|
|
tomson
|
|
|
Russische beker ook heel gezellig. In 1 klap 4 keer rood :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Blijven rooie rakkers natuurlijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar weet jij niks van. Misschien ben ik wel miljardair en heb ik m,n eigen vliegtuig? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 21:22 schreef ar het volgende:[..] Daar weet jij niks van. Misschien ben ik wel miljardair en heb ik m,n eigen vliegtuig? Met duplo kan alles ar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha Die Ari en Farfan beuken een ex neus,altijd goed toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou , ik zal ook eens even kijken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klein opstootje. Leuk voor de kinderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eng land heeft de naam. Spanje en Duitsland hebben de faam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als hij wat inlevert , dan mag hij het een jaartje proberen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar was nog wat te bespreken zo te zien :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag hoorde ik weer t mooie verhaal van ajaks en de knipoog Kroaat. Door hem won Lyon met 1-7 bij Zagreb. Althans, zo leek t. Het leek het ultieme voorbeeld van matchfixing en uiteraard nooit bewezen. Ik heb toen ze nog smakelijk uitgelachen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop dat ajaks de finale haalt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze scoren net, volledig tegen se verhouding in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat kan die Driessen dom lullen.. sjongejonge
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door ar -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tegen deze tegenstander mag dat. Ik ben blij als ze de finale halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pisgeluk, 1 keer bij de goal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi hoef ik ook niet meer te kijken..TFOE.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doordat Traoré de bal schampt, staat de keeper he-le-maal uit positie. Hij raakt hem niet eens man.. stom gelul |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben ik mee eens met moa.
Alleen dan wel de finale keihard verliezen in blessuretijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Fransozen zijn jankerds zeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan het nog redden ook die neuzen.. 2 kansen, 2 goals. Al was de eerste niet eens een kans |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgen nog we een goal tegen denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mag Lyon wel eens gaan voetballen, lijkt nergens op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de 1-0 hing t in de lucht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het is maar een middenmoter uit Frankrijk, he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: We hebben als competitie de puntjes hard nodig, vind het helemaal prima dat ze ver komen.
Zonder prestaties van de Nederlandse ploegen in de Eredivisie hebben we straks helemaal nooit meer rechtstreekse kwalificatie voor de CL. Dan kan je het echt gaan vergeten met binnenhalen van goede spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 19:51 schreef moa het volgende:[..] We hebben als competitie de puntjes hard nodig, vind het helemaal prima dat ze ver komen. Zonder prestaties van de Nederlandse ploegen in de Eredivisie hebben we straks helemaal nooit meer rechtstreekse kwalificatie voor de CL. Dan kan je het echt gaan vergeten met binnenhalen van goede spelers. Dit is ver genoeg.
Maar finale is inmiddels al binnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Lyon scoort moet ik t nog zien |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mja, ik misgun het ze absoluut niet. Prestaties van Ajax Feyenoord en PSV hebben we eigenlijk elk jaar nodig, hoeven idd. geen finale plaatsen te zijn. Maar overwinteren van de top3 is wel noodzakelijk.
Dan kan je misschien op termijn weer 3 CL plaatsen veroveren, 2 direct en 1 voorronde. Dit seizoen is opnieuw vrij matig geweest in Europa, ondanks dat Ajax nu de boel wat verbloemt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 19:56 schreef moa het volgende:[..] Mja, ik misgun het ze absoluut niet. Prestaties van Ajax Feyenoord en PSV hebben we eigenlijk elk jaar nodig, hoeven idd. geen finale plaatsen te zijn. Maar overwinteren van de top3 is wel noodzakelijk. Eens. En als het de Belgen lukt moet dat hier ook kunnen.
Ik word gek trouwens. :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:01 schreef Eide het volgende:[..] Eens. En als het de Belgen lukt moet dat hier ook kunnen. Ik word gek trouwens. :) Ik wil jullie feliciteren maar Boudewijn heeft me er af gewieberd haha, dus bij deze :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat denk ik ook, Lyon is onmachtig, Ajax moet doordrukken zodat volgende week een formaliteit is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa