|
|
Fart
|
|
|
Ik denk dat hij wel op het balkon staat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt lekker, nu MAFCA nog op zwart en dan is het jankgala compleet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh nou ja als hij zo speelt als vandaag dan maak t niet uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zij thuis tegen ons, dan spelen ze een heel ander nivo. Enige wat zij hun supporters nog kunnen geven is een thuis winstpartij tegen de huidige Kampioenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 17:34 schreef Fart het volgende:[..] Zij thuis tegen ons, dan spelen ze een heel ander nivo. Enige wat zij hun supporters nog kunnen geven is een thuis winstpartij tegen de huidige Kampioenen. En zelfs dat gaat ze niet lukken.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slapend puntverlies . Was in slaap gevallen . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Raap mij maar op ... hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 17:34 schreef Fart het volgende:[..] Zij thuis tegen ons, dan spelen ze een heel ander nivo. Enige wat zij hun supporters nog kunnen geven is een thuis winstpartij tegen de huidige Kampioenen. De tiefes voor ze ! Dit jaar 3 punten mee gvd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij n punt gaat hier de vlag in de stok. Bij drie punten wordt hij ook gehesen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 17:49 schreef van geil het volgende:Bij n punt gaat hier de vlag in de stok. Bij drie punten wordt hij ook gehesen. Goed plan, ik ga van de week een vlaggenstok scoren bij de gamma.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu kunnen ze me echt wegdragen
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahahahaha Die narcist spoort sowieso niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel een nepaccount he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mag de pret niet drukken.. fuck Peterrrrr RRRR |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Ligt had geel moeten krijgen, deed zijn shirt over zijn hoofd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sjoerd vroeg het beeld van de zoon van de Boer aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daarvoor , gefoeter over de KNVB , Vilhena had niet mogen spelen. Excelsior speelde keihard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond het over het geheel geen harde wedstrijd, maar er waren wel 2-3 spijkerharde overtredingen van Excelsior bij. Die ook met rood bestraft kunnen of moeten worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overigens waren er ook twee Ajacieden die met wat ledematen aan het zwaaien waren, dus wellicht dat de KNVB daar nog naar gaat kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat waren beide zonder enige twijfel slaande bewegingen en die van de zoon van , was raak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 22:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Overigens waren er ook twee Ajacieden die met wat ledematen aan het zwaaien waren, dus wellicht dat de KNVB daar nog naar gaat kijken. Niet in de samenvatting gezien, dus zal wel niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed van Mossou. Aanpakken die Klaassen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kunnen ze dat morgen bij die snor niet 100 keer herhalen, snap dat ze dit niet willen zien bij de knjb. Competitie spannend houden tot het einde verkoopt beter, met of zonder wat aansturing van uit het bestuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wil niet lullig zijn, maar ik heb liever Klaassen en Ziyech tegen ons, die twee kunnen namelijk helemaal niet samenspelen. Die spelen allebei het liefst op tien en met beiden in t elftal vallen er gaten op hun middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat zei Mossou dan Henk? Kijk dat programma niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inleiding Egberts waren zware overtredingen Excelsior. Missouri zei meteen dat er ook beelden van Klaassen waren. Die had hij aangevraagd en werden getoond.
Maar dat begin dan weer.... Die kut Silooy zat er ook... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zapte er naar en hoorde Silooy. Meteen afgehaakt |
|
|