|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Van frustratie dik rood en geschorst tot einde seizoen toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kluivert ziet de reflectie van zichzelf in de camera en valt als een blok voor zichzelf Ook een manier om je doelpunt te vieren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het verschil in kwaliteit is enorm in deze wedstrijd maat...worden 3 punten voor de neusjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:03 schreef MightyAce het volgende:[..] Het verschil in kwaliteit is enorm in deze wedstrijd maat...worden 3 punten voor de neusjes Excelsior is bijna kansloos inderdaad. Dan moet alles meezitten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zodra duidelijk wordt dat er voor de Rotterdammers niks meer te halen valt, kunnen ze altijd nog hard gaan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doet die rooie goed, jammer dat ie nog kan staan.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had eigenlijk een cm of 20 hoger moeten zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:06 schreef Fart het volgende:Zodra duidelijk wordt dat er voor de Rotterdammers niks meer te halen valt, kunnen ze altijd nog hard gaan spelen. Van Duinen begint alvast.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
020 geeft trouwens de arbitrage de schuld voor onze overwinning. Dat Neelomp tweede helft rood en pingel tegen had moeten krijgen... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nu nog een paar op de enkel, ben je daar ook vanaf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe hoor die de Ligt in Oranje ?......? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maak daar maar 50 cm zijn, nu kan die Klaassen een enorme lul zijn maar ik weet zeker dat die homo met zijn onderbroek aan doucht zodat ze zijn kleine piemeltje niet kunnen zien.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:08 schreef MightyAce het volgende:020 geeft trouwens de arbitrage de schuld voor onze overwinning. Dat Neelomp tweede helft rood en pingel tegen had moeten krijgen... Bij neuzen heb ik nog nooit gezien dat ze objectief naar een wedstrijd konden kijken. Alles wat ze in de weg staat zit fout en is de schud van een ander. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maak daar maar 50 cm zijn, nu kan die Klaassen een enorme lul zijn maar ik weet zeker dat die homo met zijn onderbroek aan doucht zodat ze zijn kleine piemeltje niet kunnen zien.. Ik doelde op zijn knieschijf, maar vind jou scenario ook wel leuk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:09 schreef Fart het volgende:[..] Bij neuzen heb ik nog nooit gezien dat ze objectief naar een wedstrijd konden kijken. Alles wat ze in de weg staat zit fout en is de schud van een ander. Zijn daar toch allemaal jankerds in Abcoude-Noord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe dan maar beide.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zijn knieschijf naar zijn noten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 15:09 schreef Fart het volgende:[..] Bij neuzen heb ik nog nooit gezien dat ze objectief naar een wedstrijd konden kijken. Alles wat ze in de weg staat zit fout en is de schud van een ander. Ach ja ieder zo zijn gekleurde brilletje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Redding hoor van onze Warner! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Mwa, ik kan nog wel toegeven of iets verdient is of niet. Daar is het standaard niet en waag het niet om daar van af te wijken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan er niet iemand op die vingers van Ziyech gaan staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag ik, mag ik aaaaaaaaaah |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor dit ploegje hoeven we niet bang te zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Normaal gezien moet je er gewoon overheen lopen, 0-5 dus. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja jij zal je zeker ook aanmelden ja.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Degene die met zijn noppen nog ff draait krijgt hem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal een keertje, doe ik niet moeilijk over. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Let maar op, nu is v. Boekel de gebeten hond van het puntenverlies |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Sjaak Swartsch vid hier weer iets van, en Jan Mulder en al die enge mamnen van de NOS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hup Sjakie, shout it out. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als het aan Sylvana ligt is Sjaak over een jaar verboden. Zou een zegen voor de mens zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Neuzen hebben heel de week fopduiken geoefend? |
|
|
|