|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je brengt een heel stadion in verwarring voor een beetje coke. Wat een klootzakken daar zeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je brengt een heel stadion in verwarring voor een beetje coke. Wat een klootzakken daar zeg Die speaker is gewoon aan de coke, zou heel wat verklaren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
?? Wat gebeurt er allemaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teveel domme voetballers bij Twente, resultaat was mogelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moest een thuisvak ontruimd zodat de politie kon ingrijpen bij drugshandel. En toen zei de stadion speaker dat het hele stadion eruit moest Hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe kan je nou een heel stadion vol mensen straffen ivm dit.. Idd die zit goed aan de coke,kan niet anders |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2-2! Fout van Guardado en niet best gekeept |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het is ze van harte gegund. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk en nu kan ik mij voorstellen dat Psv zich gaat beklagen.. Dit heeft invloed gehad op de hele wedstrijd. Wat een dom gebeuren daar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou nou, explosief goedje hoor... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Kijk en nu kan ik mij voorstellen dat Psv zich gaat beklagen.. Dit heeft invloed gehad op de hele wedstrijd. Wat een dom gebeuren daar Volgens mij zorgde het voornamelijk voor minder sfeer vanuit het thuispubliek? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Die kop van de jong .. priceless |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als de oorwurm die hij is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV nu 4 punten achter op 020 en een minder doelsaldo. Als ze nog maar wel van 020 winnen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, een concurrent minder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eigenlijk moet 020 nu gelijk spelen zaterdag. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Gewoon van nec en psv verliezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt maar ik zag Siem de J met een bang koppie vragen aan basabuglućuucču wat er aan de hand was ..Gelukkig bevestigde Luuk dat t geen invloed had |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Neuzen beginnen al weer veel te hoog van die toren te blazen na afgelopen zondag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gaat ook gebeuren, maar ik denk wij ook. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt maar ik zag Siem de J met een bang koppie vragen aan basabuglućuucču wat er aan de hand was ..Gelukkig bevestigde Luuk dat t geen invloed had Dit gezeik krijg je als je een mexicaan in de selectie zet, familie komt ook wedstrijdjes bezoeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kappuh nou, laatste deel dan van je zinnetje!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt maar ik zag Siem de J met een bang koppie vragen aan basabuglućuucču wat er aan de hand was ..Gelukkig bevestigde Luuk dat t geen invloed had Luukje vroeg of ze nog kampioen konden worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt maar ik zag Siem de J met een bang koppie vragen aan basabuglućuucču wat er aan de hand was ..Gelukkig bevestigde Luuk dat t geen invloed had Luukje vroeg of ze nog kampioen konden worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kluivert aan het dealen geweest? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Forumvervuiling die naam. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Krijg je straks weer volgesnoven ME-ers die los gaan op het publiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Prima toch. weer n stap dichterbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:41 schreef Fart het volgende:[..] Dit gezeik krijg je als je een mexicaan in de selectie zet, familie komt ook wedstrijdjes bezoeken. ) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap die actie niet erg, pleur je die rommel tussen je bankie voordat je het vak verlaat. Daar word je echt wijzer van, z'n actie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn nog nooit zo veel grote ladingen onderschept als dit jaar Geile. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
LSD is jaren 60 .. de rest viert hoogtij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze zochten natuurlijk Coke-u... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feest gaat buiten t stadion verder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:41 schreef Fart het volgende:[..] Dit gezeik krijg je als je een mexicaan in de selectie zet, familie komt ook wedstrijdjes bezoeken. Hahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jammer dat de Gloeilampen gelijk gespeeld heeft gun ze een tweede plaats wel, nu wordt het zeer moeilijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 23:53 schreef de bluffer het volgende:Jammer dat de Gloeilampen gelijk gespeeld heeft gun ze een tweede plaats wel, nu wordt het zeer moeilijk Jammer..(?) Mwah, concurrent minder, tweede plaats halen ze nog wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Kijk en nu kan ik mij voorstellen dat Psv zich gaat beklagen.. Dit heeft invloed gehad op de hele wedstrijd. Wat een dom gebeuren daar Nou t leek in eerste instantie in hun voordeel uit te vallen. Twente was continu op jacht naar de 2-2, dat viel vanaf de 75e minuut helemaal weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ken deze tactiek. Alles lekker negatief voorspiegelen, zodat t alleen maar mee kan vallen.
Je reinste zelfbescherming en 100% Feyenoord. Doen we allemaal.
Is ook de reden dat we t vaak lastig hebben, we zetten onszelf al met 1-0 achter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|