|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha das logisch ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft een kutkeeper. Zal af en toe een bal pakken maar pakt structureel geen punten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Organisatie bij de 1-0 was ook kut en t was een zacht kopballetje. Maar Muldertje stond weer aan de grond genageld. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder: Ik ben beter dan Hahn ________________________________Erwin Mulder is niet bang voor de komst van Warner Hahn. De doelman maakt komende zomer transfervrij de overstap naar Feyenoord.
Sinds het bekend is dat Hahn komt, is Mulder beter gaan spelen, al vindt hij zelf van niet. Ik denk dat ik daar voor ook al een groei te pakken heb, alleen heb ik dat ook nog door kunnen zetten sinds het bekend is dat hij hierheen komt. Maar ik denk dat je dat los van elkaar moet zien, vertelt Mulder in gesprek met FOX Sports.
Bij aartsrivaal Ajax deed hetzelfde verhaal zich voort door de wissel van Kenneth Vermeer met Jasper Cillessen, maar Mulder is daar niet bang voor. Ik denk dat Vermeer ook nog twee jaar lang heeft gespeeld sinds Cillessen er was. Maar daar kijk ik niet naar, ik weet wat mijn eigen kwaliteiten zijn en dan mag hij van mij hier gewoon komen. Dan zullen we zien wie er beter is en ik ga ervan uit dat ik dat gewoon ben, meldt de doelman van Feyenoord stellig.
Ook heeft Mulder het WK met Oranje niet uit zijn hoofd gezet. Natuurlijk heb je dat altijd in het achterhoofd. Ik heb het laatst ook in de media al gezegd dat ik graag voor Oranje wil spelen. Maar wanneer dat is, is aan de bondscoach. Het ligt altijd bij jezelf, je moet het zelf elke zondag laten zien. En als je dan goed genoeg bent, maak je daar kans op.
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan beter eens presteren waardeloze clown. Een paar wedstrijden leuk gekeept maar je gaat nu weer lekker ouderwets kut verder. Waardeloze kut keeper, door dit soort spelers word je nooit meer kampioen.
En ook nog serieus denken dat hij kans maakt op het WK, je bent te dom voor woorden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Soms moet je gewoon weten wanneer je je bek moet houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet goed in de goal maar als ik dit zo lees ook niet in z'n hoofd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Das Mulder ook niet. ;) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
WHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Muldertje toch... je kan zo bij Saturday night live terecht. Wat zal ik blij zijn als we van jou verlost zijn zeg... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mulder///Held, Als je zo SLECHT bent! En je doet dit soort uitspraken ben je in mijn ogen een HELD!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 16:12 schreef Milo het volgende:Mulder///Held, Als je zo SLECHT bent! En je doet dit soort uitspraken ben je in mijn ogen een HELD!!! Voor een held is het altijd een kunst om niet van je voetstuk te pleuren. Ik wens Erwin veel succes daarbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Erwin doet stoer, dat verraadt z'n onzekereheid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zelf blunderen en dan een wegwerp gebaar zijn teamgenoten maken? Met z'n looden voetbalkicks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Idd en uitschieten voor een counter kan die ook al niet eens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Zelf blunderen en dan een wegwerp gebaar zijn teamgenoten maken? Met z'n looden voetbalkicks irritant gewoon. staat constant af te geven op iedereen en alles, vaak voor dat de bal er in zit. en dan dat trotse gezicht toen hij n schotje pakte,... bah |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Houding van een kwakzalver, of doe ik dan de kwakzalvers tekort? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Tijd voor een spandoek oprotten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Dat komt erop te staan topkeeper "the best ever" |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allebij, dat verkoopt beter! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk pakt ie eens een penalty.
Stond wel weer eens te ver van z'n goal bij de 0-1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat ook bijzonder weinig vaart achter de bal als ik zo naar dat filmpje kijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja dat vond ik ook, en dan die beweginkjes ik wordt daar ziek van, ik blijf het een kind in een mannenlichaam vinden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 18:25 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja dat vond ik ook, en dan die beweginkjes ik wordt daar ziek van, ik blijf het een kind in een mannenlichaam vinden irritant hoe hij afgeeft op zijn medespelers , en vaak al voor dat de bal überhaupt over de lijn is. zijn eigen falen maskeren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ach, kom op man. Dat was gewoon een geweldige goal. En wat dacht je van dat schot in de eerste minuut? Zat hij toch ook goed bij. Hij heeft gewoon goed gekeept, maar dat krijgen de meesten, die altijd al tegenstander van hem waren, niet uit de strot hè... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 10:14 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ach, kom op man. Dat was gewoon een geweldige goal. En wat dacht je van dat schot in de eerste minuut? Zat hij toch ook goed bij. Hij heeft gewoon goed gekeept, maar dat krijgen de meesten, die altijd al tegenstander van hem waren, niet uit de strot hè... Die pakte hij wel knap ja. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
het blijft een keeper voor een subtopper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pieken en grote dalen, niet stabiel.
Dat is jammer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Eens, een net niet keeper |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tja, ik vind het wel meevallen. Hij begon bij ons idd. niet al te overtuigend, maar dit seizoen vind ik het nog wel meevallen. Die vrije trap in de laatste minuut van Kolder (GAE) was niet al te best, maar verder valt het eigenlijk best mee. Vergeet niet dat hij nog steeds beter aan het worden is en dat hij voor keepersbegrippen piepjong is hè. Daar kunnen we nog jaren mee vooruit. Ik zou hem echt niet afschrijven. Hij is niets minder dan een Stekelenburg destijds bij de leeghoofden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2014 - 11:32 schreef Arie.Klooster het volgende:Tja, ik vind het wel meevallen. Hij begon bij ons idd. niet al te overtuigend, maar dit seizoen vind ik het nog wel meevallen. Die vrije trap in de laatste minuut van Kolder (GAE) was niet al te best, maar verder valt het eigenlijk best mee. Vergeet niet dat hij nog steeds beter aan het worden is en dat hij voor keepersbegrippen piepjong is hè. Daar kunnen we nog jaren mee vooruit. Ik zou hem echt niet afschrijven. Hij is niets minder dan een Stekelenburg destijds bij de leeghoofden... Dat mag wel zo zijn, maar een topclub als Feyenoord die pretendeert eeen titel kandidaat te zijn elk jaar, mag niet zijn nummer 1 keeper nog in opleiding hebben. Die hoort er te staan. Je nummer 2 stal je elders om op te leiden, bij Roda ofzo, haal je terug wanneer hij rijp is. Je jeugdtalent staat in de beloften/A1 en zit op zondag op de bank. Vergane glorie heb je als derde reserve.
Mulder zou nu nog een paar jaar moeten rijpen en dan terugkomen. Dan zou t best eens een goede keeper kunnen zijn, of misschien ook niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel meevallen is niet goed genoeg, je geeft het daarmee zelf al aan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zwak weer! Had ie klem moeten hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als je goed kijkt zie je dat hij valt ipv duikt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of hij blijft zo irritant staan en kijkt de bal het doel in. Heeft hij van z'n grote broer Henk Timmer geleerd, dat was ook zo'n waardeloze zak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het was gewoon een waardeloos genomen pingel als je Pière mag geloven, een aanloopje van een meter en kort voor het schot ingehouden dus eindelijk 's een kans voor Mulder om er één tegen te houden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ik Mulder afgelopen zaterdag aardig vond keepen zeg ik dan dat ie een held is? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Noem mij maar eens een paar haalbare keepers die beter zijn.... En dan moet je niet komen met jupilerkeepers, dus ook niet met Werner Hahn..., nee, dan moet je echt komen met keepers die top zijn... die zijn te duur. (stiekem hoop ik altijd nog op Velthuizen, maar die komt toch niet) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Velthuizen is niveau Mulder. Ook nét niet. |
|
|
|