervrij aan. Vind het wel een interessant discussiepuntje.
Een tranfervrije goede keeper...Zullen we maar een lichtje bijpakken om die te zoeken zeker?
tomson
 tomson - maandag 30 januari 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:35 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

De poeppleuris hahaha Ben er net vanaf!:)
Ruik m nog steeds :p
Suijltje
 Suijltje - maandag 30 januari 2012 - 11:43   quote  deeplink  
Lekker houden, Edwinnetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
chester
 chester - maandag 30 januari 2012 - 11:43   quote  deeplink  
hij heeft goed gekeept ik heb zo,n hekel aan die terug speel ballen waarom toch vroeger hebben ze ons altijd geleerd de balnaar voren te schoppen ze motten niet menen dat ze iets voorstaan dat je al binnen bent en een andere keeper waarom hij had ze daarvoor in de wedstrijd al eregeld gered of niet soms ?
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Wist niet hoe Rich, toch gelukt, bedankt voor de tip.
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 30 januari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Ik vind alle reacties mooi wat betreft Mulder. Een jaar geleden werd hij door zo'n blunder tot lozer bestempeld. Nu accepteren wij een misstapje van hem. Daar moeten we blij mee zijn want voor de rest heeft deze nog jonge keeper een puike partij gespeeld zoals ook het hele seizoen al en heb de indruk dat hij steeds beter wordt. Top Mulder !!!!!!!!!
mitchell88
 mitchell88 - maandag 30 januari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Mulder prima keeper en nog jong komt allemaal goed.
Dat gezeur over die jongen ben ik hellemaal zat!
G-child
 G-child - maandag 30 januari 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Een keeper staat er om zijn hok leeg te houden, Mulder maakt elke week wel een fout of pakt een bal niet.
De jongen beweegt niet bij directe vrije trappen en oogt uiterst onzeker bij corners. TuurlIjk pakte hij tegen 020 een paar
goede ballen, maar wat als de 3-3 was gevallen de 85ste minuut?
We accepteren teveel en daarmee doen we m.i onze club tekort. Leeftijd mag nu eens geen issue zijn.
Wat is er op tegen om Lamprou eens langere tijd te testen?!
Els
 Els - maandag 30 januari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 12:54 schreef G-child het volgende:
Een keeper staat er om zijn hok leeg te houden, Mulder maakt elke week wel een fout of pakt een bal niet.
De jongen beweegt niet bij directe vrije trappen en oogt uiterst onzeker bij corners. TuurlIjk pakte hij tegen 020 een paar
goede ballen, maar wat als de 3-3 was gevallen de 85ste minuut?
We accepteren teveel en daarmee doen we m.i onze club tekort. Leeftijd mag nu eens geen issue zijn.
Wat is er op tegen om Lamprou eens langere tijd te testen?!
Hoog vrouwtje Pygelmee-gehalte.
G-child
 G-child - maandag 30 januari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Els blijf lekker elke zondag met geknepe billetjes voetbal kijken...
Els
 Els - maandag 30 januari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 13:09 schreef G-child het volgende:
Els blijf lekker elke zondag met geknepe billetjes voetbal kijken...
Ik begrijp jouw nick steeds beter.
het wonder van ..
 het wonder van .. - maandag 30 januari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Ik vind Mulder toch een van de betere keepers in de NL competitie.
zou niet graag ruilen met wie dan ook.
G-child
 G-child - maandag 30 januari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 13:12 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp jouw nick steeds beter.
Gelukkig want het begrijpen van voetbal gaat nog wat stroef, zal een vrouwending zijn?!
G-child
 G-child - maandag 30 januari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Ohja je krijgt de groeten van mijn vrouw en dochter
Els
 Els - maandag 30 januari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 13:17 schreef G-child het volgende:

[..]

Gelukkig want het begrijpen van voetbal gaat nog wat stroef, zal een vrouwending zijn?!
Wat een zielige opmerking, vooral van iemand die schijn en blijk geeft er zelf geen enkele kijk op te hebben.
Els
 Els - maandag 30 januari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 13:18 schreef G-child het volgende:
Ohja je krijgt de groeten van mijn vrouw en dochter
Ik wens jouw vrouw en dochter sterkte met zo'n man en vader. Wat zullen ze beperkt worden door een man met zo'n zielige visie op vrouwen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 30 januari 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 13:17 schreef G-child het volgende:

[..]

Gelukkig want het begrijpen van voetbal gaat nog wat stroef, zal een vrouwending zijn?!
wederom een irriterende opmerking. Waarom meteen iemand op ras of sekse beoordelen? Kun je het niet eens worden in een discussie: prima, ga echter niet zulke domme opmerkingen maken.
Els
 Els - maandag 30 januari 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 13:26 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wederom een irriterende opmerking. Waarom meteen iemand op ras of sekse beoordelen? Kun je het niet eens worden in een discussie: prima, ga echter niet zulke domme opmerkingen maken.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Mulder lijkt zich dan eindelijk inderdaad echt te ontwikkelen. Waar het eerst nog te vroeg was hem af te schrijven is het nu te vroeg om hem dan meteen maar weer op een voetstuk te plaatsen. Brengt verkeerde verwachtingen met zich mee.

Als hij deze lijn kan doorzetten is hij een geschikte keeper voor Feyenoord 1. Een vervanger (die ik graag had zien komen mocht Mulder toch niet blijken te voldoen), Velthuizen, heeft bijgetekend bij Vitesse, dus ik acht de kans minimaal dat wij transfervrij een betere keeper dan Mulder gaan vinden. Mulder zal het moeten gaan doen en dat lijkt hij ook inderdaad al te doen.

Hup Mulder.
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Mijn vertrouwen in hem is de laatste anderhalve maand echt gegroeid, maar hij "is er echt nog niet".
sevillana
 sevillana - maandag 30 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 16:46 schreef Henny het volgende:
Mijn vertrouwen in hem is de laatste anderhalve maand echt gegroeid, maar hij "is er echt nog niet".
nog niet, maar wel goed bezig. los van die fout gistermiddag vond ik hem goed spelen.
JanM
 JanM - maandag 30 januari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Mulder is het zoveelste bewijs dat eigen spelers niet te snel moeten worden afgeserveerd!
Nick4F
 Nick4F - maandag 30 januari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Ik ben altijd onder de indruk geweest van de rust die Mulder al uitstraalde toen hij op 17 jarige leeftijd debuteerde in de Kuip. Dat is nog steeds een heel belangrijke kwaliteit: Hij heeft m.i. geen moeite om onder grote druk te spelen. Hij is nog steeds superjong voor een keeper bij een grote club, en niemand kan nog ontkennen dat hij duidelijk stappen maakt. Toch kom ik (opnieuw) terug op de uitspraak van Van Hanegem dat Erwin zich eens goed moet laten nakijken door een top oogarts. Wanneer je Mulder goed analyseert, dan zal je opvallen dat hij meer dan betrouwbaar is op lage ballen. De snelheid inschatten op lage ballen is dus geen probleem. De reden zou zomaar kunnen zijn, dat de snelheid van de bal veel makkelijker in te schatten is wanneer deze zich aftekent tegen het groene gras. Hoge ballen is gewoon een ander verhaal. Ik ga echt niet beweren dat er veel aan de hand is met de ogen van Mulder, maar hij zou eens te rade kunnen gaan bij de assistent hulptrainer Meulensteen van Man.Un. om te informeren wat voor soort van laser behandeling keeper De Gea ondergaat aan het eind van dit seizoen. Bij De Gea gaat het om een kleine correctie waardoor hij nog beter oog krijgt op diepte en snelheid van hoge ballen. En De Gea speelt ook al 3 jaar in de top, - reken er maar op dat ze in die 3 jaar ook heel serieus oogonderzoek op hem hebben toegepast! Waarom niet er een telefoontje aan wagen? Vervolgens stapt hij met die bevindingen naar een top oogarts om te onderzoeken of het bij hem wel helemaal goed zit. En als hij dat zelf niet ziet zitten, dan zou iemand anders van de technische staf dat telefoontje moeten plegen. Als er ook maar de geringste afwijking is, dan kan Erwin door een simpele lasercorrectie zomaar uitgroeien tot een absolute topkeeper. Het talent heeft hij al!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door Nick4F --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 30 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Mag ik mijn twijfels houden? Bijna elke week wel een foutje, gelukkig niet altijd fataal, maar toch......................
Els
 Els - maandag 30 januari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 20:02 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Mag ik mijn twijfels houden? Bijna elke week wel een foutje, gelukkig niet altijd fataal, maar toch......................
Tuurlijk, gezonde twijfel is altijd goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 januari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 19:31 schreef Nick4F het volgende:
Ik ben altijd onder de indruk geweest van de rust die Mulder al uitstraalde toen hij op 17 jarige leeftijd debuteerde in de Kuip. Dat is nog steeds een heel belangrijke kwaliteit: Hij heeft m.i. geen moeite om onder grote druk te spelen. Hij is nog steeds superjong voor een keeper bij een grote club, en niemand kan nog ontkennen dat hij duidelijk stappen maakt. Toch kom ik (opnieuw) terug op de uitspraak van Van Hanegem dat Erwin zich eens goed moet laten nakijken door een top oogarts. Wanneer je Mulder goed analyseert, dan zal je opvallen dat hij meer dan betrouwbaar is op lage ballen. De snelheid inschatten op lage ballen is dus geen probleem. De reden zou zomaar kunnen zijn, dat de snelheid van de bal veel makkelijker in te schatten is wanneer deze zich aftekent tegen het groene gras. Hoge ballen is gewoon een ander verhaal. Ik ga echt niet beweren dat er veel aan de hand is met de ogen van Mulder, maar hij zou eens te rade kunnen gaan bij de assistent hulptrainer Meulensteen van Man.Un. om te informeren wat voor soort van laser behandeling keeper De Gea ondergaat aan het eind van dit seizoen. Bij De Gea gaat het om een kleine correctie waardoor hij nog beter oog krijgt op diepte en snelheid van hoge ballen. En De Gea speelt ook al 3 jaar in de top, - reken er maar op dat ze in die 3 jaar ook heel serieus oogonderzoek op hem hebben toegepast! Waarom niet er een telefoontje aan wagen? Vervolgens stapt hij met die bevindingen naar een top oogarts om te onderzoeken of het bij hem wel helemaal goed zit. En als hij dat zelf niet ziet zitten, dan zou iemand anders van de technische staf dat telefoontje moeten plegen. Als er ook maar de geringste afwijking is, dan kan Erwin door een simpele lasercorrectie zomaar uitgroeien tot een absolute topkeeper. Het talent heeft hij al!
Volgens Mulder is er niets aan de hand... Ik vind Mulder juist goed bij hoge ballen. Als hij komt dan heeft ie hem altijd. Meeste missers komen er mijns inziens uit voort dat hij in sommige situaties doortastender moet zijn. Meer de killer in de 5 meter. Ook zijn uittrap kan nog veel verbeteren.
Zoef de Haas
 Zoef de Haas - maandag 30 januari 2012 - 20:59   quote  deeplink  
IK HAD OOK ERNSTIGE TWIJFELS OVER MULDER, MAAR DIE VERDWIJNEN STEEDS MEER...EN DIE FOUT GISTEREN ZAL HIJ GEEN TWEEDE MAAL MAKEN!!! DUS DAT IS OOK WEER WINST !!!!
tomson
 tomson - maandag 30 januari 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 20:59 schreef Zoef de Haas het volgende:
IK HAD OOK ERNSTIGE TWIJFELS OVER MULDER, MAAR DIE VERDWIJNEN STEEDS MEER...EN DIE FOUT GISTEREN ZAL HIJ GEEN TWEEDE MAAL MAKEN!!! DUS DAT IS OOK WEER WINST !!!!
Welkom... Capslock
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Forum Politie....... Is dit Lijdensweg die uit de kast komt en Mulder gaat waarderen???
Henny
 Henny - maandag 30 januari 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 18:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

nog niet, maar wel goed bezig. los van die fout gistermiddag vond ik hem goed spelen.
Ben er erg blij mee, want ik vind het een goed ventje.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 30 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:26 schreef rich Arnhem het volgende:
Ik neem aan dat de twee gelezen moet worden als een vraagteken dus id mijn antwoord: NEE, gisteren op één fout na goed gekeeped dus laat die nieuwe keeper maar weg blijven.
en zo denk ik er ook over mulder komt er wel was een goede wedstrijd van hem zondag op 1 foutje na dan
Nick4F
 Nick4F - maandag 30 januari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volgens Mulder is er niets aan de hand... Ik vind Mulder juist goed bij hoge ballen. Als hij komt dan heeft ie hem altijd. Meeste missers komen er mijns inziens uit voort dat hij in sommige situaties doortastender moet zijn. Meer de killer in de 5 meter. Ook zijn uittrap kan nog veel verbeteren.
Ben ik helemaal met je eens. Hij heeft heel veel potentie op hoge ballen in het strafschopgebied. Ik heb het over harde, hoge afstandsschoten. Dan moet je wel heel goed diepte en snelheid kunnen inschatten. Dergelijke ballen willen er bij Erwin m.i. nog wel eens veel te gemakkelijk binnen vallen. Rob van Dijk b.v. is bijna onpasseerbaar op harde hoge afstandschoten. Die zweeft ze allemaal de bovenhoeken uit.
sevillana
 sevillana - maandag 30 januari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 20:59 schreef Zoef de Haas het volgende:
IK HAD OOK ERNSTIGE TWIJFELS OVER MULDER, MAAR DIE VERDWIJNEN STEEDS MEER...EN DIE FOUT GISTEREN ZAL HIJ GEEN TWEEDE MAAL MAKEN!!! DUS DAT IS OOK WEER WINST !!!!
en u is ??????????????????

linkje: http://forum.headliner.nl/topic-22138/
de flh
 de flh - maandag 30 januari 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Tot aan die blunder was Mulder één de beste keepers sinds Dudek.
Henny
 Henny - maandag 06 februari 2012 - 09:18   quote  deeplink  
Gisteren tegen NEC wederom overtuigend, ga zo door Mulder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!









0.0110950