|
|
MMM
|
|
|
Boëtius! Leuk voor hem, is m gegund! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
Dit is ons zelfs nooit gebeurd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Benieuwd wat de straf hiervoor wordt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 kan zo een goede uitgangspositie creëren, Schalke slap |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Gaat goed met die jongens uit 020. Hopen op een leuk resultaat, zodat ze volgende week ook nog flink aan de bak moeten! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Idd. wat mij betreft spelen ze door tot de finale. Ze spelen goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2017 - 21:33 schreef Nibke 7 het volgende:Gaat goed met die jongens uit 020. Hopen op een leuk resultaat, zodat ze volgende week ook nog flink aan de bak moeten! N wonder dat het nog geen 2-0 is inmiddels |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan wordt het dus zo 1-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het Nederlands voetbal kan wel wat extra punten gebruiken in die UEFA ranking, laat Ajax maar mooi door bekeren. Voor ons snijdt het mes sowieso aan twee kanten, extra belasting voor een concurrent in de titelstrijd en extra punten voor Nederland.
Je moet er toch niet aan denken dat de kampioen van Nederland in de toekomst altijd voorrondes moet spelen voor CL voetbal. Zoals nu al komend seizoen gaat gebeuren, en hopelijk een incident blijft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2017 - 21:58 schreef moa het volgende:Het Nederlands voetbal kan wel wat extra punten gebruiken in die UEFA ranking, laat Ajax maar mooi door bekeren. Voor ons snijdt het mes sowieso aan twee kanten, extra belasting voor een concurrent in de titelstrijd en extra punten voor Nederland. Je moet er toch niet aan denken dat de kampioen van Nederland in de toekomst altijd voorrondes moet spelen voor CL voetbal. Zoals nu al komend seizoen gaat gebeuren, en hopelijk een incident blijft. Is toch pas het seizoen na het komende? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De vervangende spitsen en verdediger doen 020 eigenlijk alleen maar beter laten voetballen. Ik vergat nog Schone , die is er ook niet bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in Lyon zijn ze lekker aan het voetballen, wat n waanzin. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja ik bedoel de kampioen van volgend seizoen, wij spelen idd. sowieso nog CL. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ook als 020 de EL wint ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 speelde best goed maar Schalke is armoe hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet eens. Die spelen gewoon met drie en later nog meer wissels n kwartfinalist helemaal weg.( en niet van de KNVB beker) We moeten aan de bak. In deze vorm laten ze geen punten meer liggen. Al kost dit natuurlijk wel veel energie . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2017 - 21:58 schreef moa het volgende:Het Nederlands voetbal kan wel wat extra punten gebruiken in die UEFA ranking, laat Ajax maar mooi door bekeren. Voor ons snijdt het mes sowieso aan twee kanten, extra belasting voor een concurrent in de titelstrijd en extra punten voor Nederland. Je moet er toch niet aan denken dat de kampioen van Nederland in de toekomst altijd voorrondes moet spelen voor CL voetbal. Zoals nu al komend seizoen gaat gebeuren, en hopelijk een incident blijft. Ik lees zojuist dat stel dat Feyenoord kampioen word ze voorronde CL moeten spelen als Ajax de uefaleague zou winnen .. Dus niet direct geplaats maar Ajax wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat had ik ook begrepen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben wel ff benieuwd naar de bron van Lee.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had je het ook gelezen Stylzz? Ik geloof er ook niks van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet meer maar was op fb |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetbalprimeur daar stond het Renato |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303245
update 12 april 14.50 uur - Feyenoord plaatst zich met titel 'gewoon' voor Champions League Als Feyenoord kampioen van Nederland wordt, plaatst het zich 'gewoon' voor de Champions League, ongeacht de verrichtingen van Ajax in de Europa League. Dit heeft een woordvoerder van de KNVB laten weten aan Ajax Showtime. "Als Feyenoord kampioen wordt, behouden ze gewoon het Champions League-ticket zoals voor het seizoen is afgesproken. Wel is het zo dat als de winnaar van de Champions League zich in de eigen competitie niet weet te plaatsen voor de Champions League, het directe ticket naar deze club gaat en niet naar de winnaar van de Europa League. In dat geval begint de winnaar van de Europa League in de voorronde van de Champions League", stelt de zegsman van de voetbalbond. Lees meer op www.voetbalzone.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2017 - 22:17 schreef van geil het volgende:De vervangende spitsen en verdediger doen 020 eigenlijk alleen maar beter laten voetballen. Ik vergat nog Schone , die is er ook niet bij. T mooie is, wij hoeven er niet meer tegen. Wij hebben vier weedstrijden waar we normaliter de betere partij in zijn. Betere spelers. Het moet er alleen vier keer uitkomen. Dat is alles. En wat zij dan doen, lekker boeiend. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
1 020 wordt geen Europees kampioen. 2 020 interesseert mij niet. 3 Er wordt te veel over gesproken op het Feijenoord forum. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 09:58 schreef Milo het volgende:1 020 wordt geen Europees kampioen. 2 020 interesseert mij niet. 3 Er wordt te veel over gesproken op het Feijenoord forum. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 09:58 schreef Milo het volgende:1 020 wordt geen Europees kampioen. 2 020 interesseert mij niet. 3 Er wordt te veel over gesproken op het Feijenoord forum. Stel dat ze de uefacup winnen en dat Psv tweede word en wij kampioen. Een beetje zakenman weet dat erin de toekomst wellicht winst te pakken valt voor hem zelf toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:[..] T mooie is, wij hoeven er niet meer tegen. Wij hebben vier weedstrijden waar we normaliter de betere partij in zijn. Betere spelers. Het moet er alleen vier keer uitkomen. Dat is alles. En wat zij dan doen, lekker boeiend. Absoluut waar . Dat zei ik ook elders . We moeten gewoon zelf aan de bak , en naar niemand kijken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Stel stel telt niet Leon...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog 4 fikse finales voor ons ..Dat is het belangerijkste idd Milo! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar moet de enige focus liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zo willen Toornstra en Baco pas over hun contract praten na het seizoen..focus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 10:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja zo willen Toornstra en Baco pas over hun contract praten na het seizoen..focus Dan snappen ze het beter dan de TD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of hun beslissing hangt van t resultaat af |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bosz heeft de boel goed op de rit. het is een trainer met visie. Hij heeft even tijd nodig om een elftal te smeden, dat heeft in het begin van het seizoen punten gekost. Dat was te verwachten. Nu is het het sterkste team in de competitie. Zoals Stylzz al zei de komende tegenstanders zijn voor Feyenoord te doen, maar wel met de kanttekening dat we nog tegen de nummer 4 en 5 moeten. psv ajaks is een wedstrijd op zich, daar kan alles gebeuren, maar ik schat ajaks sterker in. kortom, we hebben het in eigen hand. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
baco mag blij zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Of niet! Dat van Geel al bezig met t volgende seizoen is vrij logisch toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 10:36 schreef CobusIII het volgende:Bosz heeft de boel goed op de rit. het is een trainer met visie. Hij heeft even tijd nodig om een elftal te smeden, dat heeft in het begin van het seizoen punten gekost. Dat was te verwachten. Nu is het het sterkste team in de competitie. Zoals Stylzz al zei de komende tegenstanders zijn voor Feyenoord te doen, maar wel met de kanttekening dat we nog tegen de nummer 4 en 5 moeten. psv ajaks is een wedstrijd op zich, daar kan alles gebeuren, maar ik schat ajaks sterker in. kortom, we hebben het in eigen hand. 020 voetbalde Schalke van de mat,maar waarom heb ik toch het gevoel dat bv zelfs Willem II schalke van de mat had kunnen spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind het kolder, kan toch 4 weken wachten. De groep staat al onder hoogspanning vanwege het kampioenschap. Daarbij de zorgen over blessures. En nu er bovenop contract besprekingen. Dat levert altijd geroezemoes op in de kleedkamer. Wat ga je nu verdienen ? Wat zou hij nu verdienen ?etc etc ..(jaloezie , gesprekken thuis met de vrouw ) Je haalt ook een prestatieworst weg, en er zijn nota bene al spelers die weten dat ze weg mogen. Dat is lekker in je selectie natuurlijk , kan er ook nog wel bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste is door de media gecommuniceerd niet Feyenoord. Groot verschil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ook dat hebben ze nu zelf in de hand gewerkt. Hetzelfde als nu met Elia. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord had gewoon gelijk een statement moeten maken. Pas na het seizoen gaan we alle spelers evalueren . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 10:46 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind het kolder, kan toch 4 weken wachten. De groep staat al onder hoogspanning vanwege het kampioenschap. Daarbij de zorgen over blessures. En nu er bovenop contract besprekingen. Dat levert altijd geroezemoes op in de kleedkamer. Wat ga je nu verdienen ? Wat zou hij nu verdienen ?etc etc ..(jaloezie , gesprekken thuis met de vrouw ) Je haalt ook een prestatieworst weg, en er zijn nota bene al spelers die weten dat ze weg mogen. Dat is lekker in je selectie natuurlijk , kan er ook nog wel bij. Dat is leuk maar hij moet toch doorselecteren?Spelen we volgend jaar uefa of Cl? Selecter hij niet door dan is het ook niet goed toch.. Hij kan door deze werkwijze ook aangeven tegenover de basis dat hij volgend seizoen een nog sterker Feyenoord wil hebben.. En zowel Baco en zeker Toornstra willen toch blijven.Wat is dan het punt? |
|
|
|