|
|
VVout
|
|
|
Al aardig op van die paar minuutjes ballen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Opstelling Feyenoord dadelijk: Vermeer Hamer, Dammers, Knoester, Woudenberg Vejinovic, Gustafson, Nieuwkoop El Hankouri, Kramer, Robertha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Inmiddels zijn er ruim 18.000 bezoekers binnen, droomt de rest van bij een normale wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 19:26 schreef VVout het volgende:Opstelling Feyenoord dadelijk: Vermeer Hamer, Dammers, Knoester, Woudenberg Vejinovic, Gustafson, Nieuwkoop El Hankouri, Kramer, Robertha Leuk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah, beter , n wedstrijdje , beter als politiek en radicalisering. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga er zelfs ff een biertje bij halen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nog koffie met bokkenpootjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga ook even kijken, gek om niet in de Kuip te zitten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bokkepootje × 2 .. check hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Èr staat een mini Vilhena. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou wil ik niet lullig zijn he, maar zelfs in dit elftal zie je gewoon dat Kramer de minste voetballer is... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat is dat nou voor overtreding in een wedstrijd als deze? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kramer verliest elk duel hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:Nou wil ik niet lullig zijn he, maar zelfs in dit elftal zie je gewoon dat Kramer de minste voetballer is... Juiste constatering.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vejinovic laat weer zien waarom hij na dit seizoen weg moet. Die doet werkelijk alles weer fout. Van achterlijke schoten tot bedroevende passes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hopelijk de tweede helft.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 20:43 schreef MMM het volgende:Vejinovic laat weer zien waarom hij na dit seizoen weg moet. Die doet werkelijk alles weer fout. Van achterlijke schoten tot bedroevende passes. Daar ga je weinig aan hebben in de champignons Liek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit niet eens bij de wissels zien ik net.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie niet echt een gretige speler , of kijk ik langs iemand ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 20:43 schreef MMM het volgende:Vejinovic laat weer zien waarom hij na dit seizoen weg moet. Die doet werkelijk alles weer fout. Van achterlijke schoten tot bedroevende passes. Wissel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nieuwkoop is bedrijvig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal wel bij NL onder de zoveel zitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker commentaar trouwens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knoester en El Hankouri spelen leuk, Nieuwkoop heeft de drive maar soms nog ongelukkig. Van de rest word ik moe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vente erin en t gaat lopen, als ie dr bij is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2e helft ga ik niet volhouden vrees ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
![happy-dance-o.gif](http://stream1.gifsoup.com/view4/1284408/happy-dance-o.gif) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze pass van Vejinovic, prima. Hehe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tja, dat was wel een goede pass. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Armoedige eerste helft. de goal was het enige hoogtepunt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slaat helemaal nergens op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel een prima doel wat gesteund wordt . Nu moeten nog wel de spelers dat even snappen. Maar er wat moois van. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Die gast die loopt uit zijn nek te kleppen zeg! Die mot supporter worden bij fc knudde.. loopt constant de boel af te zeiken. Tis verdomme voor een goed doel.. wat verwacht je dan!! Loopt te verkondigen dat dordt gelijk is aan feyenoord.. ze zijn 3x op onze helft geweest in 45min. Uiteraard is et niet hoogstaand, maar wat een dwaas.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 21:17 schreef ferfan het volgende:Die gast die loopt uit zijn nek te kleppen zeg! Die mot supporter worden bij fc knudde.. loopt constant de boel af te zeiken. Tis verdomme voor een goed doel.. wat verwacht je dan!! Loopt te verkondigen dat dordt gelijk is aan feyenoord.. ze zijn 3x op onze helft geweest in 45min. Uiteraard is et niet hoogstaand, maar wat een dwaas.. Daarnaast zijn het reserves en jeugdspelers in een ongewone opstelling. Hou het leuk idd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 21:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Daarnaast zijn het reserves en jeugdspelers in een ongewone opstelling. Hou het leuk idd. Mag ook eens wat zeggen die dodo. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik vind die Knoester wel een aardig spelertje, is dat nog niks voor het Nederlands elftal? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic is nogal onbegrepen ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al een paar keer nu met Robertha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geeft vaak een pass waar hij iemand verwacht. Die loopt dan net weg of loopt juist niet. |
|
|
|