|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach, PSG of Barca. Heb er allebij geen reet mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zat er in, al was die tegengoal ogenschijnlijk een streep door de rekening. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik bedoelde die schwalbe van soares |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe krijg je het voor elkaar... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De arm ging over zijn schouder heen, dan moet je vallen. Nee een voorsprong weg geven van 4 doelpunten is niet echt waardig.
Maar ja, Zondag AZ. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar eerlijk is eerlijk, zoveel kwaliteit met strijd erbij is nauwelijks te stoppen. Paris had de bus bagage en chauffeur geparkeerd in de 16, en toch zo veel kansen, dat is gewoon heel knap. Die pingel met Suarez vond ik geen pingel, maar in de 1ste helft had hij al 2 keer er op kunnen liggen, overigens ook 1 keer voor Paris. Verder boeit het me niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 22:50 schreef VVout het volgende:[..] De arm ging over zijn schouder heen, dan moet je vallen. Nee een voorsprong weg geven van 4 doelpunten is niet echt waardig. Maar ja, Zondag AZ. Haha..exact. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Barca is 020 in het kwadraat, wat een verschrikkelijke club |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kut Fransen heb ik helemaal niets mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GVD. Kijken bij 3-0, pro Barcelona, wordt het 3-1, 80e minuut haak ik af, en dan alsnog.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dank aan de scheids en zijn mannen Een schwalbe zien ze wel maar na trappen niet SCHANDALIG SCHANDALIG |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet maar sport hoort fairplay te zijn.. En een scheidsrechterlijke dwaling kan maar zoveel is doorgestoken kaart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben bij 3-1 gestopt met kijken en lees nu dit.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908! PSG is hier echt vreselijk genaaid. 2 pingels tegen die volledig onterecht waren en zelf een zuivere niet krijgen bij 3-1 en Neymar voor natrappen en Soares voor schwalbes en overtredingen hadden er met rood af gemoeten. Maar ja, Barca moet door hè ... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat een vertoning...8 minuten extra tijd sloeg nergens op, pingels waren uitermate dubieus en PSG waren compleet verlamd na die eerste treffer... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd wat ze in Parijs hier over schrijven, ga zo is bladeren. In Nederland zijn we daar toch veel te Barca gezind om de pittige stukjes tegen te komen waarschijnlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scheids floot ook voor schwalbes. Vond het wel meevallen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 07:57 schreef JanM het volgende:[..] +1908! PSG is hier echt vreselijk genaaid. 2 pingels tegen die volledig onterecht waren en zelf een zuivere niet krijgen bij 3-1 en Neymar voor natrappen en Soares voor schwalbes en overtredingen hadden er met rood af gemoeten. Maar ja, Barca moet door hè ... Als Barca door moet, vraag ik me werkelijk af waarom de scheids in de eerste helft de bal niet al een paar keer op de stip heeft gelegd? Ik heb daar een aantal handsballen gezien die hij dan ook had moeten geven. Oké, ook een voor PSG in de eerste helft, maar als de scheids er is om Barca door te laten, had hij die niet moeten geven en wel 2x aan Barca. Kom op, laten we nou met zijn allen hier niet ook complotten in gaan zien en denken dat de UEFA per se Barcelona door wilde hebben. Die complotten hebben we al genoeg als we het alleen al over de KNVB hebben.
Vooropgesteld: ik ben het er 100% mee eens dat PSG ongelofelijk benadeeld is. Inderdaad, Neymar had rood moeten krijgen, Suarez had zijn tweede geel kunnen hebben voor een schwalbe, maar kreeg een strafschop voor de 5-1 en PSG verdiende zeker een strafschop te krijgen. Wat dat betreft verdiende PSG zeker om door te gaan. Die eerste strafschop van Barcelona kun je in mijn ogen trouwens gewoon geven. Ongelukkig, dat wel, maar hij raakt Neymar wel.
Dat gezegd hebbende: Barcelona had ook dubieuze beslissingen tegen (bijvoorbeeld een aantal handsballen en PSG dat toch relatief weinig gele kaarten kreeg als je ziet hoeveel er geduwd, getrokken en geschopt is). Niettemin vind ik ook dat PSG overall gezien meer nadeel had dan Barcelona. Daar staat tegenover dat PSG het toch echt vooral aan zichzelf te wijten heeft. Je hebt de eerste wedstrijd goed, aanvallend voetbal gespeeld met veel druk naar voren. Die wedstrijd win je thuis met 4-0! Dan moet je uit toch niet ineens totaal anders gaan spelen? Ik kan me voorstellen dat je niet exact hetzelfde kan brengen als thuis, maar dit sloeg echt nergens op. Di Maria begon op de bank, wat al aangaf dat ze meer defensief gingen spelen. Vervolgens trekken ze zich vooral terug en doen nauwelijks een echte poging om te gaan voetballen. Pas in de tweede helft hebben ze bij vlagen geprobeerd te voetballen/aan te vallen. Dan roep je het al een beetje over jezelf af. Zo dicht bij je eigen goal staan; tsja, dan kun je tegengoals gaan verwachten tegen Barca. Er zijn maar weinig ploegen die tegen Barca op zo'n manier echt tegengoals kunnen vermijden. Zelfs Chelsea lukte dit in het verleden niet altijd. Als je zo speelt, vind ik het niet gek dat je het deksel op de neus krijgt. Bovendien mag je als ploeg natuurlijk nooit en te nimmer nog dit weggeven als je in de 87e minuut nog 3-1 staat. Zelfs met een onterechte strafschop tegen mag het nooit meer 6-1 worden. Persoonlijk vond ik PSG heel de wedstrijd al angstig, wat totaal onnodig was, omdat Barca echt niet zo goed was gisteren.
Ik vond de scheidsrechter in zijn totaliteit gewoon slecht. Maar om de schuld nu bij de scheidsrechter te leggen onder het mom dat Barca door moet, gaat mij te ver. Volgens mij moet PSG toch ook vooral bij zichzelf te rade gaan hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
PSG en uitverdedigen....Zelden zo knullig gezien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb de wedstrijd niet gezien, maar het is zonder meer historisch. Anyway, heb zelf weinig met Barcelona, op hun best vertegenwoordigen ze het beste wat voetbal te bieden heeft, maar vaak genoeg is het dat geklaag, dat vragen om kaarten, dat geduik, kortom het slechste wat voetbal te bieden heeft aanwezig daar. Zo ook gisteren in de paar beelden die ik gezien heb in de herhaling.
Dat iemand als Suarez op handen gedragen wordt, terwijl ie zo vaak de fout is gegaan, is mij een raadsel. Blijkbaar kan je met heel veel wegkomen als je goed kan voetballen. En voor de duidelijkheid, ik heb het over hoe ie op het veld is. Daarbuiten kan ie de aardigste, meest innemende persoonlijkheid zijn die er is, maar die ken ik niet.
Heb nog de meeste symphatie voor Iniesta, goede speler en meestal iemand die zich niet zo gauw laat gaan. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 08:15 schreef CobusIII het volgende:Wat een vertoning...8 minuten extra tijd sloeg nergens op, pingels waren uitermate dubieus en PSG waren compleet verlamd na die eerste treffer... Mwah, in de tweede helft heb je al 6 wissels gehad. Daar kun je al een paar minuten voor bijtellen. Vervolgens heb je twee strafschoppen gehad met veel commotie eromheen, waardoor je ook weer tijd bijtelt. Dan nog wat blessurebehandelingen en je komt wel op 5 minuten. Die 3 in de eerste helft was vrij veel, ook omdat je dit zelden ziet. Maar daarin scoorde Barca niet, dus in die zin had dat al geen invloed. De eerste strafschop kun je geven, vind ik. De tweede zou ik denk ik niet geven. Verder is het vooral PSG zelf die het met hun vertoning hebben laten liggen. In de 87e minuut is het 3-1 en dan in de 95e 6-1. Dan heb je het zelf ook wel heel erg verkloot. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 11:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Heb de wedstrijd niet gezien, maar het is zonder meer historisch. Anyway, heb zelf weinig met Barcelona, op hun best vertegenwoordigen ze het beste wat voetbal te bieden heeft, maar vaak genoeg is het dat geklaag, dat vragen om kaarten, dat geduik, kortom het slechste wat voetbal te bieden heeft aanwezig daar. Zo ook gisteren in de paar beelden die ik gezien heb in de herhaling. Dat iemand als Suarez op handen gedragen wordt, terwijl ie zo vaak de fout is gegaan, is mij een raadsel. Blijkbaar kan je met heel veel wegkomen als je goed kan voetballen. En voor de duidelijkheid, ik heb het over hoe ie op het veld is. Daarbuiten kan ie de aardigste, meest innemende persoonlijkheid zijn die er is, maar die ken ik niet. Heb nog de meeste symphatie voor Iniesta, goede speler en meestal iemand die zich niet zo gauw laat gaan. Tsja, zo werkt de voetbalwereld kennelijk. Zlatan heeft in zijn carrière, zeker in het begin, ontzettend veel overtredingen (Veelal ellebogen) gemaakt, maar wordt ook overal op handen gedragen. Als je geweldig kunt voetballen, want dat kunnen beide heren wel, wordt kennelijk heel veel vergeven en vergeten inderdaad.
Iniesta...wat een geweldige voetballer. Heb ik ook wel sympathie voor, al doet die goal van de WK-finale nog steeds een beetje pijn, haha ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 08:15 schreef CobusIII het volgende:Wat een vertoning...8 minuten extra tijd sloeg nergens op, pingels waren uitermate dubieus en PSG waren compleet verlamd na die eerste treffer... 8 minuten? Of doel je op eerste helft 3 minuten, tweede helft 5? Was logisch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 11:21 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, zo werkt de voetbalwereld kennelijk. Zlatan heeft in zijn carrière, zeker in het begin, ontzettend veel overtredingen (Veelal ellebogen) gemaakt, maar wordt ook overal op handen gedragen. Als je geweldig kunt voetballen, want dat kunnen beide heren wel, wordt kennelijk heel veel vergeven en vergeten inderdaad. Iniesta...wat een geweldige voetballer. Heb ik ook wel sympathie voor, al doet die goal van de WK-finale nog steeds een beetje pijn, haha ;) Ook zo iemand ja. Jammer dat ook Messi en Ronaldo zich er in bepaalde mate schuldig aan maken. En dat is toch de absolute top. Weinig spelers die de top halen en toch 'normaal' zijn gebleven.
En ja die goal van Iniesta blijft wat moeilijk om aan terug te denken. ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 11:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook zo iemand ja. Jammer dat ook Messi en Ronaldo zich er in bepaalde mate schuldig aan maken. En dat is toch de absolute top. Weinig spelers die de top halen en toch 'normaal' zijn gebleven. En ja die goal van Iniesta blijft wat moeilijk om aan terug te denken. ;) Klopt, steeds meer spelers zie je zulke dingen doen. Zeker het kaarten vragen en aannaaien. Overdrijven, lang op de grond liggen etc; je ziet het steeds vaker.
Aan de andere kant, vind ik het overigens wel mooi dat dit toch ook een beetje een overwinning voor het voetbal is. Het aanvallende spel tegenover het verdedigende van PSG gisteren, maar ook de 'klassieke clubs' versus 'de oliedollars'. En weer is het vooralsnog niet gelukt om met zoveel geld maar Europees succes te boeken. Het blijkt toch erg moeilijk te zijn.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 11:40 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Klopt, steeds meer spelers zie je zulke dingen doen. Zeker het kaarten vragen en aannaaien. Overdrijven, lang op de grond liggen etc; je ziet het steeds vaker. Aan de andere kant, vind ik het overigens wel mooi dat dit toch ook een beetje een overwinning voor het voetbal is. Het aanvallende spel tegenover het verdedigende van PSG gisteren, maar ook de 'klassieke clubs' versus 'de oliedollars'. En weer is het vooralsnog niet gelukt om met zoveel geld maar Europees succes te boeken. Het blijkt toch erg moeilijk te zijn.. Dat is de andere kant ja. Wat ik ervan heb meegekregen is dat PSG erg defensief voor de dag kwam en volledig van slag raakte door Barca. Wat dat betreft mooi dat die instelling bestraft is. Dus ja, ze (Barca dus) vertegenwoordigen zowel het mooie als het lelijke in deze sport. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als mensen dit fairplay vinden kunnen we wel stoppen met dit spelletje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan kan je die Suarez wel voor de rest van z'n leven schorsen, man man man wat is dat een onsportief menneke.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:Dan kan je die Suarez wel voor de rest van z'n leven schorsen, man man man wat is dat een onsportief menneke.. Ik vind Naaimar van t zelfde kaliber... Maar goed dat ze het proberen daar heb ik geen probleem mee,maar dan een gele kaart voor natrappen op iemand zijn achillespees. Wat gewoon rood is ...3 swhalbes waarvan 1 gele kaart en twee penaltys.. Alles 5 x herhaald behalve die van Di Maria aan de andere kant..Dat was nou wel een penalty.. Niet gegeven maar een herhaling niet gezien. Het AD schreef vandaag "het wonder van Barcalona",ze vergaten er alleen achter te zetten "was een Duitse schijtsrechter"
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat Barca gewoon de neuzenclub van Spanje is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ik vind dat als je dit tolereerd je nooit meer moet zeuren over welke Nederlandse scheidsrechter dan ook ,want dat zijn dan allemaal toppers vergeleken bij deze clown |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind Naaimar van t zelfde kaliber... Maar goed dat ze het proberen daar heb ik geen probleem mee,maar dan een gele kaart voor natrappen op iemand zijn achillespees. Wat gewoon rood is ...3 swhalbes waarvan 1 gele kaart en twee penaltys.. Alles 5 x herhaald behalve die van Di Maria aan de andere kant..Dat was nou wel een penalty.. Niet gegeven maar een herhaling niet gezien. Het AD schreef vandaag "het wonder van Barcalona",ze vergaten er alleen achter te zetten "was een Duitse schijtsrechter" Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat Barca gewoon de neuzenclub van Spanje is. Dat was het al! En de scheids kan met pensioen want die heeft zijn zakken aardig gevuld gisteren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:30 schreef ar het volgende:[..] Dat was het al! En de scheids kan met pensioen want die heeft zijn zakken aardig gevuld gisteren Ja dat kan niet anders want als dit geen matchfixing was |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zelden zoiets belachelijks gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet idd,maar dat mensen dit soort clowns verdedigen heb ik nog nooit gezien. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Past in het rijtje Spanje-Malta 12-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind Naaimar van t zelfde kaliber... Maar goed dat ze het proberen daar heb ik geen probleem mee,maar dan een gele kaart voor natrappen op iemand zijn achillespees. Wat gewoon rood is ...3 swhalbes waarvan 1 gele kaart en twee penaltys.. Alles 5 x herhaald behalve die van Di Maria aan de andere kant..Dat was nou wel een penalty.. Niet gegeven maar een herhaling niet gezien. Het AD schreef vandaag "het wonder van Barcalona",ze vergaten er alleen achter te zetten "was een Duitse schijtsrechter" Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat Barca gewoon de neuzenclub van Spanje is. Neymar ook zo 1 inderdaad. Ik heb er wel moeite ,er dat ze zoiets proberen, ik hou niet van oncollegiaaliteit..
Het word tenslotte niet voor niks Jodelona genoemd.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ook niet idd,maar dat mensen dit soort clowns verdedigen heb ik nog nooit gezien. Allemaal belangen en geld.. Bah. Daarom heb ik een hekel aan de champions league. Doe mij maar de Europa league.. Dat is nog "puur" |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar feyenoord moet nog wel ff wat binnenharken natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:46 schreef ar het volgende:[..] Allemaal belangen en geld.. Bah. Daarom heb ik een hekel aan de champions league. Doe mij maar de Europa league.. Dat is nog "puur" En dan de Europa League nog het liefst volgens het oude systeem, knock-out dus.. Dan komen de echte cupfighters naar boven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahaaaaaaa tien tien tien tien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey mannen op RTL7 is een komedie bezig, aanradert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als die Denen wat beter met de kansen om zou gaan had het al 3/4-0 kunnen zijn.. |
|
|
|