|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En daarna rood moeten zijn voor ongewenste intimiteiten, pakte Locadia zo bij zijn kont. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik geniet van de frustratie op die koppies. Heerlijk. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik geniet van de frustratie op die koppies. Heerlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
4 punten los!! Hoppaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) weer n stapje dichterbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bosz zit gewoon te lachen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ben je gek ? Iets van 12.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen.
Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen. Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! Lekker belangrijk
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kluivertje grijpt ook al mensen naar de keel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen. Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! Sportief, klasse! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was in de aanbieding ....15 miljoen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen. Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! Top Eide thx |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ze moeten alleen nog 100% oefenen..
Locadia is wel een held overigens! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen. Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! Thanks! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Knap van PSV , ze waren beide zeer matig vandaag. BOEIEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
He lekker, vanavond studio voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen. Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! Dacht het niet. Feyenoord speelt al een seizoen met een veel lagere begroting. Nu al vrijwel kampioen wordt komende jaren alleen maar beter. Dussssss... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Niet te zien! Whoehaha |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tis wel gedaan nu.. allemaal gefeliciteerd Geniet ervan,..want gaat weer poosje duren hierna ;) |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 21:24 schreef Scout2 het volgende:Tis wel gedaan nu.. allemaal gefeliciteerd Geniet ervan,..want gaat weer poosje duren hierna ;) Lachen man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 21:24 schreef Scout2 het volgende:Tis wel gedaan nu.. allemaal gefeliciteerd Geniet ervan,..want gaat weer poosje duren hierna ;) Zeker. Een jaar is lang. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 18:41 schreef Eide het volgende:Gefeliciteerd, jullie hebben een geweldig seizoen gespeeld. Ik ben trots op mijn eigen club maar vandaag was gewoon te veel na een beestachtige maand april. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord dit zelf afgedwongen. Gefeliciteerd, volgend jaar is die titel weer voor ons! Dank je Eide, maar ik hoop dat we volgend jaar de titel prolongeren. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 21:24 schreef Scout2 het volgende:Tis wel gedaan nu.. allemaal gefeliciteerd Geniet ervan,..want gaat weer poosje duren hierna ;) Zorgen jullie nu eerst maar eens dat jullie 2de worden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Aangeschoten kijken :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volgende week voor Vitesse. Ik gun Fräser een mooie winst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
NEC heeft maandag trainer Peter Hyballa ontslagen. De 41-jarige Duitser wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten van de Nijmeegse club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar