|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax staat te ver naar voren nu |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja maar dat is ook wel de enige manier waarop ze kunnen spelen he, het is hun kracht en hun zwakte om zo aanvallend te moeten spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als ze dit weg geven nu wordt dat een trauma van formaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Knap gedaan. Goed voor de NL puntjes ook nog.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Idd. en 4-1 dat staat ook wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tjaaaa dat tegendoelpunt he. Ben BARCA-PSG nog niet vergeten :p |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hehe, ja dat is waar. Niet opletten in de eerste 10 minuten daar en je staat 2-0 achter en ligt alles weer open. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Die Ziyech is ontzettend goed in deze wedstrijd, maar is nu wel helemaal op. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nog een aanvallende wissel van Bosz, dapper met 4-1 voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fekir moest de 3-2 maken.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daarom vind ik dit altijd relaxte potjes. Als Ajax verliest, is dat mooi, want dat is altijd mooi. Als Ajax wint, is het ook mooi, want Nederland heeft de punten hard nodig en daar profiteeert Feyenoord weer van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar coulant die Italiaan |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:22 schreef Els het volgende:[..] Daarom vind ik dit altijd relaxte potjes. Als Ajax verliest, is dat mooi, want dat is altijd mooi. Als Ajax wint, is het ook mooi, want Nederland heeft de punten hard nodig en daar profiteeert Feyenoord weer van. Die punten zijn idd. ontzettend belangrijk, dit jaar loop je gewoon in op landen zoals Oekraïne en Portugal. Daarbij is het erg goed voor het aanzien van de competitie en daarmee de marktwaarde van alle spelers in de competitie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lyon speelt ver onder zijn niveau |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeg dat. Echt heel erg matig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Keeper en verdediging zouden ze bij Heracles niet eens willen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ontzettend goed gaat wat ver. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan iemand wat thinner door die megafoon naar binnen gieten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klaar, Lyon maakt dit niet goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:25 schreef moa het volgende:[..] Die punten zijn idd. ontzettend belangrijk, dit jaar loop je gewoon in op landen zoals Oekraïne en Portugal. Daarbij is het erg goed voor het aanzien van de competitie en daarmee de marktwaarde van alle spelers in de competitie. Eens, en een prima prestatie, al maken ze er eigenlijk gezien de verhouding 3 te weinig. Dit krikt het imago van de Eredivisie aardig op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ziyech is gewoon een klasse apart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah. Ik moet t nog zien |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Houd moed m'n vrind! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hunnie maken er sowieso 1 daar denk ik |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 20:25 schreef moa het volgende:[..] Die punten zijn idd. ontzettend belangrijk, dit jaar loop je gewoon in op landen zoals Oekraïne en Portugal. Daarbij is het erg goed voor het aanzien van de competitie en daarmee de marktwaarde van alle spelers in de competitie. Punten voor Nederland zijn leuk, hoor. Maar ik moet er toch eigenlijk niet aan denken dat ze die cup winnen. Moet je je voorstellen.. worden we dadelijk weer eens kampioen na 18 jaar, moeten we weer voor jaren aanhoren dat die keer dat wij weer kampioen werden, zij die cup wonnen die natuurlijk veel belangrijker is en moeilijker te winnen valt. Nee, laat dat gezeik maar lekker achterwege. Ik hoop echt van harte dat ze er alsnog uitvliegen of gewoon de finale verliezen. Die punten zijn leuk, maar de rechtstreekse plek zijn we toch al voor minstens een seizoen kwijt. Laten we dat dan volgend seizoen maar met alle Nederlandse clubs weer rechtzetten in plaats van dat ajax dat doet via het winnen van die cup.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die linker centrale verdediger van Lyon was echt dramatisch ... Was bij de eerste 3 doelpunten betrokken.. Die bal die hij uit de doel trapte was helemaal lachwekkend..Dat hij niet tegen het net aan ging staan.. Maar eerlijk is eerlijk Ajax was heer en meester |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tegen een zéér zéér matig Lyon. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat wordt volgende keer wel anders kan ik je zeggen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leek net alsof Lyon eea onderschatte. Maar 020 zette uitstekend druk, vooral die 2e helft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wel te hopen, anders kan je die CL poen nog gaan delen met hunnie. Die hebben voorlopig ff genoeg op de bank, kunnen wij beter gebruiken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 21:14 schreef VVout het volgende:[..] Wel te hopen, anders kan je die CL poen nog gaan delen met hunnie. Die hebben voorlopig ff genoeg op de bank, kunnen wij beter gebruiken. Ook dat nog eens ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gun 020 een net niet seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 21:14 schreef VVout het volgende:[..] Wel te hopen, anders kan je die CL poen nog gaan delen met hunnie. Die hebben voorlopig ff genoeg op de bank, kunnen wij beter gebruiken. Vraag : als 020 CL haalt, mag psv dan naar de voorrondes van de CL? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja dus, stond een tijdje geleden in het AD. Maar een paar miljoen naar Ajaks van geld waar anders Feyenoord wat mee kan doen gaat me te veel aan het hart. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 23:38 schreef VVout het volgende:Ja dus, stond een tijdje geleden in het AD. Maar een paar miljoen naar Ajaks van geld waar anders Feyenoord wat mee kan doen gaat me te veel aan het hart. Mij ook. Maar het kan dan dus zijn dat het door drieën wordt gedeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat zou pas echt om te janken zijn zeg. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik lees net dat Psv dan geen plaats omhoog schuift, als het derde wordt. Ze gaan in dat geval dus niet naar de voorrondes van de CL. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ho Ho, dat gaat slechts om een klein bedrag dat sowieso al wordt verdeeld over alle ploegen in de Eredivisie. Grofweg 8 miljoen euro, de deelnemende ploeg krijgt daarvan de helft ongeveer. Bij meerdere deelnemende ploegen krijgen de deelnemende ploegen allebei een behoorlijke hap van de taart, maar alle 18 ploegen in de Eredivisie profiteren er sowieso van mee. |
|
|
|