|
|
psv tholen
|
|
|
als van gaal kom zien ze me niet meer in het stadion |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik vind het onbegrijpelijk als supporters hun seizoenskaart in willen leveren omdat ze een passant niet zien zitten. Liefde voor de club moet groter zijn dan het haten van een individu. Ik zal de nieuwe trainer het voordeel van het twijfel geven. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 19:54 schreef PSVMocro het volgende:Ik vind het onbegrijpelijk als supporters hun seizoenskaart in willen leveren omdat ze een passant niet zien zitten. Liefde voor de club moet groter zijn dan het haten van een individu. Ik zal de nieuwe trainer het voordeel van het twijfel geven. Wijze woorden. |
|
|
|
|
ONLY-PSV
|
|
|
Ik moet zeggen,beter een passant als trainer bv van Gaal ,werkt prima met de jeugd. En dat is wat PSV nodig heeft,ja hij heeft een ajax verleden,maar dat had Koeman ook. maar iedereen die nu zegt ik kom niet meer naar het stadion ,is niet goed wijs,je moet altijd club liefde voorop stellen,maar wil ze wel eens horen als de schaal naar boven getild wordt door van Gaal ,en roept wij zijn de beste van Nederland wahaha.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zien ze je nu wel dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Els -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
lijkt me prima trainer voor psv!want daar stress je ajaks lekker mee haha |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
Uit het verleden is gebleken dat het een goede trainer is voor een jonge ploeg. Dat heeft PSV,plus het feit dat het een goede leermeester is voor assistent trainers, kijk Mourinho, ideaal dus voor Cocu. Ik heb geen bezwaar als van Gaal naar PSV komt. Kan iemand mij paar redenen geven waarom hij niet geschikt is voor PSV?
Van Gaal gaat natuurlijk wel een paar keer over de schreef maar dat moet je incalculeren. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Els bezoekt in ieder geval alle thuiswedstrijden van DE club. Verder weet ik niet of ze uitwedstrijden gaat. Els is een ECHTE! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:54 schreef Gegroet het volgende:Uit het verleden is gebleken dat het een goede trainer is voor een jonge ploeg. Dat heeft PSV,plus het feit dat het een goede leermeester is voor assistent trainers, kijk Mourinho, ideaal dus voor Cocu. Ik heb geen bezwaar als van Gaal naar PSV komt. Kan iemand mij paar redenen geven waarom hij niet geschikt is voor PSV? Van Gaal gaat natuurlijk wel een paar keer over de schreef maar dat moet je incalculeren. Ik heb niks tegen Van Gaal, maar ik ben van mening dat een leider en baas op het veld veel waardevoller voor een club is dan een trainer. Als Van Bommel komt dan hebben we echt een concurrentieel voordeel tov onze directe concurrenten waardoor we het verschil kunnen maken. Want de wisselvalligheid in de top van de eredivisie komt m.i. voornamelijk door de veelal jeugdige elftallen en gebrek aan leiderschap. Als ik op dit moment moet kiezen tussen Van Gaal of Van Bommel + Advocaat, dan neig ik naar de laatste optie. Al zou ik Van Gaal ook gewoon het voordeel van de twijfel geven. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 14:27 schreef Henny het volgende:[..] Els bezoekt in ieder geval alle thuiswedstrijden van DE club. Verder weet ik niet of ze uitwedstrijden gaat. Els is een ECHTE! ok thuis volg ik ook alles, uit niet altijd |
|
|
|
|
PSVtijMeN
|
|
|
Die van Gaal moet moooi thuis in zijn geld blijven zwemmen. De spelers moeten het doen dus laat van Bommel maar komen en laat van Gaal maar thuis. Cocu en Faber kunnen het ook goed. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In het PSV stadion? 1, hooguit 2 keer per jaar. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote: ok dus a.s zondag ben je er dan ? zie ik je daar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was jij een van die 2 clowns in Grunn? |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote: whahahaha ja vet he, nee was geen mooi dagje daar |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Was wel prachtige televisie die koppen van die clowns. Als ik er aan terugdenk begint mijn buik weer te schudden van t lachen. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:43 schreef Henny het volgende:[..] Was wel prachtige televisie die koppen van die clowns. Als ik er aan terugdenk begint mijn buik weer te schudden van t lachen. wel he! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: LOL Maar wel door naar de achtste finale uefa cup...bespeur weinig blijdschap hier?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Alleen de titel telt. De Europa league is interessant voor de punten. PSV staat dit seizoen op de 18de plek tussen Man City en Valencia op de UEFA ranking. Overall (dus over 5 seizoenen gezien) staat PSV 20ste. Dat is natuurlijk een uitstekend resultaat als je de begrotingen tegen elkaar afzet. |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote: ben er toch zeker van dat psv bovenaan staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat stonden ze vorig seizoen rond de winterstop ook.. Wie het laatst lacht, lacht................ |
|
|
|
|
skipabeat
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 19:14 schreef remco k het volgende:[..] Dat stonden ze vorig seizoen rond de winterstop ook.. Wie het laatst lacht, lacht................ dat zal ajax niet worden, deze reis gaat psv het niet laten liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2012 door skipabeat -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha deze REIS....Jonathan? |
|
|
|