|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 10:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 020 voetbalde Schalke van de mat,maar waarom heb ik toch het gevoel dat bv zelfs Willem II schalke van de mat had kunnen spelen. Omdat als je goed en met veel pressie speelt elke tegenstander er uit ziet als een kleuter...Wedstrijd juventus barcelona gezien? Barcelona werd weggespeeld...toch denk ik dat Willem II het nog knap lastig heeft tegen een ploeg als Barca.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tijd zat in de zomer, hij zal wel vroeg klaar willen zijn . In zo'n cruciale fase voor de club zelf onrust zaaien . Het gaat er bij mij niet in. @ Leon Wat een ander er van vindt ? prima. Maar ik vind het amateur niveau. Overigens de transferperiode gaat pas 1 juli open.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, hij en zaakwaarnemer moeten niet 'hard to get' spelen....Feyenoord is zijn top..en hij is in mijn ogen zeker bruikbaar, maar niet een sterkhouder en het niveau voor de toekomst.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2017 - 23:07 schreef van geil het volgende:[..] Niet eens. Die spelen gewoon met drie en later nog meer wissels n kwartfinalist helemaal weg.( en niet van de KNVB beker) We moeten aan de bak. In deze vorm laten ze geen punten meer liggen. Al kost dit natuurlijk wel veel energie . Was vorige keer ook op donderdag, zondag erna gelijk tegen Excelsior.
We gaan het zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Omdat de contractbesprekingen bij ons al in volle gang zijn. Daar duiken dan gelijk alle media op natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 12:28 schreef MMM het volgende:[..] Was vorige keer ook op donderdag, zondag erna gelijk tegen Excelsior. We gaan het zien. Ik hoop het |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon zelf alles winnen idd Geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 10:52 schreef van geil het volgende:Tijd zat in de zomer, hij zal wel vroeg klaar willen zijn . In zo'n cruciale fase voor de club zelf onrust zaaien . Het gaat er bij mij niet in. @ Leon Wat een ander er van vindt ? prima. Maar ik vind het amateur niveau. Overigens de transferperiode gaat pas 1 juli open. Ik weet het niet maat ,had ergens gelezen dat juist van Geel in een ingewikkelde situatie verkeerd .Dat verhaal gelezen te hebben was ik het er wel mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 10:52 schreef CobusIII het volgende:[..] Omdat als je goed en met veel pressie speelt elke tegenstander er uit ziet als een kleuter...Wedstrijd juventus barcelona gezien? Barcelona werd weggespeeld...toch denk ik dat Willem II het nog knap lastig heeft tegen een ploeg als Barca.... Juventus heeft denk ik de beste verdediging van europa ..Dat maakt ook het verschil . Er is geen vergelijking te trekken idd ,maar toch blijf ik van gedachte dat Willem 2 geen flatter zou slaan tegen Schalke |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 12:31 schreef van geil het volgende:[..] Omdat de contractbesprekingen bij ons al in volle gang zijn. Daar duiken dan gelijk alle media op natuurlijk. Geloof me, dat doen ze altijd einde seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
"Feyenoord heeft de zaken goed voor elkaar. Er is veel kritiek op Martin van Geel, maar hij doet zelden onlogische dingen. Voor beide partijen is het een hele goede zet. Karsdorp krijgt een beter contract en Feyenoord kan meer geld voor hem vragen", vertelt hij in gesprek met VI Radio
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Al verwacht ik dat ze dit weekend wel winnen hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sleegers met 1 been in de Eredivisie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ wint. VVV weer Eredivisie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oh nee weer een angstgegner erbij... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Blijf cool in de Koel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou dat ging lekker in het verleden... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Waar hebben we het nog nooit verneukt dan ? RKC, GAE, NEC,NAC,Heracles,zelfs tegen bijvoorbeeld tegen Fortuna thuis in de kuip nog 4-4 op het bord zien staan ..alles kan toch ? als je het zo beziet liggen er overal nog wel trauma's te wachten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV nog 1-1.. Dit gaat invloed hebben op volgende week, die hebben er niets meer aan. Plus weinig vertrouwen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het goede nieuws. PSV lijken we definitief voor te blijven, Excelsior bijna veilig na winst op Vitesse. Het slechte nieuws, PSV lijkt kansloos tegen 020 , en Vitesse gebrand op winst na nederlaag bij Excelsior. Het is gewoon een grote loterij. Gewoon 4 keer zelf winnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 april 2017 - 21:42 schreef van geil het volgende:Het goede nieuws. PSV lijken we definitief voor te blijven, Excelsior bijna veilig na winst op Vitesse. Het slechte nieuws, PSV lijkt kansloos tegen 020 , en Vitesse gebrand op winst na nederlaag bij Excelsior. Het is gewoon een grote loterij. Gewoon 4 keer zelf winnen. Gewoon een loterij 4 keer winnen ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Wolfswinkel volgende week geschorst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 april 2017 - 21:42 schreef van geil het volgende:Het goede nieuws. PSV lijken we definitief voor te blijven, Excelsior bijna veilig na winst op Vitesse. Het slechte nieuws, PSV lijkt kansloos tegen 020 , en Vitesse gebrand op winst na nederlaag bij Excelsior. Het is gewoon een grote loterij. Gewoon 4 keer zelf winnen. Zo is het, zelf afmaken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Worden nu wel zeker minimaal 2e. Vitesse lijkt het wel te geloven. Excelsior iets meer ademruimte op de 33e speeldag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 april 2017 - 21:42 schreef van geil het volgende:Het goede nieuws. PSV lijken we definitief voor te blijven, Excelsior bijna veilig na winst op Vitesse. Het slechte nieuws, PSV lijkt kansloos tegen 020 , en Vitesse gebrand op winst na nederlaag bij Excelsior. Het is gewoon een grote loterij. Gewoon 4 keer zelf winnen. En Heracles speelt ook nergens meer voor.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een sukkels die lampen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar die gaan thuis echt wel volgas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat mevrouw Wanderlei Silvie het maar niet lezen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stamp daar maar een chocolade penis in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Utrecht morgen inmaken!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eindsprint inzetten..!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Yessss come on Feyenooooord!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zoals Sjakie Polak altijd zei. Motor starten, helm op , en gaan als de brandweer |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jammer, als psv nog voor de 2de plaats had gevoetbald, dan waren ze er volgende week wellicht feller in gegaan. Sowieso va eigen kracht uitgaan dus, morgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 april 2017 - 22:30 schreef windoweyes het volgende:Jammer, als psv nog voor de 2de plaats had gevoetbald, dan waren ze er volgende week wellicht feller in gegaan. Sowieso va eigen kracht uitgaan dus, morgen. Nooit te vroeg juichen, we zijn er nog steeds niet definitief vanaf . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rare post, maar je snapt het wel :) |
|
|
|