|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2026 - 13:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En dit alles komt uiteraard ook deels op het bordje van Arne. En terecht hoor. Naast dat hij ook de credits natuurlijk kreeg voor het goede eerste seizoen. Die credits heeft hij veel te weinig gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2026 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Tja, Klopp haalde bijna evenveel, maar Slot werd kampioen. Dus zeg t maar? 84 punten, de nummer twee 74 punten. Je mag zeggen, t was een matig premier league seizoen. Ik heb bijna elke wedstrijd van Liverpool dit seizoen gezien. Dit was geen uitzondering. Het is het hele seizoen al matig en hij weet zich niet aan te passen. Valt een beetje door de mand dit jaar qua tactisch meesterbrein. Maar bij ons was hij goed. Dat is wat telt voor ons. Maar t is niet zo'n geweldenaar als iedereen zegt. Ik ben het eens dat dit seizoen onvoldoende is. Maar ben het eens met wat T schrijft.
Te weinig kwaliteit achter- en voorin, selectie te krap. En dan krijg je het in de PL lastig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ziet er niet lekker uit dit. Die jongen was ook direct van de wereld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Shakhtar heeft als vanouds een paar goeie Brazilianen rondlopen. Prachtige aanval dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Kunnen we nu ook eens stoppen met die belachelijke Kees Smit hype? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, het helpt zo'n jongen ook niet als er van die enorme bedragen op hem geplakt worden. Verder wel een talentvolle speler, wiens plafond buiten de eredivisie zou moeten kunnen liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is de Eredivisie nog niet eens ontgroeid.
Gewoon een heel matig seizoen gehad tot dusver. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2026 - 23:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, het helpt zo'n jongen ook niet als er van die enorme bedragen op hem geplakt worden. Verder wel een talentvolle speler, wiens plafond buiten de eredivisie zou moeten kunnen liggen. Wat denk je van die Saibari hype ......50 milj ????????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede speler, maar ook een waanzinnig bedrag inderdaad. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Tja draagt PSV op het middenveld, meermaals kampioen en presteerde in Europa.
Dan kan je zulke bedragen vragen, waarom zo verbaasd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente doet even voor hoe je het doet tegen Volendam. 1-0 na 1 minuut |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je tegen Volendam niet scoort moet je je echt diep schamen. Die krijgen bijna altijd een goal tegen. Behalve tegen dat zooitje van ons |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
DtK had het erover dat de begroting op basis van EL voetbal is.
Ik vraag me af wat voor k*t smoes er naar voren komt wanneer ook de EL niet behaald wordt.
Met v.Persie aan het roer tot het einde van het seizoen zou het me niet verbazen wanneer je gewoon geen europees voetbal haalt namelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2026 - 20:29 schreef MMM het volgende:[..] Als je tegen Volendam niet scoort moet je je echt diep schamen. Die krijgen bijna altijd een goal tegen. Behalve tegen dat zooitje van ons Thuis resultaten waren wel even anders voor ze dan uit. Maar nuance zit niemand op te wachten he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Werd bij Twente ook nog even benauwd trouwens, maar goed. Het zal allemaal wel, we hebben zelf een goed resultaat te behalen zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2026 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Thuis resultaten waren wel even anders voor ze dan uit. Maar nuance zit niemand op te wachten he Laatste clean sheet in de Eredivisie was in oktober ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voor ons ook, op twee wedstrijden in februari na! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met huidige realistische blik verwacht ik een 2-0 nederlaag. Defensief is Nec nog wel eens onachtzaam en dan hoop ik op een 1-2 winst... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekkere volle bak bij Utrecht. Het waren toch zulke fanatieke supporters ( als ze winnen dus alleen ) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Burnley-Brighton 0-2. Beide goals van Wieffer. Hartman (Burnley) en Minteh (Brighton) speelden ook. Alledrie in de basis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wel grappig dat Zechiël zogenaamd niet genoeg "inhoud" had om een volledige wedstrijd te spelen en daarom o.a verhuurd werd.
Heeft dit seizoen 3400+ minuten gespeeld verdeeld over 43 wedstrijden. Dat zijn 38 wedstrijden voor de volle 90 minuten.
Heeft ook 8x gescoord en 7 assists gegeven.
Dit over alle competities heen.
Welke middenvelder kan diezelfde cijfers overleggen bij Feyenoord? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alleen Steijn als hij fit was gebleven. Die zit met 7 goals en 4 assists wel in de buurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar we missen wel productieve spelers, qua goals en assists.
Ueda 25 (23 goals) Hadj-Moussa 17 (11 goals) Bos 13 (3 goals) Steijn 11 (7 goals) Valente 10 (3 goals)
Daarna komt Timber al met 4 goals en 4 assists. En die is al even weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is die Zechiel een enorme aansteller met zijn gemekker en gebaartjes. Hopelijk volgend seizoen niet bij ons hetzelfde gedrag. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Na volgende week sta je 5de |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als me vader een kutje had was het mn moeder geweest pfffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou nee. Dan hadden ze liggen scharen en was jij er überhaupt niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had gekund Zelfde genre als volgende week staan we 5e |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Plug scoort voor een winnend Dordrecht tegen ADO |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Clasie er weer bij geeft AZ vleugels. 2-0 binnen het kwartier. Staan ook nog in ons balboekje die gasten dus t blijft interessant wat ze sjouwen. Clasie in de rust eruit en het is meteen chaos bij AZ. Dag en nacht verschil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als AZ de beker wint zou dat nog wel is voordelig kunnen zijn voor ons. Wij spelen nog tegen AZ, maar als ze de beker hebben gewonnen staat er voor hun nog weinig op t spel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2026 - 21:52 schreef MMM het volgende:Als AZ de beker wint zou dat nog wel is voordelig kunnen zijn voor ons. Wij spelen nog tegen AZ, maar als ze de beker hebben gewonnen staat er voor hun nog weinig op t spel. Exact. Voetbal is ook psyche. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Correia definitief naar Utrecht. Dus die kan voorlopig van het lijstje, mocht Feyenoord met een andere trainer het volgende seizoen in willen gaan. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Precies. Zo ook Ihatarren benaderen voor volgend seizoen. Zie m sowieso wel graag komen, maar alleen al een gesprek mee aangaan zodat hij niet gemotiveerd is om er tegen feyenoord een in te schieten en CL mis te lopen. Van mijn part slinger je ook de media in dat Buijs een optie is als opvolger van RVP. Iedere wedstrijd proberen overal waar mogelijk invloed uit te oefenen nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2026 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Correia definitief naar Utrecht. Dus die kan voorlopig van het lijstje, mocht Feyenoord met een andere trainer het volgende seizoen in willen gaan. Heel, heel interessant. Reuze benieuwd, trainer met veel potentie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker. Tis wel afwachten hoe het daar gaat. Heeft eigenlijk altijd bij Telstar gezeten. En met relatief onervaren spelers gewerkt. Maar als hij het bij Utrecht ook laat zien, zou je hem blind trainer bij Feyenoord maken over een paar jaar. Al ben je dan misschien te laat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2026 - 18:40 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Precies. Zo ook Ihatarren benaderen voor volgend seizoen. Zie m sowieso wel graag komen, maar alleen al een gesprek mee aangaan zodat hij niet gemotiveerd is om er tegen feyenoord een in te schieten en CL mis te lopen. Van mijn part slinger je ook de media in dat Buijs een optie is als opvolger van RVP. Iedere wedstrijd proberen overal waar mogelijk invloed uit te oefenen nu. Beetje psychische oorlogsvoering, ook al help het maar 0.1% , ghehe... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Goeie keuze van Utrecht ( vermoed ik ) Een stuk aangenamer dan RvP met al z'n nukken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Aardig potje. Bayern-Real 2-3 halverwege, 4-4 over beide wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Scheidsrechter wel beslissend in deze pot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker. Maar ook lekker dom van Camavinga. Overtreding en loopt weg met de bal. Rudiger daarvoor ook al dicht tegen geel.
Zullen we weer een hoop gezeur horen van Real. Na gisteren ook al van Barca. En Arne is trouwens ook wel bovengemiddeld vaak met de scheids bezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja was zeker dom van Camavinga en misschien ook terecht gekregen. En Arne ligt wel aardig onder vuur voor zijn uitspraken haha.
Maar goed ik vind wel dat Bayern en PSG terecht in de finale staan in iedergeval. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik heb het idee dat elke keer als Liverpool verliest het over de scheids gaat, dat was bij ons toch een stuk minder (toen ging het alleen over de blessuretijd, die hij altijd te weinig vond). Maar misschien viel het verder niet zo op, omdat we zelden verloren met hem ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bayern en PSG terecht ja. Beste twee ploegen ter wereld van het moment. Enerzijds jammer dat dit niet de finale is, maar het goede nieuws is wel dat je nu wel 2 wedstrijden krijgt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 april 2026 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik heb het idee dat elke keer als Liverpool verliest het over de scheids gaat, dat was bij ons toch een stuk minder (toen ging het alleen over de blessuretijd, die hij altijd te weinig vond). Maar misschien viel het verder niet zo op, omdat we zelden verloren met hem ;) Bij ons was hij vaak genuanceerd over de scheidsrechter inderdaad . |
|
|
|